در ستایش از Kayleigh McEnany

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: جودی W., 5/28/2020 7:51:57 AM

است Kayleigh McEnany بهترین دبیر مطبوعاتی در تاریخ ؟ من فکر می کنم او ممکن است. آن را در اوایل روز است. او در بالا به موقعیت تنها در ماه آوریل و ریاست اولین جلسه چند هفته پیش در تاریخ 1 مه. اما تا کنون تصدی او بوده است با شکوه. با وجود داشتن با حضور هر دو جورج تاون و دانشگاه هاروارد که در آن او مدرک حقوق او باقی می ماند quick-witted, صریح و اشغال نمی تونم-منطقه آزاد که suffuses James S. بردی نشست خبری اتاق با یک روح میهنی انتظاری است که به عنوان به عنوان آن است که نادر را در خود درگیر purlieus از به اصطلاح رسانه های جریان اصلی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: pinger 5/28/2020 8:07:59 AM (شماره 424149)

من فکر می کنم Kayleigh بزرگ در تریبون. اگر چپ تظاهر-سایتشان او را مجبور به ایستادن قبل از فکر می کنم آنها می توانید بهترین از آنها بهتر است دوباره فکر می کنم که. او دو بار به عنوان هوشمند به عنوان یکی از باهوش ترین خارج وجود دارد و اگر آنها می خواهند به عمل احمقانه او را ببینید که آنها می آیند به عنوان احمق که آنها هستند.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Finally50 5/28/2020 8:08:11 AM (شماره 424150)

FTA: “او سپس پا را از روی سکو و strode از اتاق سفید زیبا pantsuit زندگی سرزنش به هیلاری کلینتون در حالی که گوپی منفجر شد در خشم ناتوان.” برجسته!!

35 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: nina584 5/28/2020 8:09:33 AM (شماره 424153)

او یک بوق زدن ! هوشمند و یک بازجوی. مطبوعات لال آنها به عنوان پانچ ، والاس و گلدبرگ در حال مضحک چیزی McEnany است. رفتار غیرقابل دفاع است اما یک بار دیگر آنها بخشی از چپ رسانه ها مهم نیست که چقدر آنها رای خود را به عنوان عادلانه است.

26 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: OBX پیت 5/28/2020 8:10:41 AM (شماره 424157)

اگر هر یک از جناح چپ را فشار دهید فکر می کند که آنها در حال رفتن به دریافت بهترین از این خانم….آن قصد ندارم به اتفاق می افتد.
او فوق العاده هوشمند است و تمام حقایق و کاملا آماده برای قرار دادن آنها در جای خود !!
نه تنها که….او یک تماشاچی !!!

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: NancyD 5/28/2020 8:11:02 AM (شماره 424158)

من برای پیدا کردن آن هیستریک که او با حضور در دو جورج تاون و دانشگاه هاروارد. چگونه جرات او ؟ که خود را (libs) مدرسه. آنها نمی توانند با شدت بهم زدن او را برای او به نظر می رسد آموزش و پرورش و شوخ طبعی است. او بسیار جذاب و دستگیره رسانه ها راه آنها سزاوار است.

28 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: HotRod 5/28/2020 8:20:02 AM (شماره 424170)

والاس است wuss یک pajama و پسر در یک کت و کراوات. روزنوشت و بی ادب نمی کند و او را سزاوار هر گونه احترام. از احترام به میزبان ما من رزرو نظرات به یونس.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 5/28/2020 8:49:03 AM (شماره 424207)

هنگامی که سارا ساندرز دیوانه در شما آن را می دانستند. Kayleigh می توانید همان سارا اما با لبخند. من آن را دوست دارم. نگه دارید تا کار خوب. رئیس جمهور تهمت می توانید مطمئن شوید که انتخاب برندگان. مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: mizzmac 5/28/2020 8:54:10 AM (شماره 424216)

بهترین خط: “او سپس پا را از روی سکو و strode از اتاق سفید زیبا pantsuit زندگی سرزنش به هیلاری کلینتون…”

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bpl40 5/28/2020 8:56:14 AM (شماره 424224)

بازی تنظیم, مسابقه!

