جو بایدن نیاز به یک معاون رئیس جمهورکه نمی خواهد سعی کنید به سرقت شغل خود را

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/20/2020 4:34:40 AM

جو بایدن 112 سال سن دارد و به سختی می تواند صحبت می کنند منسجم جمله است. بنابراین این مسائل تا حد زیادی او بر میدارد به همسر در حال اجرا. شانس که veep انتخاب ممکن است در نهایت تبدیل شدن به رئیس جمهور در طول مدت خود را نمی تواند با تخفیف. دموکرات ها باید صرف تهمت سال صحبت کردن در مورد فضائل از 25 متمم. آن را میسازد یک فرایند در داخل قوه مجریه است که به طور موقت و در صورت لزوم به طور دائم جایگزین یک زندگی رئیس جمهور تلقی شده توسط کابینه خود را به بیش از حد بیماران به عنوان مرد قدرتمند ترین در جهان است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 6/20/2020 4:53:08 AM (شماره 450541)

جو بایدن به زوال عقل او نمی تواند انجام این کار است. VP نمی خواهد که به سرقت هر چیزی و که است این طرح است.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: LaVallette 6/20/2020 6:50:09 AM (شماره 450622)

به ناچار شوق و شعف! “او آن را سزاوار است و حق دارد به آن” dontcha می دانید ؟

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 6/20/2020 7:15:07 AM (شماره 450636)

همه ما می دانیم آنچه که جو بایدن ،

10 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: govlawyer 6/20/2020 7:42:55 AM (شماره 450658)

من نمی شود جای تعجب نیست اگر در پایان این فرآیند پیدا کنیم Felonia vonPantsuit رقص را به او عضو ون و آهنگ برای میلواکی به سخنرانی پذیرش خود را. پس از آن آنها می توانید یک تور بزرگ از ما به خود را جشن تاجگذاری ساخت توپ در Ft. مارسی پارک اولین (و تنها) مشترک کمپین تجمع است. پس از آن جوی خواهد بود تنزل به زیر زمین (و یا قرار داده شده به یک یخچال و فریزر کشو در محلی من را) و Felonia خواهد شد بسته به دست او کامیون در ظاهر به بارگذاری, چاق آنال, بازگشت به ون کمتر دست و پا گیر (مانند این که در 9/11 یادبود). ما وارد منطقه گرگ و میش.

32 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: برای دیدن 6/20/2020 7:57:04 AM (شماره 450672)

بودن Podhoretz دارای tds و در یکی از مراحل زوال عقل هر تفکرات در عبور از اتحاد محله های بی ربط است.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: NorthernDog 6/20/2020 8:18:19 AM (شماره 450689)

او را نمی توان جدی هل دادن من بدهید. جو در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود بیش از قبل از اولین مراسم تحلیف توپ لگد کردن در شب Jan. 20.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/20/2020 8:51:27 AM (شماره 450718)

جان جان جان چه زمانی Mooch تبدیل به یک ‘خصوصی’ فرد؟. ما صحبت کردن در مورد ‘نگاه من’ کاخ سفید ‘ باغبان ؟ دموکرات ها ممکن است عاشق ‘در نهایت افتخار از امریکا’, مد, آیکون با اسلحه اما فقط آنها هستند. من فکر می کنم Podhoretz یکی شیفته با Mooch. او بیش از حد effusive در توصیف او.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Quigley 6/20/2020 9:16:51 AM (شماره 450738)

او نمی خواهد می دانم که اگر آن را به سرقت رفته است. “سلام کسی تا به حال دیده می شود من … شما می دانید که … ما رو به … نبود که مدتها پیش … شما می دانید … چیزی … که از محل که در آن من …. ریاست جمهوری من?

