اگر ما نمی کنند 2 درصد از مردمدر مورد کنترل Other 98%

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/30/2020 5:01:43 AM

من یک بار گفت: اگر ما مراقب باشید 2 درصد پرشور را کنترل 98 درصد بی تفاوت 100 درصد از زمان. بیشتر من فکر می کردم در مورد این عبارت بیشتر من به آن اعتقاد دارند. در حال حاضر وجود دارد یک گروه کوچک از مردم پرشور در حال کار سخت به از بین بردن ما از زندگی به سبک آمریکایی. خیانت شایع می باشد و ما حاکمیت قانون و آن قانون اجرای حرفه ای که رعایت قوانین ما تحت تفنگ بیشتر از هر زمان در تاریخ ملت ما. این پرشور 2 درصد به نظر می رسد برنده. با وجود تعداد بی شماری از مردم خوب


شما آن را به صدا به عنوان اگر آن را ندارد در حال حاضر اتفاق افتاده است.

45 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/30/2020 5:41:18 AM (شماره 461515)

نه آن است و نه در حال حاضر اتفاق افتاده است. آن را اگر تهمت نیست دوباره انتخاب شود.

113 مردم بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: فوری خشم 6/30/2020 6:14:25 AM (شماره 461532)

من هر روز در این سایت به دنبال شواهدی از برخی از نوع مقاومت مواجه. وجود دارد جیب کوچک از مقاومت در اینجا وجود دارد اما به طور کلی به نظر می رسد اوباش ساخت دستاوردهای بزرگ. این Reflublicans برای بیشتر قسمت ها شده اند execrable. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال اجرا است تا تپه به تنهایی. #2 مناسب است به طور معمول–اگر این پایین می رود در ماه نوامبر……

96 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/30/2020 6:55:41 AM (شماره 461547)

سازماندهی جامعه و جمع آوری تا 51 درصد از احمقها مفید است, برنامه بازی. 4 ماه باید زمان کافی برای اوباش ذهنیت به آرامش و منطق غالب است.

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: دولایه 6/30/2020 6:59:15 AM (شماره 461550)

بیش از حد طولانی در قدرت سیاستمداران است که دشمن واقعی است که چرا ما انتخاب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. رسانه ها فکر می کند ما دوباره احمق. خدا برکت ژنرال فلین.

68 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: anniebc 6/30/2020 7:03:18 AM (شماره 461557)

برخی از سیاستمداران و روسای پلیس در مورد اجازه می دهد تا مشترک احمقانه ترین اشتباهترین دو درصد کنترل برخی از نقاط کشور. که شور و شوق نویسنده صحبت می کند از جنون و بی قانونی است. اجرای قانون اجازه می دهد تا خود را به تحت تفنگ; آنها حاضر (در برخی موارد) به عنوان اولین خط دفاع است. زیرا همه آنها خواهید بود نژادپرست بودن متهم شوند; به عنوان اگر که اتفاق می افتد به هر حال. این روایت برای رسیدن به هدف دیگر. بسیاری از ما نبوده است نهفته شخصا توسط چه خبر است, اما ما در حال فکر کردن در مورد آنچه اتفاق می افتد زمانی که ما نهفته است. فکر نمی کنم که چون ما گرفته نشده به خیابانها برای مبارزه با crazies, crazies موفق هستند. واقعا تصویر بزرگ است ما باید ببینیم که حاکمیت قانون برای همه است. اگر اوباما و شرکت تحت پیگرد قانونی قرار دارد که خواهد شد یک راه طولانی به بازگرداندن نظم و قانون. کمی چپ آن را ببینید و یک کمپین جدید آغاز خواهد شد و آن را به نام دیگری “MeToo” جنبش است. اگر من فکر می کنم من پادشاه اوباما می تواند اتهامات بنابراین می تواند به ما. نوزادان گریه. بهشت روی زمین برای بقیه از ما.

22 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: globalwarmer 6/30/2020 7:19:29 AM (شماره 461570)

پلیس مسلح و شهروندان در حال حرکت و بلشویکها در حال اجرا هستند. من نگران نیستم هنوز.

