این مورد بیشتر از سرنگونی مجسمه. ایندر مورد سرنگونی امریکا

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/18/2020 1:54:27 PM

من قصد دارم برای دریافت مستقیما به نقطه. آن زمان برای اقدام جسورانه. آن زمان برای آمریکایی ها در همه جا که عشق خود را به کشور توجه به سخنان رئیس جمهور رونالد ریگان: “اگر ما از دست دادن آزادی در اینجا وجود دارد هیچ جایی برای فرار به. این آخرین ایستاده بر روی زمین است.” همه در اطراف ما نیروهای سوسیالیسم مارکسیسم و هرج و مرج در حال راه انداختن یک جنگ علیه دموکراسی و مشروعیت اخلاقی بزرگ آمریکایی آزمایش. رادیکال های ربوده اند تظاهرات مسالمت آمیز و با استفاده از زمان ناآرامی های نژادی به عنوان یک ابزار برای حمله به پایه و اساس خیلی از ملت ما است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/18/2020 2:23:41 PM (شماره 482857)

ما تاسیس پدران و مادران در حال نورد در گورهای خود را در حالی که ما اینجا نشسته ایم بهره برداری از نظرات میهنی وب سایت. زمان برگزاری weaponized پاسخ به این خانه رشد نازی ها. خود دولت محلی و دولت فدرال همراه با بهترین و به خوبی آموزش دیده و مجهز به نیروی پلیس در جهان هیچ برنامه ای برای پایان تابستان مزخرف. چه کسی در میان ما را بالا خواهد برد تماس برای آمریکایی ها برای ملت ایران با توسل به زور ؟ اسلحه بزرگ هستند. ما blither در مورد چگونه بسیاری از همه ما. آنها نگاه بسیار خوب در کیسه های سرد با همه که خوب براق مهمات آنها نیست ؟ فروش اسلحه بودند کامل سقف هنگامی که obozo در افراد خانه است. آنها نیز ممکن است به پرتاب بالش یا چیز قشنگ و کم knacks.

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/18/2020 2:30:12 PM (شماره 482860)

این همه بهره برداری و yapping توسط آمریکا پرستان است به عنوان خوب به عنوان تف به باد. ما مشغول هستند و در یک وب سایت سالن در حالی که امریکا می سوزد. ما تاسیس پدران و مادران هرگز ایستاده اند برای آن است. امریکا هیچ معده برای انجام آنچه لازم است. مبادا ما توهین به همسر و اعضای خانواده و دوست و یا همکار. بیایید نگه داشتن آواز kumbaya و بازی patty cake با نازی ها ، من مطمئن هستم که آن را به پایان خواهد رسید و با در آغوش گرفتن.

6 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highvoltage 7/18/2020 2:37:02 PM (شماره 482862)

آن زمان برای یک پانچ پایین از سمت چپ که آنها به خاطر طولانی خواهد شد. ما تمایل به می گویند بسیاری از انتخابات مهم است اما این یکی واقعا! برو MAGA!

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/18/2020 2:50:00 PM (شماره 482869)

کی یک زن و شوهر از چیزهایی است. من با شما موافق نقاط. که جسورانه عمل بهتر است. دوم لطفا همین حالا با مراجعه به امریکا به عنوان یک دموکراسی است. ما یک جمهوری مبتنی بر قانون اساسی.

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/18/2020 3:05:15 PM (شماره 482883)

افسوس پوستر 3, انتخابات, صرفه جویی خواهد شد و امریکا و ما در قانون اساسی جمهوری. آن را تنها خواهد شد آهسته پایان اجتناب ناپذیر به آن است. ما نمی باید مغز و قلب و احشاء برآمدگی و شکیبایی به انجام آنچه که باید انجام شود. من خوشحالم که من پیر هستم و ترک هیچ گروگان به ثروت است. آن را به یک معجزه یا Civil War II واقعا درست چه غلط در امریکا است. من آن را نمی بینم اتفاق می افتد

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: curious1 7/18/2020 3:25:51 PM (شماره 482896)

بسیاری از خوانندگان باید به یاد داشته باشید که آنها نمی شد رها از سوگند خود زمانی که آنها کردم:
من _ _ _ _ _ آیا سوگند یاد می (یا اثبات) که من را حمایت و دفاع از قانون اساسی ایالات متحده در برابر همه دشمنان خارجی و داخلی; که من را به یاد ایمان و وفاداری به همان; و که من را اطاعت از دستورات رئیس جمهور ایالات متحده و به دستور افسران منصوب بیش از من با توجه به مقررات و یکنواخت کد عدالت نظامی. پس به من کمک کن خدا.”

