هوارد دین می گوید او را تحریم MSNBCظاهر تا زمانی که شبکه متوقف می شود, پخشمغلوب ساختن پیشی جستن دستی

هوارد دین می گوید او را تحریم MSNBC
ظاهر تا زمانی که شبکه متوقف می شود, پخش
مغلوب ساختن پیشی جستن دستی 19 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/8/2020 12:20:56 AM ارسال پاسخ

سابق کمیته ملی حزب دموکرات (DNC) صندلی Howard Dean گرفته است موضع برابر MSNBC تعهد به نظر می رسد در شبکه مگر آن پرش رئیس جمهور تهمت روزانه coronavirus جلسات مطبوعاتی.شده است وجود دارد رشد کر از منتقدان که در تماس با رسانه ها به هوا کاخ سفید جلسات زندگی می کنند را متهم به رئيس جمهور از “اطلاعات غلط” و “دروغ” و محکوم کردن حملات خود را بر روی خبرنگاران و همچنین مداوم ستایش ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان برای ویروس.دین در زمان به توییتر در روز سه شنبه به چالش شبکه و ترغیب دیگران به پیوستن به او.

“این مرد پدر من است” – دکتر مارک سیگل
دفاع هیدروکسی کلروکین در درمان
برای Coronavirus ترین داستان در حال حرکت
قابل تصور (تصویری) 5 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/8/2020 12:14:48 AM ارسال پاسخ

دکتر مارک سیگل, فاکس نیوز, پزشکی خبرنگار پیوست Tucker Carlson سه شنبه شب به بحث در مورد هیدروکسی کلروکین برای درمان coronavirus.مطالعات متعددی نشان داده اند که موفقیت فوق العاده ای با هیدروکسی کلروکین و Z-پاکش برای درمان ویروس.Dr. مارک سیگل به پایان رسید و این بخش با این حرکت گواهی نامه. دکتر سیگل: Tucker, من می خواهم به شما بگویم در مورد 96 سال در فلوریدا که یک شب “من فکر نمی کنم من قصد دارم به آن را. من احساس می کنم بسیار ضعیف است.پایان راه است. من سرفه. من نفس. من نمی تونم از روی نیمکت.” روز بعد او در هیدروکسی کلروکین و آنتی بیوتیک ها در هر متخصص قلب و عروق.

رند پل بازیابی از coronavirus
تست منفی 7 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 6:41:10 PM ارسال پاسخ

ایالت کنتاکی اعلام کرد که او مجددا منفی برای COVID-19 بعد از اینکه تشخیص داده رمان coronavirus و قرار دادن خود در قرنطینه ماه گذشته.”من از همه بهترین آرزوها من دریافت کرده اند,” پل, R-Ky., توییتی شنبه. “من شده اند مجددا و من منفی است.” (صدای جیر جیر) او اضافه کرد: “من شروع به کار داوطلبانه در یک بیمارستان محلی برای کمک به کسانی که در جامعه هستند که نیاز به کمک های پزشکی از جمله Coronavirus بیماران. ما با هم غلبه خواهد کرد این!” پل, یک پزشک, اولین عضو مجلس سنا شناخته شده مبتلا به کوروناویروس. ماه گذشته پل آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از صرف زمان در کاپیتول هیل درگیر در

Ohio State هرزه می خواهد برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن
محاکمه در لاهه برای Touting
تست مواد مخدر 30 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 6:34:07 PM ارسال پاسخ

ایالتی اوهایو مجلس روز یکشنبه گفت که او می خواهد برای دیدن رئیس جمهور تهمت محاکمه در دادگاه بین المللی به اتهام جنایت علیه بشریت است.جنایات در سوال ؟ رئیس جمهور مستمر ارتقاء ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان امیدوار کننده برای کوروناویروس”من می تواند آن را ندارد. من شده است به لاهه. من یک ارجاع به جرم جنایت علیه بشریت فردا” تشکر. Tavia Galonski توییتی. “کنفرانس مطبوعاتی امروز آخرین کلش” Galonski اضافه شده است. “من می دانم که نیاز به دادستانی ارجاع زمانی که من دیدن کنید.” (صدای جیر جیر)