20 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/30/2020 7:21:40 AM (شماره 461573)

من مشاهده شرکت ها, شرکت ها, سازمان ها, مدارس, هالیوود, و غیره. پرش بر روی پلت فرم از “عدالت اجتماعی و برابری و یا هر آنچه که” و من بهت زده. نباید آنها انجام شده است این در تمام طول? زمانی که من دیدن وب سایت مکاتبات آگهی در حال حاضر این ادعا پشتیبانی برای عدالت اجتماعی و برابری و من معمولا جذب به یک فکر. این افراد یا گروه ها در حال حاضر به من گفت که آنها نشده است انجام آن در تمام طول. آنها مشکل است. . . مؤمنان وفادار می دانم که خدا را نمی توان در ویژگی های فیزیکی با مردم خود خدا به نظر می رسد در آنچه که در قلب یک شخص. من قلب یک طبیب یا قلب مؤمن چون “همه دل ها مهم نیست” به من.

30 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/30/2020 7:34:49 AM (شماره 461590)

درمان آغاز خواهد شد و با لگد زدن به جورج سوروس در خارج از کشور است.

79 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: تمشک 6/30/2020 7:40:17 AM (شماره 461595)

حق #9 و سوروس پول

49 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 6/30/2020 7:42:30 AM (شماره 461597)

مانند Clemenza گفت: ما باید متوقف هیتلر پس از مونیخ.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/30/2020 7:46:27 AM (شماره 461602)

من باور دارم که همکار من وطن پرست آمریکایی ها در همان صفحه. ما نگران خوشنودی از ما نمایندگان جمهوری خواه و سناتور. مطلق ننگین هرج و مرج ما شاهد التماس برای مقاومت مواجه با هر عاقل آمریکا اما برای تماشای رهبران ما نشستن در حاشیه در حالی که کشور ما در حال تخریب غیر قابل قبول است. این خشونت و تخریب نمی شود مجاز به ادامه وجود آن که تحریم توسط دموکرات ها و مسافران همکار خود در رسانه ها. تعداد بسیار کمی از رهبران جمهوری خواه صحبت با اقتدار به نمایندگی از میلیون ها نفر از آمریکایی ها که در حال ویران تخریب ما را ببینید. شهرها را به آتش کشیدند و آثار نابود شده مردم ترس و وحشت و در عین حال هیچ واقعی وجود دارد, مقاومت مواجه با کسانی که سوگند سوگند به محافظت و دفاع از قانون اساسی از همه دشمنان داخلی و خارجی. آن disgusts من که ترسو ما انتخاب می ترسند از اراذل و اوباش که آنها اساسا بی ارزش است. نظم و قانون است و نه یک مفهوم دشوار به بیان است. آمریکایی ها درک کنند که سیستم ما سقوط خواهد کرد بدون آن. خشونت است راه را برای تغییر قلب و ذهن. در واقع آن مخالف است. بحث و مکالمه واقعی ساخته شده است غیر ممکن است اگر یک طرف از بین بردن همه چیز را در راه خود را برای رسیدن به اهداف خود. اکثر آمریکایی ها را نمی توان مورد آزار واقع شدند. در حالی که ما صلح طلب. همسایگی مردم ما اجازه نمی دهد کشور ما نابود شود خشونت اوباش. قبل از آمریکا پرستان گام و به چالش رهبران ما باید مسئولیت را به منجر شود. جمهوری خواهان باید در مورد نظم و قانون. در اولین عمل خشونت پلیس باید پا به آن را متوقف کند. ما می دانیم که آنها صالح توسط رهبران دموکرات در شهرستانها شده اند که ضربه سخت. اما ما باید در این مورد به کسانی که اقلیت ها در آن دسته از شهرهایی که تخریب آنها تجربه می آید از دموکرات ها که آنها را شکست خورده. این کار از رهبری ما و آنها در حال شکست مفتضحانه در پرداختن به این نیروی مخرب است که نقل مکان کرد به جوامع خود به غارت آنها را از حق خود برای زندگی, آزادی و تعقیب خوشبختی. جمهوری خواهان باید تلاش را به سیاه و رهبران جامعه با هم است که درک آنچه دموکرات ها انجام داده اند به جوامع و چرا. آخرین چیزی که دموکرات ها می خواهند این است که آگاهانه در جامعه سیاه و سفید. آنها می خواهند قادر به هم بزنید نفرت فقط به خاطر ایجاد یک فضای هرج و مرج و خشونت به استفاده از به دست آوردن قدرت سیاسی است. دموکرات تاریخچه مملو از نمونه هایی از وعده های ساخته شده اما هرگز نگه داشته است. جمهوری خواهان باید قادر به ارائه راه حل. آنها سابقه به نقطه به نقطه در سیاست در جای خود قرار داده این رئیس جمهور. را مورد. ضبط لحظه ای از رادیکال های اقلیت که در حال رانندگی این همه تخریب. ایستادن برای آنچه درست است و حلال. محکوم به بی قانونی و خشونت پلیس. پشتیبانی خوب مأموران اجرای قانون که کار خود را راست. با توجه به انتخاب بین ادامه هرج و مرج و ضرب وشتم و یا صلح و رفاه بیشتر مردم خواهد شد را انتخاب کنید به زندگی مسالمت آمیز است. چشم پوشی از رادیکال. آنها را چیزی جز نفرت و خشونت است. صحبت می کنند به 98% است. 2 ٪ در حال از بین بردن حمایت از افرادی که می خواهید چیزی جز نفرت و خشونت و ضرب وشتم. جمهوری خواهان باید بی باک در گرفتن پیام از امید واقعی و طولانی مدت امید و زندگی در حال تغییر و امید. ما حزب از ورود به مطالعه. ما در مورد رنگ پوست. ما همه چیز در مورد ساختمان حوزه از افرادی که عاشق این کشور و درک کنند که آنچه ما را متصل به هم است و متقابلا ارزش های مشترک و اهداف و آزادی برای رسیدن به هر چیزی با سخت کوشی و عزم و اراده. جمهوری خواه رهبری باید گام به گام و بیان یک پیام از امید واقعی و رفاه برای همه است. یا ما که یا ما مواجه با آینده است که یک کابوس از استبداد و خشونت و هرج و مرج است.