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 7/18/2020 3:43:50 PM (شماره 482912)

یکی از این افراد معتقدند در دولت نماینده.
آنها باور نمی در قانون اساسی است.
آنها نفرت از آمریکا و آمریکایی ها است. و آنها چهره حزب دموکرات است.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 7/18/2020 4:57:56 PM (شماره 482997)

#1-2-5 چه چیز دیگری ما پیر فوتبال geezers قرار است انجام دهید ؟ چه هستند که ما به ما بگویید که فرزندان را به انجام ؟ در حال مطیع قانون افرادی که قرار است به نشان می دهد تا در کنار مجسمه را به پایین و از آن دفاع کنیم ؟ نگاهی به اجرای قانون به دست خود ما? آیا ما صالح باعث به ما اجازه نیز lawless; شورش و غارت و ساقه ؟ شما زمان زیادی را صرف تایپ کردن خود را defeatist نظرات انتقاد از زمان هدر رفته توسط کسانی که تایپ کردن پیام های مثبت. بحث در مورد اتلاف وقت! هیچ یک از ما می دانیم که ممکن است ما به عنوان خوانده شده پیام های مثبت و تجدید نظر در مواضع خود. شاید ما مثبت است واقعا ریشه انتقاد خود را به عنوان شما را بدون جایگزین است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 7/18/2020 5:30:23 PM (شماره 483026)

مردم وحشی هستند anarcho-تروریست هایی که لحظه ای که یک مرد نفرت انگیز تکیه وزن خود را بر روی گردن مستعد ، ضد آمریکایی چپ اوباش رو نشانه. آنها رفت و در همه آنها پوچ frenzies غیر منطقی و بی فکر احمقانه. پل مصمم به سرنگونی جمهوری ما. به… “اساسا تبدیل” آن است. BLM است به اندازه کافی باهوش را به استفاده از هر فرصت آن اعضای با تجربه سازمان. این است که فتنه گر و خائن. آنچه ما می توانیم انجام دهیم چون ما که نمی anarcho-تروریست یا پوچ dunderheads نمی خواهید به ما سلاح و سوار باروها است در حال حاضر تماس با اعضای کنگره خودمان و دیگران ما می دانیم که باید هوش و عشق به کشور; تماس با مقامات محلی و ادارات پلیس و به آنها بگویید که شما می خواهید آثار تاریخی محافظت می شود و ما افتخار ما LEOs و نظامی است. آنها نیاز به شنیدن از ما. این یک چیز کوچک اما مهم است. تماس های محلی و فدرال دفتر اعداد برای اعضای کنگره از جمله دموکرات (اگر شما می توانید آن ایستاده اند; به عنوان من و احتمالا شما متوجه آن است که خسته کننده و ناخوشایند تجربه تلاش روح و تست صبر).

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/18/2020 7:40:05 PM (شماره 483114)

نه بدبین پوستر 8 یک رئالیست. ما زندگی می کنند در زمان تاریک. من معتقدم که ما در نقطه موسس ما پدران و مادران آنها فقط قبل از انقلاب آمریکا. در واقع نقطه اجداد ما درست قبل از جنگ داخلی. آن را در آینده. اشتباه نکنید.

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 7/19/2020 12:58:12 AM (شماره 483276)

#10 – من واقع گرا نیز می باشد. من به طور کامل درک این تهدید باز کردن جنگ داخلی در کشور ما با آن مواجه است. چگونه توهین به هموطنان خود را به عنوان شما را در نظر #2 کمک به هر یک از آن ؟ من می توانم درک اگر شما احساس می شه امروز و می خواستم به اجازه خاموش بخار اما بدنام کردن تلاش دیگران است نه راه برای انجام آن است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de