“من همیشه می توانید به بازگشت به دیگرسمت:’ چگونه Jane Roe خواستارافزایش از ضد سقط جنین فعالان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 5/26/2020 4:43:47 AM

برای سال پشت سر Roe v. Wade دادگاه عالی تصمیم گیری است که قانونی کردن سقط جنین در سراسر کشور شد و تصور می شود یکی از موثر ترین فعالان ضد سقط جنین جنبش است. اما در یک فیلم مستند منتشر شد دوشنبه, Norma McCorvey به “Jane Roe” از Roe v. Wade نشان داد آنچه او به نام “بستر مرگ اعتراف”: این همه عمل. او به سادگی عمل بخشی از سقط جنین حریف در مکان های عمومی, McCorvey گفت: در مستند “با نام مستعار Jane Roe” از آنجا که او پرداخت می شود. “من در زمان پول خود را و من را در مقابل دوربین و به من گفت چه می گویند. این چیزی است که من می خواهم می گویند,” او گفت:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ARKfamily 5/26/2020 6:05:02 AM (شماره 422092)

از این مقاله: اما در یک فیلم مستند منتشر شد دوشنبه, Norma McCorvey به “Jane Roe” از Roe v. Wade نشان داد آنچه او به نام “بستر مرگ اعتراف”: این همه عمل. برخی از بستر مرگ اعتراف. بیایید ببینید آنچه خدا از آن فکر می کند.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/26/2020 6:47:11 AM (شماره 422116)

مانند ماهیت موضوع خود فرد مدلسازی آن در نظر گرفتن هر دو طرف و در گرفتن پرداخت برای آن است که قدر و فاسد است. این خیلی بد است که او زندگی می کردند یک زندگی سخت اما او در را باز کرد به مرگ 50 میلیون نوزادان است. او یک ابزار است که آموخته اند به استفاده از “صاحبان”. من هیچ همدردی برای او.

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MrDeplorable 5/26/2020 6:52:31 AM (شماره 422118)

من با نرما در یک سرویس کلیسا در شمال کالیفرنیا در سال 1995 و یا ’96 زمانی که جف سفید انجام شد یک صندوق بیدار کننده برای به دست آوردن $500 بلیط هواپیما برای سفر به ویرجینیا به بازدید تلنگر بنتام که “تبدیل” نورما به مسیحیت و کسی که نشسته بود در زندان در زمان. من شخصا دست نرما پنج یک اسکناس صد دلاری برای او بلیط و من به گوش او صحبت کردن در مورد عشق خود را برای تلنگر من متقاعد شده بود از صداقت. اگر او بازیگری او بهترین بازیگر نقش مکمل زن من تا کنون دیده ام. من باور نمی کنم این ادعا بستر مرگ بازگشت و من علاقه مند می شود در جف سفید ، شما هنوز هم در خارج وجود دارد, Jeff? شما می دانید که این است که شما نمی?

14 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 5/26/2020 7:15:28 AM (شماره 422135)

تنها راه Dems دریافت آنچه آنها می خواهند با دروغ گفتن و فریب دادن و pandering! آنها واقعا بدبینانه دسته از b*stards و b*tches! من نفرت حزب دموکرات!

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/26/2020 9:29:40 AM (شماره 422248)

یک چیز من را به یاد داشته باشید در مورد نرما است که او را تبدیل به مسیحیت و توبه عمیقا از گناهان. من برای یکی از خود را پذیرفته توبه و من امیدوار هستم که خدا را بیش از حد. پس از همه, David شد نه تنها خود را ببخشند تجاوزات که شامل قتل او شناخته شده بود به عنوان یک مرد پس از خود خدا قلب است. پولس رسول بود انتخاب شده توسط خدا به یکی از بزرگترین رسولان خود را بر روی زمین. حتی پس از یک زندگی قبلی به عنوان یک وکیل که کار را برای یهود و مسیحیان آزار. اگر توبه واقعی است به خدا آن است که مورد قبول او که به ما می گویند در غیر این صورت ؟ من نمی توانم این مستند به عنوان موضوع و دروغ feminazis استفاده کنید که بد گذشت هنوز هم مرا ناراحت می کند. اما من معتقدم که نورما رفت به خدا به عنوان یک مسیحی دوباره متولد شده.

2 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jlw509 5/26/2020 9:37:59 AM (شماره 422253)

دعا برای او — دعا برای همه آنها اما لطفا به صورت جداگانه و شخصا دعا برای نرما مردم که می دانستند او بهترین و ایستاده بود او در سال گذشته —ابی Johnson, اما به خصوص Fr. فرانک Pavone — موافقم به شدت که او هم یک زن است که صمیمانه و agonizingly توبه از نقش خود در قانونی سقط جنین و نیز این که او آسیب دیده و شکسته روح. من مطمئن شوید که به عنوان خاصی قرار نیست هیچ اعتبار در سمت چپ فعالان که می دانند چگونه به داماد و استفاده از یک “راوی غیر قابل اعتماد” اما من معتقدم او که حمل بر روی شانه های او زخمی بره.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: LadyHen 5/26/2020 10:01:55 AM (شماره 422285)

و این تغییرات وصف ناپذیر بد از سفت کردن نوزادان در رحم و فروش قطعات بدن خود را به بالاترین پیشنهاد چگونه است ؟

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 5/26/2020 10:34:24 AM (شماره 422312)

