من در معرض خطر فرد ومن شی به کروناویروس وحشت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 4/11/2020 5:05:49 AM

یکی از فراموش نشدنی ترین لحظات در فیلم Braveheart می گیرد و پس از ویلیام والاس شده است خیانت های گرفته شده توسط خود دشمن Edward Longshanks و محکوم به مرگ با شکنجه. او عاشق شاهزاده ایزابل بازدیدکننده داشته است او در زندان و التماس والاس به اعتراف و تعهد وفاداری خود را به شاه ادوارد گفت: “شما می میرند. آن افتضاح خواهد بود.” والاس در پاسخ “هر مرد می میرد. نه هر مرد واقعا زندگی می کند.” (تیک) با توجه به مدل آماری من در نظر گرفته شده در دسته پر خطر برای coronavirus چون من تا به حال به آسم پس از تولد من در حال حاضر تقریبا شصت سال پیش.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: فرز بلوط 4/11/2020 7:15:01 AM (شماره 375905)

یک بیت یک عاقلی در این روز از واکنش افراطی ناشی از سیاستمداران و بوروکراتها.

16 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: F15 Gork 4/11/2020 7:20:00 AM (شماره 375911)

2020 خواهد بود به عنوان سال دولت مجبور ما را یک بار دیگر انجام دهید “اردک و پوشش” زیر میز مدرسه….

23 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: جادوگر است 4/11/2020 7:23:23 AM (شماره 375914)

به اندازه کافی به اندازه کافی است و من معتقدم که بسیاری از ما تا به حال به اندازه کافی. از آن زمان به افسران به خارج شدن از راه.

32 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: JackBurton 4/11/2020 7:43:04 AM (شماره 375935)

من از آنها بدم میاید این رویکرد برای مقابله با ویروس است. خاموش کردن اقتصاد نیست و ما تنها پاسخ است. ما AZ/HCQ. آن را با این نسخهها کار. مردم لطفا توجه کنید که این خبر (و ما افتاده برای این) باید به طور کامل سرکوب کلمه در مورد درمان. جایی که آنها در مورد آن صحبت آنها در مورد آن صحبت شود و شکست به عنوان “آخرین خندق’ اندازه گیری. آن قرار است به عنوان به زودی به عنوان شما تشخیص داده می شوند. اگر من را انتخاب کنید برای رفتن به کلیسا (معدن تعطیل است) و من پایین آمده با ویروس من درمان می شود. من کمک به گله ایمنی. من پلاسما می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به دیگران. به عنوان آن می ایستد من قرنطینه و اگر من بد, من مطمئن هستم که پزشکان در دولت من خواهد گوش دادن به من وقتی که من تقاضا AZ/HCQ. و این است که من تنها خطر واقعی.

27 افرادی مانند این.


من بیش از حد در معرض خطر و من کاملا موافقم با این نویسنده است. وحشت هرگز حل هر چیزی.

28 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: bgarrett 4/11/2020 8:03:56 AM (شماره 375960)

دیابت/بیمار قلبی در اینجا. 70 سال
امریکا بیشتر مرگ و میر ناشی از آنفولانزا از تاج هر سال است. هیچ کس متخصصین و خاموش کردن اقتصاد برای آنفولانزا. تاج یک دسته از تلخه.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Sunhan65 4/11/2020 8:42:56 AM (شماره 375992)

من یک نوع 1 با فشار خون بالا و, به عنوان بسیاری از در این سایت می توانید گواهی یک مورد شدید از زشتى. من می خواهم امریکا بازگشت.

18 نفر بود.


FTA: “آن است که مفید به یاد داشته باشید که با توجه به برخی از گزارش ها هر کسی که می میرد و بعد از اینکه تشخیص داده coronavirus شمارش به عنوان یک مرگ کرونا ویروس است.” درک من این است که جسد تست شده است و اگر تست مثبت آن اضافه شده است به تعداد مرگ و میر. حتی با خالی اعداد و “ترفند” مدل ها و کارشناسان شده است اشتباه است. و هیستری همچنان ادامه دارد. مردم آمریکا بار دیگر ثابت می کند آن را به طور کلی ساده لوحی. ما پهن یک منحنی که در غیر این صورت مانند یک خط صاف. و آنچه صرف شده است و در این تلاش است ؟

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bpl40 4/11/2020 9:25:14 AM (شماره 376042)

اعداد به نقل از گرجستان – 418 مرگ و میر (حداقل نیمی از آنها یک ماده معمول دوره از وقایع) در مقابل بیش از 28000 سقط جنین باید یک درب بازکن چشم. ما یک جامعه گمراه فرهنگ رفته طرز وحشیانه ای اشتباه است!

