جو بایدن نوسانات و نتواند در ضربه تند وشدید زدن در میلتون فریدمن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: PageTurner, 7/26/2020 5:33:47 AM

جو بایدن آمد از خواب زمستانی زیرزمین و راه اندازی یک تاول حمله به یک شکل عمومی. حدس می زنم که! دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن? هیچ. مایک پنس? دوباره سعی کنید. میچ مک کانل? حتی نزدیک. هر سیاستمدار جمهوری خواه? به هیچ وجه. دموکراتیک دفتر دارنده شاید یکی که نیست مترقی به اندازه کافی با توجه به یافته خود تیز leftism? نوچ. شما تا به حال بهتر بود نشسته برای این یکی, یا شما در حال رفتن به دلسرد شدن حق ، هیچ یک دیگر از میلتون فریدمن است که جو بایدن را هدف قرار دهند. در اینجا چیزی است که ممکن است رییس جمهور بعدی این کشور با ایالات متحده snarked: “هنگامی که میلتون فریدمن مرگ و تبدیل شدن به پادشاه؟” نه این یک;


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: لاله 7/26/2020 6:46:44 AM (شماره 490756)

من در مورد نیاز به عنوان خوانده شده رایگان به انتخاب در یک پلی علمی کلاس در ایالت اوهایو در 80s. زندگی من را تغییر داد و مرا نجات داد از اینکه یک نابینا تحمل AWFL.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: ميانگين ژن 7/26/2020 6:59:33 AM (شماره 490768)

میلتون شده است مرده از سال 2006 اما او بایدن انتخاب برای یک فویل?
من حدس می زنم او نمی تواند نوسان به عقب.

14 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highlander 7/26/2020 7:22:13 AM (شماره 490781)

اگر ارتفاع بدن در ارتباط است به هوش, جو بایدن می تواند بهتر از به نیش فریدمن مچ پا اگر او هنوز زنده بود.

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 7/26/2020 7:37:56 AM (شماره 490794)

هیچ یک از پیشرو دموکرات باید ایده های خود را, اما آنها سریع به پاره کردن ایده های دیگران است. آهسته جو پیشرو ، Pocahontas برنی و AOC مشخص شده اند ایده ها اما من صحبت کردن در مورد چیزی است که می تواند در این جهان است.

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Petronius 7/26/2020 7:39:34 AM (شماره 490795)

من باور نمی بایدن حتی می داند که فریدمن واقعا است. او فقط تکرار طوطی وار آنچه که خود را مارکسیست گرداننده گفته اند او را به می گویند.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/26/2020 7:39:48 AM (شماره 490797)

جو در واقع فکر او با اشاره به میلتون بردلی – – مخترع تخته. جو هنوز هم تلخ چرا که او هرگز نمی تواند کشف کردن که چگونه به بازی Yahtzee.

30 نفر بود.


فریدمن بود دقیق در حالی که صدای خواب از اتوبوس جو همیشه می تواند امید بود. من بیش از حد صمیمانه تایید رایگان را انتخاب کنید. چشم باز کردن کتاب برای من به عنوان به خوبی.

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/26/2020 8:32:56 AM (شماره 490836)

‘مرگ و تبدیل شدن به پادشاه؟’ که باعث می شود هیچ حس از ابتدا, اما پس از آن به استناد بزرگ میلتون فریدمن نشان دهنده آسیب مغزی. من اکو احساسات “آزاد به انتخاب” در بالا و به یاد داشته باشید تماشای فریدمن متوسط و بزرگ خود را برای مجموعه تلویزیونی به همین نام در دهه 80 در PBS. که در بازگشت وقتی PBS ارائه شده آموزش و پرورش به جای خود “گناه مایل به سفید” سیاسی تلقین.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/26/2020 8:45:56 AM (شماره 490844)

راس پرو را اصل در نهایت قابل درک است: “عمه دیوانه” در اتاق زیر شیروانی و “دیوانه عمو” در زیرزمین. جای خوب برای او.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: valinva 7/26/2020 9:06:13 AM (شماره 490857)

بایدن قادر به بیان عبارت “که درگذشت و شما را پادشاه ؟” در راه است که حس می کند. او همیشه گنگ است. در حال حاضر او است روشن است که او درد و رنج شدید روانی کاهش است و در حال حاضر ذهنی نا مناسب نیز هست.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 7/26/2020 9:11:48 AM (شماره 490862)

چگونه بسیاری از رای دهندگان امروز حتی می دانم که میلتون فریدمن بود ؟ فریدمن البته عقل پشت Reaganomics. بایدن از دست رفته در مه از ذهن خود است به طور دائم در گذشته گیر کرده و هنوز هم مبارزه با جنگ برپا 40 سال پیش. جای تعجب نیست که آنها نگه داشتن او را محدود به زیرزمین خانه خود را. در غیر این صورت او می تواند در خارج وجود دارد دفاع از نمک 2 و پیشنهاد یک شاتل فضایی برنامه.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/26/2020 9:15:45 AM (شماره 490865)

تعجب آور نیست. یک مرد مرده است که احتمالا تنها یک مرد سالخورده مرد می تواند بحث

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/26/2020 9:41:43 AM (شماره 490886)

جو بایدن گفت: این اشتباه است که در حال حاضر چگونه سوال می رود آن را “درگذشت و شما را پادشاه” معمولا این توهین به یک فرد زندگی می کنند. بایدن نه تنها زوال عقل او را نیز نارساخوان بیش از حد.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/26/2020 9:46:08 AM (شماره 490890)

من پیدا کردن آن سخت به این باور است که یک مرد که اغلب ندارد کنترل از دندان های خود را است فرسایش بیش از نوشته میلتون فریدمن. و این ملت هرگز رانده شده توسط بسیاری از آنچه فریدمن معتقد تدریس و نوشت: بیشتر این ترحم.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Quigley 7/26/2020 9:49:11 AM (شماره 490895)

هر یک بار در در حالی که من یک ویدیو یوتیوب از فریدمن. یک کمونیست بود و از او درخواست اگر برنامه ریزی مرکزی نمی تواند بهترین و فریدمن می پرسد که آیا این فرشتگان که شما را وادار به نشستن در کمیته ؟ این بی عیب و نقص انسان است که شما مدیریت همه چیز را به طوری خوبی ؟ شاید بی.دن ذهنی زندگی در ’80s در درخواست در مورد افرادی که مدت طولانی مرده است. مدتی پیش او ادعا کرد او رفت و به یک نوار یا رستوران که طولانی بسته شده است. شاید او عقب نشینی به گذشته برای فرار از آنچه که او تبدیل شده است.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: ROLFNader 7/26/2020 9:57:52 AM (شماره 490906)

نیمه کند movin’ عمو جو است اشتباه میلتون با, پیچ خورده که گفت: “اگر شما lookin’ for a لغات’ دست سعی کنید یکی در انتهای بازوی خود را.”

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: udanja99 7/26/2020 9:58:57 AM (شماره 490907)

مرسی. انگشتان است تا مغز addled که او حتی نمی تواند توهین درست است. من هرگز دیده می شود هر کسی رو به زوال است که به سرعت. آن را تنها می تواند سرنوشت!

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: curious1 7/26/2020 11:26:08 AM (شماره 491008)

جوی انگشتان حتی در اوج خود نخواهد بود مناسب برای تمیز کردن سگ doodoo از میلتون فریدمن حیاط.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: lanczos 7/26/2020 11:48:59 AM (شماره 491028)

گام بعدی در نابغه جو اقتصادی برنامه است برای به چالش کشیدن پروفسور فریدمن به “زنده” بحث است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “PageTurner”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de