این وحشت بیش ازcoronavirus توجیه یا نه ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/17/2020 5:05:26 AM

اچ توییتی از جمهوری ایرلند (در زمان برای روز سنت پاتریک) سرزنش رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به صورت عمده کاهش ارزش سهام. این دوستان همان اعتبار باراک اوباما سیاست های اقتصادی که صنعتی داو جونز به طور متوسط نزدیک 30,000. این — و بیشتر — این است که بخشی از ما, سیاسی, اقتصادی و پزشکی تقسیم با پیام های مخلوط که از قرار است حرفه ای و آماتور و کسانی که نمی دانند چه آنها در حال صحبت کردن در مورد. با توجه به Dictionary.com, “وحشت” است که “قریب به اتفاق ناگهانی ترس با یا بدون علت است که تولید هیستریک یا رفتار نامعقول و اغلب به سرعت گسترش می یابد از طریق یک گروه از افراد یا حیوانات.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 3/17/2020 5:35:20 AM (شماره 348624)

چیزی وحشتناکی اشتباه است. اقدامات شدن راه بیش از حد دیوانه است. همه چیز تعطیل. آن را تقریبا مانند که دموکرات فرماندار می توانید انجام دهید دیگر دموکرات فرماندار برای حفظ هراس رفتن. هر کس که من را به صحبت در هفته گذشته (بسیاری از) می گویند آن را دموکرات ها تلاش برای مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها در مجموع باور است که این یکی دیگر از شگرد توسط دموکرات ها…..آن را آخرین شانس خود را برای دریافت مغلوب ساختن پیشی جستن. اگر این درست است پس کسی که نیاز به مسئولیت و نیاز به پرداخت قیمت.

100 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: franq می 3/17/2020 5:49:43 AM (شماره 348632)

من کاملا موافقم #1. من همیشه پرش در خرحمالی برای 10-15 ثانیه فقط برای دیدن سرفصل. بی سابقه است.

47 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ARKfamily 3/17/2020 5:52:55 AM (شماره 348635)

که کسی با ما است. شهروندان آمریکایی است. ما انعطاف پذیر هستند و ما نمی تواند نگه داشتن خرید به چه دموکرات ها و لیبرال ها در حال فروش است. من را دریافت نمی اشتباه ما نیاز به مراقب باشید و آگاه است. که نه می تواند اتفاق می افتد اگر ما در حفظ و لگد زدن می توانید در پایین جاده در هر جنبه ای از زندگی ما است. شروع به مراقبت از خودمان خانواده های ما خانه ما کسب و کار ما جامعه ما و کشور ما است. اما مهمتر از کلیسای ما و خدای ما. دریافت کتاب مقدس خود را و شروع به خواندن آن شگفت انگیز است! رئیس جمهور تهمت نیاز به پشتیبانی ما بیشتر از همیشه. ضرب المثل ها 6:6. بود که کوشا مورچه به جای تنبل مثل حلزون حرکت کردن. رئیس جمهور تهمت نیازهای انرژی ما. . .

71 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: andyboy 3/17/2020 6:29:47 AM (شماره 348657)

چه #1 گفت. ما اینجا نشسته مانند گوسفند در حالی که رسانه ها overhype مشروع تهدید سلامت به یک بار در یک قرن بحران و اجازه فرمانداران — دموکرات فرمانداران — برای محدود کردن قانون اساسی ما حق آزادانه جمع آوری و به نام حمایت از ما) تعطیل و از بین بردن کسب و کارهای کوچک و قرار دادن در بازار سهام به آشفتگی. یک راه مناسب برای از بین بردن مغلوب ساختن پیشی جستن (اگر چه خود را تایید شماره ادامه به برگزاری مداوم).

51 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: TruthFetish 3/17/2020 6:34:56 AM (شماره 348660)

تایوان با صدا غذا خوردن در مقابل چینی در ساحل و در عین حال نگه می دارد و آن را در مدارس و کسب و کار باز است. آنها نگهداری سرد و آزادی خود را. یکی مرگ 50 کل موارد.

56 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Jerseyden 3/17/2020 6:35:14 AM (شماره 348661)

نمی فهمم چرا آمار برای این کورونا ویروس نیست که نسبت به آنفلوانزا آمار به طور منظم. ما شنیدن بیش از 70 ضربه سخت ترین اما نه جوان. به نظر می رسد مانند 10 برابر بیشتر مردم در حال مرگ از آنفولانزا پس چرا وحشت برای این یکی.

50 نفر بود.


وحشت ندارد. آماده بله. قرنطینه استفاده شد و برای سه هزار سال اگر نه بیشتر. آن را با این نسخهها کار. آنچه باید به یاد داشته باشید از این است که این از چین آمد. درست مثل طاعون سیاه آمد پایین جاده ابریشم. چینی خوردن چیزهایی که نباید و (خفاش و موش). آنها با استفاده از روش کشاورزی آنها نباید (خوک در بالای جوجه). ما باید اجتناب ملت چین تا آنها اتخاذ شیوه های مدرن کشاورزی و بس خوردن trief (که به معنی “کثافت” و اشاره به چیزهایی مانند خفاش و موش).

35 نفر بود.