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Avikingman 4/11/2020 9:38:48 AM (شماره 376059)

آرزو می کنم من می توانم نوشتن مانند آن. براوو آقای لئونارد.
زمان به نخبگان آن کسانی که در این دولت است.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: snakeoil 4/11/2020 10:09:18 AM (شماره 376089)

موافقت با نویسنده. من هم زندگی در گرجستان است. اما من فرماندار و مدیر عامل شرکت از من شهرستان اعلام کرده اند که اگر من از ترس دولا شدن در محل من را متهم به بزه. اگر من WuHuFlu من می میرند در 24 ساعت. اگر من carted به hoosegow من می میرند در 24 ثانیه با توجه به این واقعیت که من قطعا خواهد بود یک اقلیت در آن مرکز. یا شاید نه. بسیاری از زندانیان به اتهام باغ انواع تجاوز به عنف و قتل در حال رفتن به منتشر خواهد شد به اتاق را برای خانه فراری. برای آنچه در آن ارزش, من فکر می کنم این وحشت بیش از همه گیر خواهد شد در پایان ماه ژوئیه به دلیل آمریکایی ها قرار داده خواهد شد تا با بسیاری اما نه فوتبال.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DeplorableVet 4/11/2020 10:13:33 AM (شماره 376092)

من جان سالم به انتقادات توهین آمیز در ویتنام پس, من در حال حاضر 50+ سال در سمت خوب.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: JHHolliday 4/11/2020 11:47:26 AM (شماره 376193)

من با برخی از اقدامات شدید در ایالات مانند نیویورک که در آن سلامت سیستم در خطر غرق شدن توسط تعداد مطلق موارد. در اینجا در گرجستان شهرستان از 100,000 ما 19 نفر با سه مرگ و میر. هر سه نفر سالمند مبتلا به مشکلات اساسی. این مسخره به استفاده شدید ‘پناهگاه در محل’ قوانین برای هر منطقه است. بیایید شروع به باز کردن این کشور بازگشت. حالا من هل دادن 80 با متوسط فشار خون بالا. من مایل به گرفتن شانس با استفاده از وزش اقدامات برای محافظت از خودم. مثل همیشه حس مشترک به نظر می رسد منقرض شده در ایالات متحده این روز است.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: پارچه Al 4/11/2020 12:16:42 PM (شماره 376243)

من شنیده ام doc در تلویزیون می گویند که این منطقه در معرض خطر بود 65-85. من احساس امنیت ندارد چون من 89.

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: آبی-Z-آنا 4/11/2020 1:04:30 PM (شماره 376312)

از اره برقی ورود به DOD پیمانکاری در ‘منطقه’ من همیشه انجام می شود ‘خطرناک’ کار به دلیل آن را آسان تر به توجه (ADD موضوع) و آن را بهتر می پردازد. اما من در حال حاضر و پیدا کنم این همان رفتار بد در کودکان است. دیوانه….نه ؟ در اینجا خبر خوب………من فقط خرید یک buncha T. P. در فروشگاه…….بدون خط….هیچ مشکل. دونالد مناسب است. آن را در مورد بیش از.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Videodrone 4/11/2020 1:17:52 PM (شماره 376331)

با تشکر از #7! – کلمه جدید یاد گرفته (که من می تواند موضوع را به خوبی!) من به تازگی بخشی از “خطر بالا” جمعیت من “جشن” من 65 مداری سالگرد چند هفته پیش به تنهایی (آیا مدیریت به نمره یک تکه از فیله مینیون و موفق به BBQ آن را بدون اذیت نمودن آن) اما برنامه های جشن با بانوی من یا هر یک از ما هم هنوز هفته دور.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: kono 4/11/2020 3:27:52 PM (شماره 376452)

هر یک از ما است که هر بالا و عوامل خطر (حتی ما که چندین) می تواند تلاش خودمان را به دور از دیگران در دفاع از سلامت خود را به درجه ای می بینیم بسیاری در همراهی با اولویت های ما در زندگی است. گفتن تمام شهر / شهرستان / استان / کشور / جهان به فاصله خود از یکدیگر است که به طرز وحشتناکی غیر منطقی و ناعادلانه و حتی تضمین شده به طور معنی داری بیشتر موثر است.

5 نفر بود.


من در معرض خطر است و باید برای بیرون رفتن از آنجا که من هیچ برو fer. التماس برای یک روز سکوت. من نیاز به یک استراحت. آیا صحبت کردن جک سوراخ در رسانه ها آن را به یک استراحت ؟ شما احساس خوب و رفتن به ‘ضروری’ فروشگاه مواد غذایی و احساس می کنید مانند شما در حال زندگی در یک کشور کمونیستی به این دلیل که قفسه های خالی شده است برای هفته ها. مطمئنا همه ما در شهرستان بافت توالت در حال حاضر.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de