تجارت خودی رسوایی است فقطآخرین دلیل باید با مته سوراخ کردنحذف به عنوان Intel صندلی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/22/2020 5:13:59 AM

کمیته اطلاعات مجلس سنا رئیس ریچارد با مته سوراخ کردن است که انتقاد با لیبرال ها و محافظه کاران با توجه به اخبار او به فروش می رسد تا 1.6 میلیون دلار در سهام پس از دریافت جلسات خصوصی مورد coronavirus اما قبل از بازار سهام شروع به کاهش شدید. Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز, D -, n. y., توییتی از کارولینای شمالی جمهوریخواه: “با مته سوراخ کردن می دانستند چقدر بد خواهد بود. او گفت: حقیقت به خود ثروتمند اهدا کنندگان در حالی که اطمینان که ما خوب بودند. پس از آن او به فروش می رسد $1.6 میلیون نفر در سهام قبل از سقوط. او نیاز به استعفا.” Tucker Carlson گفت: مخاطبان خود را با مته سوراخ کردن نیاز به استعفا و در انتظار محاکمه اگر او قادر به توضیح اقدامات خود را.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: rockeysroomie 3/22/2020 6:14:00 AM (شماره 353850)

ساختگی است. همه آنها باید گام, دایان فاینستاین گنجانده شده است.

31 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 3/22/2020 6:26:06 AM (شماره 353852)

قطعا باید به عنوان خوانده شده. “با مته سوراخ کردن بخش بزرگی از دلیل آنها نشده اند پاسخگو باشند.” او باید هر دو به دلیل بدون اخلاق و بدون وفاداری. بیایید بازنشسته او سپس تعقیب او میچ! او یک خائن و متقلب. KAG

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 3/22/2020 6:37:16 AM (شماره 353854)

او از هر قوم و خویش به هارون?

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DaddyO 3/22/2020 6:51:40 AM (شماره 353861)

نگاه من قطعا همه برای نگه داشتن مردم مسئول است اما این ساخته شده تا بحث. با مته سوراخ کردن یک جلسه و فروخته شده به عنوان بازار سقوط کرد 21 روز بعد. نگاه را از طریق تمام اعضای کنگره من شرط می بندم انگار بیش از یک تعدادی که فروخته شده به عنوان بازارهای چهار. آنها ممکن است می گویند “من سرمایه گذاری موفق در یک نابینا اعتماد” اما من مطمئن هستم که آنها دریافت به روز رسانی در آنچه مشاوران مالی در حال انجام است. آن را یک راز دولتی در جلسه توجیهی به اطلاع بازار شد رفتن به تانک که نیمی از کشور خاموش شود.

13 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Condor44 3/22/2020 7:08:17 AM (شماره 353868)

در جایی که داد و بیداد برای فاینستاین به استعفا ؟ آیا جمهوری خواهان نگه داشتن مردم خود را به یک استاندارد بالاتر در حالی که حزب دموکرات دایره واگن?

28 نفر بود.


آن زمان برای تماس با مایکل مک کانل و تقاضا این GOP عضو دولت بود حذف به عنوان رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا. از آنجا که ما در حال همه گیر در خانه و به دنبال همه چیز برای انجام مطمئن شوید که برای قرار دادن این لیست شما از چیزهایی به انجام!

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: anniebc 3/22/2020 7:25:21 AM (شماره 353881)

با مته سوراخ کردن شده یک خائن به NC پس از یک روز. من رای دادند برای او اولین بار زمانی که من در زندگی NC; چه تلف رای دادن. او باید رای را به استعفا و بنابراین باید همه این دیگر گناه مخلوقات; از جمله آنهایی که ما نه در مورد شنیده نشده است.

