است COVID افزایش بیشتر جعلی خبر ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 7/2/2020 4:33:21 AM

“Coronavirus افزایش واقعی است و آن را در همه جا می گوید:” Axios و بسیاری از رسانه های DNC. زمان به وحشت. آنها شمع در “coronavirus همه گیر شدن است به طور چشمگیری بدتر در تقریبا در هر گوشه ای از آمریکا” (قطع) اکثر بیمارستان ها نیاز به یک COVID تست قبل از عمل جراحی انتخابی. این به این معنی است که بیماران که به بیمارستان برای یک غیر COVID دلیل در حال آزمایش برای COVID و اگر مثبت در حال شمارش به عنوان یک “COVID بستری شدن در بیمارستان.” اگر یک بیمار به بیمارستان می رود برای یک ران یا آب مروارید, عمل جراحی اتفاق می افتد و برای تست مثبت برای COVID آنها شمارش به عنوان یک COVID بستری شدن در بیمارستان.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 7/2/2020 4:50:23 AM (شماره 463961)

بله. و در صورتی که این کار نمی کند, آنها در حال پخت و پز جدید چینی ویروس.

29 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chumley 7/2/2020 5:25:01 AM (شماره 463970)

کسی خریده قتل اورلئانز به طوری که آنها مجبور به عقب نشینی در آخرین موفقیت است. آن کار نمی کند. مردم در حال گرفتن به طور فزاینده ای خسته از بودن می ترسم. حتی کسانی که هنوز هم با پوشیدن آن احمق ماسک در حال انجام آن را برای مقاصد فضیلت سیگنالینگ. آنها واقعا فکر می کنم آن است که کمک کنه از بقیه از ما. چهره آن commies و هرگز Trumpers شما بازی کردن دست خود را و آن را از دست داد. بهتر است برخی از شروع مسابقه بیشتر شورش.

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/2/2020 5:37:32 AM (شماره 463977)

شما شرط است. در 2017/2018 وجود دارد 45 متر آنفولانزا موارد فقط در ایالات متحده و در حال حاضر ما تنها 2.8 M COVID 19 نفر در آمریکا چه اشتباه با این تصویر. ما باید به این فرمانداران برای رفتن به h3ll.

14 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/2/2020 6:29:11 AM (شماره 463998)

فقط بکر سکوت از MFM در مورد اثر شورش/”تظاهرات” از دو هفته پیش در زمان به اصطلاح “موج.”

3 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: anniebc 7/2/2020 6:37:13 AM (شماره 464003)

آنها ممکن است بیشتر بازی اگر آنها جرأت به اتصال منجر به تظاهرات و شورش. که اتفاق نمی افتد ، آنها نیاز به شورش تظاهرات در مورد تجدید حیات ترساندن کار نمی کند.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Namma 7/2/2020 6:46:32 AM (شماره 464011)

استفاده می شود گفت که چگونه بسیاری از مردم در بیمارستان در بخش مراقبت های ويژه. هر نه بیشتر. فقط گفت که چگونه بسیاری از آلوده. نه موارد است. آلوده. هیچ کس می خواهد به بیمار می شود و این است که چگونه ما در حال کنترل است. روز پس از انتخابات ووهان قرمز مرگ خواهد رفت

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 7/2/2020 6:50:05 AM (شماره 464014)

مطمئن واقعی آن با توجه به تست بیشتر. تست همه و شما gobs از افرادی که تا به حال آن را و هیچوقت حتی آن را می دانم. I. Q. test هر کس و تعداد تایید احمقها افزایش بیش از حد.

19 افرادی مانند این.


بله.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Venturer 7/2/2020 7:20:26 AM (شماره 464037)

نبود یک خروش رود ؟ آن را باید شده اند.
این shut-down در خدمت آن هدف آن کاهش virus.
در حال حاضر وقت آن است برای باز کردن و چهره موسیقی.
به اصطلاح دانشمندان هنوز در حالت وحشت.