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/20/2020 9:20:45 AM (شماره 450743)

من برای یک , کنم, میشل اوباما به پاها خوب — به خصوص مقابل آنهایی که. (با عرض پوزش باید به کاوشگر که یکی تا هر سال نمی کنم؟)

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: rusino 6/20/2020 9:29:46 AM (شماره 450757)

مهم نیست که “بایدن” را انتخاب می کند! او خواهد بود و منجر به معاونت انتخاب توسط خود گرداننده در سمت چپ. اگر انتخاب او خواهد بود بیش از یک شکل ، او و معاونت خواهد بود مربی و نظارت بر همه چیز است که گفت و انجام می شود.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/20/2020 9:52:06 AM (شماره 450789)

من با #2; هیلاری. او در حال حاضر نشان داده شده است او می تواند زمانی که او نیاز به فقیر و جو نمی دانند که چه ضربه او را مهربان و بدون درد است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bighambone 6/20/2020 9:56:38 AM (شماره 450796)

به یاد داشته باشید این مقالات نوشته شده عمدتا توسط شهر نیویورک و در داخل DC کمربندی محور scribblers که زندگی در یک جهان بسیار متفاوت و معتقدان به یک دیدگاه متفاوت تر از بسیاری از آمریکایی ها عادی در سراسر کشور است. بیشتر از آن به نظر می رسد آمریکایی ها در خارج از این دو شهرستانها که چپ و لیبرال دموکرات ها با استفاده از یک طعمه و سوئیچ سیاسی کلاهبرداری در آمریکا مردم به کسی که به ریاست جمهوری که نمی تواند انتخاب خود مراسم توسط متقلبانه قرار دادن پیر جوزف بایدن به طور موقت به جلو به عنوان یک مکان موقت دارنده با بهره گیری از گذشته خود را به رسمیت شناختن نام در حالی که پنهان کردن خود را هیچ چیز و فاسد DC فعالیت های سیاسی و زمان به وضوح مرتبط با سن روانی و فیزیکی کمتر زنده دموکرات بلیط تبدیل خواهد شد در سراسر امریکا است. بنابراین زمانی که چنین خودی دموکرات نیت و طرح تبدیل ساده برای دیدن معمولی آمریکایی است که اگر بایدن و هر کس انتخاب می شوند و این طرح پس از یک دوره از زمان چرخ بایدن در خارج از کاخ سفید و به برخی از پنج ستاره استراحت در منزل و نصب هر کس که دموکرات خودی را انتخاب کنید به عنوان بایدن معاون رئیس جمهوری به کاخ سفید به عنوان رئیس جمهور این طرح موظف است در معرض توسط رئیس جمهور تهمت و مبارزات انتخاباتی خود را در یک راه اصلی و در نتیجه با شکست مواجه خواهد شد و سست دموکرات ها تعداد زیادی از آرا به خصوص با مستقل رای دهندگان که رای مهم در انتخابات عمومی.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: padiva 6/20/2020 10:05:15 AM (شماره 450806)

خوب….که ما برگ Meghan Markle…

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: PageTurner 6/20/2020 10:30:26 AM (شماره 450828)

LOL! Podhoretz است که چنین روشنگری نویسنده است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 6/20/2020 10:50:59 AM (شماره 450856)

گرتا Thunberg حتی می تواند سرقت جو کار

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/20/2020 11:19:02 AM (شماره 450896)

پنهان بایدن نیاز به یک اتاق آرام در خانه سالمندان…. شاید فرماندار کومو نیویورک می توانید او را به یک نقطه….که باید به معاون….hitlery رئیس جمهور…. درست مثل او برنامه ریزی شده….بدون کار کمپین…. زمانی که او اولین بانوی او خواستار FBI فایل های raw در تمام دولت کارگران…. و اپستاین کردم بسیاری از نوار از فعالیت های غیر معمول برای باج خواهی….صبر کنید و ببینید!!