من یکی از کسانی اردک فرد که دوست دارد به می دانم که دقیقا همان چیزی اساسنامه است که به استناد هنگامی که شهرداران ، فرمانداران و بله رئیس جمهور شروع به توزیع دیکته هر یک سخت تر از گذشته است. ‘وضعیت اضطراری’ doesn’t برش یخ بسیار با من, به ویژه هنگامی که آن شرایط اضطراری تقریبا همیشه بلایای طبیعی از آتش و سیل انواع – خواندن انواع کدهای امور خارجه نشان می دهد همان است که آنها معمولا با مراجعه به منطقه آسیب دیده. حقیقت این است که “دولت اضطراری” است که عمدتا بد تعریف شده بخشی از قانون و سیاستمداران با تکیه بر وحشت و ترس به تجاوز کردن قدرت خود را در نزدیکی ثابت بر اساس. بدتر, آنها دریافت ستایش (تقویت) برای انجام این کار و این چرخه تکرار می شود. آنچه که خواسته بودن/کارگردانی است که غیر ممکن است در یک سطح عملی. جهان می تواند به توقف برای هر طول زمان. گریه گرگ در مورد ویروس ممکن است منجر به معمول بدبینی و در نهایت سرپیچی. PS – the ‘marshall law’ بیماری شایع است. کسانی که با استفاده از اصطلاح یک) نمی دانم که چگونه به طلسم رزمی و b) را درک نمی کنند و معنی آن است. لهستان تحت اتحاد جماهیر شوروی تا به حال حکومت نظامی برای یک زمان. ما پس comitatus در ایالات متحده است. ما تعداد بسیار کمی از پلیس سرانه به عنوان آنها همیشه به ما بگویید. گارد ملی هستند نه رعد و برق سریع و عظیم و کارآمد لباس تصور است. ممکن است جاده ها و فرودگاه بسته شدن اما نیست که حکومت نظامی است. و اگر آنها سعی می کنند از آن من خواهد بود که برای اولین بار یکی از درب و بر روی خیابان ها را به سرپیچی از آن است.

30 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: rytwng 3/17/2020 7:15:41 AM (شماره 348680)

اگر ما تا به حال در ادامه به صورت عادی خواهد اعداد توان هر گونه متفاوت است ؟ احتمالا نه.

37 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: LoneVoice 3/17/2020 7:30:38 AM (شماره 348685)

من 1918 پدر بزرگ من بود و یک پسر کوچک در ایالت ایلینوی است. در یک دوره دو هفته او را دیدم او مادر و پدر و هر عضو از خانواده گسترده خود را فوت کرد به جز خواهر او. که نسخه ای از آنفولانزا کشته در غیر این صورت افراد سالم. آن را کشته و 50 میلیون نفر در سراسر جهان است. کرونا ویروس است که نوع تهدید. آن را بیش از کرات از آنفولانزا.
این تقریبا کشتن افراد مسن و افراد با دیگر مسائل پزشکی و همان مردم به احتمال زیاد به مرگ ناشی از آنفلوآنزای معمولی. ما نمی دمدمی مزاجی در مورد آنفلوانزای معمولی است نه همه آن است که خطرناک است. خاموش کردن این کشور بیش از این فقط احمقانه است.

61 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 3/17/2020 7:34:50 AM (شماره 348686)

#9 پرسید: “اگر ما تا به حال در ادامه به صورت عادی خواهد اعداد توان هر گونه متفاوت است ؟ احتمالا نه.” حق با شماست. در واقع تا به حال سمت چپ رفته نیست همه Alinsky — قانون 9. “تهدید معمولا وحشتناک تر از چیزی که به خودی خود.” – ما را در ادامه زندگی ما درست مثل ما همیشه در طول فصل آنفولانزا. برخی از ما مریض و برخی از ما نیست. و برخی از ما می میرند. در طول 2018-2019 فصل آنفولانزا وجود دارد 34,200 آنفولانزا مربوط به مرگ و میر و بدون وحشت وجود دارد.

40 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: gone2pot 3/17/2020 8:05:30 AM (شماره 348699)

آره چیزی است که قطعا اشتباهی در اینجا. این بیماری همه گیر است که ترس و وحشت و کورونا ویروس. این یک قدرت گرفتن دولت ، من می دانم که چون این فصل آنفولانزا به طور منظم آنفولانزا در سال 1918 فشار منظم و آنفولانزا در این فصل گرفته است ده ها هزار نفر از زندگی و چندین میلیون تا به حال آن را فقط در ایالات متحده به تنهایی با یک مربع از کاغذ توالت احتکار به عنوان یک نتیجه. ریو Lindans این بدان معنا نیست که ووهان آنفولانزا-coronavirus آنفولانزا واقعی نیست. اما آن را کاملا مضحک به عمل خواهم تنها دولت می تواند آن را متوقف کند و تنها دولت می دانید چه باید بکنید در مورد آن. آنها نمی. پزشکان انجام, پزشکان واقعی که درک میکروبیولوژی و علوم انجام دهد. 11 دقیقا راست به 1 است. این قوانین برای رادیکال در استروئیدها و هیچ چیز دیگری و هر دولت صرفه جویی کوچک چند با حس مشترک شده اند snookered می شود آن است. و چین است که قطعا در قانون 9 palooza, به عنوان عمیق ما دولت است که شکست خورده با تبانی تهمت یک نژادپرستانه 24/7/365 MSM تهمت و هجوم و اوکراین و استیضاح. اقتصاد و از بین بردن همه آنها را برای رسیدن به مغلوب ساختن پیشی جستن است و هدف در حال حاضر با این ترس همه گیر. من شده اند پس از مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد wrt پرتقال بد bs اما در حال حاضر من کالایی و نمی خواهد بدون مبارزه.

