این پخش: بیش از 40 LAPD حمل و نقلافسران تماس در روز چهارشنبه-پس از 43 قلم روز دوشنبه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/18/2020 1:51:45 AM

Fulton County District Attorney Paul L. Howard جونیور اعلام کرد اتهامات در بعد از ظهر چهارشنبه در مرگ Rayshard بروکس آخر هفته گذشته در یک وندی رستوران در آتلانتا.بروکس کشته شد پلیس پس از مقاومت در برابر دستگیری, سکس با پلیس, مشت زدن یک افسر در صورت سرقت افسر تیزر و سپس شلیک به افسران.یازده اتهامات اعلام شد از جمله جنایت قتل توسط افسر درگیر در تیراندازی از Rayshard بروکس.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: watashiyo 6/18/2020 4:53:05 AM (شماره 448206)

باز فصل برای مجرمان به کشتن و غارت و تجاوز و غارت اخاذی و بیش از چند بلوک در شهر برای تشکیل یک کشور مستقل خود را دارند.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/18/2020 5:08:04 AM (شماره 448210)

من پشت پلیس 100%. اگر آنها می خواهند به پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس پس از آن باشد. اما من پشت سر افسر در آتلانتا بود که به اتهام قتل به خاطر یک DA شد تا برای انتخابات. این مرا به یاد دا بود که در انتخابات که دروغ متهم دوک تیم لاکراس با تجاوز به عنف. که پایان خوبی برای دا. آن را نیز تخریب بسیاری از کسانی که در پسران زندگی می کند. من ارسال پول برای این افسر هزینه وکیل. این دیوانه است.

35 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Strike3 6/18/2020 5:47:55 AM (شماره 448227)

افسران سراسر کشور دستور داد تا در جای خود ایستاده بود و حلیم با آجر. من می خواهم بگویم مدیریت به مسائل آن بیش از حد.

29 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: NancyD 6/18/2020 6:36:47 AM (شماره 448244)

من نمی سرزنش پلیس اگر همه آنها راه می رفت دور. من فکر می کنم این فقط آغاز است ، لذا در حال رفتن به رفتن کامل گراز به سمت پلیس و سرزنش آنها را برای همه چیز تا زمانی که هیچ چیز وجود دارد اما جنایتکاران و قربانیان. سپس حزب دموکرات را سرزنش ایران و رسانه ها را به سمت راست همراه با آن است.

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 6/18/2020 6:49:48 AM (شماره 448250)

در شهر ما آنها باید هدایت تلاش های خود را. کمین در اتومبیل در تلاش برای گرفتن speeders کسب و کار بزرگ است.

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 6/18/2020 7:28:45 AM (شماره 448269)

#2 من فکر می کنم وجود دارد بیش از آن که. من فکر می کنم بیش از دا-شارژ افسر پلیس زیرا او می دانست که این اتهامات را احتمالا نمی خواهد نگه دارید تا در دادگاه و افسر خواهد بود تبرئه فقط مانند موارد Trayvon بزرگ مایک, فردی, خاکستری و اریک گارنر. اما من فکر نمی کنم که او آن را برای کمک به افسر. او این کار را کرد چرا که او می داند که تبرئه خواهد شد و تحریک بیشتر در هرج و مرج و تخریب و این چیزی است که در سمت چپ می خواهد. Cloward-Piven استراتژی – پایمال کردن سیستم به طلیعه چیزی بودن در سوسیالیسم.

17 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/18/2020 8:00:56 AM (شماره 448302)

وجود دارد دو seoarate موارد در اینجا آتلانتا و لس آنجلس. تیتر مطابقت ندارد بند باز کردن. در آتلانتا پلیس در حال ظاهرا نه نشان دادن به کار در اعتراض به این اتهام تحت پیگرد ماموران که به ضرب گلوله مقاومت در برابر sustect. در LA cops که اختصاص داده شده به MTA (حمل و نقل) واحد نشان داده نمی شود تا آنجا که thety در حال گرفتن پرداخت می شود. وضعیت کاملا متفاوت اما جالب من فکر می کنم ما خواهد شد از دیدن بیشتر به زودی با سازمان های مانند MTA در حال اجرا از پول با توجه به COVID خاموش شدن ناگهانی و شورش در نتیجه قادر به پرداخت این پلیس لس آنجلس در این مورد. دموکرات ها ممکن است آرزوی خود را به “پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس” در هر صورت…و آنها ممکن است آن را دوست ندارم. بهتر اتمام مهمات خود را موجودی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/18/2020 8:14:04 AM (شماره 448317)

بسیاری از افسران پلیس (احتمالا 75 درصد) را اجاره و یا پرداخت وام مسکن و وام خودرو و صورتحساب کارت اعتباری مالیاتی صورتحساب قبوض آب و برق, مواد غذایی, اسکناس, و نمی خواهد که درآمد که با آن به پرداخت صورتحساب اگر آنها فقط ترک به خصوص جدید به سطح میانی افسران. چهل میلیون نفر فقط از دست شغل خود را به دلیل احمق بیش از حد واکنش به Chicom ویروس. چگونه صدها نفر از هزاران نفر از افسران پلیس که باید ترک کنید که کار جدید ؟ این یکی از مخفی “منافع” مارکسیستها و عمیق دولت با کودتای خود را. افسران پلیس گیر هستند و مارکسیستها آن را می دانم. بله انتظار می رود مقدار زیادی از ترافیک بلیط و حداقل پاسخ به جنایت می نامد نه فقط در شیکاگو بالتیمور و نیویورک اما در هر آبی منطقه مترو. آن را با طراحی.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Namma 6/18/2020 8:46:18 AM (شماره 448360)

به این دلیل که حزب دموکرات می خواهید پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس است به طوری که آنها می توانید پیاده سازی یک پولیس ملی. درست مثل کمونیست چین است. یک نیروی برای تمام کشور است. که احمقانه است چرا که بخش های مختلف کشور باید مشکلات مختلف. چه کسی می تواند در کنترل ملی اداره پلیس. از حزب دموکرات خواهد عشق را به اتهام. شما فکر می کنید وجود دارد این است که رای دهندگان تقلب در حال حاضر. این defunding انجام می شود و ما هرگز امریکا دوباره. این است که سوسیالیسم.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/18/2020 8:55:31 AM (شماره 448368)

عجله برای قضاوت و بیش از شارژ این پلیس است که یک پیروزی برای آتلانتا دا. او بیدار شد-امتیاز در انتخابات مجدد زمان و هزینه نمی خواهد نگه دارید تا در دادگاه هنگامی که افسر یافت نمی-گناه wokes را بهانه ای برای شورش….دوباره. Smart شخص.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Venturer 6/18/2020 8:59:27 AM (شماره 448371)

یک وکیل منطقه در تلاش برای قتل یک افسر پلیس با حمایت مجازات اعدام. یک کشته و یک مرد که حمله و او را در حرارت لحظه ای در حالی که خواسته های دیگر به قتل یک افسر قانون با کینه توزی و aforethought.
واقعی چه کسی است قاتل اینجا. ؟

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net