65 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/30/2020 8:15:10 AM (شماره 461621)

نقطه! متاسفانه به درجات مختلف 2% پشتیبانی توسط 49 درصد و اگر ما یک دموکراسی است که 51 درصد کنترل همه چیز است. علاوه بر این توسط خود طبیعت 51 درصد بیشتر احتمال دارد به دنبال خواهد شد که اجازه می دهد تا 2% به تسلط. یک رای برای یک دموکرات امروز یک رای در حمایت از رادیکال اراذل و اوباش. همه چیز مناسب و معقول افرادی که هنوز رای دموکرات فکر می کنم آنها در حال رای گیری در برابر نژاد پرستی و فاشیسم است که دقیقا آنچه که آنها در حال رای گیری برای, با یک استثنا سقط جنین. این همان چیزی است که بنیانگذاران ما در مواجهه با این موضوع برده داری. آنها نمی تواند پرتاب کردن یوغ حکم پادشاه بدون tabling برده داری موضوع است. ما نمی خواهد نجات جمهوری بدون tabling سقط جنین موضوع است. این همسایه ما که ما با آنها مایل به حفظ روابط صمیمی است که ما را به عقب نگه. در حالی که ما به دنبال جلوگیری از رویارویی با حتی بهترین 51% ما در حال تسلیم شدن به بدترین 2 درصد.

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/30/2020 8:25:19 AM (شماره 461630)

..دلیل اصلی این بشر زباله در خیابان “دور شدن” با این مزخرفات است زیرا ما یک متقلب, بزدلانه, رسانه های حزبی قرار می دهد که جلو تبلیغات حمایت از آنها. …چگونه می توان این مسئله ??….مطمئن نیستم …اما شایان ذکر است که به تازگی کارش را دوست ندارم چگونه آنها را به تصویر کشیده در رسانه ها ( تا حد زیادی به عنوان خشونت قاتلان…که مخالفت آنها با) …و پس از 5 سال پیش یک گروه کوچک از آنها پرداخت مراجعه به روزنامه ای به نام چارلی ابدو…و با خشونت به قتل یک دسته از “روزنامه نگاران”…!! …توافق…که سخت بود…و برخی می گویند “مضحک”…اما…پیام خود رو از طریق… بزدلانه “روزنامه نگاران” در اروپا ( و آمریکا) بلافاصله تصمیم گرفت به “عادلانه تر نسبت به مسلمانان” در حال حاضر…?? …چه خواهد شد آن را در اینجا به صورت “روزنامه نگاران” برای دریافت پیام …??….