28 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Daisymay 3/17/2020 8:06:10 AM (شماره 348700)

من دست پاچه! دیروز من به فروشگاه رفت حدود 10 چیزهایی که من نیاز. من هیچوقت به خرید فروشگاه.; من واقعا آن را احساس نمی رفتن برای رسیدن به نقطه ای که همه چیز را خواهد دید و ما خواهد بود سرگردان در اطراف چمن خوردن! دیوانه آن وجود دارد. من به آنها چشم دکتر دیروز و همه چیز در حال اجرا مانند یک ساعت. هیچ کس حتی تا به حال یک ماسک. آنها باید یک جدول تنظیم در خارج از درب جلو با دو خانم انجام ضد عفونی کننده دست و درخواست من اگر من تا به حال سفر خارج از کشور به تازگی شده است و یا در یک سفر دریایی. که در آن بود.همه ما نیاز به گرفتن!

34 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: udanja99 3/17/2020 8:09:36 AM (شماره 348703)

بله, آن را بیشتر به اعتیاد به مواد مخدره توسط demonrats تلاش دوباره را به پایین PDT. این چیزی است که اکثر آمریکایی ها عاقل می توانید ببینید چه اتفاق می افتد و آنها به خرید آن نیست. من فکر می کنم این خواهد شد و نتیجه معکوس زمان بزرگ در سمت چپ. یک پوشش نقره ای است که ما ممکن است در نهایت به مرز جنوبی بسته – ما می توانیم نقطه به demonrats و اصرار بر باز کردن مرزها و نیمپز کردن با آب گرم (غالبا ناسالم و بیمار) illegals به عنوان یکی از دلایلی است که این ویروس این است که در اینجا. Demonrats مراقب باشید آنچه شما برای!

31 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: tom7 3/17/2020 8:28:29 AM (شماره 348726)

من من دنده بقا در صحنه. چیزی واقعا بد اتفاق می افتد, اما از آن است که coronavirus.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/17/2020 8:31:11 AM (شماره 348727)

هنگامی که شما مقایسه این زمان ویروس آنفولانزای خوکی یا آنفلوانزای مرغی و یا هر یک از دیگران به من می گویند بدون آن قابل توجیه نیست. با توجه به بالا 10 وضعیت فهرست سازمان ملل در تعطیلات آخر هفته ما در #8 برای این ویروس است. ما حتی نمی را بالا پنج. همه این است که یک چماق به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن بر سر و به سعی و آسیب او در انتخابات سال است. رسانه های شیطانی خود را در خصوص بهره برداری از این ویروس و هیچ مقدار از mea culpa بعد از این واقع خواهد شد و آنها را ذخیره کنید.

22 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: PCMM 3/17/2020 8:31:18 AM (شماره 348728)

بدون آن overreaction. که هنجار جدید … کاملا دمدمی مزاجی بیش از کوچکترین چیز (“این خانوم … این خانوم فریاد زد:” این مرد نما در فروشگاه ویدئو). این ساده لوحانه جنگ با مواد مخدر اجازه داده تنبل پزشکان برای از بین بردن بیماران در, درد, با توجه به شکایت خود را “مبارزه با مواد مخدر به دنبال رفتار است.” آن را تقریبا از لحاظ فیزیکی به کشته شدن من پس از کشتن زندگی حرفه ای من. یک سال درد از سه دمیده دیسک (L3-S1 در حالی که در آگهی در جنگ) تا به حال من با توجه به خودکشی و افکار نمی خواهد برود. شما واقعا هرگز بازیابی از که هنگامی که شما پیدا کردن یک قرص ساده می تواند مانع از آن همه است. اجباری خاموش شدن ناگهانی ما آشکار ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر مرده است. آزادی سرد بود در حالی که آن را به طول انجامید. نیمی از مردم در مدار فقط لیست شغل خود را به دلیل چند سالمندان (به عنوان یک درصد از پاپ) مریض شدم. این افراد با خانواده های پرتاب شده است را کنار گذاشته به طوری که ما می تواند جلوگیری از 93 سال بیمار مبتلا به زوال عقل از مرگ در خانه سالمندان. با تشکر!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: PostAway 3/17/2020 8:42:52 AM (شماره 348741)

من در آمریکا نیستم اما در حال حاضر باید به دنبال اخبار و بدست به روز رسانی از اعضای خانواده. واکنش های خود را در بازه زمانی از آرامش و اطمینان بخش (حرفه پزشکی) به ترس از فروپاشی اجتماعی. در حالی که تماشای Pres. مغلوب ساختن پیشی جستن کنفرانس مطبوعاتی دیروز من باقی مانده بود با این تصور متمایز است که او و مشاوران او در حال تلاش رویکرد به یک ویروس جدید و همه گیر است که به روز شده است و باید موثر تر از پاسخ به HIV/ايدز و سارس و دیگر بیماری های عفونی بودند. من هم گمان می کنند که ترس از کمبود آنتی بیوتیک در آینده از ما خوب رفقا این ChiComs رانندگی رویکرد است. شاید ترس و وحشت حتی که مطرح شده چیزی است که نیاز به خطاب در آینده شرایط اضطراری به عنوان یک نتیجه ناخواسته از رویکرد جدید در میان یک جمعیت استفاده نشده به قرنطينه و خاموش شدن ناگهانی.

