Hulu در مذاکرات به تولید یکی دیگر ازهیلاری کلینتون سری هیچ یک از خواسته برای

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/23/2020 4:59:18 AM

هیلاری کلینتون عجیب و غریب و به شدت وفادار گروه از تحسین مصمم است تا شما او را دوست دارم. آنها تا تعیین می شود, در واقع, که آنها را حتی بازنویسی داستان زندگی خود را به او به نظر می رسد جذاب تر. این جریان آنلاین سرویس Hulu مثلا optioned است حقوق به کورتیس Sittenfeld را Rodham یک کار از “alternate history” داستانی است که تصور هیلاری کلینتون زندگی بدون بیل کلینتون. Sittenfeld کتاب به دنبال یک جهان که در آن یک مجرد Hillary Rodham موفق می شود و به اندازه کافی قدرتمند برای اجرا در کاخ سفید همه بدون سوار coattails از برجسته جذابیت بیشتر و سیاسی savvier زندگی واقعی ،


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: hotcorner 7/23/2020 5:06:56 AM (شماره 487747)

هیلاری کلینتون پس ندانسته که او را تعقیب آمبولانس امروز اگر که.

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: pixelero 7/23/2020 5:21:02 AM (شماره 487760)

وزیر امور خارجه و رئیس جمهور کلینتون در حال آواتار خود سن: دروغگو نادرست و غیر اخلاقی. هر چه زودتر نام خود را در افراطیترین از ایالات متحده بهتر برای مردم خود و ایستاده در جهان است. در انتخابات خود را و او را ستایش اغراق امیز امریکا رو رهبران آن را سزاوار اما در حال حاضر حقیقت این است که آمریکا را در توبه و طلب بخشایش بوده است در خدمت. کلینتون ” شهرت— و رسوایی— به نظر می رسد باید تنها در تاریخ به عنوان انحرافات آنها بودند.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: OBX پیت 7/23/2020 5:46:51 AM (شماره 487769)

یک مرحله از باز گشت او?? در ارتباط باشید !!

13 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 7/23/2020 6:10:00 AM (شماره 487781)

“هیلاری کلینتون عجیب و غریب و به شدت وفادار گروه از تحسین…” چه چیزی باعث می شود کسی که “به شدت وفادار” به این hag? من تعمق است این سوال برای سال. #2 مبالغ آن را تا این دو به خوبی اگر چه من همیشه استفاده می شود کلمه “غیر اخلاقی است.” اما “غیر اخلاقی” خوب است. و که در آن است لایحه ؟

29 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 7/23/2020 6:20:28 AM (شماره 487790)

هیلاری و میشل اوباما مشترک زیادی دارند. چرا آنها همکاری نویسنده کتاب در مورد چگونه آن را احساس می کند به ازدواج به شکست در دفتر و جنایتکاران ؟

38 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 7/23/2020 6:50:39 AM (شماره 487808)

این است برای رفتن به یک کمدی جدید سری?

20 نفر بود.


پاسخ 7 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/23/2020 6:58:12 AM (شماره 487811)

فقط به این دلیل آنها optioned است آن معنا نیست که آنها آن را. چگونه هر کسی می تواند پیدا کردن هیلاری جذاب است فراتر از تخیل من است.

25 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/23/2020 7:06:20 AM (شماره 487816)

آن را ممکن است جالب خواهد بود اگر آنها را به او نشان دادم درست تمایلات جنسی و چگونه او تا به حال به سرکوب آن را به چفت در را به دلار بیل کلینتون.
را ا عابدین به تولید همراه با LBGTQ pervs و آن را ممکن است به فروش برساند.

22 نفر بود.


بدون بیل و هیلاری خواهد شده 4 صفحه blurb در نیویورک تایمز در مورد یک وکیل بودن تجمع و زندانی در ایالت ایلینوی مدتی در اواخر 80s. چرا کسی را نشان می دهد در مورد یک زن که نمی رسم 300 نفر در طول یک تور سخنرانی در رویداد ؟

41 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Venturer 7/23/2020 7:09:40 AM (شماره 487821)

بدون بیل و هیلاری خواهد بود در جایی در آرکانزاس انتظار برای نوشتن خواهد شد و یا دفاع از DUI است.