20 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/30/2020 8:30:23 AM (شماره 461634)

دنبال پول پشت 2 درصد. احتمالا میلیاردها. شاید حتی تریلیون. برخی از آن نیست و حتی آمریکا. آن خارجی است. هیچ یک از این رخ داده است در خلاء است. این اعتراضات سازماندهی شده و آنها نیاز به مقدار زیادی از پول. آن زمان سال به این مراتب است. انتخابات از اوباما رخ نداد, حادثه. این یک اوج lefty globalista منافع. سرزنش نیست فقط دموکرات ها. آن روشن است آنها بخش عظیمی در این اما جمهوری خواهان به عمد و نه ارائه یک جایگزین. در آن زمان یک فرد مانند تهمت به ارائه یک جایگزین و رای دهندگان در فرصت پرید. این lefty globalistas خوشحال نیست. چگونه جرات خود را ‘lessers’ سرپیچی از برنامه های خود را! آنها سعی کرده اند به حذف مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر. آنها به احتمال زیاد ما به ارمغان آورده CV19. آنها قطعا ما به ارمغان آورده مسابقه شورش و جدید “عدالت اجتماعی” که در آن همه چیز سفید نژادپرست است. انتظار نداریم که سوار بر مغلوب ساختن پیشی جستن شانه به پیروزی. چرا ؟ فقط در نیروهای خاص در برابر او و چه پرتاب شده و او را. چه اتفاقاتی بی سابقه است. مردم در حال رفتن به مجبور به کار سخت برای دفاع از آزادی خود. یک کلمه وجود دارد برای مردم ایستاده در حاشیه تمایلی به بالا بردن دست به دفاع از خود: به نام آن انحطاط. بسیاری از کشور کاهش یافته است به ظلم و ستم به دلیل انحطاط. اجازه ندهید این اتفاق می افتد در اینجا. مردم در برابر تهمت ها ستمگران و دیکتاتورها. آنها باور نمی در دموکراسی نماینده دولت حقوق برابر یا عدالت. منتخب مردم اشتباه آمده نوامبر و بوسه خود را به آزادی و حقوق خداحافظ.

34 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: reefdiver 6/30/2020 8:36:28 AM (شماره 461640)

خوب آن زمان گذشته است که “سکوت اکثریت” در این کشور سخن گفت و درگیر شدم.

20 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/30/2020 8:47:48 AM (شماره 461645)

مشکل واقعی این است که 2 درصد است که خواست در 99 درصد از دموکرات رهبران بزرگ آبی شهرستانها که در آن 100 ٪ از همه این اتفاق می افتد. این اتفاق می افتد نه در دهات و مناطق حومه قرمز استان ها که در آن 2 درصد خواهد بود از بین برود مانند جاده بکشند اگر آنها سعی کردند هر چیزی به ضرر ما اموال و یا خانواده های ما. چه هستند که ما قرار است به انجام پرش در Suv ها و رانندگی در مرکز شهر و شروع به تیراندازی ؟ نه آنها به اندازه کافی باهوش به تحمیل آسیب های که در آن رهبران دموکرات ارائه کرده اند آنها را با ایمنی و دامنه رایگان به بازی شهری پینت بال جنگ و Kwanzaa خرید. به طوری که آنها در حال هوشمندانه اجتناب از آمریکا و احتمال این که آنها در نهایت خود را ملاقات ساز, شیطان, در صورتی که هدف ما به طور مستقیم. آنچه واقعا تحریک کننده است که به جز برای مغلوب ساختن پیشی جستن ما انتخاب جمهوریخواه “رهبران” بیش از حد chickenshiite حتی مطلق جوانه زدن می ترسند که به نام نژادپرستان که آنها نامیده می شود به هر حال.

17 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Yuban 6/30/2020 8:57:57 AM (شماره 461659)

که در آن هیچ چیز اما در حال حاضر رای گیری در ماه نوامبر. من شرط می بندم بله که اگر آن را با کسب و کار خانه خود خانواده خود را که حذف شدن شما نمی خواهد صبر کنید تا نوامبر است. اما من شده اند اشتباه قبل از. من رای دادند برای بوش کردم و رابرتز در انگلستان است.