14 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: rsgonner 3/17/2020 8:47:03 AM (شماره 348748)

آیا ما باید یک تست از این که بوستون رفت و در lockdown برای پیدا کردن دو Tsarnaev برادران ؟ مرتب کردن بر اساس همان هیستری مرتب کردن بر اساس همان اورژانس انقطاع از آزادی برای یک “خوب” می شود”. به یاد داشته باشید عبارت “هرگز اجازه ندهید یک بحران به هدر رفتن” پس از آن گوگل “رویداد 201″…… من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از میلیاردها دلار رفت به جورج سوروس’ حساب در 2 هفته گذشته است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: 3XALADY 3/17/2020 8:59:22 AM (شماره 348757)

آمین #19. بوستون بود که یک درب بازکن چشم واقعی در چندین حساب.

10 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Rinktum 3/17/2020 9:20:12 AM (شماره 348775)

ما عاقلانه بود مشکوک از دلایل ما هستند که در معرض چنین هرج و مرج کل. لازم است ؟ آن را هوشمند ؟ آن است که با انگیزه های سیاسی? بسیاری از پرسش ها و پاسخ های چند. آنچه ما میدانیم این است که رسانه ها نمی تواند راستگو در آن گزارش. سیاستمداران ما به وضوح قدرت گرسنه ترس mongers و ما در حال رهبری اطراف مانند گوسفند با حقایق واقعی آمار یا اطلاعات را به بالا و تصمیمات ما در زندگی در حال حاضر. من فکر می کنم پس از این هرج و مرج است که آنها می دانند که چیزی از آنها نمی گفتن ما ؟ ما که در تاریکی نگه داشته برای جلوگیری از وحشت واقعی? آن است که یک وضعیت وحشتناک است که در حال بدتر ساخته شده توسط افرادی که تنها تمایل به ضرر رییس جمهور است. من در حال سازگار اما آن را قطعا نمی نشستن خوبی با من. من نمی تواند کمک کند احساس است که ما در حال بازی با بیش از رسیدن به دولت تحت فشار توسط مجنون سیرک رسانه به ببینید تا چه حد آنها می توانند به ما فشار و در حال حاضر آن را فقط بیش از حد برای من. من یک شهروند خوب اما من یک احمق و همیشه سوال دولت است. دولت ما نشان داده شده بود نفس فاسد در چند سال گذشته و القای اعتماد به نفس زیادی به من. در حالی که من اعتماد به رییس جمهور و بقیه از این yahoos بسیار مشکوک. وجود دارد فقط به رفتن بیش از حد با این بیماری. آن هم کشنده تر و جدی تر از آنها به ما گفتن یا این نامردان طرح به تلاش و از بین بردن رئیس جمهور چرا که او فقط نمی خواهد بازی خود را globalist بازی. که من نشستن در خانه من فرمان مطابق من شک و تردید باقی می ماند. چیزی است که اینجا نیست.

31 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: تیله 3/17/2020 9:38:08 AM (شماره 348804)

این libs/dem کنترل MSM آنها تصمیم می گیرید چه چیزی است “اخبار”. اگر سیاره زمین است که ضربه زیادی شهاب و آنها اصلا پوشش آن را هرگز اتفاق افتاده است. از سوی دیگر هر چیزی که آنها 24/7 پوشش دیوار به دیوار است ، است که ما را به این ویروس است که توسط پوشش خود را ساخته شده است به قرن 21 نسخه از طاعون. آنها هیچوقت به مورد لعنت واقعی روزمره آنفولانزا آمار از سال گذشته 80,000 آمریکا درگذشت. چرا که نه ؟ چون 2018 -2019 بود که انتخابات ریاست جمهوری سال و لذا اشغال شد با در نظر گرفتن تهمت از طریق استیضاح. استیضاح تنها تحت تاثیر قرار شما اگر شما تصمیم به آن را تماشا و یا در مورد آن را بخوانید. این مهندسی وحشت شامل زندگی خود را که آیا شما آن را دوست دارم یا نه.کردم پول سرمایه گذاری? آن را به ارزش نیست آنچه در آن بود که تنها چند هفته پیش, می خواهید برای فرار و تماشای ورزش نمی تواند تعطیل است ؟ نمی تواند نشستن با کسی غذا خوردن بیرون ؟ اگر رستوران بسته است رفتن به یک کتابخانه ؟ جواب منفی بسته ؟ بیرون رفتن با دوستان ؟ به کجا بروید ؟ هیچ صورت ظاهر از زندگی روزمره هنگامی که شما در حال حاضر زندگی می کنند در یک شهر ارواح. و برای چه ؟ همه به این دلیل که حزب دموکرات بسیار خوب در از دست دادن . وحشت خود در از دست دادن 2016 انتخابات بود مثل یک بچه پیدا کردن وجود ندارد بابا نوئل. گویا انسان بیش از آن دریافت کنید. این dems طریق کمال مسرت و gleefully امتحان کنید و کشتن امریکا به امید برنده در نوامبر 20202. این است چگونه ناامید هستند.

