بزرگ! رسمی IMHE مدل Coronavirusاستفاده شده توسط CDC فقط قطع تعداد آنها توسطنیم!… آنها در حال ساخت آن تا به آنهاهمراه!

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/6/2020 12:20:04 PM

این است که کاملا خیره کننده است.دولت مدل های مورد استفاده برای پیش بینی میزان coronavirus بیماری همه گیر در حال کردن با حاشیه در آخرین coronavirus ردیابی شماره.دولت پیش بینی های گزارش شده توسط IMHE Covid ردیابی (https://covidtracking.com/data/ ) برای May 5th شد به شرح زیر است:– تمام تخت های مورد نیاز: 179,267
– تعداد تخت مورد نیاز: 33,176 تهاجمی هواکش: 26,544


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: پیچیده 4/6/2020 12:23:09 PM (شماره 370499)

من اعتقاد دارم که آنها نیز تغییر کرده و به یک منحنی بل نه ورود به سیستم

5 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: pinger 4/6/2020 12:30:05 PM (شماره 370508)

من فکر می کنم که می افتد در زیر “سر در گم اگر شما سر در گم اگر شما نمی. تا به حال این تعداد دست کم گرفته شده است با این درصد مخالفان خواهد بود به نام برای شماره کنندههای آویزان از بالاترین درخت.

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MMC 4/6/2020 12:30:35 PM (شماره 370509)

وجود دارد رفتن به موج دوم آنفلوآنزا در سپتامبر/اکتبر..بنابراین به عنوان برای اخلال در رای گیری.. بود در گارد.. این بود که هدف از وحشت و هرج و مرج.. گوسفند بدهد تا آزادی در ترس..

20 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: فوری خشم 4/6/2020 12:36:40 PM (شماره 370514)

توصیه می شود….موش و خود را در رسانه ها هیچ علاقه ای به این بحران پایان دادن به هر زمان به زودی.

30 نفر بود.


این شماره ها هنوز هم بیش از حد بالا و مجبور به تنظیم دوباره به زودی به اندازه کافی. این نوع مدل سازی است که در امتداد خطوط همان مدل سازی شما رو از “تغییر آب و هوا کارشناسان”.
زباله داده, در, زباله, نتایج است. در آن را به سادگی به عنوان GIGO. هنگامی که شما شروع داده ها از یک کشور که دروغ آشکار در مورد تقریبا همه چیز را و سپس انتظار دریافت چیزی در واقع مفید از تجزیه و تحلیل.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DVC 4/6/2020 12:38:23 PM (شماره 370517)

انزوا و دورى است کار این است که دقیقا آنچه در آن است در نظر گرفته شده برای به انجام رساندن. نباید تعجب که در آن کار می کند.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bassman 4/6/2020 12:49:27 PM (شماره 370533)

هستند “کارشناسان” در آینده با این مدل آنهایی که همان است که پیش بینی آب و هوا را تغییر دهید ؟

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/6/2020 12:51:53 PM (شماره 370537)

بزرگترین. دستکاری. پزشکی. وحشت. تا کنون! برخی از افراد باید اخراج می شود. و برخی باید به دار آویخته شد.

29 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Thegranddanny 4/6/2020 12:52:12 PM (شماره 370539)

بعد از من تکرار: “خود را از مدل نیست واقعیت…مدل خود را به واقعیت است.”

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Avanti1 4/6/2020 12:54:40 PM (شماره 370542)

تجدید نظر اعداد منعکس کننده دانش فعلی. انتظار می رود این تعداد به بیشتر تجدید نظر که بیشتر آموخته است و به عنوان اثرات اجتماعی فاصله بیشتر تست و جدید اثرات مواد مخدر دیده می شود. دو گزینه وجود دارد: 1. به سادگی پذیرفت که شماره دقیق در دسترس نیست و ارائه هیچ پیش بینی در همه
2. ارائه پیش بینی بر اساس آنچه در حال حاضر شناخته شده و تجدید نظر در عنوان مطلب آموخته است را انتخاب کنید.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: snapper451 4/6/2020 12:56:38 PM (شماره 370547)

مشغول به کار در داروسازی من کار تمام است. اگر ما به مدیریت اعداد مثل این که ما می شده اند و از درب. ما را پیش بینی جزئی 10 میلیون دلار/سال محصول برای تولید مردم ماهانه و رئیس سینه لغو احکام صادره ی اگر ما وارد فروش در ماه به طور متوسط از 12 ماه. من رفت و به ساخت و از او پرسید و او گفت: “ما هرگز خود را نگاه کنید عدد ما فقط آنچه شما نیاز دارید یک بار در سال…”. برخی از مردم ساکن در تعداد بیش از حد زیاد است اما هر کسی می تواند بگوید این متورم شد. هنگامی که شما از 7000 مرگ و میر در تعطیلات آخر هفته شما را هرگز به 100,000 + میر (خوشبختانه) در ایالات متحده آمریکا

