جو بایدن حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست برای اطلاعات بیشتراز بحث

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 6/23/2020 4:49:43 AM

جو بایدن کمپین امتناع رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست به شرکت در بیش از سه مناظره پیش از انتخابات عمومی در ماه نوامبر. جن اومالی دیلون معاون سابق رئیس جمهور مدیر کمپین, ساخته شده اعلام روز دوشنبه در نامه ای به کمیسیون در بحث ریاست جمهوری به عنوان اولین گزارش واشنگتن پست. در این نامه اومالی دیلون به اطلاع کمیسیون که بایدن را به عنوان سفارشی در سه بحث ریاست جمهوری. “جو بایدن به نظر می رسد به جلو به رو دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در چند بحث سری است که مردم آمریکا آمده اند به انتظار از رهبران خود;


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chance_232 6/23/2020 5:29:16 AM (شماره 453591)

چرا باید با او بحث در تمام ؟ او در حال حاضر چیدن پرده و کابینت.

16 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: franq می 6/23/2020 5:40:30 AM (شماره 453593)

پیش بینی: بایدن قادر خواهد بود به بحث ناآرامی های مدنی و یا COVID خواهد بود که داستان رسمی.

56 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: IowaDad 6/23/2020 5:43:13 AM (شماره 453594)

شگفت آور! برای اولین بار بیش از 45+ سال سیاسی حرفه ای خواب آلود جو در واقع یک تصمیم استراتژیک است که بهترین در دسترس است.

9 نفر بود.


او را ضربه فنی می خواهم در یک دور. لازم نیست حتی سه بحث; مگر, البته, عمو جو به ارمغان می آورد در یک ثانیه رینگر. او خواهید بود تا در برابر طناب در دقیقه اول. پیش بینی وجود خواهد داشت هیچ بحث اگر عمو جو باقی می ماند که از حزب دموکرات نامزد شده است. MAGA!!! KAG!!! مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 و فراتر از آن! بحث را رتبه بندی بالا برای مغلوب ساختن پیشی جستن…neva دیگه این اتفاق نمیفته.

30 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/23/2020 6:31:01 AM (شماره 453609)

اگر او می کند مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین فقط می تواند استخدام تامی Smothers به بازی بخشی از بایدن.

17 نفر بود.


به این دلیل است که مغلوب ساختن پیشی جستن است ترس از شما خواب آلود جو ؟

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: petrichor 6/23/2020 6:44:41 AM (شماره 453628)

من می خواهم به فکر می کنم که برنده خواهد شد و پایکوبی او هستم اما کمی نگران در مورد تهمت muddling پیام خود را و فقط به دنبال احمقانه. اگر هر دو نگاه احمقانه ما گیر با خواب آلودگی جو. این بدان معناست که ما نمی قادر خواهد بود برای دیدن که در واقع در حال اجرا در کشور است.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: anniebc 6/23/2020 6:46:19 AM (شماره 453632)

نگه داشتن فشار دادن آن آقای رئیس جمهور. تماس با او!

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 6/23/2020 7:05:23 AM (شماره 453647)

ما فکر آن را عجیب و غریب بود که Illary خواهد ناپدید می شوند برای چند روز در پایان در طول مبارزات انتخاباتی خود را. در حال حاضر demonrats باید یک نامزد که ناپدید می شوند برای کل مبارزات انتخاباتی.

26 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: OBX پیت 6/23/2020 7:06:25 AM (شماره 453650)

در صورتی که هر گونه بحث در همه تهمت باید بسیار مراقب باشید برای پیشی گرفتن از او را بیش از حد بیش از حد به زودی و یا او ممکن است مردم احساس متاسفم برای بایدن. تهمت می تواند او را در 30 ثانیه اگر او را که مورد نظر اما من امیدوارم که او نمی توان مردم فکر می کنم او قلدری او.

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/23/2020 7:34:29 AM (شماره 453679)

آیا Donna Brazile هنوز هم کار می کنند, پشت صحنه? جو کودک در حال رفتن به نیاز خود.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: beca 6/23/2020 7:43:21 AM (شماره 453690)

#7. واقعا…. بیا مرد…

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: HotRod 6/23/2020 7:48:25 AM (شماره 453694)

من مطمئن هستم که رئیس جمهور تهمت اجازه خواهد داد که بایدن به حفاری خود را سوراخ. بایدن در حال حاضر نشان داده است که او بسیار خوب است در حفر!

