اگر شما می خواهید برای کمک به مردمآب و هوا coronavirusبحران نجات دهد شغل خود را

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/18/2020 4:04:10 AM

وجود دارد خیلی دروغ رفتن در اطراف در مورد کوروناویروس. شما احتمالا گرفتن آن را در این لحظه در خود متن. ما قطعا هستند. ما در میانهی شب در مواجه با بحران پزشکی در حافظه زندگی. ما می دانیم که coronavirus به منزله یک تهدید عمده برای کشور — از آن می کند. آنچه ما واقعا لازم نیست که تصویر روشنی از سمت راست در حال حاضر چه در آینده. بنابراین ما صرف تعطیلات آخر هفته صحبت کردن با برخی از باهوش ترین مردم ما می دانند در پزشکی در کسب و کار و سیاست است. هر کس تا به حال نظرات قوی نیازی به گفتن نیست اما آنچه که قابل توجه بود این بود که هیچ روشن اجماع در مورد چگونگی این کشور باید به این پاسخ.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: چوب ملکه 3/18/2020 5:19:39 AM (شماره 349596)

من پیشنهاد می کنم تاکر چسبیدن بیش از در خانه. ساندنس شده است ارسال ویدئوها از بحث میز گرد جمهور تهمت داشتن با تمام بخش های اقتصاد ما است. دیروز در هتل ها و مهمان نوازی. او همچنین با سفر و حمل و نقل به عنوان به خوبی. رئیس جمهور ما است و استادانه. او می پرسد سوالات مربوطه و حرکت را از طریق دستور به سرعت و در عین حال با هر یک از شرکت کنندگان پس از این فرصت برای بیان نگرانی عمیق خود را با توجه کامل خود را. او نه اجازه دادن به این بحران به هدر. او با استفاده از آن را مجددا اقتصاد آمریکا از سوسیالیسم به سرمایه داری. پارادایم منتقل شده و ملت خواهد شد در حال اجرا در مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از ما آن را می دانم.

55 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/18/2020 6:39:39 AM (شماره 349648)

من متوقف شد تاکر و بقیه فاکس احمقها. آنها “بیماری همه گیر کوروناویروس” در پایین صفحه نمایش دیروز بود که آخرین کلش.

31 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Daisymay 3/18/2020 7:02:56 AM (شماره 349663)

من به نوعی تا به حال آن را با تماشای فاکس. من نمی توانم همان چیزی که بر روی صفحه نمایش تلویزیون در تمام طول روز طولانی است. بیش از بیش آنها را تکرار زودتر مصاحبه. آن افسرده. من پیدا کرده اند و در پناه HGTV و بازسازی خانه های قدیمی به مکان های زیبا زندگی می کنند. من نیز به تماشای چیزهایی که در DVR که من باید به تماشای یک مدت زمان طولانی پیش. من در واقع رفتن را از طریق اشپزی چرا که ما در حال رفتن به رستوران. من خواندن بسیاری در روشن شدن من. من فقط خود را مشغول و بدون فاکس در همه زمان ها است. موسیقی خیلی بهتر است برای من. نگه می دارد و روح من است!

32 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Alecto2 3/18/2020 7:29:13 AM (شماره 349678)

این است که خود تحمیل بحران و سوسیالیستی/ضد آمریکایی/رسانه/CDC رویای خیس. ما در حال از بین بردن خودمان بیش از آنچه که آنفولانزا. آسیب های انجام شده توسط این واکنش شدید را به مراتب سنگین تر بودن نتایج فقط اجازه این ویروس خود را اجرا کنید ،

24 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: privateer 3/18/2020 7:33:36 AM (شماره 349682)

این توضیح می دهد که از آن همه: FTA: ‘میلیون ها و میلیون ها نفر از مردم شغل خود را از دست برخی از آنها را برای خوب است. ما می خواهم وارد یک رکود اقتصادی شدید با بیکاری توده و این می تواند بدتر از آن وجود دارد.’ تنها پس از آن می تواند commiecrats می گویند: شما بهتر است در حال حاضر از شما بودند از یک سال پیش ؟ و در swoops که سالخورده Goony پرنده از مرگ Gropesaurus. و یا بدتر هنوز, Pigwoman. آنها با خوشحالی می پذیریم نابود کردن این کشور فقط برای این شانس را به حکومت خرابه.