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/22/2020 7:27:43 AM (شماره 353882)

#5. من یکی از افرادی است که تماس میچ مک کانل و خواستار آن شدند که فاینستاین همراه با Unhofe, Loeffier و با مته سوراخ کردن حذف می شود و مورد بررسی قرار گرفت. در طول زمان هنگامی که مردم در ایالات متحده در حال خرد شدن توسط بحران مالی آنها را به استفاده و محافظت از آنها سهام/پول بر اساس اطلاعات خودی. این بی رحمانه است و آنها بهتر از یک کلاه بردار. اگر این تابه درست باشد, سپس آنها باید مجازات حذف.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Daisymay 3/22/2020 8:07:30 AM (شماره 353899)

چگونه در مورد ما صبر کنید تا پس از انتخابات به پرتاب این افراد به بیرون از اتاق! اگر ما را نمی, ما را به دموکرات ها دست به آنها کرسی های بیشتری در مجلس سنا. آنها را گام به گام درست در بدون مبارزه. ما که احمق ؟ ما به سختی در حال برگزاری به مجلس سنا. دموکرات ها را هرگز انجام چنین چیز گنگ! اگر آنها باید آنها را پس از انتخابات که خود فرمانداران می تواند جایگزین آنها را با یک جمهوری خواه!

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Muncsdad 3/22/2020 8:25:37 AM (شماره 353908)

حذف بورر به عنوان صندلی. هک نوار او را از همه خود را به کمیته تکالیف. اما اجازه دادن به یک چپ دموکرات فرماندار تعیین جانشین او در NC هوشمند است.

25 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Venturer 3/22/2020 8:41:51 AM (شماره 353919)

اگر ما تحت پیگرد قانونی قرار هر سیاستمدار در کاپیتول هیل که در زمان استفاده از اطلاعات خودی و دیگر قدرت پردازش وجود دارد و نمی توان هر کسی که به سمت چپ وجود دارد که فاسد قلعه .

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: JackBurton 3/22/2020 8:57:43 AM (شماره 353935)

هیچ. از بین بردن او را تضعیف همه ما.. به خصوص جمهوری خواهان. حرکت به جای او در کمیته اجرا و کسی که علیه او در انتخابات بعدی اما او را ترک در… با یک عمل برای او DiFi و دیگران است. من یک کارگزار بورس. اگر یک مشتری به من گفت برای ‘فروش x و خرید y’ و من را اجرا نمی, کسانی که معاملات این یک خطا بود. من تا به حال برای آن پرداخت. اما ممکن است به بازگشت به زمان سفارش و به مشتری قیمت او را فروخته x و او را به سهام y او را تهیه کرده و با درآمد حاصل. من پیشنهاد می کنم شما از درجه اعتبار ساقط او 1.6 میلیون دلار در معاملات. بازگرداندن قبل از رها کردن نمونه کارها. او را به پرداخت ضرر و زیان است. این امر ارسال این پیام است که این کار انجام نمی شود. و از آن خواهد صدمه دیده است. به همان اندازه بقیه از ما که نداشتیم این جلسه آسیب دید.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: davew 3/22/2020 9:18:44 AM (شماره 353963)

وجود دارد بسیاری از سرمایه گذاران که تا به حال به همان اندازه و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تهدید بالقوه از این بیماری همه گیر و در عین حال آنها نمی فروش وجود دارد سهام موقعیت در آن زمان است. این جلسات که سناتورها دریافت کرده بودند به طور کلی ارزیابی از نتایج ممکن است بر اساس منابع عمومی و نه هر گونه اطلاعات محرمانه. هر روز با شروع در اوایل دسامبر استیو Bannon شد تولید روزانه یک جلسه توجیهی در چین همه گیر با شدت منابع آگاه مانند دکتر استیون Hatfill که کتاب “سه ثانیه به نیمه شب” گذاشته بسیار وخیم نتیجه از هر چیز سناتور خواهد بشنود. چرا برخی از مردم فروش و دیگران نمی? به دلیل های مختلف سرمایه گذاران خود را مدیریت ریسک بر اساس تجربه خود و عاطفی راحتی سطوح. روشن بود از معاملات در آن زمان است که یک تاریخی تعداد زیادی از مردم به فروش می رسد همه چیز را کرده بودند و خریداری وزارت خزانه داری رانندگی بازده به مسخره سطوح. در مورد Loeffler او متکی بالا پرداخت می شود مشاور به او تصمیم گیری های تجاری. او همچنین فروش موقعیت دیگر خود را به مشتریان ؟ آنها نیز به جرم “تجارت خودی”. میل به مجازات افرادی که دقیق یا خوشبخت زیرا آنها اجتناب شود برخی بد است که مردم دیگر نمی یک تابع از طبیعت انسان است و هیچ چیزی برای انجام با جرم و جنایت واقعی از تجارت خودی است که به خوبی تعریف شده در قانون است.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 3/22/2020 10:01:06 AM (شماره 354008)