کسی که می پرسد quick-witted, James Woods
چه تهمت می تواند انجام دهد که
او را بگو که اشتباه بود؟’ 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 6:14:47 PM ارسال پاسخ

بازیگر هالیوود جیمز وودز’ علامت تجاری شوخ طبعی تیز شد بر روی صفحه نمایش کامل روز شنبه در پاسخ به رسانه های اجتماعی کاربر درخواست اگر او تا به حال یک شکایت در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.جنگل سرسخت تهمت حامی قادر به تشخیص حقیقت برای خودش وقتی که می آید به رئیس جمهور ، از همه مهمتر او را می بیند به سمت چپ برای آنچه در آنها است و نه منصرف خود را با انگیزه های سیاسی نفرت برای مغلوب ساختن پیشی جستن که ابرها هیچ گونه توانایی برای ارزیابی عملکرد خود را نسبتا.صریح محافظه کار هنرپیشه در پاسخ به یک کمی از شکاف بین بازیگران و #MeToo فعالان Alyssa Milano and Rose McGowan

سی ان ان جیک Tapper لعنتی برای retweet
تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن ‘100% مجنون’ 13 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 6:11:39 PM ارسال پاسخ

ایسنا میزبان جیک Tapper در زمان گرما پس از او را بازتوییت کرد کلیان کانوی, شوهر, جورج کانوی در تماس تلفنی با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن “دیوانه است.” “او 100% مجنون کانوی گفت: در صدای دق الباب به اشتراک گذاشته. “و هیچ کس در دولت توپ را به او بگویید که.” (صدای جیر جیر) “قابل توجه در نظر مردمی در دولت از یک مغلوب ساختن پیشی جستن منتقد می داند که بسیاری از آنها” سی ان ان مجری گفت: پس از اصلی خود را پاسخ. (صدای جیر جیر) منتقدان پاره پاره به دق الباب کرد و گفت خود پاسخ نشان داد لیبرال گرایش رسانه.

Kayleigh McEnany جایگزین خواهد شد استفانی
گریشام به عنوان دبیر مطبوعاتی کاخ سفید 6 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 6:06:48 PM ارسال پاسخ

استفانی گریشام است به عنوان دبیر مطبوعاتی کاخ سفید خواهد شد و جایگزین Kayleigh McEnany. گریشام که جایگزین سارا هاکبی ساندرز در ماه ژوئن گذشته را بازگشت به شرق بال به عنوان بانوی اول, Melania Trump است رئیس ستاد بدون داشتن همیشه برگزار شد یک کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد. “من هیجان زده به استقبال استفانی بازگشت به این تیم در این نقش جدید” بیانیه ای از بانوی اول بخوانید. “او شده است یک عامل اصلی و رهبر واقعی در دولت از حتی قبل از روز, و من می دانم که او خواهد اکسل به عنوان رئیس ستاد.”

مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال بازگشایی قطعات
ما اقتصاد, وزیر خزانه داری می گوید: 10 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 5:51:19 PM ارسال پاسخ

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت: رئیس جمهور تهمت است که به دنبال به بازگشایی بخش هایی از اقتصاد ایالات متحده به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس حرکت به سمت اوج خود که در کاخ سفید کارشناسان می گویند خواهد بود در این هفته. “رئیس جمهور بسیار به دنبال در چگونه ما می توانیم بازگشایی بخش از اقتصاد” Mnuchin گفت: در فاکس کسب و کار. “وجود دارد نقاط کشور مانند نیویورک که در آن بدیهی است که این بسیار بسیار مورد. وجود دارد دیگر نقاط کشور که در آن نیست.” Mnuchin نیز ارائه شده کمی از راحتی به صاحبان کسب و کارهای کوچک گفت:

