آن را برای رفتن پایین Antifa. عمو سام فقطآغاز شده تحویل گیری برای ترور شورش

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/14/2020 4:32:53 AM

وزارت دادگستری است که در آنچه به نظر می رسد برای اولین tranche از اتهامات عنوان شده علیه خشونت antifa معترضان از ساحل به ساحل هفته بعد از شورش در پی قتل جورج فلوید توسط پلیس. به عنوان antifa خود می گویند: “این رفتن به پایین.”(تیک)بیش از 50 نفر شده اند تحت تعقیب اتهامات گوناگون در لا مسا کالیفرنیا مینیاپولیس, Austin, Dallas, Baton Rouge, فیلادلفیا, St. Paul و تاکوما.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chumley 6/14/2020 4:38:08 AM (شماره 444057)

در ضمن سوروس به Hildebeast, Comey همه Epsteins pedo دوستان و دیگران هنوز هم در حال اجرا در اطراف مانند پرندگان و thumbing بینی خود را در سیستم قضایی ما و رئیس جمهور.
اما کم زندگی nobodies در حال گرفتن تحت پیگرد قانونی قرار. هی با تشکر برای همه است که برابر با عدالت است.

144 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/14/2020 5:59:36 AM (شماره 444065)

هیچ کیفرخواست از آن پرداخت شورش و یا خود را در بسیاری از سازمان ها. برخی از کسانی که تامین مالی آن سازمان ما بزرگترین شرکت های, مدیر عامل شرکت است که آنها را اجرا کنید و برای صدها میلیون دلار است. به DOJ کنگره هیچ یک از سیاستمداران می رویم پس از تأمین کنندگان مالی به دلیل تأمین کنندگان مالی آن نیز صندوق آنها.

121 مردم بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/14/2020 6:04:31 AM (شماره 444069)

این اولین گام است و این عالی است. آنها در حال شارژ بودن و تلاش توسط دولت فدرال. در غیر این صورت آنها را اجازه داده شده است اگر آن را تا به لیبرال متحده (نیویورک, MN, CA, WA, یا, PA, NJ, و غیره) هیچ کسی شده اند تحت تعقیب. من شرط می بندم که آنها شروع به پیدا کردن و خشک کردن پول خود را. تنها راه برای فلج یک سازمان تروریستی است که برای کشتن امور مالی خود را. Chaz است فرار توسط دو پل و Antifa. من خوانده ام که آنها خواستار پول از ساکنان. این به این معنی است که چیزی اتفاق افتاده است به حمایت های مالی است. هر دو ترور سازمان را به خوبی تامین می شود. شاید فقط شاید دولت در حال کار اضافه کاری به آنها را از کسب و کار. بعد من امیدوارم که به شنیدن این که آنها indicting افراد است که بودجه این ترور سازمان.

100 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: anniebc 6/14/2020 7:05:33 AM (شماره 444101)

کسی از تاکوما! دستگیر شدند اما هیچ کس در سیاتل که در آن آنها گرفته ایم بیش از کل شش بلوک و لگد پلیس ؟ من حدس می زنم ما باید خوشحال است که آنها در حال انجام چیزی در این میان هیچ چیز انجام می شود و یا ما باید سه-چهار سال در حالی که بیمار AG Barr و PDT در نهایت به مجرمان واقعی در پشت شورش و سرنگونی. چه فکر میکنم ؟

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/14/2020 7:16:15 AM (شماره 444116)

به همین دلیل است که آن دانش مشترک است که بودجه این خشونت سازمان اما دولت به نظر می رسد غافل? مطمئنا آنها شده اند تحت مراقبت و مواظبت چشم از DOJ و FBI برای سال یا باید تمام منابع خود را متمرکز شده است در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت? بیایید واقعی در اینجا. سوروس و دوز و کلک دوستان در مکان های بالا که آنها در حال پرداخت برای حفاظت از آنها. از حزب دموکرات و بدون شک بسیاری در حزب جمهوری خواه شده اند دریافت کنندگان این پول خون. به نظر می رسد وجود دارد به مراتب بیش از حد کمی اشتها پس از افرادی که بودجه این قیام. همان مردم در حال اجرا توطئه برای ارتکاب فتنه پشت قیام بر روی صفحه نمایش در حال حاضر. باعث می شود من تعجب می کنم چه اتفاقی می افتاد اگر این تحقیقات به فتنه منتقل شده بود همراه در سریعتر سرعت که شاید ما نمی خواهد تجربه خشونت ما امروز. احتمالا دوز و کلک را به حال بیش از حد بر روی صفحه خود را به تحریک این قیام. واضح است که اشتها برای عدالت ضعیف است و در این کشور و به دنبال آنچه که به شکل دراورده شده. چه خوب است اگر عدالت می آید خیلی دیر شده و این کشور نابود شده است? می تواند این مانع شده اند با اجرای سریع عدالت ؟ ما در حال بازی دوباره ؟