مرگ تجار در حال گرفتن عصبی است که خود را رایگان اجرا از شر است در مورد به پایان رسیده. آنها در حال تلاش برای گرفتن “Roe” بازگشت و نه بالاتر از دروغ گفتن درباره آنها دستکاری شد که یک صدای قوی در برابر خود را فریب. آنها فکر می کنند که چون او مرده است, وجود خواهد داشت هیچ کس به صحبت می کنند به او. چقدر اشتباه هستند! من این ایمیل را دریافت کرده از Fr. فرانک Pavone. مشاوره رسانه ای: کشیش برای زندگی اعضای تیم در دسترس برای بحث در مورد خود, دوست, Norma McCorvey TITUSVILLE, FL – پدر فرانک Pavone مدیر ملی کشیش برای زندگی دریافت نرما McCorvey (Jane Roe) به کلیسای کاتولیک صرف 22 سال در تماس با او صحبت کرد و به او تنها چند ساعت قبل از او درگذشت در سال 2017. “برای این مستند به قول نرما گفت: او واقعا طرفدار زندگی بسیار مشکوک” پدر Pavone گفت. “من می دانستم که نورما. او طرفدار زندگی محکومیت نه عمل.” جانت Morana, مدیر اجرایی, زمان صرف شده در نرما خانه در دالاس و میزبانی نورما در خانه اش در شهر نیویورک است. “او بازیگری زمانی که من صحبت کرد به او یک ساعت قبل از مرگ او و او از من پرسید وعده به ادامه مبارزه برای سرنگونی ستم و غم انگیز تصمیم گیری ساخته شده در نام او” ژانت گفت. “نه. من می دانم که در روح من است که او نبود.” مبلغ Alveda پادشاه مدیر از حقوق مدنی و عالیتر برای کشیش برای زندگی, به یاد اواخر شب تماس تلفنی با نرما. “برای من نرما هرگز جایزه او بود دوست من. من عاشق نورما و به او گفت ، نورما عاشق من بیش از حد” Alveda گفت. “او به من گفت ، ما خندید هم گریه می کردیم با هم کار کردیم با هم. من او را از دست.” برایان Kemper, کشیش, برای زندگی جوانان کمک رسانی مدیر, ملاقات نورما در سال 1995 پس از او تبدیل به مسیحیت. “او به من گفت در مورد چگونه هر بار که او را نشسته در سراسر از یک زمین بازی او خواهد بود دل اگر آن خالی بود” برایان گفت. “او احساس مسئولیت کردم.”

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: padiva 5/26/2020 10:35:48 AM (شماره 422313)

پس از نرما قادر به سقط جنین نوزاد, من تعجب می کنم آنچه که فرد فکر می کند.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: kono 5/26/2020 10:37:55 AM (شماره 422319)

من شک و تردید عمیق در مورد آنچه این قرار است ‘مستند’ پیشنهاد. من دیده ام چه ماهر مبلغ می توانید با دقت پیرایش از صوتی یا تصویری آن را به نظر می رسد مانند کسی است که انجام یا گفتن دقیقا مخالف آنچه در واقع بود گفت. دوم به نظر می رسید مانند یک تعریف مشخصه McCovey بود پشیمانی. او مبارزه برای سقط جنین فرزند او چرا که او پشیمان وجود آن است. حرفه خود را به عنوان یک ضد سقط جنین فعال متمرکز بر پشیمانی برای نقش او بازی در قانونی کردن سقط جنین. آن را نمی خواهد برای یک مؤمن واقعی یا دو را مرتب او را به پشیمانی که طرفدار زندگی کار و جلب یک بستر مرگ اعتراف’. در نظر بگیرید که چگونه پاتولوژیک چپ شده اند در تلاش خود را برای بیرون راندن تهمت توصیف ماموریت خود را به عنوان نسخه امروز از تلاش برای ترور هیتلر. طرفدار سقط جنین طرف تلاش کرده است برای سال ها برای مقابله با, و یا بی اعتبار نرما صدای در برابر سقط جنین. من گمان می کنم این “مستند” است که بخشی از آن pull-out-همه-توقف تلاش به ‘ترور’ که صدای اکنون که او دیگر در اینجا برای محکوم کردن کار خود را.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 5/26/2020 11:07:03 AM (شماره 422351)

نورما مرده است و من مطالب به او اجازه حل و فصل همه چیز با خدا. او آنچه را که در قلب او.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 5/26/2020 12:28:39 PM (شماره 422448)

او کاملا فاسد و نفرت فرد است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: jlw509 5/26/2020 1:39:01 PM (شماره 422516)

#12 به یاد داشته باشید که ما نمی توانیم با اطمینان می دانیم که درون قلب و روح انسان های دیگر — اما ما نمی دانیم که درون شخصیت شیطان “پدر نهفته است و از آغاز قاتل.” سقط جنین علاقه مندان به کشتن. چرا نمی خواهد آنها دروغ ؟ در همبستگی با درد و رنج انسان بودن من را به یاد داشته باشید نورما در نرم افزار-زندگی بهترین و نه در (صحنه و قاب ادعا) بدترین.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: JackBurton 5/26/2020 2:52:23 PM (شماره 422590)

جین شما نادان لجن. هر همدردی یکی ممکن است تا به حال برای شما لغو شده است با تحقق است که در حالی که شما خود را در پشت متر در حال اجرا بود.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de