جنیفر روبین آرزوی مرگ برای جمهوری خواهاناساسا اشتباه و نقشه آن را اثبات کند

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 3/17/2020 6:37:16 AM

Once upon a time, جنیفر روبین یک زن هوشمند. همه چیز شروع به رفتن در سراشیبی زمانی که او به کار می رفت برای واشنگتن پست اما آنچه واقعا حرف سوئیچ در مغز او بود دیدن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل شدن به رئیس جمهور است. نه تنها او از دست دادن چشم انداز, اما او نیز از دست هوش خویشتن داری و نجابت است. آخرین پرواز NeverTrump nastiness تا حدس و گمان در مورد امکان جمهوریخواه مرگ و میر در طول زمان از coronavirus. او حدس و گمان نه تنها نشان می دهد حتی بیشتر تخریب ذهن و روح اما او همه چیز به طور کامل باس-ackwards اشتباه – و یک زن و شوهر از نقشه های آن را اثبات کند.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Periwinkel 3/17/2020 7:03:01 AM (شماره 348670)

یک بار دیگر تا هر کس آگاه است: جنیفر روبین ” از مغز در حال شروع به آتروفی در 20s خود را زمانی که او فارغ التحصیل از دانشگاه برکلی و…که باطل دولت همچنان به روز است. من او را دختر خوشگل برکلی است.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/17/2020 7:08:30 AM (شماره 348675)

چهره او نشان دهنده تمام مهربانی در قلب او.

38 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 3/17/2020 7:47:20 AM (شماره 348689)

من پیدا کردن آن را دشوار است به درک که در یک زمان او در واقع یک زن هوشمند.

22 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: udanja99 3/17/2020 7:59:01 AM (شماره 348695)

من فریاد بسیاری از همین حقایق در رادیو ماشین من دیروز که من سوار از عاقل و هنوز باز کارولینای جنوبی به مجنون و تعطیل شمال ویرجینیا نه چندان دور از DC. من گوش به رادیو بحث کل راه – کریس پلانت مارک استین و لری اوکانر. یکی از آنها گزارش شده در این حماقت توسط روبین. نظرات او بودند نه تنها ساده لوحانه آنها کاملا بد. به عنوان کل به سمت چپ. جهت مشاهده فرم خرید من در این سفر به خاطر دختر من است در کار و به هنگام تولد به ما اولین نوه امروز یا فردا!

73 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: دلفین 3/17/2020 7:59:17 AM (شماره 348696)

همچنین جمهوری خواهان هستند بیشتر احتمال دارد به گوشتخواران و دموکرات هستند بیشتر احتمال دارد به گیاهخواری یا وگان. بالا لیزین رژیم غذایی کمک می کند تا جلوگیری از بسیاری از ویروس ها و یا اثرات آنها خفیف است و ممکن است کمک به این یکی.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Rinktum 3/17/2020 8:09:49 AM (شماره 348704)

نفرت که نشات گرفته از هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن و دموکرات طرف واقعا چیزی به ناگهان است. من نمی توانم باور است که پایه نجابت بازیگران کنار حمایت از شعارهای ما آنها را بشنود. آنها نر ننگین ترین و شریر بیانیه و هرگز بت یک چشم. آن را هرگز به آنها رخ می دهد که آنها را به عبور یک خط است. چیزی است که در زیر آنها را. آنها gleefully تماس برای مرگ برای هر کسی که جرات مخالفت با آنها. آن را بسیار نگران کننده است چرا که آنها خیلی sanctimonious در مورد آن. آنها در حال انجام بسیاری از آسیب اما مهم نیست تا زمانی که آنها قادر به فوران نفرت. آنها بسیار افراد بیمار.

46 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: TexaTucky 3/17/2020 8:14:17 AM (شماره 348709)

خوشحالم که شما ذکر لیزین #5. چند سال قبل زمانی که من مشغول به کار بود در مسکو من شدید سرماخوردگی هر ماه برای شش ماه اول من وجود دارد. به ندرت در زندگی من بود من بدست بیمار قبل از آن. پس از تحقیق راه هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن من من بر آمد ایمن پیشگیری دسته کوچک موسیقی جاز است که من شروع به گرفتن هر روز: l-لیزین و ویتامین C و امگا-3 (من با استفاده از روغن بذر کتان اما شما می توانید با استفاده از روغن ماهی به جای). من هرگز مریض شدم دوباره بعد از من شروع به مصرف آن است. دارونما یا نه اگر کار می کند, کار می کند.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: tom7 3/17/2020 8:19:06 AM (شماره 348714)

من می توانم به یاد داشته باشید راه بازگشت به, اما نمی تواند به یاد داشته باشید هر زمان که روبین نشان داد هر گونه شواهد از هوش.

18 نفر بود.