15 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/17/2020 9:39:58 AM (شماره 348809)

از ابعاد و msms از ديدگاه, از آن است که انتخابات و تهمت است که رئیس جمهور از آن توجیه شده است. انتهای توجیه به معنی. اگر Billary در حال اجرا بود برای انتخاب مجدد این ویروس در حال حاضر می توان از اخبار چرخه.

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Strike3 3/17/2020 9:40:54 AM (شماره 348811)

توجیهی وجود ندارد. من منطقه است که بیش از 100 مایل دورتر از هر مورد شناخته شده و لیبرال دولت های محلی (وجود دارد هر نوع؟) در حال بسته شدن مدارس کسب و کار بیش از حد بزرگ تجمعات و رویدادهای ورزشی مانند یک شهاب سنگ است که در مورد حمله به زمین است. وجود دارد رفتن به یک واکنش در زمانی که این است و امیدوارم حتی دموکرات رای دهندگان خواهد چیزی آموخته اند هر چند که امید است یک کشش. ما در نهایت باید زمان و گاز ارزان قیمت به تعطیلات و هیچ جایی برای رفتن به جز کمپینگ در جنگل است که به تعطیل – است.

12 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: TJ54 3/17/2020 9:51:42 AM (شماره 348821)

این فقط یکی دیگر از رسانه ها اقدام به رئيس جمهور تهمت پایین. به یاد داشته باشید که رسانه ها در پاسخ به آنفولانزای خوکی که Obozo باشکوه بود رئيس جمهور ؟ جیرجیرک. رسانه delenda est!

16 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: MattMusson 3/17/2020 10:00:34 AM (شماره 348827)

ما ممکن است هرگز می دانم که اگر ما بیش واکنش نشان داد. اما آن را روشن خواهد شد برای همیشه اگر ما بیش واکنش نشان داد.

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 3/17/2020 10:08:58 AM (شماره 348834)

و من رفتم برای ناهار با دوستان از دیروز تا به حال یک وعده غذایی بزرگ احاطه شده توسط یک جمعیت خوبی. که در حال حاضر متوقف می شود برای حداقل یک ماه. هنگامی که ما به خانه ما متوجه دموکرات امپراتور, لوئیزیانا, آدولف ادواردز را تمام کرده بود هدف از تخریب دولت است. آخرین دور از قوانین تعطیل, رستوران ها, کافه ها و همه–غیر ضروری کسب و کار. و حدس می زنم که کسانی که تصمیم گیری در مورد آنچه ضروری است?. یک دموکرات مستبد در باتون روژ. من 77 و من می دانم که چگونه برای ایمن ماندن و cowering در خانه است نه راه. این 1st آنفولانزا برای رفتن در اطراف و آن را نمی خواهد آخرین. ترسناکترین چیزی که به تامل این است که اگر این fluhoax نیست پایین آوردن جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن چه خواهد شد لذا سعی کنید بعد ؟ آنها در حال گرفتن ترسناک از جان گذشته در حال حاضر!

17 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: HotRod 3/17/2020 10:23:45 AM (شماره 348853)

هنگامی که تلویزیون رسانه بزرگ بنر در پایین صفحه نمایش و فریاد زدند: “همه گیر/ کورونا ویروس!” در حالی که شما سعی می کنید به تماشای برخی از اخبار آن تمایل دارد برای ترساندن مردم است. گمان می کنم آنها فکر می کنند کار آنها این است که برای ایجاد ترس و وحشت در میان بینندگان خود را. حتی فاکس نیوز…

15 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Chiritwo 3/17/2020 10:36:03 AM (شماره 348868)

با تشکر از شما #11. من فرستاده خود را Alinsky نقل قول به تعداد زیادی از مردم.

8 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/17/2020 10:50:45 AM (شماره 348889)

در طول تاریخ انسان تا جان سالم به در برد و رونق را به عنوان یک گونه از آنجا که ما باید سازگار با تمام شرایط زندگی و اساسا حل و فصل به “بقای اصلح” به عنوان عمل استراتژی است. ضعیف و یا کمتر تطبیقی می میرند.قوی یا بیشتر تطبیقی زنده ماندن و تولید مثل به ادامه این گونه همیشه قوی تر و سازگار با هر چرخه. تا به حال ضمنی و حکمت است که استراتژی شده است به طور کلی پذیرفته شده است. ویروس مرگبار مانند آنفولانزای اسپانیایی آمده اند و رفته اند و دیگر از در نظر گرفتن اقدامات مناسب صورت فردی زندگی رفته بدون عظیم اجتماعی shutdown. قوی جان سالم به در برد. زندگی عادی در رفت. تغییر در استراتژی شرکت این است که عاقلانه نیست. گذشته از آشکار سیاسی دسیسه بودن تلاش نتایج آن نه تنها نتیجه هنوز در بسیاری از ضعیف ترین مرگ, اما آن را تحمیل ویرانگر تغییرات در زندگی قوی است. کسب و کار نابود خواهد شد. تعداد زیادی از قبلا قادر و به طور مستقل قابل دوام افراد را تبدیل به تقریبا کاملا وابسته به دولت برای سرپناه و مواد غذایی و مراقبت های پزشکی درآمد ، به عنوان جمعی از گله. وجود دارد شما آن را دارند. این دقیقا به همین دلیل این کار در حال انجام است.

