توسط میشل اوباما بایدن را مغلوب ساختن پیشی جستن کارت?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: revenant, 7/17/2020 4:59:23 AM

n مارس, نویسنده و مفسر سیاسی مایکل والش پیش بینی کرد که جو بایدن را انتخاب میشل اوباما او را به عنوان همسر در حال اجرا در عرض یک ماه یا بیشتر: “[آن را] خواهد بود غیر قابل توقف بلیط و به طور بالقوه به اوباما هشت سال دیگر در کاخ سفید است.” والش به نقل از کون Harpootlian کارولینای جنوبی سابق حزب دموکرات صندلی: “اگر او درگیر خدا کمک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چرا که او را سخت به عنوان ناخن و فوق العاده محبوب است.” Mrs. اوباما والش نوشت: “کامل است معاون کاندیدای ریاست جمهوری, یکی, که خواهد شد . . . فشار مترقی و علل و بررسی تمام عدالت اجتماعی جعبه” در حالی که جرقه عظیم آمریکایی آفریقایی, رای, یک شاهکار فراتر از بایدن wildest dreams.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MissGrits 7/17/2020 5:18:03 AM (شماره 481047)

مردمی بحث در مورد سیاه و سفید رای به عنوان اگر آن است که یک اکثریت! اگر هر سیاه و سفید در این کشور رای دادند از تولد تا مرگ آن است که تنها 13 درصد. خدا را افزایش می دهد تا مردان و او طول می کشد آنها را به پایین!

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 7/17/2020 5:26:57 AM (شماره 481051)

سرد سناریو. و احتمالا نقطه در.

26 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: OBX پیت 7/17/2020 5:27:24 AM (شماره 481052)

این بایدن تلاش برای ریاست جمهوری رشد عجیب و غریبتر و عجیب و غریبتر کسی می تواند تصور کنید بایدن برنده استعفا به دلیل ذهن او رفته است و میشل اوباما تبدیل شدن به رئيس جمهور ؟ با تمام تقلب انتخابات است که اتفاق می افتد در ماه نوامبر این است که بیش از یک خواب بد. این خواهد بود یک کابوس است.
خدا به ما کمک کند !!!!!

49 افرادی مانند این.


نویسنده اشاره نمی کند که تأخیر در انتخاب میشل اوباما تا آخرین لحظه کاهش می دهد تاثیر بسیاری از منفی. بسیاری از افراد متوجه نشده اند چه تلخ زن عصبانی او است.

51 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: chumley 7/17/2020 5:30:21 AM (شماره 481054)

او معتاد خود را انتخاب کنید. نفس خود را نمی خواهد اجازه می دهد او را به انتخاب کسی که وقف بهتر از او است.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: StormCnter 7/17/2020 5:33:26 AM (شماره 481056)

Sagman را در این مورد!

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: سالی 7/17/2020 5:35:17 AM (شماره 481058)

همه بانوان اول محبوب هستند زمانی که آنها خارج از سیاست است. من پوسته است scowling زمانیکه شاهزاده که باید برای دفاع از غیرقابل دفاع. جدید تصویب امتیاز را منعکس خواهد کرد که. او نمی باید او توانایی ورور کردن یک بخار نوین و سپس به شما بگویم آنچه او به معنای پس از آن. البته او باید به بحث مایک پنس. آه و سفید رای دهندگان در حال حاضر شکست رنگ مانع برای شوهرش. که تازگی رفته است. به علاوه بسیاری از آن پشیمان. رئیس جمهور تهمت را مقایسه کنید/کنتراست به همراه توضیح دهد که چرا او تا به حال به ماگا در وهله اول. آن را به شوهر او بود.

38 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: seamusm 7/17/2020 6:01:10 AM (شماره 481067)

Mooch است که احتمالا بهترین انتخاب برای بایدن – و بدترین. خواهان اجرا خواهد شد به شدت در برابر او بی کفایت و مهارت های نوشتن, عدم تصویب نوار فقدان هر گونه تجربه و ‘در نهایت افتخار’ بیانیه سحر تا غروب.

28 نفر بود.