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: govlawyer 6/23/2020 8:01:27 AM (شماره 453715)

شاید آنها می تواند قرض Biteme audioanimatronic شکل از Epcot سالن از رئیس جمهور (دیزنی را دوست دارد به فکر می کنم مثبت و برنامه ریزی برای Biteme را تاجگذاری) به زیر جوی در بحث.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bpl40 6/23/2020 8:17:34 AM (شماره 453737)

اگر او می دهد و منسجم پاسخ به دو سوال اول و سپس آن را جو اما یک تصویر هولوگرافی. آنها می توانند شگفتی این روز است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Highlander 6/23/2020 8:22:53 AM (شماره 453745)

چرا تهمت فراموش “صندلی خالی” چیزی که با بایدن مانند ایستوود را با اوباما ؟ باید یک مناظره تلویزیونی با صندلی.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/23/2020 8:42:59 AM (شماره 453764)

جو بایدن بهتر تیز کردن در برنامه های خود را برای تغییر ما است. رئیس جمهور تهمت باید به مبارزه با او. را بایدن اعتراف مواضع خود را در سقط جنین, اسلحه, اقتصاد, افزایش, مالیات, باز کردن مرزهای فقط جو بایدن خود را این همه به این دلیل که رئیس جمهور تهمت قطعا می ایستد در طرف مقابل از این کم هوشی سگ در صورت تسویه حساب سرباز.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/23/2020 9:30:58 AM (شماره 453810)

گمان می کنم بحث “مدیران” خواهد بود که طبق معمول دسته از چپ تهمت متنفرم. من نمی انتظار Pubbies به ایستادن – – و خواهان محافظه کار مدیر – یا دو یا سه. دو قانون تهمت باید اصرار – – هیچ نشسته – – و بدون خروج از مرحله در طول معافیت های تجاری. این مناظره باید ایستاده پشت تریبون در تمام زمانها. این راه محو شدن جو نمی تواند لغزش اضافی تزریق بوتاکس- – یا برای یک تازه دوز Kickapoo شادی آب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/23/2020 9:36:05 AM (شماره 453817)

چه تیم Murtaugh گفت! (موافق با #15 و استفاده از CGI.)

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: jeffinitely 6/23/2020 9:39:13 AM (شماره 453819)

من فکر می کنم برگ برنده خواهد نمره بسیاری از نقاط جایزه اگر در یک نمایش تلویزیونی از همدلی او به بسیاری از وقت خود را به بایدن به اجازه بایدن خود را به پایان برساند جملات و فضول و در.

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/23/2020 9:41:06 AM (شماره 453821)

بله که “ارسال پیام خصوصی” بایدن بیش از حد ترس از داشتن به طور منسجم بیش از سه بار. بهتر است به پنهان کردن خود را در زیرزمین نگه دارید و زوال عقل و تبانی با چین و روسیه خارج از دید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: earlybird 6/23/2020 10:26:47 AM (شماره 453900)

البته او می کند. چگونه او را گرداننده و مدیریت حتی سه ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bighambone 6/23/2020 11:00:29 AM (شماره 453967)

اگر بایدن واقعا در بازی ذهنی و جسمی شما فکر می کنم که بایدن می خواهید شش یا بیشتر بحث نشان می دهد مردم آمریکا چگونه “بی حد و حصر” و “نژادپرستانه” رئیس جمهور تهمت بوده است و با توجه به چپ و لیبرال دموکرات را 24/7 تبلیغات از روز تهمت انتخاب شد. در واقعیت بایدن زمانی که بحث در اطراف می آیند یا نمی خواهد بحث و یا شاید حتی نمی خواهد بود که از حزب دموکرات نامزد.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/23/2020 11:05:24 AM (شماره 453977)

این است toooo زیبا….پنهان بایدن خواهد بود به چالش کشیده و با یک بحث….. در اینجا چیزی است که من فکر می کنم اتفاق خواهد افتاد…. بایدن خواهد بود قرنطینه با چین ویروس و قادر به شرکت در بحث های….این چپی ارسال خواهد شد در معاون نامزد به عنوان جایگزین…. است که طرح خود را در تمام طول… آنها قرار داده بایدن در به دست آوردن رای سیاه پوستان….که آن را به طور خلاصه…

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Chiritwo 6/23/2020 11:43:43 AM (شماره 454026)

بسیار مراقب باشید در مورد دادن جو همدردی رای دادن.

