جو بایدن نمی تواند رئیس جمهور (2)

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/31/2020 4:24:44 AM

سه هفته پیش من یک پست با عنوان جو بایدن نمی تواند رئیس جمهور: من نمی گویم بایدن نباید رئیس جمهور شود. که همواره درست است. من می گویم که او فاقد جسمی و روانی ویژگی های لازم برای به کار–نه به آن را انجام دهد اما به انجام آن در تمام. شواهد بایدن ناتوانی در ادامه به شمع تا. امروز قبل از او به مصاحبه به MSNBC که او در آن pontificated در مورد کوروناویروس و یا تلاش برای. این یک نمایش غم انگیز. او ظاهرا سعی در خواندن اشاره می کند که او قبل از او قادر به انجام این کار و برگشته به سرخوردگی و incoherence:


در این نقطه, آن را تقریبا به عنوان اگر دموکرات ها می خواهند به از دست دادن به مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان آنجا که آنها نمی تواند ایستاده به او به نظر می رسد آنها قادر به پیدا کردن هر یک کاندیدای سیاسی که احتمالا قادر به شکست دادن او. آنها هیچ یک.
این فوق العاده است!

52 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: نگران 3/31/2020 7:14:42 AM (شماره 363565)

این است که آنها می خواهند به از دست دادن #1. این واقعیت است که آنها لازم نیست که هر کسی. پس از خزنده جو چه چیزی دارند ؟ کومو اجرا می شود که یک دولت با بیشترین تعداد ویروس موارد که در آن لوازم پزشکی هستند که به سرقت رفته ؟ آبرامز که اعلام کند او برنده اگر او یک دولت ؟ AOC است بیش از حد جوان است. وارن? هریس? بلومبرگ? Klobachar? شما ایده را دریافت کنید. اوه آره. برنی! اما آنها ترجیح می دهند که تقریبا هر کس دیگری.
چه می کنند اگر به نحوی برنی در واقع برنده نمایندگان به اندازه کافی? اپستاین هر کسی ؟ یا شاید شیث غنی ؟

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بچه مایرز 3/31/2020 7:30:22 AM (شماره 363582)

ساندنس در CTH معتقد است وجود ” است که به احتمال قوی رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو است که قرار است به استخدام به عنوان نامزد اجماع در DNC کنوانسیون. که طرح این است که 100% در مسیر … سپس بعد از او استخدام DNC باشگاه رهبری و فوق العاده نمایندگان. [آه و باشگاه می تواند این کشش… به راحتی.]”

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: mobyclik 3/31/2020 7:30:48 AM (شماره 363583)

FTA: “مقاله 3.1(c) منشور حزب دموکرات می دهد DNC گسترده اقتدار به “[پر] جای خالی در نامزد برای دفتر رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور.” وجود دارد یک مسئله زمان به عنوان DNC را به معرفی یک نامزد جدید در زمان برای جلب رضایت کشورهای مختلف تشکیل پرونده مهلت.” من با آن مخالف 100%. این دموکرات ها هیچ قانون و یا قانون به آنها اعمال می شود. “از آنجا که از عشق و نفرت, چینی, ویروس, شکست, ما مجبور به کنار برخی از قوانین مربوط به این انتخابات است. هر کس می داند که جو بایدن خواهد بود با شکوه رئیس جمهور اما او نشان داد به چندین خودی که به دلیل حملات بی جا از مغلوب ساختن پیشی جستن و افراطی راست گرا که گرایش رسانه ای برای کشور ما او را به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود و آماده شدن برای یک 2024 اجرا شود.” از آن آسان است زمانی که شما یک موش با این به اصطلاح رسانه ها در لگن خود را در جیب.

25 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: بلا 3/31/2020 7:46:22 AM (شماره 363594)

که همسر خود را که اجازه می دهد این است که نگران کننده ترین چیز برای من است.

51 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: philsner 3/31/2020 7:54:00 AM (شماره 363603)

جو بایدن نمی خواهد رئیس جمهور شود. وجود دارد – ثابت آن را برای شما.