82 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: janjan 6/14/2020 7:21:56 AM (شماره 444122)

ما شاکی هستیم که در حال حاضر ‘lowlife nobodies” در حال گرفتن محاکمه? چرا همه خشم ؟ آنچه باید فدرال انجام می شود ؟ نشسته وجود دارد با خود شست خود را behinds مانند لیبرال به اصطلاح رهبران این جوامع است ؟ این lowlife nobodies هستند جنایی کرمهای که باید نابود این شهرستانها و نیاز به پرداخت عواقب. قرار داده و آنها را در سلول های درست در کنار DC دوز و کلک که تلاش برای سرنگونی ریاست جمهوری است. همه آنها را دریافت کنید.

59 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: franq می 6/14/2020 7:27:07 AM (شماره 444127)

چرا #6? عمیق دولت است. همه آنها در آن است. فقط تلاش برای خرید زمان خزیدن به اطراف و پوشش آهنگ های خود را. یک پف کرده بی فایده کلاس از مردم burgeoned در پنجاه سال گذشته – که آنها نمی خواهد داد تا به راحتی.

55 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: اجتماعی 6/14/2020 7:31:16 AM (شماره 444132)

با عرض پوزش فقط اعتماد ندارند DOJ; اگر آنها نمی, با استفاده از این کیفرخواست به سرخ کردن ماهی بزرگتر آنها را تهدید می کند با ترور اتهامات مرتبط با کار و راه خود را به بالا و پین های شل کردن تمام سران این hydra سپس این فقط یک سگ یک اسب نشان می دهد که در آن آنها را از برخی از پایین آویزان میوه به دلجویی از آنها و توده ها آن را به نظر می رسد مانند آنها در حال انجام کاری در حالی که انجام یک بی عدالتی بیشتر به این کشور از Antifa همیشه می تواند امید به انجام.

30 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 6/14/2020 7:47:44 AM (شماره 444145)

من که متوجه جرم قتل است که به دنبال. چرا که نه ؟

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: rytwng 6/14/2020 7:48:12 AM (شماره 444146)

آن را در مورد زمان این دموکراتها بودند تحت پیگرد قانونی قرار.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: GO3 6/14/2020 7:57:58 AM (شماره 444154)

مقاله دیگری با صفحه نمایش توییت از شخصیت های مختلف. لطفا برای متوقف کردن و نوشتن یک مقاله مناسب و معقول ،

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MMC 6/14/2020 8:04:19 AM (شماره 444162)

من به عنوان خوانده شده به طور گسترده ای.. یک منبع من به عنوان خوانده شده چینی است, بازاریابی, خبرنامه.. کلی راه چین می بیند وضعیت BLM – “امریکا می گوید که آنها در حال رهبران حقوق بشر ؟ منافقان. ” من هم ببینید که چگونه تمام این پل می تواند یک ابزار برای بازاریابی و ایدئولوژی در کشورهای کمونیستی. من مطمئن شوید که آن است که رفتن به پایین’ و حقوقی اتهامات را به منبع مالی و کسانی که آلت انجام مناقصه بر روی زمین است. باید وجود داشته باشد یک پرنده در این گروه به آواز خواندن-

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Yuban 6/14/2020 8:31:21 AM (شماره 444180)

من هم نفس من.

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/14/2020 8:42:20 AM (شماره 444191)

وجود دارد در واقع مقادیر عدالت اعمال شده علیه تظاهر کنندگان و antifa حلقه رهبران. مانند یک ترسو پاسخ است و نه خیره کننده. آشکارا به حمایت از سرنگونی رهبری این کشور در اینجا باید ملاقات با بازداشت و حبس برای یک زمان بسیار طولانی است. ایالات متحده کد بسیار متحده به طور خاص آنچه باید اتفاق می افتد به افراد ارتکاب فتنه.

31 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/14/2020 8:54:04 AM (شماره 444200)

#5 در صورتی که شما شنیده ام مردم محلی هستند مسالمت آمیز مردمی و آن را به کسانی که “غیر خودی” انجام شورش. آن بوده است بیش از همه اخبار از نیویورک به تگزاس به کالیفرنیا. کالیفرنیا در حال شلوغ ترین در شورش کنسرتهایی با این حال. شورش تگزاسی شورش در نیویورک و شورش جدید نیروهای ضد شورش در تگزاس است که چگونه آن کار می کند. فکر می کنم از آن به عنوان یک “شهر” نوع چیز.