0 افرادی مانند این.


بایدن همه چیز برای از دست دادن و هیچ چیز برای به دست آوردن موافقت خود را برای حتی یک بحث است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: czechlist 6/23/2020 1:36:27 PM (شماره 454172)

خروج از هنجار و گفتن.
معمولا رقیب می خواهد بیشتر بحث.
آنچه متفاوت است در حال حاضر ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: padiva 6/23/2020 2:09:38 ب. ظ (شماره 454214)

اگر بایدن می کند نشان می دهد تا برای یک بحث جهانی خواهد شد تماشای PDT. چگونه PDT در درمان یک فرد سالخورده و در همان زمان ترویج دستاوردهای خود را و دستور کار?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/23/2020 4:10:54 PM (شماره 454341)

من با شما موافقم که جو را برآورده نمی مغلوب ساختن پیشی جستن یک افتضاح اجازه دهید به تنهایی سه. او می داند که برنده خواهد سواب عرشه با او و به منظور صرفه جویی در خود را تحقیر عمومی و مجموع خجالت او نمی خواهد بحث مغلوب ساختن پیشی جستن یک زمان. انتخاب یک بهانه ای به هر بهانه ای. هر بهانه ای داده خواهد شد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 6/23/2020 4:16:27 PM (شماره 454347)

نیست که زیبا است. همه در حال فرض کنید که بایدن خواهد آمد برای خروج از کنوانسیون (می شود آن را واقعی یا مجازی) به عنوان نامزد واقعی. به عنوان اگر رای گیری اولیه از دهقانان داده در واقع به معنی هر چیزی را به حزب دموکرات.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 6/23/2020 4:50:33 PM (شماره 454401)

او تنها زنده ماندن یک بحث و خواهد شد که با یک سمعک بنابراین کسی می تواند به او بگویید که چگونه به پاسخ به این سوال.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Bazi 6/23/2020 5:35:00 PM (شماره 454446)

هر کس می داند که Obiden نمی شود در حال اجرا نشان می دهد. از آن خواهد شد خود معاونت اوباما و رفقای خود را. Obiden نیست آگاه باشید که او تحقیر آمیز خود را, اما همسر و خانواده خود انجام دهید. هر چیزی برای قدرت.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: OCJim 6/23/2020 7:21:53 PM (شماره 454543)

پذیرش سه بحث است یک بلوف توسط Dem کارفرمایان و بایدن را گرداننده و مراقبین برای هم بودن. من نمی توانم باور کنم که او هرگز گام در بحث مرحله. آنها را پیدا خواهد کرد یک راه برای جایگزینی او سلامت عاقلانه و یا دیگر. در غیر این صورت آنها به خصوص در lookout برای هر بهانه یا MSM شکلگیری یک بهانه به خشم چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید یا انجام می دهد و در نتیجه لغو بایدن سه بحث در انزجار. هوشمندانه? بازی ادامه خواهد داد. بایدن دارای یک کلید به کاخ سفید است. این یک خم و کلید زنگ زده اما حزب دموکرات بر این باورند آن را به باز کردن درب کاخ سفید برای آنها آن است که اگر هوشمندانه به کار گرفته شده توسط آنها به خصوص با توانمند استفاده در MSM و فرهنگ ، همه ما می دانیم که به عنوان به زودی به عنوان بایدن را دریافت درب باز برای آنها موثر خواهد نشستن او را در یک گوشه و bizzy bizzy با خود سرکوبگر فاسد, ملت-جایگزینی lefty دستور کار است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: یا دروازه 6/23/2020 8:18:51 PM (شماره 454606)

فقط بالا گرفتن جو

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de