28 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: هیو crown vapors 3/18/2020 8:15:04 AM (شماره 349710)

هر #1 نظر. به عنوان دیوانه به این همه است و دقیقا همان چیزی است که ‘حقیقت’ من حتی نمی توانید تصور کنید که بری تقلب و بازیگران خود را از Czars با ادامه توسط کلینتون Corruptocrats دست زدن به این و یا حتی دانستن که در آن برای شروع.

18 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: نگران 3/18/2020 8:25:04 AM (شماره 349718)

“ما در میانهی شب در مواجه با بحران پزشکی در حافظه زندگی.” آیا شما در حال حاضر فراموش کرده ام آنفلوآنزای H1N1 از 2009-2010? بیش از 12 ، 000 مرگ و میر, در برابر چه ؟ کمتر از 100? چه احمقانه بیانیه مگر اینکه او را به طور کامل از دست رفته حافظه خود را.

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: کایوتی 3/18/2020 8:27:49 AM (شماره 349721)

اختلال در تجارت نگرانی من بیشتر از ویروس.

30 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/18/2020 9:33:41 AM (شماره 349798)

به عنوان “طبیعت بی سابقه ای” از این, اورژانس های پزشکی, من یک کمی دیدگاه های مختلف. خرس با من. من در ICU در نوامبر سال 2017 با سپسيس که آغاز شده به عنوان یک عفونت ادراري کردم که داشتن نوزاد دختر ما 2 هفته قبل. من نیاز به ICU در دو روز اول به عنوان مواج عفونت بود بدست تحت کنترل و فشار خون تا به حال به stablized. من تقریبا درگذشت دو بار اما هنگامی که آنها حق مخدر و درمان در محل من بسیار به سرعت بهبود یافت. روز سوم من اسناد گفت: من wellest فرد در ICU و نیاز به نقل مکان به یک اتاق به طور منظم اما کل این پیشرفته دولت از هنر بیمارستان با بیش از 600 تخت (در یک شهر با یک نیم دوجین بیمارستان های بزرگ با هزاران نفر از تخت) پر بود از آنجا که از آنفولانزا. هر بیمارستان در عرض 5 مایل شعاع پر بود. آنفولانزا که در آن سال (’17-18) پر بیمارستان در سراسر کشور و این اگر همان آنفولانزا ما باید واکسن برای, پزشکی, برای, ما, پزشکی دانم آنفولانزا خوب و در عین حال میلیون ها نفر در بیمارستان بستری هستند و هزاران نفر می میرند. بيماران انباشته در انتظار استروژن برای حمل و نقل به بیمارستان های دیگر و خارج از شهرستان با کفش تخت و برخی از بیمارستان ها شدند و راه اندازی اضافی اورژانس بخش فقط برای رسیدگی عظیم سرریز. من فقط مانده در تخت ICU به معنای واقعی کلمه تا زمانی که من راه می رفت درب را بر روی دو پا خود را به عنوان یک تخت خواب منظم آمد هرگز در دسترس و تشکر از پروردگار خوب من تا به حال عالی بیمه به پرداخت هزینه اضافی! دلیل نوشتن من این است که برای تخفیف وضعیت حال حاضر اما به چشم انداز. این سطح از بیماری ناشناخته نیست و مردم در بهداشت و درمان می دانند. آنفولانزا در سال بد حتی با تمام داروهای ما و دانش است که هنوز شناخته شده قاتل جوان, پیر و infirmed و هنوز هم باعث ویران کردن.

17 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 3/18/2020 9:42:23 AM (شماره 349810)

اعتراف میکنم: من خسته از رسانه های اعتیاد به مواد مخدره بیش از ویروس. نه مثل هیچ کس نمی داند در مورد ویروس. بزرگ, بنر فریاد “کرونا ویروس همه گیر” در سراسر روی صفحه نمایش تلویزیون در خدمت هیچ هدف دیگر از به فن شعله های آتش از ترس. شاید شبکه فکر می کند این کمک می کند تا رتبه بندی. آن را فقط باعث می شود من سوئیچ به کانال فیلم.

