آن را بیش از برای هیلاری و او را خواهری از به علاوه اندازه Pantsuits

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 2/17/2020 4:45:22 AM

سیاست کسب و کار اخذ رای دهندگان به شما می خواهم. مشکل این است که اکثر سیاستمداران واشنگتن ذاتا unlikeable. این یکی از دلایلی است که این موضوع به ندرت آمد تا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور انتخاب شد. در حال حاضر سوال از مقبول بودن است که همه تهمت دیوانه دموکرات بحث در مورد—به جز زمانی که آنها در حال صحبت کردن در مورد هر یک از دیگر. همین دلیل است که این اخبار زمانی که یک سیاستمدار دموکرات تماس یکی دیگر unlikeable. این به ویژه مهم در هنگام سابق اتفاق می افتد به سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری هیلاری کلینتون که شخصی سازمان ملل متحد مقبول بودن افسانه ای است و دومی سناتور برنی ساندرز (I-Vt.),


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: BillW. 2/17/2020 5:35:09 AM (شماره 320698)

این غم انگیز است که چگونه بسیاری از “آمریکایی ها” رای برای کسی که به طور فعال منفور امریکا در سال 2008 و سپس برای یک روانی کیفری و به احتمال زیاد قاتل در سال 2016 و ممکن است همین کار را برای یک کمونیست در سال 2020 است. چه که می گویند در مورد آنها ؟ –دامپزشکان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

107 مردم بود.


این بد معتاد شده است و نیروی محرکه یک حزب است که به معنای واقعی کلمه معتقد است که آن را خوب به تولد یک فرزند و سپس کشتن آن پس از تولد زنده? چگونه مجنون و بد را از تبدیل شدن آنها تحت رهبری او! من نفرت همه چیز در مورد آنها! هر یک از آنها!

120 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: نگران 2/17/2020 6:37:06 AM (شماره 320735)

It ain’t over till it’s over; که درست چیزی که در مورد این. آن را نمی خواهد بیش از PIAPS تا زمانی که او در زیر زمین است. تعداد هرگز او را بسیار شبیه به کسانی که فیلم ترسناک هیولا است که نمی توان کشته و نگه می دارد به آینده را.

83 نفر بود.


‘انگل’ برنده این سال بهترین عکس اسکار اما در زندگی واقعی انگل از آخرین ربع قرن همچنان در سرفصل. ما ناامیدی او ادامه داد: حضور اما هرج و مرج و بیهوده از هر دو Dem نژاد و بن بست استیضاح ارائه برخی از سرنخ. بیل کلینتون بود – توسط رسانه های خود پذیرش – اولین ملی Dem شکل با کاریزما پس از JFK. هر دو تا به حال کثیف خارج از صحنه نمایش زندگی می کند که رسانه ها وحی پوشش داده است. رسانه ها ارائه کمک بیشتر با پمپاژ تا یک سوم در انتخابات ریاست جمهوری پرو که تا به حال هیچ نماز برنده شدن در سراسر کشور اما تقسیم یمن رای با یک محجوب GHWBush بود که تقریبا با کمال میل حیف و میل ریگان میراث. چپی ها علاقه کوبیدن در مورد هیلاری محبوب رای برنده شدن اما هنوز هم نگه داشتن آرام در مورد بیل محقر 43 درصد است که تو را دیدم او را به کاخ سفید از طریق خروج از آتش. به عنوان ساکنان این سایت خاص هستند بیش از حد آگاه لایحه چیز تغییر در رفتار خود و در واقع با استفاده از اعتبار و قدرت از دفتر برای شرکت در حتی بیشتر از فاسد شدن فعالیت است. از طریق آن همه هیلاری نه تنها در دفاع از او اما در واقع رفت و در جرم. این توجه به این که او یک بدبینانه دروغ گویی amoral cretin اما گزارش های اخیر نشان می دهد که آن را فقط یک وعده آینده سیاسی اما او داده شد پول نقد سخت سرد به اقامت خارج نشده. چپ اصرار که بیل واقعا کار اشتباهی بود و این که یک ستاره راک “را با” منحصر به فرد سیاسی هدیه شد خود را وسیله آرامش خود را ناهماهنگی شناختی (به خصوص آنیتا هیل جمعیت که همه تا لباس پوشیدن و با هیچ جایی برای رفتن پس از Lewinsky). که خصوصیات در زمان ضرب و شتم در سال 2016 زمانی که لایحه ای نمی تواند در قرعه کشی مگس ها و به طور کلی زیر لب در صدای گوش خراش. زمانی که او می تواند درک او تضعیف مشهور محبوب اوباما میراث. او بی سر و صدا حذف شده از نمایش های خوب گذشته خود را در تاریخ انقضا. میزبان – Bill & باراک – مرده بودند ترک تنها انگل هیلاری. از رسانه توانا او را به اصطلاح شوهر و اجازه داده بود او را به بلعیدن خودش در نقد اگر نه خون. مالیاتی است که یک سال اول CPA می تواند از طریق (اما نه IRS) ساخته شد و پایه و شروع به چاپ پول است. Self-loathing هیلاری که در نوبه خود متنفر جهان هرگز شاهد یک زخم به او که نمی نمک بریزید. هر Dem که فکر می کند هیلاری می تواند در ارائه رای خود را فریب دهد. هر Dem که فکر می کند هیلاری نمی چاقو او را در بازگشت خودکشی است.