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MattMusson 7/2/2020 7:29:27 AM (شماره 464041)

مردم با تصویب این بیماری با تجمع در داخل. در گرم متحده انجام می دهند که برای لذت بردن از تهویه مطبوع است.
اما موارد بالا برود در حالی که مرگ و میر پایین است. 70 درصد از این مرگ و میر در ادامه آمده است از خانه های پرستاری و مراقبت ارشد امکانات. باز کردن قفل به طور کامل با صفر تاثیر بر 70 درصد از مرگ و میر. در نهایت CDC اعتراف کرد که آزمون خود را نیز ممکن است برداشتن یک coronavirus ی از سرماخوردگی.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: franq می 7/2/2020 7:32:38 AM (شماره 464045)

بله.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: فوری خشم 7/2/2020 8:26:07 AM (شماره 464094)

ما این را می دانیم اما 90% عمومی نمی شنیدن حقایق است. این Enemedia باید تاخت و تاز کردن به نحوی.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 7/2/2020 8:41:35 AM (شماره 464109)

بله. مردم شروع به فراموش Fauci و نام او وحشت است. ایستاده وجود دارد که در مرحله بزرگ است و هیجان از زندگی خود را. حتی ماسک-پوشیدن Karens در حال گرفتن خسته از این جعل. بسیاری از آنها.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/2/2020 9:00:46 AM (شماره 464151)

من فکر می کنم Fauci دیدن است اقتصاد در حال آمدن است و او نیاز به سرعت آن را پایین. بنابراین در اینجا او دوباره در جلو و مرکز به تلاش برای ترساندن مردم به قصد بازگشت به خانه های خود. من فکر می کنم او overplayed دست خود را در این زمان. آن را فقط بیش از حد راحت است! مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به او را تعطیل! بیشتر اخبار جلسات با Fauci. اگر Fauci باید در تلویزیون اجازه دهید سی ان ان یا MSNBC میزبان او! تهمت دیگر باید دیده شود با او! من مریض و خسته از این بازی است. من در فلوریدا زندگی می کنند که “مورد” در حال افزایش. چرا ؟ چون احمقها در حال آزمایش سه برابر بیشتر از آن قبل از. آنچه آنها را به شما بگویم این است که بسیاری از کسانی که مردمی که تست مثبت خواهد بیمار نیست! چرا که نه فقط تست بیمار مردم ؟ به دلیل آن را نمی ترساند heck از مردم که زندگی می کنند در این دولت!! خوشبختانه ما یک جمهوری خواه فرماندار چه کسی می داند که پس از او است نه بستن همه چیز را دوباره. بله او بستن میله و چند شهرداران در حال تعطیل خود را در سواحل بیش از 4 ژوئیه اما دیگر از آن همه چیز در حال تکان دادن همراه است. مدارس اینجا باز خواهد شد در ماه اوت (به طور معمول)! حس مشترک غالب در اینجا!

5 نفر بود.


بریده بریده نفس کشیدن! نفس نفس گفتند که آن را در حال گسترش در میان جوانان… پس ما به تماشای میلیون ها نفر از این کمی سویا پسر بچه و سویا دختران رژه در اطراف هر شهر در آمریکا سوزاندن هر چیزی و همه چیز را در دید. ما مجبور شدند به خانه های ما و هنوز هم باید “فاصله اجتماعی” در حالی که این cretins اجازه داده شد به جمع شانه به شانه. من برای یک, رد به در ترس زندگی می کنند دیگر. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است رای من دوره! من نمی خواهم آنچه را که او انجام شده است و انجام نمی, اما این ایده از جو بایدن به عنوان POTUS راه ترسناک برای من به اندیشیدن!

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: franq می 7/2/2020 9:10:13 AM (شماره 464172)

من اظهار نظر به همسر من در طنز چگونه gubmint دسته مسائل است. هنگامی که آن را دریافت-مغلوب ساختن پیشی جستن موضوع: بی پایان جلسات شاهدان ops عکس… هنگامی که آن را پیشروی ویروس هیستری: یکی کوتاه مرد کوچک اعلام عذاب.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/2/2020 9:22:36 AM (شماره 464191)

آنها در حفظ و گزارش موارد جدید. آنچه در مورد مرگ و میر ناشی از Covid? و من به این معنی نیست تصادفات هستند که پرچم به عنوان Covid مرتبط است.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/2/2020 9:29:29 AM (شماره 464199)

اگر هزاران نفر از مردم در حال آزمایش مثبت و بدون علائم است که می گوید من تست کار نمی کند و باید حذف شود. آن را به نام مثبت کاذب و این می تواند یکی دیگر از شگرد به نابود کردن کشور ما توسط نیروهای شیطانی.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: franq می 7/2/2020 10:47:22 AM (شماره 464314)

بر روی پاشنه از CDC overcount مقالات می آید Newsweak با ادعای آنها تحت شمارش 28٪. حقیقت جنگ است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de