20 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: هرشی 7/23/2020 7:19:23 AM (شماره 487833)

حدس می زنم من باید برای حذف برنامه HULU از آتش چوب…

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/23/2020 7:32:28 AM (شماره 487845)

من دوست دارم برای دیدن یک هیلاری شبکه – – AHN. Round-the-clock پوشش او امپریالیستی Wonderfulness – – مانند Kardashians – – تنها بیشتر از آن. راه – – کسی دیده یا شنیده ام هر چیزی از او “شوهر” – – استاد B. کلینتون ؟ این اواخر ژوئیه – – و هنوز هم هیچ spottings این سال است.

23 نفر بود.


من خوشحالم که من رفت و با زنجیر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Pearson365 7/23/2020 7:35:15 AM (شماره 487848)

هیلاری در معرض آشکار دموکرات دروغ استفاده می شود در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن “است که هیچ کس بالاتر از قانون”. او بالاتر از همه قوانین فدرال به عنوان پول نقد وفادار اعضای جنایی سازمانی. چه عجیب و غریب است که برای چنین unlikable فرد یک فرد است که رفتار اکثر مردم مانند زباله, او تا به حال DoJ و FBI در کف دست او را برای تقریبا 30 سال است. اگر وجود خدا است, ممکن است او را به تمام کسانی که ادعا مقامات مجری قانون که محافظت او از دارنده و Comey به جلسات Barr و ورای گوش دادن به هرزه درایی برای ابدیت.

22 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: snapper451 7/23/2020 7:51:00 AM (شماره 487861)

NBC / Comcast معتاد به پول دادن به کلینتون. چلسی را زشت و ناپسند حقوق و دستمزد برای انجام هیچ چیز در ان بی سی. شاید این اخاذی ؟

18 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 7/23/2020 8:15:29 AM (شماره 487886)

من تکرار آنچه بارها گفته ایم در 22 سال در این فروم… بدون لایحه Illary شده اند 4 رای آمبولانس مشروبی که بدرقه نوشابه در برخی از sleazy کمی شرکت حقوقی در جایی در ایالت ایلینوی است.

25 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: globalwarmer 7/23/2020 8:21:06 AM (شماره 487891)

صنعت سرگرمی هر چیزی را انجام دهید برای نگه داشتن از بودن و هدفمند توسط یک چپ سوروس ،

10 نفر مثل این.


من شخصا بسیار هیجان زده برای دیدن این سری در مورد دوست داشتنی و با نشاط Cruella De Pantsuit.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/23/2020 8:27:12 AM (شماره 487898)

هر کسی می تواند نوشتن فیلمنامه با در نظر گرفتن داستان کتاب مقدس از Jezabel و اخاب تغییر نام و تاریخ و voila! به عنوان طولانی به عنوان آن را به پایان می رسد با سگ لیس تا چه چپ آن خواهید بود یک بمب دارای قدرت تخریبی. سلام Hulu, ایمیل خود را بررسی کنید. من حتی نمی خواهد اتهام معمول من هزینه.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/23/2020 8:34:06 AM (شماره 487909)

فیلم مجموعه ای است در جهنم حق است ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/23/2020 8:42:30 AM (شماره 487921)

کارگردانی و تولید شده توسط Lucifer خودش! او افتخار فرزندان خود را!

11 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: [email protected] 7/23/2020 8:43:15 AM (شماره 487923)

Hulu & هیلاری – هر دو خالص احمقها!

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: ROLFNader 7/23/2020 8:49:13 AM (شماره 487934)

حتی یک ایلینوی آمبولانس مشروبی که بدرقه نوشابه یک شخصیت است. این شیطان است که تنها علاقه مند به قدرت است. قدرت خام.