6 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/17/2020 10:57:18 AM (شماره 348895)

وحشت به مراتب بدتر از این ویروس خود را. هر بار که برخی از فرماندار (یا رئیس جمهور) در یک کنفرانس آن فقط دوباره بر وحشت. تماشا مغلوب ساختن پیشی جستن کنفرانس مطبوعاتی دیروز. او شده است به این جهت مشاهده فرم خرید. آن را در بر داشت جالب هیچ کس درخواست برای برآورد به عنوان زمانی که کرونا ویروس آغاز شده است. دولت چین می دانستند در مورد آن در اوایل دسامبر. شاید حتی زودتر از آن با توجه به مرموز هستند. با توجه به دولت چین را در مجموع بی توجهی به مردم آن قابل تصور آن آنها ممکن است متوجه شده اند در حالی که برای. هنگامی که آن را شروع کنم ؟ ماه نوامبر ؟ هنگامی که ما تصویب ممنوعیت سفر با چین ؟ اوایل ماه مارس? نظر من این است کورونا ویروس در گردش شده است در سراسر جهان بیش از ما فکر می کنم. اگر این مورد است, که در آن همه مرگ و میر ؟ من فکر نمی کنم کرونا ویروس است که به عنوان بد به عنوان آنها در حال ساخت آن بود و دولت ما به شدت بیش از حد واکنش.

10 نفر مثل این.


پاسخ 32 – ارسال شده توسط: جودی 3/17/2020 11:07:41 AM (شماره 348908)

بزرگترین مشکل این است که کسی که اجازه می دهد جعلی رسانه ها در کشور اجرا شود. برخی از مردم به آن رسانه ها ویروس و یا انتخابات سال virus.

13 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 3/17/2020 11:17:52 AM (شماره 348917)

رسانه ها شروع به این رم و آنها و لذا نمی تواند شادتر. چین و دیگر ما دشمنان در حال تماشای چگونه ما را در مقابله با بحران است. آن را نمی خوب است. این را در چین آغاز شده و من امیدوارم که تهمت آنها را پرداخت صمیم قلب. آنها نیاز به خرد; آنها نیاز به احساس می کنید ممکن است از امریکا است. کشور بزرگ ما را نمی خواهد وجود داشته باشد با این ادامه جنون. مثال: دکتر سیگل گفت: در فاکس کسب و کار او معتقد است که سگ خود را می توانید بندر ویروس در پوست خود. کاملا غیر مسئولانه و فقط با اضافه کردن به وحشت. چه درمان, کشتن سگ خود را ؟ اگر این ویروس برای پایان دادن به تمام بشریت اخبار آینده از کره جنوبی کشوری که اطلاعات ما می تواند منطقی اعتماد می تواند ویرانگر باشد . آنها می گویند بسیاری از افراد هستند که دوره نقاهت بسیار خوبی زمانی که آنها این است. این هیستری و وحشت بسیار خطرناک است. من می دانم که Dems, عمیق, دولت, چین و رسانه ها بی که یک رکود اقتصادی است که در مورد به ضربه همه ما است. اما با یک بازار رها از 10 ، 000 امتیاز تعداد زیادی از افرادی که حداقل می توانیم آن را از دست دادن شغل خود و کشور اما تعطیل ما به رهبری می تواند برای افسردگی است. افرادی که شروع آنچه که یک شکست خورده coup d’etat خواهد شد با خوشحالی از بین بردن این کشور به مغلوب ساختن پیشی جستن. هر جمهوری خواه من می دانم که معتقد است به خود استخوان است که در این است. تریش ریگان در فاکس کسب و کار رو به حالت تعلیق گفت: این فقط یک فرمت از استیضاح. چگونه حق او است و در حال حاضر او خود را از دست داده است. تاج نیست ویروس برای پایان دادن به بشریت و ما از دست داده اند تریلیون و تریلیون دلار است. ما بهتر بفهمند که چگونه برای اطمینان از این وحشت هرگز دوباره اتفاق می افتد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: weejun 3/17/2020 11:54:01 AM (شماره 348963)

من شخصا احترام دکتر Fauci اما او همچنان به دفاع از مرگ و مير تاج بسیار بیشتر از آنفولانزا. سوال: چگونه می تواند او احتمالا می دانید که از نظر آماری? او هیچ ایده چگونه بسیاری از مجموع موارد از جمله آنهایی که ملایم – که وجود دارد به معنای واقعی کلمه می تواند هزاران نفر در چین به تنهایی – که باید اضافه شود و به مخرج در آمار فرمول برای محاسبه دقیق. همچنین او در مقایسه بسیار واکسن آنفولانزا جمعیت (و واکسن نه تنها مانع از آنفولانزا اما در مواردی که افراد واكسينه قرارداد آنفولانزا را کاهش می دهد اثرات) به صفر واکسینه جمعیت. اقدام به قرنطینه “سالم” مردم به جای کسانی که در معرض خطر است به سادگی به قتل اقتصاد ما و به مقصد به شکست اما رسانه ها همچنان به gleefully تمرکز بر تعداد مرگ و میر و سیاستمداران که ترس خود را برای انتخابات مجدد aimlessly واکنش نشان می دهند به طوری که نمی شود سرزنش کرد/انتقاد قرار داد. کلرادو چپ فرماندار فقط به دنبال کت و شلوار و مقرر شده است که تمام رستوران ها و بارها باید دید. مردم بسته به این کسب و کار برای امرار معاش خود خرد خواهد شد اما رژیم صهیونیستی است. پلیس خواهد پرداخت در این هفته. من نفرت دولت…

11 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Krause 3/17/2020 11:55:51 AM (شماره 348965)

چپ رسانه ها درست مثل lefty سیاستمداران آنها همه چیز را بدتر کند. مقدار زیادی از آن را بر روی هدف است.