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/14/2020 9:21:53 AM (شماره 444219)

اجازه دهید این داخلی های تروریستی می دانیم که به عنوان تروریستی آنها را نگه داشته نمی شود در خاک آمریکا آنها را مستقیم به رسانه های اجتماعی با دیگر زندانیان فلسطینی. هیچ میهن حبس درمان آنها را مانند تروریستی آنها 10 سال برای هر مسئول باید به اندازه کافی و بدون امکان آزادی مشروط.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/14/2020 9:52:37 AM (شماره 444250)

من تماس با من می توانید ببینید در حال برنده-برنده شرایط را برای سیستم قضایی. اولین وکلای دفاع خواهد دریافت مقدار زیادی از کار را برای خود دادگاه منصوب وکیل کار و دوم دادستان خواهد بود بسیار شلوغ برای آینده قابل پیش بینی.
من می خواهم پیشنهاد راه اندازی دادگاه در موبایل دادگاه در قالب تریلر آورده شود به منطقه واقعی از جنایات و آزمایش های قبل از قاضی که باید راه رفتن به جنگ منطقه هر روز به دیدن صحنه جرم و دست اول. پس قضاوت پایین آمدن به سادگی مارس آنارشیست از دادگاه و چسبیدن به آنها را در میدان های عمومی برای همه برای دیدن.

12 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: SpentPenny 6/14/2020 10:36:31 AM (شماره 444293)

حتی نزدیک به اندازه کافی. DOJ تف پشت در مردم شلیک سلاح. جنگ داخلی آغاز شده است و ما طرف است و نه مبارزه. چه غم انگیز است که این امر requuire 70 سال, ex-cop برای دیدن حقیقت و مایل به مبارزه با, اما که می تواند یک شوخی بد و من آن را درک کنند. سن و سلامت – بسیاری از دلایل من نمی توانید مبارزه با مبارزه واقعی بنابراین من به زور گرفتن دست من همراه با هر کس دیگری در اینجا. چگونه احساساتی – و من عبارتند از خودم که چون من نمی توانید مبارزه با مبارزه است که ما نیاز داریم. اما خوب خداوند در وجود و عدم وجود افراد جوان مایل به انجام آنچه مورد نیاز است را به نفع خود این کار ؟ رئیس جمهور تهمت نمی تواند تا یک تفنگ و دفاع از ملت است. او دونگ بهترین است که او می تواند خود را از ایستگاه نبرد اما “ما مردم” به نظر می رسد تبدیل شده اند ما پشت به او در حال حاضر. مشمئز کننده.

18 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Arby 6/14/2020 11:19:40 AM (شماره 444345)

ما نیاز به شنیدن بیشتر در مورد این. خط پایین این است که اقدامات عواقب داشته باشد. هنگامی که دانه های برف بر این باورند که آنها می توانند عمل با مصونیت از مجازات آنها عمل می کنند. زمانی که آنها خود را ببینید, دانه های برف-در-آغوش انجام شده به slammer آن کنسانتره تفکر خود را. رسانه ها می گوید یک داستان; ما باید به این داستان واقعی است.

11 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 6/14/2020 11:25:38 AM (شماره 444352)

بیایید امیدوار باشیم که این فقط نوک کوه یخ است. اگر آنها می خواهند به دنبال تروریسم داخلی چیزی از طریق antifa اراذل و اوباش شناسایی شدن به عنوان یک سازمان تروریستی NSA لازم تلفن تماس ایمیل و غیره برای اتصال نقطه در این و رول بزرگتر سازمان و مردم بودجه این. سوال این است که یکی از خواهد شد. این نشان می دهد از زور یا واقعی تلاش برای جمع کردن antifa اراذل و اوباش و رهبری خود را? است کریس Wray رفتن به ‘دریچه گاز کامل در این و یا فقط به اندازه کافی برای نگه داشتن برگ برنده خود را به عقب ؟ من تمایل به چیزی که دومی متاسفانه. من اصلا اعتماد کریس ورای یک بیت.