15 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/30/2020 9:13:26 AM (شماره 461672)

در این نقطه اوباش به نظر می رسد پیروزی در جنگ علیه اموال شخصی و فروشگاه اتومبیل پلیس و هر چیزی که می ایستد در راه خود را. مجسمه های مبارزه نیست و یا ساقه آن را تمام شده است یک بازی آسان برای آنها را. زور و واقعیت این است که اگر چیزی می تواند تبدیل به بیش از حد خطرناک برای آنها را به ادامه و ارزش از دست دادن زندگی خود را خواهد آنها را درک کنند. اوباش ترس صاحب مغازه اشاره اسلحه در آنها سرقت از فروشگاه ها و شکستن شیشه ای به نظر نمی رسد ارزش زندگی خود را. از آن زمان به استفاده از مهمات با گلوله واقعی نیست لاستیک آنهایی که اگر برخی از پلیس در شهرهای تسلیم و پس از آن است که رفتن به شما و محافظت از خانه خود را فقط به شما خیلی فشار به عقب هنگامی که زمان می رسد با تمام نیروی شما می توانید التماس کردن.

12 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Strike3 6/30/2020 9:23:44 AM (شماره 461684)

من می خواهم بگویم که این نمی تواند اتفاق می افتد در امریکا اما من مردم تاشو مانند ارزان مناسب همه جا. یک مرد و همسر خود را محافظت از خود و خانه خود را با دو اسلحه در برابر اوباش عصبانی و زن و شوهر هستند به اتهام. تکواندو.

25 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: chance_232 6/30/2020 9:26:32 AM (شماره 461687)

من شده است گفت: چندین سال است که ایالات متحده آمریکا یک کشور به طور فزاینده ای توسط اداره جرم اقلیت. جرم اقلیت بازی یک جمعیت tgat ما به طور کلی عوارض جانبی به رویارویی و یکی که به خود می بالد توسط عادلانه بودن تحمل و فکر باز. در یک جامعه متمدن فوق صفات مطلوب هستند و یک به علاوه. گفت: زمانی که جامعه با خود در جنگ فوق ویژگی های یک ضعف به بهره برداری می شود. لیبرال شده اند بهره برداری محافظه کار حسن نیت برای چند دهه. امروز ما شاهد نتایج اجتناب ناپذیر و نه ایستادگی در برابر دشمن در دروازه. آنها مهاجم از طریق قلعه در حالی که ما مقامات منتخب و employeers اگر نه chearing اوباش نصیحت ما را به صدمه دیده است نیست احساسات خود را.

11 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/30/2020 9:40:54 AM (شماره 461704)

ما 98% دوران نیست “بی تفاوت”… ما فقط نمی مراقبت در مورد بیدار فرهنگ و رسانه! ما صدای ما با صدای بلند شنیده می شود در ماه نوامبر هنگامی که آن را می شمارد. بقیه فقط پچ پچ…

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: kidsmom 6/30/2020 9:46:31 AM (شماره 461712)

وجود دارد یک مقاله دیروز در آمریکا متفکر به نام رانندگی محافظه کاران زیرزمینی. اگر شما آن را از دست رفته نگاه کنید آن را. این نقطه در مورد چگونه بسیاری از ما Trumpsters نمی تواند پاسخ به نظر سنجی و یا قرار دادن پرچم یا سپر تابلوچسبها دلیل دیوانه از مردم خارج وجود دارد وجود دارد. این است که امریکا بزرگ شدم ، من واقعا ترس یکی دیگر از جنگ داخلی در افق است.

17 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/30/2020 9:49:05 AM (شماره 461715)

راستی من با حذف یک دسته از مردم – سیاستمداران است. که من به ارمغان می آورد به یک اضافی فکر می کردم. من در هیئت مدیره با برخی از این پوسترها در اینجا. به نظر می رسد اولین چیزی که انجام شده است قرار داده و سرزنش در توپ دادگاه از خواهان و ببخشید نمی رفتن وجود دارد. من می گویند که RNC انجام داده است و نه یک کار خوب تعریف فقط آنچه که یک جمهوری خواه است و ما به پایان رسید تا با سیاستمداران که هرگز نباید در حال اجرا به عنوان یک جمهوری خواه است. که من موافق با اما آن متوقف می شود وجود دارد. در بالای پست من از این سوال “نباید آنها انجام شده است این در تمام طول” است که با هدف عمدتا در حزب دموکرات. برای مدت طولانی آنها شده است پوشش خود را به نابرابری و بی عدالتی اجتماعی با دروغ ادعای آنها برای برابری و عدالت اجتماعی است. چرا دموکرات شهرستانها ضعیف ترین اجرا میشه ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/30/2020 9:59:14 AM (شماره 461733)