3 نفر بود.


پاسخ 36 – نوشته شده توسط: در واقع 3/17/2020 12:32:25 PM (شماره 348992)

اثرات کمونیست چینی Coronavirus شده است بسیار اغراق آمیز است. 80 و میر. مدارس بسته شده است. دانشگاه ها برای اولین بار به نزدیک است. میلیون ها نفر از کارکنان رستوران بیکار. مردم بیش از 65 محدود در کالیفرنیا است. کارکنان سرقت ماسک و ضد عفونی کننده دست از بيمارستان. این استراتژی اگر برای مردم به پزشک یا اورژانس بیمارستان برای تست. تقریبا هیچ کس در حال آزمایش است. لس آنجلس زندان آزاد felons. کالیفرنیا قضات تولید نیست حکم بازداشت برای این است که به نظر نمی رسد برای دادگاه خود تاریخ. نیویورک لغو وثیقه. بی خانمان, مدفوع کردن در خیابان. یک ملت از تلاشهای صلح در تلاش برای جلوگیری از تراکم در Icu هستند که همیشه پر در زمان عادی. نکته مهم دولت است که در برابر استفاده از فولاد ماسک در اماکن عمومی یک چیز چینی و ژاپنی و کره جنوبی آزمایش شده برای سال به عنوان آنها آموخته اند که برای مقابله با فضاهای شلوغ. احمقانه است به فلج کردن ملت برای این CCCV است که خواهد شد در بهار. این درختان گیلاس در حال حاضر در شکوفه.

6 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Harlowe 3/17/2020 12:35:45 PM (شماره 348994)

برای میهنی آمریکایی, ایالات متحده آمریکا رسانه های جریان اصلی خواهد بود بهتر تعریف شده به عنوان جریان اصلی مافیا.

5 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: Casper27 3/17/2020 12:36:41 PM (شماره 348998)

من دوست دارم آنچه گاس McRae گفت: در Lonesome Dove در رودخانه زمانی که آنها خود را به سرقت برده اسب…….”شما پسران کنه drizzles اگر شما نمی یاد به آرامش”…..

0 افرادی مانند این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/17/2020 1:25:30 PM (شماره 349033)

چه تفاوتی بین حزب دموکرات/دموکرات رسانه ای پیچیده و کمونیسم ؟ هیچ چیز جانبازان برای حقیقت نه تبلیغات
جانبازان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

6 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: kono 3/17/2020 1:48:57 PM (شماره 349050)

آن را توجیه از نظر دموکرات ها و GOPe. هیچ کس به یاد دلقک ماشین اولیه افتضاح و نه آنها با توجه به DNC screwing برنی دوباره و نه آنها را به یاد داشته باشید خود را شکست خورده استیضاح-بدون پایان استراتژی است. و هیستری است و اقتصاد آماده به مخزن در زمان انتخابات — که تا ماه مارس آن را به حال شده است تمام مجموعه به همه اما اطمینان مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند. این Dems ساخته شده اند YUGE باز گشت مشترک از طریق دستکاری از این بحران است. هنگامی که آن را پس از اتمام بازی و اعداد تبدیل به کمتر شدید تر از پیش بینی آنها ادعا می کنند می تواند اعتباری برای آن است. این است که در دستور KC به پلی آف باز گشت در مقابل تیتان این سال است. یا پرستان’ اخیر سوپر باول باز گشت در برابر شاهین.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 41 – نوشته شده توسط: در واقع 3/17/2020 2:58:34 PM (شماره 349112)

من در حال حاضر تماس با آن چینی است. virus. هه.

3 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: RealityChick 3/17/2020 3:24:46 PM (شماره 349134)

این ثابت می کند که شر خالص از سمت چپ که به آنها تحمیل خواهد شد تمام درد و رنج ناشی از یک بحران اقتصادی در این کشور به بیشتر اهداف خود را رئيس جمهور ما است. خدا به ما کمک کند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/17/2020 3:58:32 PM (شماره 349175)