پاسخ 9 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/17/2020 6:14:41 AM (شماره 481076)

من می دانم که هر تعداد از مغز مرده سفید زنان که رای خواهد داد ، من نه یکی از آنها. این خواهد بود باراک اوباما defacto دوره سوم و تباهی کشور است.

44 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/17/2020 6:21:28 AM (شماره 481078)

قرار داده و او را در بلیط و سرکوب آنها را هر دو.

23 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: gwholmessr 7/17/2020 6:29:50 AM (شماره 481084)

انتخابات کمتر از 4 ماه به دور و هنوز هم نیست انتخاب یک VP. من نمی دانم در مورد بقیه از شما اما این ترسناک است به من. این عجیب ترین انتخابات من تا کنون دیدم. یک برنامه وجود دارد که بد است را به بیش از نه تنها آمریکا بلکه جهان است.

44 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: بقایای 7/17/2020 6:38:36 AM (شماره 481089)

من می دانم کسی که معتقد است که “ظاهر همه چیز; جهان یک مرحله است.” درست نیست اما شما هرگز او را قانع کند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: 66Strat 7/17/2020 6:55:24 AM (شماره 481107)

او ‘فوق العاده محبوب” فقط در همان نظر سنجی نشان می دهد که جو نیش من با “دو رقمی” منجر. به هیچ وجه به او می دهد تا او آسان زندگی pampered ستایش و ثروت آسان برای استرس واقعی, برنامه خسته کننده رویدادهای سیاسی و سفر به جو زیرزمین.

22 نفر بود.


آن باقی مانده است کاملا گیج کننده به من که دموکرات ها در حال معرفی یک پیر مرد سفید با زوال عقل سالخورده. آنها “ridin’ با بایدن”.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 7/17/2020 7:05:35 AM (شماره 481115)

میشل محبوب است در رسانه ها و نه در عرصه عمومی. آن دسته از دانشجویانی که تا به حال به خوردن آنچه که او خواستار خوردن آنها در مدرسه در حال حاضر به اندازه کافی برای رای دادن. نه برای او. من فکر نمی کنم او خواهد لذت بردن از بودن در سیاسی ویژه و باید به نقد در هر روز است. او به دنبال به بعد اپرا بعدی نیست اوباما. PS: آیا شما واقعا فکر می کنم هیلاری اجازه می دهد آن است ؟

26 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 7/17/2020 7:48:28 AM (شماره 481146)

Mooch فقط به عنوان تنبل به عنوان شوهر او. من باور نمی کنم که او می دهد تا او جت نشسته, هیچ مسئولیت تاکستان مارتا املاک و شیوه زندگی به زندگی در معاونت اقامت یا WH و در واقع مجبور به نشان می دهد تا در هر روز است. حتی اگر دیگران در حال اجرا نشان می دهد او هنوز هم به انجام دستی را در سخنرانی ها و در یک اتاق ظاهر می شود به کار پنج روز در هفته است. نوچ. آن را نمی بینیم.

29 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: snapper451 7/17/2020 7:49:43 AM (شماره 481147)

این امر می تواند فقط فشار که رئیس جمهور تهمت نیاز برای پیروزی. نفرت از چپ شده است با صدای بلند و روشن اما هنگامی که شما را بزرگ مایک به مبارزه با آن می تواند هر گونه واضح تر. بحث در مورد تعویض بازی! او را در زوال جو – ما خواهد بود واحد و یکپارچه تر از همیشه!!!

15 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: FunOne 7/17/2020 7:50:28 AM (شماره 481150)

میشل اوباما بیش از حد تنبل به صرف تلاش مورد نیاز به عنوان یک نامزد سیاسی است. نگاهی به تاریخ خود را. میشل طول می کشد “شغل” است که در حال بالا پرداخت فقط برای او ایجاد شده چون شوهر او یک سیاستمدار و واقعا نیاز به هیچ کار انجام می شود. هنگامی که او حرکت می کند در سمت قبلی حذف شده است. او در حال حاضر زندگی می کنند زندگی خوب و لازم نیست به نگرانی در مورد هر چیزی در مورد هر چیزی یا هر کاری که نیاز به تلاش است. هیچ میشل علاقه مند است در حال بایدن را به معاونت نامزد شده است.

