در پست-SOTU وتبرئه کنفرانس مطبوعاتیPelosi دروغ مورد تهمت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 2/7/2020 5:51:19 AM

پنج شنبه بود و یک روز که در آن رئیس جمهور تهمت و مجلس نانسی پلوسی درگیر در جنگ از کلمات. (تیک) تهمت دروغ در مورد مردم رفتن مواد غذایی به دلیل ادعا پلوسی او در واقع “لگد کردن آنها را.” Pelosi خودداری از به رسمیت شناختن است که مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده اطمینان حاصل کنید که سفت افرادی که دوست ندارند در کار نیست استفاده از مواد غذایی به عنوان یک شیوه زندگی است. در علاوه بر این به او پرواز از فانتزی بدترین چیز پلوسی بود به منظور بالا بردن دوباره Charlottesville جعل. یکی از خبرنگاران بود خوب به اندازه کافی برای تغذیه او یک سوال در مورد تهمت را “لفاظی” و Pelosi تصرف فرصت:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: VinGoombatz 2/7/2020 6:05:17 AM (شماره 310489)

او همچنین با اشاره به کاهش نرخ بیکاری تحت اوباما…به طور کامل نادیده گرفتن خوبی گزارش روند در طول این سال ها از مردم متوقف شده که به دنبال شغل. (از این رو کاهش محاسبه بیکاری) رئیس جمهور صحبت از حق آمار…همانطور که در کسب و کار سرمایه گذاری در حال گسترش است.

22 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جودی 2/7/2020 6:06:48 AM (شماره 310491)

پلوسی گفت: این اقتصاد است که اوباما … نه عشق و نفرت…متاسفم نانسی …8 سال اوباما سرزنش خار برای اقتصاد بد.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: KT 2/7/2020 6:25:24 AM (شماره 310504)

سلام. جدید در اینجا.
من ثبت نام به دلیل پلوسی را به اتهام صدا آشنا است. من بسیار لیبرال از دوستان که دائما اصرار دارد چقدر فاکس نیوز نهفته است و تنها چیزی که او اعتماد است aAP و FactCheck.
من خواندن AP را بررسی واقعیت در مورد SOTU.
در حال حاضر من به عنوان خوانده شده پلوسی را ادعا می کند.
بسیار شبیه!!
من نمی دانم اما من می دانستم که AP “حقایق” بسیار مغرضانه و به عمد اریب. گاو مقدس چه چیزی می تواند به ما اعتماد به هر حال این روزها? می توانید برخی از شما در نگاه AP واقعیت بررسی در مورد سخنرانی ؟ خیلی دوست دارم نظر شما.

15 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 2/7/2020 6:47:55 AM (شماره 310516)

دروغگو دروغ بگویم. این چیزی است که آنها انجام می دهند.

12 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LesUNo 2/7/2020 7:06:46 AM (شماره 310525)

او دختر خودش اعلام کرده است که پلوسی قطع می تواند سر خود را قبل از اینکه شما متوجه شما خونریزی شد. خوب شاید در روز. امروز او یک سکندری bumbling و در زمان نامنسجم پیر harridan. و رئیس جمهور کاملا درست است. وجود دارد فراگیر ” شر ” که بیش از حزب دموکرات. خود را نهفته است می تواند بسیار خطرناک بدون کامل و بی شرم حمایت از MSM. این در واقع جالب است.

23 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: pinger 2/7/2020 7:14:19 AM (شماره 310530)

پلوسی مانند پیری ورزشکار خوب گذشته خود و یا او نخست این است که بیش از حد بیهوده به اعتراف است که آن را بیش از و متوجه است که زمان خود را دریافت کردن زمین بازی. او stammering لکنت زبان ترحم شرم آور است به سازمان دیده بان. او را نگه می دارد گفتن هر آنچه که یک کاتولیک مومن او است اما او دودی بیشتر نفرت در پانزده دقیقه پايه بلند كن بادي است که اکثر مردم در یک سال است. کسی که در خانواده اش–شاید او دختر-باید نشستن او را کنید و سعی کنید برای دریافت از طریق به او و متقاعد کردن او را به چهره واقعیت است.