شبه نظامیان و اوباش در خیابان اسلحه از حزب دموکرات بودجه کنترل و تحریک شده توسط آنها. ما در حال مبارزه خیلی بیشتر از 2% از جمعیت. و دموکرات ها در حال برنده شدن است. جمهوری خواهان در حال پیوستن به آنها را. دموکرات ها می خواهند مستندات و ماسک ها و جمهوری خواهان مانند همیشه با توافق دموکرات ها و دنبال رهبری دموکرات ها. ما هیچ کس اما مغلوب ساختن پیشی جستن. جمهوری خواهان شده اند در اتهام و در حال حاضر ما باید سوسیالیسم و سبز جدید معامله در حال حاضر. دولت کنترل هر جنبه ای از زندگی ما و کسب و کار ما در حال حاضر. رای گیری برای جمهوری خواهان است و نه ما را نجات داد. این مستندات در حال تسلیم آزادی ما و اموال ما. جمهوری خواهان باید دوباره شده احمق احمق. همانطور که برای حمایت از ما پلیس فکر نمی کنم من می خواهم برای حمایت از یک نیروی پلیس که در دستگیری من برای رفتن به یک فروشگاه بدون ماسک است که پشتیبانی از کسانی که به من بگویید به ماندن در خانه. با عرض پوزش ،

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 6/30/2020 10:02:15 AM (شماره 461738)

#20 آنها ‘اتهام’ که واقعی نیست. دهان دادستان گفته او ممکن است بررسی….و او هیچ چیز را دریافت کنید آنها را شکست هیچ قوانین تا آنجا که می توان گفت از پوشش رسانه ای.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – نوشته شده توسط: در واقع 6/30/2020 10:18:24 AM (شماره 461758)

بله, آن را در حال حاضر تبدیل به مغلوب ساختن پیشی جستن در برابر Globalists. The Illuminati, بلشویک ها و آنارشیست ها و Trotskyites دانشگاه ها, هالیوود, نوازندگان, اجتماعی, کارگران, سیاه پوستان, مسلمانان, Chinavirus آن بیش از حد است. ما باید در پیدا کردن راه های جدید برای حمایت از قهرمان ما. زمان کوتاه است و قبل از ما از دست دادن تمدن غرب است.

21 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Ebuilder 6/30/2020 11:08:26 AM (شماره 461811)

اگر چه چینی منتشر شد Covid virus به عنوان یک عمل جنگ ؟ [Doh.] منظورم شما بچه ها می دانید ؟ اگر ما در جنگ با آنها ؟ پس ما باید تسلیم? Fauci تضمین مغلوب ساختن پیشی جستن را طاعون برای مقابله با-نشد که یک کمی “prescient”? او درگیر است ؟ بله او گرفتن بودجه برای ادامه “پژوهش” توسط ووهان آزمایشگاه.شاید “خائن برای اوباما؟” بایدن است که “طرح” امروز که تهمت و تسلیم شده است ما را به این ویروس — بنابراین ما می دانیم این بیانیه تصویب شد کسی بالاتر است. اوباما ؟ است GOPe برنامه را به ماندن در خانه به طور نامحدود سقوط اقتصاد جهان و شگفت زده می شود در روز EMP? چرا که این RNA آنفولانزا هرگز از بین برود. اگر چه بهبود یافته جدید طاعون آماده ارسال به غرب ؟ [چرا که نه ؟ Japs بمباران پرل هاربر — اشتباه خود نشده بود در حال حرکت به کالیفرنیا.] 98% مردم نمی گرفتن این ویروس و کسانی است که 0.008% شانس مرگ ناشی از آن است. اگر چه یک بعدی ساخته شده است به منظور برای نیمکت سیب زمینی در رفاه و رزمندگان در برابر مجسمه ها و کلیسا ویندوز از سفید مقدس نجات دهنده مانند یک در Sugarloaf Mountain in Rio? زمانی که مسیحیان سیاه با صدای ذهن خواهید به صحبت می کنند ؟