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/28/2020 9:28:56 AM (شماره 424282)

‘شما آماده شد که!’ آن را مانند آنها سعی کردم به جیغ شدید و تند او با درخواست او قیمت یک گالن شیر و او اقدام به آنها را به قیمت هر آیتم در فروشگاه. او آنها را به سمت چپ جا به نوبه خود و ثابت کرد که او می داند که شغل خود را بهتر از آنها انجام دهد. سپس کریس والاس و یونس گلدبرگ به ناله و شکایت کردن متحرک در مورد آن. آنها ناله چون Kayleigh موثر است و مدارهای دستور کار خود را بر اساس “گزارش”. آنها فکر می کنند که حق تنها به صدای عمومی است که هرگز کار خود را. دولت بود در واقع انتخاب به حکومت. خبرنگاران بودند انتخاب نشده به هر چیزی. فقط به این دلیل آنها انتخاب شده اند توسط شرکت خود را به ایستادگی در مقابل دوربین نمی دهد آنها صحت یا اعتبار. هک, هر فرد می تواند یک ویدئو و ارسال آن را در یوتیوب. چه چیزی باعث می شود من تلاش هیچ کمتر مشروع از آنها? آنها خشمگین رقابت از صدای دیگر است که آنها را به چالش به خصوص هر کسی که همراه با تهمت است که آنها را عقیم.

21 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/28/2020 9:32:17 AM (شماره 424286)

کسانی که شغال سرخی نه روزنامه نگار تبدیل شده است رئیس جمهور ایالات متحده دستی به یک نفرت انگیز کلاهبرداری از ‘I gotcha’ پس چرا از بند باز کردن یک جالوت بر روی آنها. آکنه صورت کریس والاس است که یک چیز عجیب و غریب با snarky شیوه پس از آن کریس و جویدن آن در حال حاضر.

11 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Hardright 5/28/2020 9:50:55 AM (شماره 424319)

من رفتم به cnn و msnbc برای دیدن اگر آنها را پوشش او. آنها نبودند. آنها نمی جلد تهمت و آنها را پوشش او. به شما می گوید چگونه موثر هستند.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/28/2020 10:07:44 AM (شماره 424342)

ما خوش شانس هستیم که Kayleigh. ارسال شده توسط خدا برای آوردن شادی به deploreables. Kayleigh منتقدان نمی تواند برنده به عنوان کسی که مشاهده می توانید ببینید او کامل است.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: thelmalou 5/28/2020 10:09:30 AM (شماره 424345)

من عاشق سارا و او می تواند او را نگه دارد اما این جوجه است da بمب diggity! من دوست دارم که او یک وکیل و بنابراین نمی flummoxed خود حماقت پردهی صورت جدی-ظاهری سوال. او و ریک Grenell مورد علاقه من هستند در دولت.

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/28/2020 10:31:55 AM (شماره 424372)

شما می توانید بر روی لوله و دسترسی به تمام نقاط بالا از کنفرانس های مطبوعاتی. آن ضربه هر چیزی را در تلویزیون.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/28/2020 11:19:50 AM (شماره 424437)

OP است که بهترین ویژگی من فکر می کنم برای مطبوعات قطعا فکر می کردند که در برای سوار شدن است که تا زمانی که او دهان خود را باز و صداقت سقوط کرد. من نمی دانستم او آیوی لیگ روت وکیل. من فقط ممکن است مجبور به تجدید نظر منحصر به فرد من لیست وکلای من در واقع احترام به. سیدنی پاول نیز در آن لیست کوتاه.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Lucky5 5/28/2020 12:02:55 PM (شماره 424478)

من هزار ساله پسر بالغ که ران پل دستیار دیده می شود او یک نوجوان ( من نمی دانم از کجا می آید که از, اما من با آن خوب). او را دوست دارد. او می آید در هر روز و می گوید: “مادر شما عاشق تماشای Kayleigh”. این من به ارمغان می آورد شادی بزرگ چرا که اگر او در حال رسیدن به زیر اوایل 30 باند و تحت آن بزرگ است.

6 نفر بود.


خواهد کسی او ارسال یک تی شرت با “در شما” در مقابل.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “جودی W.”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de