22 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Saryden 7/17/2020 8:28:25 AM (شماره 481183)

Mooch قدرت نهفته است با او so-افتخار-عضلانی بازو نه مغز. او ممکن است به خوبی در کشتی یا بوکس. من فکر نمی کنم حتی Dumb-o-craticks آماده برای انتخاب یک جفت از ذهنی زیر پر نامزدهای… اما آنها مرا شگفت زده کرد قبل از این!

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: 3XALADY 7/17/2020 8:37:44 AM (شماره 481188)

Moo!بدهید من دختر خوشگل. من تعجب می کنم اگر او می تواند عبور کند تا تمام کسانی که مجله را پوشش می دهد او به عنوان یک نامزد. ما را ببینید. من گفت که او خواهد بود در بلیط برای یک زمان طولانی. فقط احساس من است.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: MMC 7/17/2020 8:42:15 AM (شماره 481193)

من می شنوم Stacy آبرامز است که هنوز هم در دسترس برای VP حافظه…/s من دست کم نگیرید بزرگ مایک – او نمی خواهد که به مبارزات انتخاباتی و یا کاری که سخت به shhhtruggle خواهد بود در بحث – او نمی خواهد انجام مبارزات انتخاباتی – چرا ؟ تمام تلویزیون دسترسی تمام وقت – تمام مو, آرایش, پرسش های قبل از, دست, اقدام, درس برای پاسخ مناسب.. صحنه همه صحنه..
و خرید و پرداخت توسط جورج سوروس.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/17/2020 8:45:22 AM (شماره 481201)

#5 بایدن نمی خواهد خود را انتخاب کنید اما بایدن انجام نمی چیدن او فقط از مقوا برش. من نه به نگرانی در مورد به اصطلاح سیاه و سفید رای به عنوان من با sniveling جوان wokesters گرفتن همه بی بیش از چشم انداز میشل بودن واقعی POTUS به عنوان Gropey همچنان به کاهش خود را به فراموشی سپرده است.

11 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bpl40 7/17/2020 8:50:12 AM (شماره 481208)

اجازه می دهد تا ببینید… گنگ به عنوان یک آجر ( نمره از 900 در SAT – من همین حالا تست هست!) او به پرینستون. او در سال آخر مقاله شرح داده شده توسط کارشناسان به عنوان “متراکم turgid و نه نوشته شده و در هر شناخته شده زبان’. چه اتفاقی می افتد ؟ او به دانشگاه هاروارد قانون است. می رود به یک $300k/سال کار در U از شیکاگو بیمارستان. به خواهش کنم هیچ مسابقه به اتهام جزایی و تسلیم او قانون مجوز به صورت مهر و موم شده. لیست در می رود. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین به بادقت اما برای جلوگیری از اتهامات عنوان شده علیه نژادپرستی و تبعیض جنسی فقط برای افشای او.

16 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Rama41 7/17/2020 9:21:26 AM (شماره 481242)

می تواند اتفاق می افتد. به جای یک نامزد در خدمت به عنوان یک توتم وجود دارد می خواهم در حال حاضر دو هر یک feckless نماد destructionist 1619 دوز و کلک.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/17/2020 9:27:03 AM (شماره 481250)

نگران نباشید خانم ها و آقایان. کسانی که زنجیر ساخته شده از فولاد کروم.
Carl Denham: 1933

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/17/2020 9:27:11 AM (شماره 481252)

والری جارت

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: MuncsSister 7/17/2020 9:37:19 AM (شماره 481262)

بایدن را به معاونت انتخاب شده است هرگز در مورد سیاه رای در همه— از آن است که در مورد زن سفید رای می دهند. آنها می دانند که به خوبی بایدن و سالخورده است و می تواند انرژی توسط این ایده از یک Mooch ریاست جمهوری است. خدا به ما کمک کند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: ROLFNader 7/17/2020 9:42:12 AM (شماره 481273)

موافقت با #23. این Wokesters خواهد رسید غارت و سوختن مدار در یک ضربان قلب هنگامی که او نه رئیس جمهور و یا نمی خواسته برای پیوستن به بلیط. آنها فقط در حال انتظار برای این سناریو. BLM این را دوست دارم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: justavoter 7/17/2020 9:56:17 AM (شماره 481299)