6 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: anniebc 6/30/2020 11:24:41 AM (شماره 461826)

من موافقت می کنم از صمیم قلب با پوستر #8. این شرکت ها و کسب و کار و غیره. فقط در حال حاضر پریدن بر روی ارابه موسیقی را درک نمی کنند آنها اعتراف به نژادپرستی نظاممند. آنها می گویند آنها پرداخت می شود سیاه پوستان کمتر آنها نادیده گرفته اید به سیاه پوستان در تبلیغات و آنها حتی فریب خورده نژادهای وقتی که می آید به مراقبت های بهداشتی سیاست. آن را شبیه به مکان هایی مانند Walmart گفت: آنها در حال برش خود را از فروشگاه ساعت اجازه می دهد تا کارکنان خود را به تمیز کردن و پاکسازی محل. سوال من به خارج و گرفتن اشخاص به طور ناگهانی بیدار است شما منظور شما نشده اند انجام می دهند که یا آنچه که شما انجام شده است ؟ مردم فکر فرآیندهای شات.

7 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: bighambone 6/30/2020 12:28:42 PM (شماره 461876)

این مقاله یکی از دلایل نخست که دموکرات ها نمی خواهند ژنرال فلین در خارج وجود دارد با داشتن یک گفتگو با مردم آمریکا قبل از انتخابات و انجام همه چیز آنها می توانند برای جلوگیری از که با کشیدن بر روی کیفری آزار و اذیت علیه او در دادگاه.

7 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/30/2020 12:42:42 PM (شماره 461896)

سوسیالیست/کمونیست/نازی/اسلامی دولت انجام نمی دور با نیروهای پلیس. آنها تقویت آنها را با مؤمنان واقعی قرار داده و آنها را به کار برای ریشه کن کردن مخالفان. و اگر پلیس نمی تواند آن را اداره کند اجازه دهید ارسال در ارتش بود و در Tienanmen مربع است. و در عین حال بسیاری از می خواهید ما دولت فدرال به “اصلاحات” بازی…و هنوز هم سعی کنید به استدلال می کنند که ایالات متحده قدرت. که در آن است که “پلیس محلی اصلاحات” در میان برشمرده فدرال اختیارات ذکر شده در قانون اساسی ؟ استبداد در اشکال مختلف می آید و 2 درصد ذکر شده است در واقع X% تقسیم کوچکتر “دیکتاتوری” با ایده های خود را از مدینه فاضله است.

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: weejun 6/30/2020 1:26:51 PM (شماره 461975)

در اینجا این است که این معضل رو به مناسب و معقول شهروندان مطیع قانون این ملت بزرگ: 1. اوباش آموخته اند که خود را غیر قانونی آنارشیست اقدامات – I. e., نیروی خود را ملاقات کرد در نوع توسط نیروی. 2. همانطور که همیشه درست با اوباش آنها را افزایش می دهد خود را به خشونت و حمله به اهداف تشویق مجموع عدم قصاص برای اقدامات خود را. 3. 98% به آرامی می بینیم که دولت نمی خواهد آنها را محافظت می کند و یا اموال خود را از اوباش هستند و تا حد زیادی کاهش یافته است. 4. دولت در تمام سطوح نیست اجرای آن قوانین و این منجر به بی قانونی (مهاجرت غیر قانونی و پناهگاه شهرستانها به ذهن می آیند به عنوان دو نمونه نخست آغاز شده است که این بی قانونی دولت).
5. در نهایت 98% یا تصمیم به تسلیم و یا چپ با لحنی انتخاب از ملاقات با نیروی با نیروی برای محافظت از خود و اموال خود را.
6. هنگامی که آنها عمل می کنند بر این اساس دولت به طور ناگهانی می شود تمایل به اجرای قانون است. 7. بسیاری از 98 درصد خواهد شد و سپس نتیجه آن را به ارزش آن است و در نتیجه نیروهای شر پیروز شود. من آرزو می کنم من در اشتباه بودند, اما از آن است که به برخی از استفاده از زور برای تدریس بیدار زنبق سفید برف که درصد زیادی از تظاهر آن است که ارزش آن نیست. تا آن زمان ما گیر با اراذل و اوباش با خشونت و دولت (در همه سطوح) است که حاضر به انجام آن از اساسی ترین کارکرد: حفاظت از شهروندان است.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: صادقانه 6/30/2020 1:33:58 PM (شماره 461987)