113 مردم بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: ARKfamily 2/17/2020 7:35:30 AM (شماره 320777)

من نمی خواهد رای برای حزب دموکرات. یک حزب است که معتقد است در نظر گرفتن خدا از جامعه و دیدگاه ها در سقط جنین دلیل من. آنها معتبر نیست و یا مربوط است.

77 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Wendybird 2/17/2020 7:55:21 AM (شماره 320799)

مطمئن برنده خواهد بود برای برنی تا اعلام کند که او را انتخاب هیلاری به عنوان معاون ریاست جمهوری در حال اجرا همسر. کل دموکراتیک ریاست جمهوری نشان می دهد بوده است خیلی مضحک خواهد بود که درست در نگه داشتن.

30 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: jacksin5 2/17/2020 8:23:12 AM (شماره 320828)

هیچ حزب دموکرات تنها یک دموکرات حزب سوسیالیست باقی مانده است. هنگامی که راه حل هر مشکل به استخدام بیشتر بوروکرات گسترش دولت و افزایش مالیات به پرداخت هزینه برای آن مردمی متاسفم که سوسیالیسم.

41 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 2/17/2020 8:33:54 AM (شماره 320844)

سوسیالیسم به سرطان است. هیلاری آهسته تر است فرم. آن را به شما را بکشند در طول زمان شاید 8 سال یا بیشتر. برنی است یک فرم تهاجمی. می شود در چند سال. آن خیره کننده است که بسیاری از مردم در این کشور می توانید ببینید که. من موافقت می کنم که با برنی و افراط گرایان به عنوان حزب در dem بلیط آن خواهد شد یک کریستال روشن انتخاب کنید. من فکر می کنم که مغلوب ساختن پیشی جستن را پیروزی بزرگ شاید YUGE. من فکر می کنم dem حزب است که هم شکسته و این سوال بعد از انتخابات خواهد بود که آیا برای انجام عمل جراحی رادیکال در سرطان آلوده dem به سعی کنید به آن را ذخیره کنید با استخراج سوسیالیست و یا برای شروع یک حزب جدید به استثنای سوسیالیست. اگر بوی سوسیالیسم چسبیده به dem, پارتی, آن ممکن است بهتر است برای ترک آن. مهم نیست که اتفاق می افتد, چه تشکیل dem حزب خواهد بود کاهش نیروی سیاسی برای مدتی. بیشتر گارد قدیمی است که اجازه برای تبدیل شدن به خراب است که نمی تواند مورد اعتماد بیش از هر سوسیالیست. که بازسازی است بسیار نگران کننده سوال. همچنین آنچه که اتفاق خواهد افتاد به این رسانه با هیچ نیروی سیاسی برای هدایت و کنترل کرد ؟ چه خواهد بود, اجتماعی, نتیجه dem حزب شکستگی و آن را بیشتر عناصر رادیکال آزاد بودن عوامل?

32 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 2/17/2020 8:35:54 AM (شماره 320846)

شنیده و یا دیده می شود بسیار به تازگی از “شوهر” – – استاد B. کلینتون. است او در پیشبرد مراحل زوال عقل? این است که چه اتفاقی می افتد به مردان مانند او به جای رفتن کور است ؟

28 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Strike3 2/17/2020 8:39:04 AM (شماره 320848)

هیلاری چیزی جز یک پیر بانوی کیسه با پول اما او هنوز که کوه نوردی چیز برای او. مردم وجود دارد خارج وجود دارد که هنوز رای برای او مهم نیست که چگونه بسیاری از بدن او را ترک کرده است تا در پی او.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/17/2020 8:51:09 AM (شماره 320873)

Arkancide هرگز استوار به خصوص برای unlikeables.