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: F15 Gork 3/31/2020 8:02:54 AM (شماره 363618)

بایدن باید در سطل جدا کردن کاغذ و پلاستیک و…

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/31/2020 8:14:56 AM (شماره 363629)

من موافقت می کنم که حزب دموکرات هیچ کس. آنها تا به حال بیش از 20 نفر در این فرآیند در یک نقطه و بسیاری از هرگز ترک خورده 5% سطح حمایت. حتی کسانی را دیدم که شماره های بالاتر در یک نقطه کاهش یافت و به ابهام. عمو جو و برنی تنها کسانی هستند که برگزار پشتیبانی ثابت بالای 20%. نه تنها نامزدهای بد اما انتخاب dem رای دهندگان به ارمغان آورده اند آنها را به این بن بست. ظاهرا نگرانی اصلی آنها این بود که کسی که می تواند ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها انتخاب شده عمو جو که حتی نمی تواند پیروزی در برابر خود. رفیق برنی انتظار در بال اما اگر برنی دولت در هزینه ما هنوز هم نمی توانست کار, چینی, ویروس آزمون. متوقف و به یاد داشته باشید پوچ مجموعه از بورس که بر روی dem بحث مرحله. فکر می کنم در مورد عرق Pelousy, Schiffty, Nadless, Chuckie Scummer, et. al. این است ایده خود را از رهبری است. Mad Max AOC ، آنها اتشی اما بی مخ سربازان. این درست نیست که آنها اشتباه فکر می کرد. آنها نامتعادل و بی کفایت. این dem حزب مانند یک درخت توخالی از پوسیدگی داخلی اما به دنبال OK از خارج است. در حال حاضر درخت کاهش یافته و پوسیدگی در وجود, در معرض شده است. هیچ راهی وجود دارد به درخت کامل دوباره. Dems/رسانه ها در حال تقلا در اطراف در یک تلاش بیهوده برای ایجاد یک بنیاد جدید اما درختان را مدت زمان طولانی برای رشد و سالم سهام برای شروع با. “دموکرات ها در یک نقطه سخت.” بسیار درست است اما آن را یک “نقطه” خود را ساخت.

40 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 3/31/2020 8:31:10 AM (شماره 363645)

یکی از شگفتی اگر زمانی که بایدن به نظر می رسد منطقی و منسجم خود را مانند گذشته بحث با برنی و آخرین روز یکشنبه در دیدار با مطبوعات ظاهر اگر او نبوده است تغذیه سوالات پیش و در پی او regurgitates پاسخ داد که او را تغذیه می کند.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 3/31/2020 8:33:18 AM (شماره 363648)

لطفا با جیل بازی مانند یک دکتر واقعی و محبت همسر. سهولت جو از وضعیت او در است. آن را تنها او را دچار سردرگمی می کند و او را نا امن و عصبانی است. حتی اگر او یک دموکرات او سزاوار بهتر از عزیزان خود را! را باقی مانده از زندگی خود را به عنوان لذت بخش به عنوان شما می توانید.

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bpl40 3/31/2020 8:42:07 AM (شماره 363668)

جو بایدن ساقط به incoherence. چگونه می تواند به شما بگویم ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Krause 3/31/2020 9:12:35 AM (شماره 363713)

من سرزنش خانواده اش برای قرار دادن او وجود دارد. البته شاید آنها می خواهند او را به رئیس جمهور بود که در نهایت عفو شکارچی و شاید خود را برای عوض و دریافت رشوه ،

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: lftrn97 3/31/2020 9:36:37 AM (شماره 363764)

لذا باید میت رامنی برای یک ماه اکتبر سورپرایز.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Philipsonh 3/31/2020 10:09:59 AM (شماره 363806)

دردناک است ؟ سپس او را از چشم های عمومی. به یاد داشته باشید که او یک دشمن از نیمی از جمعیت و ‘کنترل’ از بین ببرد ما.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bigfatslob 3/31/2020 10:16:11 AM (شماره 363812)

جو بایدن هرگز منسجم. من و به یاد داشته باشید چند سال پیش که بایدن بود که یک قطعه از کار او تغییر نکرده یک ذره. آیا مقصر این در شروع زوال عقل بایدن یک ضریب هوشی پایین دلقک فقط تماشای او در این ویدئو زمانی که او در مورد اوکراین و شلیک محقق که همه در زمان واقعی جو بایدن. وجود دارد بیش از حد بسیاری از نمونه هایی از انحرافات برای زنان جوان بیش از حد من فقط اعتقاد دارم که آن را در حال حاضر تمام انباشت اشیاء بدست آمده در crudmudguon و جوجه های خود را در حال آمدن به خانه به جای شب بسر بردن. به من اعتماد کنند او را دوست ندارم و جو بایدن در بیش از سر خود را به عنوان VP با اوباما بود که یکی دیگر از ضریب هوشی پایین ادم سفیه و احمق بیش از حد. من احساس نمی متاسفم برای جو بایدن و احمقانه خود برای راهپیمایی او را برای چه کسی می داند چه دلیل.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: gone2pot 3/31/2020 10:39:08 AM (شماره 363852)

من نمی دانم که در آن هر کس صحبت کردن در مورد جو نیست lyin’ سگ مواجه تسویه حساب سرباز; او در دانشگاه پنسیلوانیا پروفسور; او می داند که وجود دارد 700 میلیون استخدام زنان در یک کشور با جمعیت 330 میلیون نفر جمعیت با مردم کمتر با Chicom ویروس خطرناک تر از یک جمعیت با بیشتر مردم با Chicom ویروس; سیاه و سفید کودکان و نوجوانان عشق را به حیوان خانگی خود را پا مو; او مطمئن ساخته شده بود وجود دارد هیچ نفوذ روسیه در سال 2016 انتخابات چرا که در سازمان دیده بان خود را; و در و در. منظورم این است که آیا ما با این همه مثبت?