8 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: gobushcheneygo 7/23/2020 8:49:25 AM (شماره 487935)

که در آن است دلار در لایحه ؟ او shacked تا جایی با به خوبی شناخته شده Energizer Bunny در حالی که هیلاری زندگی با Huma در DC. آنها زندگی می کنند جدا زندگی می کند. همیشه به جز در طول انتخابات ،

15 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: paral04 7/23/2020 8:57:15 AM (شماره 487939)

دلیل دیگری برای عضویت در HULU. من ریخته NETFLIX زمانی که آنها رشوه اوباما با 80 دلار mil.

16 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/23/2020 8:57:52 AM (شماره 487940)

BIllary دوباره اقدام به ایجاد ربط و ایستاده جلوتر AG Barr و دورهام Spygate گزارش و انتظار کیفرخواست.

11 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Thusnelda 7/23/2020 9:06:13 AM (شماره 487948)

به یاد داشته باشید این است که چگونه آنها شستن پول. کتاب ها و فیلم ها که هیچ کس می خواهد برای مبالغ زیادی از پول است.

14 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 7/23/2020 9:09:13 AM (شماره 487954)

من نمی توانم خودم را در حال تماشای هر چیزی در مورد این جنایتکار. او یک بازنده اگر آن را به صورت لایحه او حتی نمی تواند یک نوسان گذرا در رادار تاریخچه دامنه.

9 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/23/2020 9:16:25 AM (شماره 487962)

با تشکر برای اجازه دادن به من می دانم که حتی به فکر Hulu. Netflix بکشد به اندازه کافی بد است.

8 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: NeverForget 7/23/2020 9:37:02 AM (شماره 488006)

من مرده جدی وقتی که من می گویند که آن را بسیار به احتمال زیاد است که هیلاری ملاقات با شیطان چهره به چهره. اما من فکر می کنم Ol’ Lucifer کشیده یکی بیش از او و او عصبانی است. شیطان در جزئیات به عنوان آنها می گویند.

5 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: DVC 7/23/2020 9:45:55 AM (شماره 488023)

چگونه در مورد تصور زندگی در آمریکا بدون Hellary همیشه وجود داشته است ؟

5 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Zumkopf 7/23/2020 10:17:18 AM (شماره 488067)

آره لایحه بوده است یکی برگزاری انتخابات بازگشت. Riiiiiiiiight. HULU را بالا نقطه بود که دنیس Leary تجاری. پس از آن pfffft.

4 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 7/23/2020 12:00:35 PM (شماره 488162)

خیلی بد عنوان Mein Kampf در حال حاضر استفاده شده است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: fairplay 7/23/2020 1:34:16 PM (شماره 488247)

فانتزی است و آنچه در آن است ،

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: کاترین 7/23/2020 2:58:48 PM (شماره 488308)

او و شوهر نمی توانند بلیط های دور به خود گرند تور سخنرانی چند سال پیش. تعجب می کنم که چگونه او فرآیندهای ذهنی این. بدیهی است که مجنون او باید رئیس جمهور بیش از قوانین هر چیز دیگری در جهان است. ما در نهایت کاهش یافته است Netflix بکشد و من خوب با انداختن Hulu. پسر برای آن می پردازد و او را در مورد آماده به انجام این کار. ما امضا برای نخست, هر, و آنها را به یک انتخاب خوب پس من خوب است که در حال حاضر. من تعجب می کنم اگر ما همیشه می دانم که چگونه بسیاری از مردم در واقع تماشای این فیلم های تبلیغاتی در, اوباما و میشل.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: red1066 7/23/2020 6:17:53 PM (شماره 488468)

اولین ویژه یک ضربه ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: zzzghy 7/23/2020 6:39:46 PM (شماره 488492)

آنها فقط پول شویی دوباره. هیچ کس به تماشای این مزخرفات.

1 نفر این را پسندیدند.


من به تازگی به تماشای ‘Great Expectations’ کتاب من قرار بود به خواندن در دبیرستان, اما نمی, پایان, من متوجه شدم او از دست Havisham هنوز هم در شب انتخابات لباس شاهانه یا فاخر سال پس از jilted توسط مردم آمریکا است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: [email protected] 7/23/2020 11:15:44 PM (شماره 488672)

چه زباله! که مراقبت ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de