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 4/6/2020 12:57:02 PM (شماره 370549)

بزرگتر نیاز است که پیش بینی می شود که پول بیشتری می تواند به خزانه دولت…..برای کمک به قید وثیقه پف کرده خود را حقوق بازنشستگی و سایر هزینه های افراط.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: JediJerry 4/6/2020 12:57:20 PM (شماره 370550)

همه کارشناسان باید خود را منتقدان.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/6/2020 1:06:22 PM (شماره 370564)

آمار تعریف: شما چه می خواهید آن را به می گویند بوروکرات? یک شرکت استخدام رئیس حسابداری. پس از 25 متقاضیان مصاحبه شد آخرین فرد چاشنی شهروند در رفت برای مصاحبه. مدیر عامل پرتاب زیادی گزارش در او و گفت: “به من بگویید چه که می گوید:”…که متقاضی گفت: پس از دست زدن به این گزارش, “چه شما می خواهید آن را به می گویند:” پاسخ این بود که “شما استخدام”…

7 نفر بود.


آن را به دنبال مانند آنها روند به همه واکسن قبل از آنها ما را به بازگشت به کار. این YouTuber تا به حال ویروس و به سختی آن ساخته شده است. او از دست برادر خود را به آن. تعجب می کنم که صاحب ثبت اختراع به واکسن? اشاره: او فقط استعفا داد به عنوان مدیر عامل شرکت به مایکروسافت است. https://www.youtube.com/watch?v=IDXUlvPSYMc

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 4/6/2020 1:24:20 PM (شماره 370606)

این جنگ مردم. ما باید در دو جبهه. یک ویروس است. یکی دیگر چپ و globalists تلاش برای نابود کردن این کشور و مغلوب ساختن پیشی جستن به سر می برد. دوم جلو خطرناک تر از ویروس. دریافت آماده است.

5 نفر بود.


که به این باور ؟ چی-com ؟ عمیق دولت به فعالان? “اخبار”? مقدس آنفلوآنزا سوپ بتمن!

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: MissGrits 4/6/2020 1:28:58 PM (شماره 370618)

مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز برای پایان دادن به این شکست … و با استفاده از CDC “علم” اعداد به انجام آن!

3 نفر بود.


نگه داشتن در ذهن افرادی که در حال تست گرفتن از علائم نشان می دهند و در حال ارسال توسط پزشک به محل تست, در نتیجه, آن را تنها می ایستد به همین دلیل این تعداد افزایش خواهد داد و در کسانی که تست مثبت است. در عین حال این اعداد نشان داده نمیشود عظیم تعداد به طور جدی بیمار کسانی که نیاز به ICU نوع درمان آنها تا به حال در اصل پیش بینی شده که باید به عنوان دیده می شود بسیار خبر خوبی است.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: LadyHen 4/6/2020 1:44:37 PM (شماره 370638)

به من گفت: روز گذشته کارشناسان باید چیزی برای از دست دادن توسط توفنده اقتصاد و آوردن این ملت را به زانو در آن. هیچ پاسخگویی برای این حرفه بوروکرات. اگر اعداد در آمده بر روی هدف و یا بالاتر از آنها می توانید به سادگی می گویند “نگاه ما به شما گفته!” اگر شماره های آمده در زیر بینی خود را, آنها می گویند: “ببینید همه این مسائل به ما گفت: شما را به انجام کار است!” بنابراین ما نمی توانیم فروشگاه برای مواد غذایی و یا حتی ما meds این هفته؟! آنچه در هفته آینده و نه حتی بیرون رفتن در خود ما متری و نفس هوای تازه و لذت بردن از آفتاب دو نفر از شفا ترین نیروهای طبیعت؟! آنها clueless!! من انجام می شود با تعداد زیادی از این قدرت گرسنه مدعیان!!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 4/6/2020 2:01:48 PM (شماره 370653)

درست مثل تغییر آب و هوا ، اگر شما تغذیه الگوریتم های داده های ناخواسته شما آشغال نتایج. نه واقعا شگفت زده کرد.

2 نفر مثل این.


به عنوان مارک تواین به ما آموخت وجود دارد شش راه از یکشنبه به تفسیر این اعداد و اگر وجود دارد یک راه برای تفسیر یکنواخت بهتر از حد انتظار نتایج به نحوی خبر بد برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و امریکا MSM/DNC قطعا آن را گزارش.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Axeman 4/6/2020 2:17:02 PM (شماره 370671)

شماره پرهیاهو از شروع اشتباه بودن تجدید نظر رو به پایین دوباره.
تعجب ؟ هر کسی ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im