17 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Lazyman 2/7/2020 7:43:07 AM (شماره 310559)

واقعیت نشان می دهد errr خوب واقعیت است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: janjan 2/7/2020 7:43:24 AM (شماره 310560)

پلوسی می آید مثل یک تف خشم دیوانه است. من انتظار می رود برای دیدن یاوه سرایی کردن کشویی پایین چانه خود را. اصرار مغلوب ساختن پیشی جستن است ‘دروغ’ در مورد نتایج که قابل اثبات و آشکار است که این عمل از کسی که واقعا بیمار روانی. مغلوب ساختن پیشی جستن است goaded پلوسی به این رفتار و این جهان را می بیند آن را به وضوح. لیبرال ها می تواند ادعا می کنند که آنها او را دوست دارم اما آنها آن را بیش از حد.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 2/7/2020 8:10:56 AM (شماره 310589)

خوش آمدید به باشگاه #3. همه ما پیوست برای یک دوز زیادی از سلامت عقل هر روز و Lucianne.com هرگز ناامید. برای بهترین دروغ و نادرست واقعیت-چک کردن رفتن به PBS/NPR اول و شما را ترک خواهد کرد وجود دارد بدونم که چه سیاره زندگی می کنند ، بقیه حروف الفبا “منابع خبری” سقوط در جایی در سمت چپ این واقعیت متر با MSNBC و سی ان ان که منجر دروغگو. فاکس سواری در امتداد لبه بسته که مفسر شما (جلوگیری از ژوئن Williams و Chris Wallace) اما مردم با حقیقت و بهترین نظرات زندگی می کنند حق در اینجا.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 2/7/2020 8:31:26 AM (شماره 310621)

خوش آمدید #3. اطراف چوب. همه سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. افرادی که پست اینجا مربا بسته بندی شده با دانش و هوش.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 2/7/2020 8:49:18 AM (شماره 310654)

ممکن است اعمال 25 متمم در مورد اینکه ذهنی قادر به انجام کار خود را به فرد 2 خطی به ریاست جمهوری?

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: HotRod 2/7/2020 9:07:06 AM (شماره 310681)

آمریکا باید با استفاده از حزب دموکرات به عنوان وسیله ای برای نفوذ دولت ما و موسسات. در نظر بگیرید که ما در سیستم آموزش و پرورش است که توسط چپ (که سوسیالیست/کمونیست ها.) عمیق دولت در حال حاضر جدی گرفته شود. که تا کنون شنیده ام از آن از 10 سال پیش ؟ وجود دارد بسیاری از نمونه های بیشتر, اما نکته این است که دموکرات ها در حال میزبان برای دشمنان خارجی و داخلی! مک کارتی درست بود!

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: jacksin5 2/7/2020 9:46:06 AM (شماره 310745)

پیری ملکه است که به شدت در تلاش برای چسبیدن به تاج و تخت او اما از آن است که خود مردم که در حال تلاش به او را پایین. او لفاظی و histronics هستند به اندازه کافی قوی نیست به او را نجات دهد در حال حاضر. او باید قبل از کناره گیری او مجبور است از او تاج و تخت.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 2/7/2020 11:11:04 AM (شماره 310866)

من تماشا کرده ام پلوسی به مدت دو روز در حال حاضر و مانند پیرزن می گویند, “she ain’t حق در سر”. آن زن نمایش مشکلات روحی و روانی و من مطمئن هستم که آن را مرتبط با سن. او بسیار باهوش اگر چه در یک زمان او ممکن است از لحاظ سیاسی زرنگ و دانا. این STOU شد او بدترین نمایش و سپس برای نشان دادن و دروغ مورد تهمت موفقیت در حالی که کاراته سفت هوا سخت است. در کوتاه قدیمی گال آن را از دست داد.
Pelosi هرگز نباید سرگرم رادیکال در سمت چپ که منجر به این وحشتناک نمایش.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Smart11344 2/7/2020 12:51:44 PM (شماره 311018)

من تعجب پلوسی, ندارد, یک حمله قلبی یا سکته مغزی هنگامی که رئیس جمهور تهمت افتخار Rush Limbaugh. آن را به خوبی سزاوار افتخار و Limbaugh به نظر می رسد بسیار فروتن دریافت این خوبی سزاوار جایزه. متاسفانه او به نظر نمی آید اما Godspeed به او در نبرد با سرطان ریه است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 2/7/2020 1:35:19 PM (شماره 311084)

Pelosi فراتر از “فرد وحشتناک” عنوان که نویسنده کهیر ، من می خواهم بگویم که نانسی پیشرفت کرده است به “عمیقا بد نهاد” رده.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: صادقانه 2/7/2020 7:09:26 PM (شماره 311421)

Pelsoi خجالت است. چرا بر روی زمین است او تفلون?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de