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 3/18/2020 9:50:03 AM (شماره 349823)

بزرگ پست #9. من نمی توانم معده روباه دیگر. تاکر رفته به پایان عمیق. رژه پوشیده در لباس کوکتل آماده برای رقص نوار زمانی که آنها دریافت و هوا امروز کارشناسان اپیدیولوژی و بازار مالی مشاوران. مغز مرده رژه DTS با خوان و والاس پیشرو بسته هستند تهوع. آن واز خیلی بدتر از ویسکانسین, جانوران پستاندار شبیه راسو موش Ryan پیوست هیئت مدیره. آنها تعطیل است. دریافت اخبار از اینترنت که در آن شما می توانید بررسی کنید اگر درست است یا نه.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/18/2020 9:58:19 AM (شماره 349834)

دوباره من می گویم کجا بود این همه نگرانی در مورد به طور منظم آنفولانزای عادی واقع شده است بدتر مشکل برای این کشور ؟ که آنفولانزا است که در واقع کشتار بیشتر مردم از COVID ویروس است و یا خواهد کشت. رسانه ها و حرفه پزشکی نیاز به گرفتن و توقف با تشویش از وحشت.

16 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: harleynyc 3/18/2020 10:33:22 AM (شماره 349889)

من فقط شنیده ام یک شایعه از منابع من در نیویورک/شستن سی که هر دو n. y. و N. J. خواهد شد قفل شده است و از فردا 5 بعد از ظهر.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 3/18/2020 11:37:52 AM (شماره 349938)

تجارت تعطیل جرم و جنایت در حال افزایش است (مدارس تعطیل هستند) حداقل لوازم : ما در ونزوئلا است. درمان بدتر است……

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/18/2020 11:56:26 AM (شماره 349966)

در واقع من بسیار تعجب است که هیچ کس دیگری است و در عین حال پیشنهاد پادزهر مناسب یکی که بلافاصله توقف هر دو قرنطینه و هدفمند دوزخ…یعنی نیاز است که تا زمانی که و مگر اینکه چنین قرنطینه/خاموش شدن برداشته شده است که همه دولت ها و رسانه حقوق/بازپرداخت هزینه های معلق خواهد شد. و اگر چنین قرنطینه طول می کشد بیش از 2 هفته و در چنین حالت تعلیق در پرداخت مسترد نخواهد شد. اما باید منصفانه اگر موقت برخی از محرک ارائه شده است به از کار آمریکایی ها (مانند پیشنهاد 1000 $در یک بار پرداخت نقدی) و سپس بله این امر شامل کارکنان دولت و رسانه ها. مشکل حل شد. در واقع پیشنهاد من این است که این می تواند بلافاصله پس از تصویب به عنوان یک متمم به قانون اساسی ایالات متحده. شما در حال خوش آمدید.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: در واقع 3/18/2020 12:27:37 PM (شماره 349994)

آن چیزی نیست که در حال انجام چیزی است که ژاپنی ها و چینی ها انجام داده اند برای سال: پوشیدن ماسک های جراحی (بله نور-آبی نوع ما پزشکان می گویند بی اثر هستند). ویروس ها کوچک هستند اما سفر در قطرات آئروسل زمانی که ما سرفه. به عنوان یک جایزه اگر شما سرفه و در حال پوشیدن یک از شما نمی خواهد گسترش قطرات است. این ماسک ساده نیز کمک می کند تا با اجتماعی فاصله برای هیچ کس می خواهد به آغوش شما. شروع کردم به پوشیدن این ماسک در هواپیما از یک سال پیش شده اند و بیمار پس از. این واکنش یک واکنش افراطی برای محافظت از بیمارستان و ازدحام بیش از حد. 100 مرگ و میر تا کنون است که ارزش بازار سهام در 19,000. این مستند پایدار نیست. بدترین نتیجه خواهد بود دموکرات ها در قدرت در دستور پزشك.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de