این زمان برای برخورد با این طول چین virus بحران است. اگر سناتور جمهوریخواه حمایت از رئیس جمهور ما نیازی به رها کردن کرسی در مجلس سنا. دایان فاینستاین نه خیلی اما که پیر و سالخورده ادم ساده و احمق هر کجا رفتن نیست پس چرا باید این همه جنجال?

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 3/22/2020 10:43:57 AM (شماره 354072)

با مته سوراخ کردن است که این قانون دولت را لنگر در سنا است. او را پوشش می دهد تا برای آنها نهفته است برای آنها و کمک می کند تا هر آنچه را که او می تواند به آسیب مغلوب ساختن پیشی جستن. با مته سوراخ کردن است که یک مثال از یک فاسد و خائن جنایی مشغول به کار به عنوان یک سناتور.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bighambone 3/22/2020 10:44:36 AM (شماره 354073)

سناتور با مته سوراخ کردن است زمان UniParty DC سیاستمدار که هرگز از پشتیبانی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این حادثه فقط یک مثال دیگر از UniParty فساد شده است که تا حد زیادی کمک کنگره طریق گذشته قانون معافیت از سناتورها و نمایندگان از تجارت خودی ،

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/22/2020 10:53:48 AM (شماره 354085)

فراموش نکنید که برای اخراج Chuckie برای SCOTUS تهدید. و Finestein برای او تجارت خودی. وجود دارد یک زن و شوهر از دیگران هم که نیاز به نشان داده شود ،

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: couchguy 3/22/2020 11:36:44 AM (شماره 354141)

خلاص شدن از بورر خوب است به هر دلیلی اما تجارت خودی نیمه مانند گرفتن چارلی منسون برای سلامت کد تخلف. با مته سوراخ کردن و وارنر انجام داده اند بسیار بد من نگاه پیشگفتار خود را فرود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: 66Strat 3/22/2020 11:40:02 AM (شماره 354145)

بازارهای بی ثبات است. هنگامی که شما خرید و یا فروش شما باید مطلقا هیچ یقین که راه آنها حرکت خواهد کرد. تا به حال بازار آنجا ماند تخت و یا نقل مکان کرد تا با توجه به برخی از تعجب اعلام و یا دستیابی به موفقیت در این امر شده اند غیر رویداد. من دوست ندارم با مته سوراخ کردن اما توزیع Dems رایگان سنا صندلی را به مراتب آسیب بیشتری نسبت به خوب. در ضمن شومر نشئه است و پیش نویس بعدی خود را تهدید به قضات در دادگاه عالی دانستن او نمی تواند انتقاد ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: stablemoney 3/22/2020 2:13:42 PM (شماره 354324)

با مته سوراخ کردن است که پشت سلاح سرد عمیق stater گنگ و بی کفایت—اما او سهام یک چیز مشترک با بقیه هستهای که در حال گرفتن غنی کردن نعمت است. مک کانل و گراهام باید به حسابداری و امور مالی خود را و که در آن همه پول را از آمد به همین دلیل است که آنها را مجبور به دفاع از مته سوراخ کردن.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net