فن بزرگ 20 سال پیش! من از خواب بیدار با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ورود در صحنه ؟ که واقعا مرا ناراحت می کند که من فریب خورده برای اولین بار بخشی از محافظه کار و زندگی توسط Globalist دوز و کلک! در حال حاضر من او را ببینید و پگی نونان و همه کسانی که من برای احترام به کسانی که آنها واقعا هستند! باتلاق ساکنان مایل به انجام این کار و می گویند هر چیزی به حفظ آنچه آنها درک به عنوان “قدرت”… مشکل این است که آنها فقط آنچه که ما آنها را…و من به آنها صفر دیگر هیچ! با تشکر از شما برای همیشه لطفا برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن! شما باید MAGA می خواهم ایالات متحده و ما قصد ندارم به عقب. حتی اگر/وقتی که شما در اطراف نیست به عنوان POTUS ما دقیق تر خواهد بود در انتخاب یکی دیگر از بوش یا Globalist نخبگان برای ما نامزد بعدی!

37 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/17/2020 8:22:52 AM (شماره 348723)

من همیشه متنفر بودم بی پروایی نشان دادن دروغگو اما برخی از آنها نقل مکان کرد و فراتر از آن را به کل قطع از واقعیت است. من بیزار از این زن و کسانی که مانند او فکر با حرارت از یک هزار خورشید.

25 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: rsgonner 3/17/2020 8:35:01 AM (شماره 348731)

روبین تنها نیست….تعدادی از همکاران من باید چه تنها می تواند به عنوان ترمینال TDS. آن است که محتوای هر یک از آنها Facebook پست و تیره قضاوت حرفه ای خود را در مناطق مختلف به عنوان علوم نظری و انسانی تصمیم گیری. من دیگر اعتماد نظرات خود را در هر چیزی. واقعا یک چیز غم انگیز و شاید حتی به عنوان مخرب برای جامعه ما به عنوان COVID-19. متاسفانه وجود خواهد داشت هیچ واکسنی برای این.

23 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 3/17/2020 9:23:05 AM (شماره 348779)

“مجنون” کامل کلمه برای این افراد است. تا آنجا که روزنامه نگاران رفتن آنها ممکن است رشته برخی از کلمات زیبا با هم اما است که نه آنها را هوشمند. کریستول و کروگمن کامل نمونه از تحصیل احمقها و نمونه های بسیاری وجود دارد. نفرت خود را از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بسیار کمی حس می کند که با توجه به بهبود در زندگی هر کس. فاجعه بود که باراک اوباما بود که به دقت پنهان و آنها تحت پوشش برای او اما کیفیت های شخصی خود را مکیده همراه با عملکرد خود است. وجود دارد هیچ چیز به مانند اما آنها پرستش او. من لبخند داستان از احتکار و وحشت در حزب دموکرات آلوده شهرها با علم به این که چپ ها باعث خود عذاب. منطقه روستایی Walmarts مسالمت آمیز و ممکن است گاه به گاه قفسه های خالی که در آن کاغذ توالت و رشته فرنگی رامش استفاده می شود اما پس چه ؟ محصولات تازه و گوشت فراوان هستند. هنگامی که stockup به اتمام است, همه چیز را صاف و در یک یا دو هفته اما lefty loons هنوز هم دیوانه.

28 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Krause 3/17/2020 9:27:10 AM (شماره 348786)

او یک Alinskyite در حال حاضر imo.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/17/2020 9:31:58 AM (شماره 348797)

روبین دکتر از فقه مدرک بسیار معتبر تر و اخیر از دکتر پزشکی درجه. و اگر او تا کنون در رشته روزنامه نگاری را نشان نمی دهد. نمی تواند به یاد داشته باشید زمانی که من خواندن را متوقف کرده و مسائل خود را.

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: TJ54 3/17/2020 9:42:36 AM (شماره 348815)

جنیفر روبین اگر او به دنبال در دانشگاه جانز هاپکینز سایت باید داشتن غمگین. از 85 مرگ و میر در ایالات متحده 65 رخ داده در ایالت واشنگتن و نیویورک و کالیفرنیا در تمام اجرا شده توسط Demtards.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Heil لیبرال 3/17/2020 9:56:08 AM (شماره 348823)

او یک دام باس.

