Jefferson Davis مجسمه پارهدر ریچموند, ویرجینیا,

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 6/11/2020 12:34:40 AM

Richmond, Va.—مجسمه ای از رئیس جمهور کنفدراسیون Jefferson Davis پاره کردن همراه ریچموند, ویرجینیا, مشهور بنای تاریخی خیابان در شب چهارشنبه توسط معترضان. مجسمه در پایتخت سابق کنفدراسیون سرنگون شد و مدت کوتاهی قبل از ساعت 11 شب بود و در روی زمین در وسط تقاطع رسانه های خبری گزارش شده است. ریچموند پلیس در صحنه است. حدود 80 مایل (130 کیلومتر) دور معترضان در پورتسموث سر بریده و سپس پایین کشیده چهار مجسمه که بخشی از یک Confederate monument روز چهارشنبه با توجه به رسانه ها.(تیک) یک مجسمه کریستف کلمب در ریچموند پاره شد, توسط معترضان


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: GoodDeal 6/11/2020 12:43:46 AM (شماره 440555)

من نمی توانم تصور چرا که او بزرگ سفید امید دموکرات ها تا به حال به پیروزی در جنگ و حفظ میكنند. در حال حاضر آنها در هراس هستند برای پاک کردن گذشته و بازنویسی تاریخ است.

5 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Highlander 6/11/2020 12:54:06 AM (شماره 440562)

تا چه حد این است برای رفتن به انکار ما از تاریخ ما است ؟ آنچه که در اینجا اتفاق می افتد این است که به طور موثر ما را ناپدید می شوند! یک نفر بدون سابقه هستند نه مردم و در همه! من 73 بیش از حد قدیمی به مبارزه و چشمان من بد هستند. زمانی که جوان و قوی رفتن به اعتصاب به عقب ؟

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Scramus 6/11/2020 1:09:12 AM (شماره 440571)

“تظاهرکنندگان با سر بریده چهار مؤتلفه مجسمه قبل از کشیدن پایین با استفاده از دو طناب شنبه شب در پورتسموث Confederate monument به عنوان پلیس تماشا. یک معترض زخمی شده بود به عنوان مجسمه کاهش یافت و هدف قرار دادن او را در سر. لویی گیبس معاون رئیس جمهور از پورتسموث NAACP گفت: مردی بود که در 30s خود را از دست داده آگاهی. مرد سر قطع شد باز او منتقل شد به بیمارستان. پس از او مجروح شد تظاهرکنندگان متوقف به نماز و لحظه ای آرام همبستگی قبل از اینکه پلیس به آنها گفت که آنها نیاز به ترک این منطقه است.”

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: PChristopher 6/11/2020 1:10:55 AM (شماره 440574)

آیا کسی هنوز هم فکر می کنم که وجود دارد می تواند برخی از مرتب کردن بر اساس استدلال گفتمان با این حیوانات ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: آنی Xango 6/11/2020 1:14:31 AM (شماره 440577)

می شود بسیار جالب است برای دیدن اگر ما محلی Commies امتحان کنید و به ما مجسمه C. کلمبوس.در اینجا در کلمبوس!! آنها خرناس اطراف آن را چندین سال پیش…البته ما یک Dem شهردار و شورای شهر..بنابراین هر چیزی می تواند اتفاق می افتد..اما به نوعی من فکر می کنم حتی آنها نیست که احمق..

8 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: sciteach 6/11/2020 1:21:18 AM (شماره 440580)

من فکر می کنم مجسمه مارتین پادشاه باید به پاره کردن. او plagerizer و مرد زن پرست. علاوه بر این مجسمه به نظر می رسد بیشتر شبیه به مائو بیش از هر کس دیگری.

21 نفر بود.


شاید خوب من دور اما به نظر می رسد وجود ندارد, هر, واقعی ویرجینیایی چپ. قلب من شکسته است. بنای تاریخی خیابان زیبا بود خیابانی با مجسمه پس از مجسمه. این متفاوت است از اسلامی. من امیدوارم کسی که برای این پرداخت می شود می میرد و به دست همان خانه رشد تروریستی است. هرگز در طول عمر من بود من تا به حال انتظار برای دیدن این اتفاق می افتد به بزرگترین کشور روی زمین است. کامپیوتر خراب این کشور است.

24 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: OhioNick 6/11/2020 1:52:19 AM (شماره 440598)

آیا دموکرات-Antifa, پارتی, اولین بار مشورت با طالبان برای دستورالعمل در مورد نحوه پاره کردن و از بین بردن این تاریخی مجسمه ؟ تاریخ را نمی خواهد نگاه بیش از حد مهربانی در این فرهنگ آمریکایی نفرت از چپ.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Harlowe 6/11/2020 2:09:50 AM (شماره 440602)

+ تصاویر مذهبی جنگجویان نابود ارزشمند آثار, ساختمان ها و سایت های باستانی در عراق و سوریه است. امروز معترضان تحت پوشش مایل نژادی صلح و برابری و به نظر می رسد کمتر مخرب در از بین بردن آثار تاریخی ارج نهادن به تاریخ این کشور—آثار تاریخی است که باعث افتخار و افراد اخلاقی عدالت که توسط چپ ادراک نمی استانداردهای خود را از صحت سیاسی. این تخریب از افراط گرایی است.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: DVC 6/11/2020 2:25:31 AM (شماره 440607)

پلیس باید برای جلوگیری از این تخریب است.
چه جهنم می گذرد ؟

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: chumley 6/11/2020 5:02:45 AM (شماره 440621)

سیاه طالبان دوباره اعتصاب. کسی به من یادآوری می کنند که چرا من قرار است برای باور کردن این حیوانات با هم برابر هستند.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/11/2020 6:28:50 AM (شماره 440657)

آیا پلیس با حضور در blackface پوشیدن کلان روپوش مانند خود فرماندار?

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: لالا 6/11/2020 6:33:43 AM (شماره 440658)

من امیدوارم که مانت ورنون و مانتیسلو به خوبی محافظت می شود. من دچار به فکر می کنم آنچه اوباش بعدی را انجام خواهد داد در حالی که ما فقط ایستاده بی اراده.

9 نفر بود.


شما می توانید با تشکر از نیکی هیلی برای این. او شروع به توپ نورد با غارنوردی و از بین بردن آثار تاریخی در انگلستان در امید ساده و بی تکلف است که این امر نشان می دهد درک و خرید خوب خواهد شد. تمام آن بود جسور که دائما آزرده جمعیت برای رفتن بیشتر.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Venturer 6/11/2020 9:20:56 AM (شماره 440812)

من همه برای از بین بردن مجسمه مارتین لوتر کینگ..
اما شما می توانید شرط می بندم اگر کل شرکت دریایی به آنجا مستقر هستند areed با گاز اشک آور و گلوله و یک زن و شوهر از A-10 که از آن محافظت خواهد شد در تمام هزینه.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de