13 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: bubby 6/14/2020 12:00:06 PM (شماره 444381)

من صبر کنید تا ببینید چه اعتقادات ساخته شده و چه حکم زندان خواهد بود قبل از اینکه من بیش از حد هیجان زده است. در حال حاضر بازداشت هستند و فقط یک شروع نه چیزی بیشتر. چگونه بسیاری از درخواست توافقات ارائه خواهد شد که چگونه بسیاری از خواهد شد با توجه به فنی قانونی و غیره!

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 6/14/2020 12:12:17 PM (شماره 444396)

انتظار برای فرمانداران و شهرداران باید تحت پیگرد قانونی قرار…..

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Geoman 6/14/2020 12:19:17 PM (شماره 444407)

تیتر مقاله این است که به اندازه کافی برای سرکوب هر گونه باور است که “بازپرداخت” قریب الوقوع است. آن است که تنها pablum برای کسانی که حاضر به اذعان کرد که دولت در تمام سطوح شکست خورده است به حفظ و دفاع از.’ برای بیش از حد بسیاری از سال ها بخش بزرگی از محافظه کار آمریکایی ها همچنان به قرار دادن سرنوشت کشور خود را در کلمات به خوبی معنی سیاستمداران مانند عیسی ٬ Gowdy, Nunes و حتی تهمت اما با وجود لفاظی و “بمب” عناوین اغلب حاوی کلمه “رونق” و تاکید بر تظاهر اهمیت چه مقدار به نیستی ضد آمریکایی به دست آوردن زمین. در حالی که بیگانگان غیر قانونی همچنان به پور را به این کشور دارد از کودتا و توطئه گران سریال استیضاح mongers و اجرا از آسیاب کمونیست پیاده روی رایگان در حالی که دستور کار خود را غالب اخبار به عنوان شهرهای آمریکا رایت و خود تخریبی. خشونت felons در حال ترویج به عنوان قهرمانان مدرن توسط یک کاملا فاسد رسانه های جمعی است که دیگر حتی شبیه “مطبوعات” ذکر شده در قانون اساسی است. چیزی برای نگه داشتن رو به کاهش تعداد شهروندان آمریکایی که عاشق کشور خود را از افزایش تا مرتب به نظر می رسد منظور از روز در حالی که چشم است که باید به دنبال یک gunsight معطوف شده “آبان” به عنوان اگر نوامبر 2016 نبود شروع بیش از حد فعال در خود چهره دولت شورش است که در حال حاضر شامل ارشد نظامی رهبران نظامی و غیر نظامی. مردم این کشور را با اقدام یا عدم اقدام خود تعیین کند که آیا ما در قانون اساسی جمهوری می رود پایین لوله یا زنده می ماند.

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Omen55 6/14/2020 12:30:46 PM (شماره 444425)

این است که چگونه آن را همیشه شروع می شود.
شما تا به زنجیره غذایی است ،

8 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/14/2020 1:24:10 PM (شماره 444495)

به ما بگویید که شما می پردازد?
می دهد که راهپیمایی دستور ؟ به دنبال $$$$$$$
$ORO$…….

7 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/14/2020 2:01:02 PM (شماره 444523)

40 یا 50 سال جملات برای آتش سوزی غارت و شورش خواهد شد توجه هر کسی را – حتی Antifa و BLM انواع. وجود دارد یک جهش بزرگ از زندگی در زیرزمین بازی ایکس باکس و گلدان سیگار کشیدن و چک کردن رسانه های اجتماعی خود را به حساب تمام طول روز به حال بابا را برای 50 سال در فدرال قلم چون خود را سوزانده یک وندی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/14/2020 2:14:50 PM (شماره 444532)

من از دیدن درخواست در کتاب چهره برای مردم برای شناسایی rioter/غارتگران در فروشگاه های تصویری کم. I dunno خواهد شد که موش کسی اما باید آن را قرار داده و لرز و در غارت و چپاول.. و… از آن خواهد شد افزایش برای تشخیص چهره طرفداران. پیدا کردن اونا. بازداشت ’em. اتهام ’em. اگر شما می خواهم می گویند که جرم و جنایت را پرداخت نمی کند, آن را پرداخت نمی کند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/14/2020 3:26:11 PM (شماره 444567)

پرتاب سویا پسر به پسر بزرگ زندان و ترکیب آنها را به خوبی با عموم مردم! در حال حاضر…به نظاره نشست و لذت بردن از تروما بازدید بر این “اراذل و اوباش”!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: بوچ 6/14/2020 4:05:30 PM (شماره 444589)

به سادگی فوق العاده است! این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که واقعی مأموران اجرای قانون مسئول هستند. من می خواهم برای دیدن خیلی بیشتر از فقط مثل این — و چیزی به من می گوید ما باید.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de