بله #8 درست مثل قلاب جدید و بهبود یافته است. آنها چه بودند ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/30/2020 2:15:28 PM (شماره 462038)

“دلقک ها به سمت چپ من (دموکرات) Jokers به سمت راست (جمهوری خواهان)
من اینجا هستم (تهمت)
Stuck in the middle with you (us)”

2 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/30/2020 2:19:37 PM (شماره 462040)

ما در حال حاضر به آنها اجازه کنترل ما است. کسانی که چند گروه کوچک هل دادن به عقب هستند و آنچه که همه ما باید انجام دهند. مگر اینکه ما در حال حاضر عمل ما را تحت ظلم و ستم خود را برای بقیه زندگی ما. این است که رفتن به ضربه ، آنها جسارت بیش از حتی قبل از اینکه در تاریخ ما است. ما باید در حال حاضر اقدام! …و یا خداحافظی به آزادی و همه که خوب است.

5 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/30/2020 2:26:45 PM (شماره 462046)

نمایندگان ما هیچ چیز انجام خواهد شد مگر اینکه ما به عنوان پرشور و آوازی که این رادیکال!! هیچ کس در حال رفتن به ما را نجات دهد. تنها ما می توانیم صرفه جویی خودمان!!

4 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/30/2020 2:38:26 PM (شماره 462062)

خوب مردم… بیایید قطع در روز قیامت حدس و گمان….اولین و مهمترین…ما مردم هستند و نه به عنوان احمق به عنوان نظرسنجی و نخبگان سیاسی فکر می کنم…. انتخاب روشن این سقوط است که رئیس جمهور تهمت یا بایدن….صرفنظر غیر قانونی رای تقلب….ما اکثریت هستیم و…ما رای دادن….بر خلاف اوباش که جیغ و فریاد و سوزاندن همه چیز…ما اکثر…. حل و فصل کردن!!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: یا دروازه 6/30/2020 4:21:18 PM (شماره 462182)

آرزو تمام فکر خام.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: legalart 6/30/2020 5:09:18 PM (شماره 462240)

شما می توانید یک کشور یا فرهنگ ماست که آن را رهبری غیر اخلاقی و غیر اخلاقی افرادی که انتخاب کرده اند یا رای را در تمام سطوح توسط مردم است که به همان اندازه غیر اخلاقی یا غیر اخلاقی. شما نمی نیاز به هر گونه بیشتر از آن است. اگر شما ادعا می کنند که مناسب و معقول جامد مردم به رهبری و سپس تبدیل به حالت عمیق پایین فیدر من به شما عطا خواهد شد که به دلیل آن اتفاق می افتد. اما این واقعیت است که آنها در موقعیت های رهبری می گوید بیشتر در مورد رای دهندگان و کشور بزرگ تر می کند ستمکاران فرد اقدامات: چرا از آن است که ما تبدیل شده بزدلانه و قادر به ریشه کن کلاهبرداران از آن دولت زمانی که قانون اساسی به ما می دهد درب های خروج و راههای? به این دلیل است که ما ارزش نیست آنچه داریم ؟ که تئوری من. هیچ دلیلی وجود ندارد که زیر آسمان همین دلیل متعفن سیاستمدار مانند پلوسی باید در زمانی که او شده است; سرزنش رای دهندگان به شما می گویند. نه او را سرزنش کنگره همکاران D و R به طور یکسان; سرزنش رای دهندگان که اصلا صدای هر مخالف و که نمی لابی به راه آهن او را.فیبر از کشور رو به وخامت گذاشته است به طوری که مردم تبدیل به ترس از سایه خود به دلیل آن مهم تر به راحتی و پذیرش همکار نسبت به اخلاقی شکیبایی و اعتقادات. در این دوره مردم خواهد شد که دولت آنها سزاوار است.

1 نفر این را پسندیدند.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de