جیم آکوستا ادعا تهمت ‘خاکی’ گل رزباغ با ‘طعمه و سوئیچ’ پايه بلند كن بادي

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/16/2020 7:28:37 AM

سی ان ان دلقک جیم آکوستا به حال حماسی بحران پس از رئیس جمهور تهمت و پسر جو بایدن — مادام العمر میانه — برای veering به چپ در سفارش به واسطه کار بد به رادیکال تندرو حاشیه حزب دموکرات. تهمت نیز به نام بایدن را دهه سابقه طولانی مماشات کمونیست چین است. رئیس جمهور تهمت این اظهارات را در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید به باغ گل رز به اعلام یک فرمان اجرایی rescinding هنگ کنگ ویژه اقتصادی وضعیت پس از کمونیست چین کشف و ضبط کنترل بار-دموکراتیک شهرستان. در این مراسم مغلوب ساختن پیشی جستن را محکوم کرد CCP (دیروز) برای سرکوب مردم هنگ کنگ,


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 7/16/2020 7:31:12 AM (شماره 479858)

همه چیز درست به نظر می رسد هرگز به راه Jimbo می خواهد آنها را به رفتن.

23 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: pinger 7/16/2020 8:10:37 AM (شماره 479893)

به سادگی بیان نظر او Acosta در تأیید این واقعیت است که او مشروع نیست روزنامه نگار. من از سوی دیگر می تواند دولت را یک نظر از من نمی تظاهر به یک روزنامه نگار. نظر من این است که اوباما خاکی باغ رز و هر زمان او راه می رفت از طریق آن.

38 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 7/16/2020 8:12:36 AM (شماره 479897)

من نمی دانم یک روح که لعنت می دهد چه Acosta می گویند.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: bighambone 7/16/2020 8:15:18 AM (شماره 479905)

از چپ و لیبرال دموکرات “خاک” کنگره فقط در مورد هر روز زمانی که آنها در کنفرانس های مطبوعاتی و دروغ در مورد رئیس جمهور حتی در تماس تلفنی با یک نماینده. Acosta باید اجرا پایین خیابان پنسیلوانیا و پوشش آن fiascos.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/16/2020 8:16:29 AM (شماره 479909)

فقیر جیم. در واقع او مجبور شد به نشستن و گوش دادن به صدای شیپور و در رفتن برای یک ساعت. رئیس جمهور سرنگون بسیاری از بایدن پلت فرم ، سپس هنگامی که او به پایان رسید صحبت کردن به او نمی دهد جیم فرصتی برای Showboat به عنوان او معمولا. من شرط بندی جیم بود در مورد به منفجر شدن زمان پايه بلند كن بادي بود! آه خوب!

27 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/16/2020 8:16:59 AM (شماره 479911)

جیمی پسر تنها خاک بود که شما crapped شلوار خود را دلیل این که شما نمی توانید راه خود را از…مثل همیشه!

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/16/2020 8:29:34 AM (شماره 479925)

شما می خواهید به بحث در مورد ‘لکه دار باغ گل رز’ جیم? چگونه در مورد تمام بار جو بایدن به نظر می رسد در آن با Brickhead اوباما.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/16/2020 8:31:41 AM (شماره 479927)

چگونه جرات تهمت می گویند چیزهایی که جیم Accoster نمی خواهند به گوش ؟ که آیا او فکر می کنم او است – – رییس جمهور Uni – – وای! ذهن هرگز.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: هرشی 7/16/2020 8:37:39 AM (شماره 479938)

تنها چیزی که Acosta می داند هر چیزی در مورد نشت مواد خود را panties…چه زباله…

11 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Namma 7/16/2020 8:43:08 AM (شماره 479949)

در واقع. من خیلی خوشحال هستم که رئیس جمهور تهمت مطلع آمریکایی ها فقط به آنچه اوله بایدن برنامه در حال انجام است. Acosta نمی خواهند مردم بدانند چه بایدن را به.

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Nimby 7/16/2020 8:50:02 AM (شماره 479963)

آیا خانواده او معتقدند او ؟

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: gop_guys 7/16/2020 8:53:18 AM (شماره 479964)

این WHC دسته به رفتن. ما نیاز به یک تعادل محافظه کار و لیبرال رسانه ها. از کجا Breitbart, Newsmax پیژامه رسانه Insta دانشمند و Lucianne که برای ماده. حداقل نیمی از سوالات معنی دار خواهد بود. آیا این رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. از آن خواهد شد خوب برای کشور!

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: smsnod 7/16/2020 9:18:32 AM (شماره 480005)

….و جیمی خاک شلوار خود را در هر زمان PDJT یا Kayleigh طول می کشد او را به الوار و چوب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: VietVet68 7/16/2020 9:31:55 AM (شماره 480021)

تمام من در اینجا این است که به طور معمول Acosta خاکی خود را به دلیل تهمت hoodwinked رسانه ها دوباره. من منتظر روز آنها را بکشید WH مطبوعات اعتبار سپس او را واقعا خاک خود است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 7/16/2020 9:39:35 AM (شماره 480030)

داشتن Acosta در هر نقطه “خاک” که محل سکونت. چنین قطعه ای از کود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/16/2020 9:59:09 AM (شماره 480068)

مغلوب ساختن پیشی جستن به گزارش خبر خوب به این دلیل که چپ را فشار دهید نیست. و مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته دروغگو نشستن وجود دارد و به آن گوش نشسته در نور خورشید است که آنها هرگز دیده می شود. مغلوب ساختن پیشی جستن تنها یک شبکه و او بزرگتر از همه چپ شبکه هم اضافه شده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/16/2020 10:30:50 AM (شماره 480128)

جیم آکوستا است که استفاده بیش از حد اکسیژن است. او باید آن را متوقف کند!

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Kate318 7/16/2020 10:41:12 AM (شماره 480161)

خوب اگر کسی می دانم که در مورد لکه دار باغ گل رز…

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/16/2020 10:49:43 AM (شماره 480183)

“… جو بایدن — مادام العمر میانه …”. واقعا ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: dwa 7/16/2020 11:00:11 AM (شماره 480215)

ببخشید جیم شما و بقیه WH سپاه مطبوعات خاک باغ رز (و بقیه WH زمینه) هر زمان شما وجود دارد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: john56 7/16/2020 11:14:36 AM (شماره 480250)

پس از آن جیم انجام کار درست است. حاضر به حضور در. در خانه بمانند.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: janjan 7/16/2020 11:17:21 AM (شماره 480255)

من هرگز از خواندن هر مقاله که عنوان شروع می شود با “جیم آکوستا ادعا می کند’. خواهد بود که 5 دقیقه از زندگی من هرگز نمی تواند به عقب بر گردیم.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Smart11344 7/17/2020 1:46:23 PM (شماره 481621)

جیم آکوستا خاک خود را روزانه است. او در تلاش برای ایجاد برخی از پول در حال سخنگوی بستگی دارد به دریافت محصول به صورت رایگان.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de