وجود دارد بسیاری undereducated مردمی وجود دارد که هیچ سرنخی چه میشل اوباما را به این کشور است. از آن خواهد شد سرخوشی برای حدود یک روز و سپس مستقیم به سمت امثال ونزوئلا است. خداحافظ اسلحه سپس Good bye, رایگان, سخنرانی, سلام به اردوگاه های بازآموزی اگر شما خوش شانس هستند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Italiano 7/17/2020 10:00:35 AM (شماره 481309)

نوچ. به هیچ وجه. او بسیار بی روح و احمقانه است. حمام می تواند جعلی آن است. او نمی تواند.

8 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Strike3 7/17/2020 10:15:27 AM (شماره 481322)

یا افرادی که افتاد برای hopey-changey کلاهبرداری ممکن است باز کردن چشم خود را و ببینید که چه کنند واقعا انجام شده بیش از هشت سال است. سه تریلیون دلار در محرک پولی که تحریک دموکرات و علل شکست پروژه های انرژی جایگزین. بهار عربی. عمدی ایجاد کرد. از دست دادن میلیون ها نفر از آمریکایی شغل. شرم آور آغوش هر انحرافات جنسی در این کتاب که منجر به چند دسته اضافی از حمام و رنگین کمان چراغ در کاخ سفید به سادگی از آنجا که هر دو کروبی جنسی هستند تبادل. در نظر گرفتن مردم در تعطیلات در سراسر جهان به طوری که آنها می تواند لذت بردن از ناهار خوری خوب و هتل پنج ستاره در مالیات دهندگان سکه. احیای تنش های نژادی دیده نمی شود پس از سلما. Botched عملیات مانند تفنگ-در حال اجرا در مکزیک و بنغازی. فساد از FBI و همه سازمان های اطلاعاتی. پولشویی پول از طریق نیویورک ناشران فعال است که اوباما برای تبدیل شدن به چند میلیونرهای و خرید بزرگ قصرها برای خود و والری جارت. من بهترین ذخیره برای آخرین مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی عمل می کنند که نه مقرون به صرفه و نه ارائه هر نوع از مراقبت های بهداشتی به ارزش یک کشور بزرگ. آیا مردم می خواهند هشت سال بیشتر از آن و بدتر ؟

9 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: padiva 7/17/2020 10:19:10 AM (شماره 481330)

Meghan Markle می خواهد این کار است. او می تواند لبخند زیبا.

4 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/17/2020 10:30:21 AM (شماره 481346)

بله میشل اوباما است که همه آنچه نویسنده گفته و تنبل بود ، او متنفر سیاست اما دوست داشتم قدرت پردازش می کند و از او می خواهم این عنوان و یا نگه داشتن پررونق شیوه زندگی است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: bighambone 7/17/2020 10:30:59 AM (شماره 481347)

اگر باراک اوباما و چپ و لیبرال دموکرات ها انتخاب میشل اوباما جوزف بایدن به عنوان معاون اول رئیس جمهور آن می تواند باعث یک واکنش رای دهندگان به عنوان بسیاری از مردم امروز می دانیم که بایدن است و سالخورده با کاهش توانایی های شناختی است که به راحتی می تواند او را در خانه استراحت در نتیجه تبدیل بیش ریاست جمهوری به میشل اوباما با, باراک اوباما, به طور موثر تبدیل شدن به پنهانی رئیس جمهور در نقض معنی و روح 22nd, اصلاح, قانون اساسی ایالات متحده یک عمل است که به خوبی می تواند منجر به یک جنگ داخلی. که برای به رخ دموکرات ها باید برنده انتخابات در ماه نوامبر با شکست دادن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. مطمئن شوید که برای رای دادن در انتخابات ماه نوامبر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: paral04 7/17/2020 6:48:39 PM (شماره 481847)

بزرگ dumb and dumber در حال اجرا به قوه مجریه. خانم O تا به حال گردابی سابقه تحصیلی و کار در یک بیمارستان که هرگز پر هنگامی که او را ترک. این است که فقط آنچه ما نیاز داریم. من حدس می زنم راسپوتین نام والری جارت را دوباره وارد صحنه است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “revenant”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de