14 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/17/2020 10:03:42 AM (شماره 348828)

من به گوش راش;s برنامه دیروز با علامت Steyn میزبانی. او در مورد آماده برای گرفتن ابعاد و msm با پیراهن یقه و هر دو کف دست زدن در اطراف bigly. همچنین شنیده می شود بخشی از مارک لوین برنامه – پسر بود و او آماده به ساسات کسی در سمت چپ. این روبین جوجه عجیب و غریب است و کاملا بد. ما شاهد بدترین در رفتار انسان است. در حالی که من رد نمی جدیت شیوع پیدا کنم msm با عنوان جرم جنایی غفلت و همدستی یک بار دیگر در وظیفه خود را به درستی گزارش اخبار. تبریک #4 روز اول خود را به یاد دارند. ما پنج و آنها گرانبها مثل طلا.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: pensom2 3/17/2020 10:07:27 AM (شماره 348831)

این Andrea Widburg آمار چند در خارج از پارک به تازگی. من برای اولین بار متوجه روبین از ده سال پیش هنگامی که او به نظر می رسد اغلب عصر روز شنبه. او در وسط قرار داده شده “محافظه کار” صندلی کنار خوان ویلیامز. من شگفت زده شد که فاکس در نظر گرفته او یک محافظه کار بود چرا که او همیشه به عنوان یک مجرا برای او قرار است بسیاری از اتصالات با خودی در اوباما در کاخ سفید. هیچ روزنامه نگار محافظه کار به راحتی بدست می آورد بسیاری از دوستان و منابع (یعنی leakers) در داخل و فوق العاده چپ دوز و کلک مانند دولت اوباما. روبین می آید در تلویزیون به عنوان کامل از خودش و به وضوح ضد مغلوب ساختن پیشی جستن اسفناک نفرت, نخبگان.

13 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: HotRod 3/17/2020 10:18:59 AM (شماره 348846)

ظاهرا جنیفر فقط نمی تواند تحمل یک مرد قوی! او ترجیح شیر-نان تست, نرم و صاف کردن پشت سلاح سرد دخترانه مردان است. می رود که به صورت پیشرفته ترین زنان است.

13 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Strike3 3/17/2020 10:28:44 AM (شماره 348858)

#4, تبریک می گویم. لطفا خود را پدر و نوه یک نفع و آنها را از شمال ویرجینیا با شما هنگامی که شما در بازگشت به خانه. زندگی خود را خواهد شد بسیار بهتر است برای آن.

13 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: anniebc 3/17/2020 10:42:21 AM (شماره 348881)

من می باشد حاضر به شرط بندی شما او هرگز واقعا هوشمند است.

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Luckyx3 3/17/2020 11:53:56 AM (شماره 348962)

من فکر می کنم همه کسانی که باش تهمت همیشه مردم بد و در حال حاضر نمای کاهش یافته و دور و ما می توانید آنها را برای آنچه که هستند

5 نفر بود.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: در واقع 3/17/2020 12:35:49 PM (شماره 348995)

#4 Udanja99 تبریک تولد اول خود را نوه! نوه بهترین هستند. Enyoy!

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: udanja99 3/17/2020 12:51:39 PM (شماره 349006)

با تشکر از شما همه برای شما آرزوهای خوب! من دوست دارم به او را به خارج از منطقه DC اما او در اینجا و نامزد او از خانواده شده است در Loudoun County برای نسل 8 – فکر نمی کنم که آنها را همیشه در نظر بگیرید در حال حرکت به دور. ما در حال برنامه ریزی در بودن با او از طریق کار و تحویل اما بیمارستان است که تنها اجازه می دهد یک فرد وجود دارد و آن پدر است. او در کار در حال حاضر. ما نمی شود مجاز به دیدن او و یا نوزاد تا زمانی که آنها منتشر می شوند و به خانه فرستاد. ما می توانید FaceTime با اما که در آن است. بنابراین نا امید!

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/17/2020 12:52:28 PM (شماره 349007)

روبین مرگ به محافظه کاران نگرش است نه محدود به خود و یا همکار او “فکر اثرگذارندهها” آن است که یک ویژگی از همه کسانی که در آغوش بد یا “مترقی” سوسیالیسم/کمونیسم. امروز ایمیل از 40 روز برای زندگی گزارش قسم جنگجو بود و سرفه و توسط یک حرفه ای-سقط جنین حمایت کند. در عین حال پاسخ از 40 روز برای زندگی است که همیشه به دعا برای این از دست شیطان روح. آن سریع 3 دقیقه که همچنین به روز رسانی در موفقیت 40 روز و آنچه در آن است واقعا دوست دارم به عموم مقابله و ملامت بد با نماز. آن را از دست ندهید. این آغاز پایان سقط جنین. youtu.بود/z55p1LwS42Y

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 3/17/2020 1:25:52 PM (شماره 349034)

TDS به نظر می رسد تقریبا همیشه باعث غیر قابل برگشت مغز آسیب اساسی از دست دادن ضریب هوشی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Condor44 3/17/2020 2:04:28 PM (شماره 349064)

ممنوعیت برای زندگی, پوستر #20 لیزا berlanger از همیشه در حال ارسال بر روی این سایت دوباره. چگونه او را ضد سامی بیهوده گویی تا کنون از طریق ؟

3 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: beca 3/17/2020 2:54:00 PM (شماره 349103)

#8. که هرگز اتفاق می افتد .,,

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: سمت راست 3/17/2020 4:08:58 PM (شماره 349194)

چهره او صحبت می کند جلد و آن را زیبا.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im