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/20/2020 11:48:31 AM (شماره 450927)

“شانس است که او veep انتخاب ممکن است در نهایت تبدیل شدن به رئیس جمهور در طول مدت خود را نمی تواند با تخفیف.” شوخی می کنی ؟ این طرح است. بایدن خواهد شد, متاسفانه, 25th, اصلاح, بخش 4 می خواهم در اسرع وقت. یا او را به سفر با ضربه سر خود را و رفتن به حالت اغما رفت. خیلی بد خیلی غم انگیز است. با توجه به این که میشل? واقعا…. او تنها تجربه است که به عنوان یک بد مد لباس. او نیست با افتخار از امریکا است. دانستن است که جو در حال رفتن فاصله هیچ تجربه میشل است که پشتیبان گیری کنید ؟ اگر شما تنها نگرانی سیاه, رای, آره, Michelle ممکن است در چند. اما بسیاری از سیاه پوستان هم اکنون می توانید مقایسه یک بو و یک برگ برنده در انتخابات ریاست جمهوری و بو نظر نمی آید بیش از حد خوب است. فراتر از آن است که آن را نمی خواهید به شستشو با اسپانیایی. بیشتر به عنوان دورهام می شود گزارش خود از بو و مردان مبارک خود را در حال رفتن به مانند خوک در گل و لای غوطه خوردن. پس میشل تنها ارزش است ازدواج خود را به بو ایستاده در کنار یک گل پوشش بو نمی خواهد به نفع او رای. Podhoretz یک احمق.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/20/2020 12:20:46 PM (شماره 450972)

هممم… یک مثل حلزون حرکت کردن?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: govlawyer 6/20/2020 1:31:42 PM (شماره 451032)

من می توانم شنیدن جوی صحبت به جیل و درخواست “جیل به من بگویید در مورد خرگوش”.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: pensom2 6/20/2020 1:32:56 PM (شماره 451034)

ببخشید من نمی میشیم از آن. Podhoretz و هر کس دیگری در حال حاضر صحبت کردن در مورد بایدن به عنوان اگر او را در واقع می شود dem نامزد بیرون آمدن از dem کنوانسیون. من می توانم آن را تصور مگر اینکه حزب دموکرات استعفا خود را به از دست دادن. من می دانم که بایدن است رای گیری به خوبی در اریب سنجی اما بایدن حتی نمی خواهد بود قادر به ارائه منسجم سخنرانی در کنوانسیون. اگر او تلاش می کند همسر خود را ایستاده بود درست پشت سر او برای نجات او اگر او می افتد پایین جسمی یا ذهنی. رای دهندگان را ببینید که چگونه ضعیف و مجنون او است. من هنوز هم فکر می کنم که به نحوی به حزب دموکرات را با هم و سعی کنید و فشار کومو یا شخص دیگری وجود دارد به عنوان یک نگهدارنده و متقاعد کردن خواب آلود جو برداشت.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/20/2020 1:49:22 PM (شماره 451048)

دموکرات ها نیست و حتی در تلاش برای برنده شدن در سال 2020 بر اساس شایستگی. آن همه pandering و تقلب انتخابات برای آنها. من پول در Kamela هریس و یا سوزان رایس. هر کدام یکی از بهترین متناسب در جیب پشت هاردکور چپی که اجرا دموکرات ها.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/20/2020 1:52:55 PM (شماره 451052)

ببخشید پست دوم. آنها می رویم به جای Befuddled بایدن حق دور. اگر آنها دو سال صبر جایگزینی از لحاظ نظری می تواند رئیس جمهور برای 10 سال. اگر به جای جو در دو سال اول آن را شمارش به عنوان یک دوره کامل و پس از آن تنها 8 سال است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: در واقع 6/20/2020 2:26:36 PM (شماره 451080)

زن سیاه و سفید. نژادپرست است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: cacomistle 6/20/2020 6:31:36 PM (شماره 451333)

هیچ کس ذکر ValJar. او در مصاحبه با Maria Bartiromo این هفته. و او زد کاخ سفید برای 8 سال.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: ronniethek 6/20/2020 6:36:39 PM (شماره 451338)

این موضوع ارائه خواهد شد مسئله که PDJT ضربات عمو جو الاغ در ماه نوامبر. آن را به بانک.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: norgan 6/20/2020 7:03:35 PM (شماره 451352)

آن شخص وجود ندارد. چرا ؟ “از آنجا که……شما می دانید که……چیزی.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de