15 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: stablemoney 2/17/2020 8:54:39 AM (شماره 320879)

از آن زمان به بازنشسته KKK pantsuits.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 2/17/2020 9:05:19 AM (شماره 320902)

آن است که کاملا آشکار است که حزب دموکرات است چیزی جز یک جنایتکار شرکت قصد به دست آوردن قدرت به هر قیمتی

30 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 2/17/2020 9:42:14 AM (شماره 320950)

به همین دلیل حزب دموکرات در زمان سخت به سمت چپ بود برنی تا به حال نامزدی در سال 2016 اما کلینتون حصار کشیده فرش را از زیر او. برنی ساندرز است و می داند این است که گذشته خود را hoorah بنابراین او کشیده از همه متوقف می شود داشتن حزب و موضوع سوسیالیسم. برنی خجالتی نیست در مورد آن مانند Buttigieg حال پخش است.
کمی خارج از موضوع اما سوال این بود که پرسید: “از کجا ‘ بیل کلینتون’. تاریخ و زمان آخرین شب من حل و فصل به تماشای سری سه بخش در تاریخچه کانال مورد جورج واشنگتن پدر از کشور ما است. آن را بیش از حد طولانی برای یک مورخ به مقایسه واشنگتن تا باراک اوباما پس از آن مهمان ظاهر و نقد واشنگتن توسط هیچ یک دیگر از بیل کلینتون. سیاه و سفید زن ‘تاریخی’ دو برابر کردن در برده مالکیت جورج و مارتا واشنگتن و زمانی که من تبدیل به کانال دیگری نشان, پیر وسترن. بسیار برای PC لیبرال slants در تاریخ ما است.
در سال 2016 همه ما تعجب که چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اگر او رئیس جمهور شد, خواهد بود, در دفتر رییس جمهور, اما من می دانستم که من تا به حال به او رای نمی هیلاری کلینتون ، در سال 2016 اگر برنی شده اند که نامزد او می توانست احتمالا بیشتر شده است توانمند حریف را مغلوب ساختن پیشی جستن از unlikable هیلاری کلینتون ،

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: mc مربع 2/17/2020 10:02:09 AM (شماره 320987)

اوه متصدی بار; اگر آن را به تفصیل شرح دادن من به وضوح به عنوان تکه تکه من باید چه پوستر 4 است که با داشتن.
با تشکر

11 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 2/17/2020 10:25:09 AM (شماره 321032)

#14 است که دقیقا به همین دلیل من آن را تماشا کنید. من فکر کردم آن بود و مانند آن. شوهر من یک عضو از فرزندان انقلاب آمریکا (SAR) با دو پرستان به عنوان اجداد خود. SAR به سخنرانی در همه جا در مورد “واقعی” جورج واشنگتن تمام پدران موسس و تولد کشور ما است. فراموش تلویزیون.

15 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: mifla 2/17/2020 10:43:27 AM (شماره 321062)

هیلاری را روز شماره. اگر من در کفش من نگرانی بیشتر در مورد ملاقات با خدا از در حال اجرا برای رئيس جمهور.

20 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 2/17/2020 10:53:10 AM (شماره 321080)

هر کس در حال اجرا در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در حال هل دادن Bloombergs پزشکی قطع سن و حتی 72 سال, Thunderthighs!

10 نفر مثل این.


آنچه که بیش از? او هنوز هم دست خود را بر روی dem پول و جانبازان در dem حزب در موقعیت به خنثی کردن اراده مردم و مخالفان سیاسی آن ، خرید او در حال رفتن به رها کردن هر یک از این فقط به این دلیل که او ممکن است unelectable

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: fairplay 2/17/2020 12:25:02 PM (شماره 321173)

هیلاری connives در راز!

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: udanja99 2/17/2020 1:14:40 PM (شماره 321228)

من بیش از حد #15. من عاشق او/او نام صفحه نمایش زیرا زمانی که من برای اولین بار آن را دیدم من بد تعبیر کردن آن را به عنوان تکه تکه موش خرمای کوهی امریکا و من chuckling در مورد آن زمان تا کنون تجسم Punxsutawney فیل با مرض جرب.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: tisHimself 2/17/2020 1:18:54 PM (شماره 321233)

بازی توپ
#4!

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bobn.t 2/17/2020 1:31:34 PM (شماره 321240)

هیلاری یک بیمار مجنون توله سگ ولع قدرت و توجه است.
بلومبرگ و هیلاری – deplorables آنها را نابود خواهد کرد.

8 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 2/17/2020 1:54:42 PM (شماره 321266)

Billary و Barrymooch..16 سال از زندگی خود را! در حالی که ما احمقها به ما GW بوش…McPain ..میت رامی
ادی مونستر رایان…. در حال حاضر ما دونالد! آرزو می کنم که ما تا به حال او را برای 16 سال!

9 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: 4Justice 2/17/2020 4:21:54 PM (شماره 321442)

چرا او فقط محو و لذت بردن از او بد بدست داشت. او و بیل سرقت میلیون ها دلار…بیشتر از او می تواند صرف در 4 طول عمر. چرا که او نیاز به هر چیز دیگری ؟ شیطان ادعا می کنند او به زودی به اندازه کافی. او باید بیشتر از آنچه که او قبل از آن می آید زمان برای پرداخت.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im