در یک سطح اساسی این بحران ارائه است مردم آمریکا با زمان واقعی در زندگی واقعی تجربه دنیای واقعی از فدرالیسم; یک فدراسیون از نیمه مستقل متحده و محلات با ملی نمایندگی برای رسیدگی به مسائل مشترک برای همه است. طرفداران یک “زندگی” قانون اساسی موثر بوده است در نیم قرن گذشته بازتعریف این واژه به معنای قدرتمند و فراگیر دولت مرکزی…فدرال. نه گذشته هدف واقعی ما سیستم فدرال یک موضوع که رهبری تنها به wildest از wonk علف های هرز لعاب بیش از چشم همسایه ها در حیاط خلوت نوار-b-ques. آمریکایی ها در حال حاضر زندگی می کنند و دیدن تفاوت بین قانون اساسی حکومت و “مترقی” سوسیالیستی/کمونیستی دولت است. سطح فدرال است که با تمرکز بر خوب شهروندان ملت به عنوان یک کل و حمایت از نیازهای کشورهای عضو آن. وجود دارد هیچ کشوری داشتیم که Columbus OH باید دنبال همان حکم به عنوان سن Franpoopo CA. هر فرماندار, شهردار و یا شهرستان سرپرست تصمیم می گیرد چه کار می کند بهترین خود را برای مردم محلی. این است که فلسفه سیاسی می شود واقعیت سیاسی. آن را نمی کشد کسی که در یک تعطیلات مسافرخانه بدانید که فلسفه را به اثبات موفق در دنیای واقعی است. به عنوان یک انسان همه ما را تحسین اغلب می گوید: “ما خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.” “

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 3/17/2020 4:16:11 PM (شماره 349202)

این است که چپ و globalists تاریخ و زمان آخرین پایه. زمانی که همه از این است که بیش از آنها را به پرداخت هزینه برای آنچه آنها انجام داده اند با رسانه ها. امپراتوری روم نابود شد از درون. این چیزی است که آنها می خواهند. اما ما پیروز خواهد شد. خدا به ما فرستاده رئیس جمهور که عاشق امریکا و ما.

2 نفر مثل این.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: قارچ 3/17/2020 4:57:06 PM (شماره 349244)

من دم آبجو. بقا چک لیست کامل است. من متاسفم مردم ناجور بیش از چیزی. من حتی بیشتر متاسفم سیاستمداران فکر می کنم آنها را مجبور به انجام چیزی. اگر شما نمی دانید که آنچه به انجام هیچ کاری انجام نمی. جیم بیرد چرا شما برای رای دادن نانسی پلوسی را به سادگی برنامه ؟ هیچ راهی وجود دارد شما می توانید به عنوان خوانده شده که قبل از رای گیری. توجه این است که در مورد شما و ثروت خود را. و آخرین PDT آقا چه با این $1k? هیچ. نیست. مردم صرفه جویی خواهد شد و یا ساخت هر ذخایر اگر آنها می توانند در یک جزوه. توقف. این نیست که پول خود را.

2 نفر مثل این.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: کریستوفر L 3/17/2020 5:01:39 PM (شماره 349248)

من چه پوستر #19 توصیه می شود و گوگل رویداد 201.
جالب است که این کنفرانس برای تست برنامه بازی برای ویروسی همه گیر آغاز شده در اکتبر 18, 2019, دقیقا یک ماه قبل از اولین گزارش از ووهان آنفولانزا در تاریخ 17 نوامبر سال 2019
من مطمئن هستم که برنامه ریزی برای این آغاز ماه قبل از واقعی کنفرانس. آن را تقریبا مانند آنها در حال حاضر می دانستم که آنچه در حال اتفاق است.
جالب است که حامیان مالی این کنفرانس بودند – مجمع جهانی اقتصاد ( گروه بیلدربرگ ) باز کردن پروژه های بشردوستانه ( جورج سوروس ), Bill & Melinda Gates Foundation و جان هاپکینز – Bloomberg School of Public Health.

3 نفر بود.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: EQKimball 3/17/2020 5:54:54 PM (شماره 349302)

تا کنون حدود 2500 ایتالیایی درگذشت این سال از coronavirus (حدود یک نفر از هر 2000 ایتالیایی ها). برای قرار دادن این دیدگاه در مورد 330,000 ایتالیایی ها می میرند در این سال از بیماری های دیگر به علاوه یکی دیگر از 4,000 با خودکشی. هیچ کس ناجور بیش از تعداد کسانی که به دلیل از سپیده دم تمدن, زندگی در این سیاره شده است همراه با بیماری و جنگ و حوادث است. خودکشی و قتل. این آخرین ویروس است که به سادگی که آخرین ویروس. وجود دارد بیشتر خواهد بود. ما نمی توانیم به اقتصاد وارونه هر بار یکی می آید همراه است. من با کسانی که مشکوک به یک دستور کار سیاسی پشت وحشت. من می دانم که چهار پزشک در میان آشنایان شخصی. هیچ یک از آنها را فرا گرفت تا به این آخرین ملودرام.

3 نفر بود.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: JJLizzie 3/17/2020 7:28:54 PM (شماره 349365)

من خیلی استرس در مورد هیستری. آن را می سازد هیچ حس و بدتر می شود. من هر روز از خواب بیدار شوید و این شماره ها بد نیست اما هیستری بسیار بدتر است. من بیمار هستم از پزشکان در تلویزیون گفت: 500,000 یا تا مردم را از آن مرد. من چیزی از دست رفته ؟ من فقط می تواند آن را ندارد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/17/2020 8:27:22 PM (شماره 349392)

پزشکان آمدن نگه دارید تا با این مرگ بالا عوارض برای کرونا ویروس. آنها چه هستند پایگاه آنها ، چین و ایران ؟ ایالات متحده نمی, چین, و آن را قطعا در ایران. شما نمی توانید انتظار نتایج مشابه.

2 نفر مثل این.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net