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Arby 3/31/2020 11:00:39 AM (شماره 363889)

آن را خیلی دیر به خرید الیور Redenbacher سهام ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 3/31/2020 11:01:06 AM (شماره 363891)

آنها به همه اثبات می کند که آنها “هیچ چاره ای اما جای پیر مجنون جو با هر کس که آنها می خواهند در آینده به نقطه است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/31/2020 11:04:34 AM (شماره 363896)

یک قربانی کرونا ویروس بوده است بایدن انتخابات ریاست جمهوری است. آن گرفته شده باد به طور کامل از خود بادبان. که یکی از دلایل که چرا آنها به فکر استخدام کومو. او در تلویزیون روزمره دادن یک کنفرانس مطبوعاتی درست مثل مغلوب ساختن پیشی جستن. صبر کنید و ببینید. تغییرات آخرین لحظه در طول تاریخ شکست خورده اند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 3/31/2020 11:25:28 AM (شماره 363922)

من نمی دانم در مورد پدرخوانده Coumo اما من شخصا نگران مجنون ملی دوز و کلک چیدن Hitlary یا Mooch.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: qr4j 3/31/2020 11:51:14 AM (شماره 363958)

اگر بایدن شد اسب او می شود در چسب کارخانه در حال حاضر.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: weejun 3/31/2020 12:09:37 PM (شماره 363973)

خطر رابینسون خواهد شد!!! من نمی اعتماد تند و زننده دوز و کلک از حزب دموکرات در حال حاضر در دفتر DNC و enemedia تا آنجا که من می تواند پرتاب ، ما باید نگه دارید ما پودر خشک و هوشیار باشند. این افراد شر خالص و آنها در هیچ چیز متوقف خواهد برای به دست آوردن و حفظ قدرت است.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: cat2 3/31/2020 12:44:37 PM (شماره 364034)

این یک شرط بندی امن است که دموکرات ها در ازدحام (از طریق اینترنت) بیش از برنامه به جای بایدن. تقریبا هر کسی که آنها می آیند تا با خواهد بود سخت تر به شکست در انتخابات عمومی از بایدن بنابراین امیدواریم که به نحوی بایدن نامزد دریافت جایزه شده است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Strike3 3/31/2020 1:14:18 PM (شماره 364071)

من شنیده ام “دکتر” جیل بایدن صحبت می کنند. من نه در همه متقاعد شده است که او متوجه می شود که جو کم است, ضریب هوشی یا بی حد و حصر به رئیس جمهور شود. تنها جایگزین توضیح است که او می خواهد که بانوی اول عنوان بد است که او حاضر است به سازمان دیده بان پیر جو پایین رفتن در شعله های آتش. همسران مردان مشهور ثابت کرده اند مایل به قرار داده تا با انواع و اقسام رفتار از شوهران خود در سفارش به حمام افتاب گرفتن در آن فرم از شکوه و عظمت. دو خانم Kennedys ترزا “هاینز” شاهزاده دی و تحمل بیشتر یکی از همه زمان Sir Edmund از Chappaqua.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Gallo3 3/31/2020 3:24:25 PM (شماره 364193)

ما نمی خواهیم بایدن از هم پاشیده — رتبهدهی نشده است. پس از او می شود نامزدی و پس از حداقل یک بحث بود و در اواسط ماه اکتبر; است که زمانی که ما می خواهیم او را به سقوط از هم جدا. نه در حال حاضر – آقای نده خوب است. هرگز بهتر است. را نامزد. راست چربی ؟ راست تفنگ مرد ؟ می خواهید به گام بیرون ؟ دروغ تسویه حساب رو سگ سرباز ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: vwlarry 3/31/2020 3:25:09 PM (شماره 364195)

حداقل به زوال عقل با درمان این سرقت ادبی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – نوشته شده توسط: یا دروازه 3/31/2020 4:21:30 PM (شماره 364232)

به یاد داشته باشید dems کامل از ترفندها و آنها را احمق که پشت آنها.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de