تد کروز: رسانه های جریان اصلی هستند ‘ریشه
برای این بیماری همه گیر به بدتر و بدتر’ 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 10:41:48 AM ارسال پاسخ

سناتور تد کروز (R-TX) در زمان چند jabs در مطبوعات طی یک شنبه ظاهر در فاکس نیوز برای دست زدن به آن از coronavirus پوشش.با توجه به تگزاس جمهوری خواه سناتور ایالات متحده, رسانه های جریان اصلی ریشه کن شد برای “فاجعه” داده شده و آنها معتقدند این امر می تواند یک علامت در مقابل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. کروز ذکر یک مثال از یک صدای جیر جیر از واشنگتن پست گلن کسلر که او به چالش کشیده روز قبل از آن برای بازجویی مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات در مورد بیکاری در دولت از آدرس اتحادیه در ماه گذشته. (صدای جیر جیر)

ما رسانه های طوطی, چینی, تبلیغات, بحث
از سانسور کاخ سفید جلسات 12 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 10:38:11 AM ارسال پاسخ

چرا بسیاری از اعضای مطبوعات آزاد نگه دارید تکرار طوطی وار چینی agitprop? که شامل مضحک و کاملا تایید نشده ادعا می کنند که چین تا به حال نه تنها جدید کروناویروس مرگ؟”ایالات متحده گزارش 1,264 coronavirus مرگ و میر در بیش از 24 ساعت” ان بی سی نیوز مدعی در این هفته. “در ضمن در چین که در آن همه گیر را شکست نه تنها جدید کروناویروس مرگ گزارش شد.”مقامات چینی واگذار آنها جدید عفونت موارد, اما آنها همچنین می گویند که این موارد بودند وارداتی به چین با خارجی ها. در این سطح است که در آن فعالیت می کنند — یک نوع از ultranationalism که به دنبال مقصر خارجی ها برای ملت خود مشکلات. در عین حال رسانه های ما در حال پذیرش خود مشکوک

Matthew McConaughey میزبان مجازی
یکنوع بازی شبیه لوتو در تگزاس ارشد مرکز 15 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 10:16:16 AM ارسال پاسخ

Matthew McConaughey ارائه یک بیت از تعجب سرگرمی برای ساکنان در قرنطینه در تگزاس زندگی ارشد مرکز روز دوشنبه در میان شیوع کروناویروس.50 ساله بازیگر و خانواده اش, میزبانی, مجازی یکنوع بازی شبیه لوتو برای سالمندان در محاصره در راوند راک زندگی ارشد در راوند راک با شوق و ذوق خواستار اعداد و ارائه برخی از سرگرم کننده پر جنب و جوش برای یک تجربه بسیاری نمی خواهد به احتمال زیاد فراموش کرده ام.”ما چارلز… با اپل بالا….ما دو برنده!” او شنیده ام فریاد در این ویدئو به عنوان بسیاری از سالمندان دستگیر شدند خندان در پس زمینه.

ABC جاناتان کارل دعوت چینی
حزب کمونیست برای حضور در سفید
خانه Coronavirus جلسه… 39 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 4/7/2020 6:19:51 AM ارسال پاسخ

به یاد داشته باشید زمانی که رئیس جمهور تهمت و گفت: آمریکا دشمن بودند مردم آمریکا? خوب این را در نظر بگیرید… در یکی دیگر از مثال روشن از چگونگی رسانه های ایالات متحده را در تلاش خود را برای تضعیف رئیس جمهور تهمت دیروز آنها دست برگزار می شود با چین کمونیست.ABC اخبار ارشد واشنگتن DC روایت مهندس جاناتان کارل است که در زمان چرخش سر از کاخ سفید به خبرنگاران انجمن (WHCA). این WHCA است عرفی و سنتی نقش انتخاب روزنامه نگاران خواهد شد که شرکت در کاخ سفید جلسه توجیهی روزانه. دیروز WHCA سر جاناتان کارل دعوت شناخته شده مبلغ برای حزب کمونیست چین (CCP) به اتاق جلسه

tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de