چگونه به اجتناب از درد و درد از کار از خانه

محتوای مقاله در ادامه

“سر در واقع وزن نسبتا قابل توجهی وزن است. بنابراین آنچه از شما درخواست عضلات قسمت فوقانی پشت گردن انجام دهید این است نگه دارید که وزن در یک موقعیت است. و بنابراین شما شروع به گرفتن مقدار زیادی از عضلات ناراحتی” میلر گفت.

“هر جا که چشم ها دنبال خواهد شد و بقیه بدن به دنبال بنابراین شما در نهایت داشتن یک منحنی وضعیت برای کل بدن است.”

میلر نشان می دهد پیدا کردن یک شرکت صندلی با پشت به ایجاد وضعیت بهتر. آیتم های خانگی مانند کتاب و بالش همراه با یک صفحه کلید و یا ماوس می توانید ایجاد توهم از کار در یک دسکتاپ.

“من فکر می کنم آن را واقعا مهم است هنوز هم نگاه کنید که چگونه شما در حال مشاهده پیش نمایش. بنابراین حتی یک چیز ساده است که مصرف یک بالش و قرار دادن آن در زیر لپ تاپ خود را و فقط ماهیگیری صفحه نمایش کمی به عقب آن اجازه می دهد تا شما را به نشستن در یک حالت نشسته.

“اگر شما می توانید پیدا کردن حتی یک بالش کوچک یا شما می توانید در واقع جمع کردن یک حوله قرار داده و آن را به کمر پایین تر بخشی از پشت, آن را به قصد فقط کمک به حفظ برخی از کسانی که بیشتر منحنی طبیعی در پشت است.”

میلر همچنین گرفتن توصیه می کند تا راه رفتن در اطراف و تغییر موقعیت هر 20 دقیقه به کاهش ناراحتی.

در چهارشنبه میلر است که میزبانی مجازی رایگان ارائه برای دانشگاه آلبرتا در مورد نحوه پیاده سازی بهترین وضعیت شیوه در حالی که کار از خانه. بازدید از بیت.ly/FRMLiveApril2020 به ثبت نام.

[email protected]

twitter.com/JunkerAnna

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im