چه دموکرات ها تبانی کردنبرای فعال کردن تقلب انتخابات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/23/2020 4:35:28 AM

یکی از مهلک ترین پدیده های دوران مدرن است collusive طرح دعوی در دادگاه. این است که چگونه کار می کند: یک جناح چپ سازمان شکایت یک سازمان دولتی است که همچنین سمت چپ کنترل می شود. طرح دعوی در دادگاه مدعی است که این سازمان موظف به انجام کاری است که آژانس می خواهم به انجام, اما دموکرات ها نمی توانید آن را به تصویب رساند. سپس احزاب–ظاهرا نامطلوب اما در واقع در تبانی–”حل و فصل” در این مورد با داشتن این سازمان موافقت به انجام آنچه در آن می خواستم برای انجام تمام همراه است. اگر همه به خوبی می رود, دادگاه وارد دستور اجرای حل و فصل است. بنابراین اثر خالص این است که یک سیاست است که دموکرات ها نمی تواند گذشت


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 6/23/2020 4:43:33 AM (شماره 453586)

من می دانم که دموکرات ها دائما در حال فریب دادن و تبدیل شده اند بیشتر آشکار در روش خود را, اما این به من. آنها هرگز استراحت در تلاش خود را برای شکست اراده مردم و نصب خود را در مکان های از قدرت است. چگونه افسرده. من در مینه سوتا زندگی می کنند و در حال حاضر به این نتیجه غم انگیز است که مهم نیست که چگونه من رای دادن. فساد بسیار عمیق و فراگیر در هر سطح که نتیجه از پیش تعیین شده است. من می دانم که رسانه ها کمک می کند تا در هر راه که آنها می توانند, اما چگونه بر روی زمین آیا کیت الیسون, زن, beater, دریافت منتخب به AG?

40 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: KatieJo 6/23/2020 4:44:34 AM (شماره 453587)

…راستی من فراموش رای من فقط فکر نمی کنم رای من مهم…

26 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: singermom9 6/23/2020 6:24:34 AM (شماره 453603)

این dems واقعا بر این باور پای صندوق های رای با هیلاری بودند و آمادگی. این بار آنها باور نمی کنم این نظر سنجی یا اما این بار آنها آماده خواهد شد. پس از نظرسنجی نزدیک آنها را پیدا کردن جعبه آرا که آنها را حساب کند. یک بار پای صندوق های رای نزدیک آنها می دانند که چگونه بسیاری از رای آنها را به نفع خود. آنها احتمالا با داشتن آراء ساخته شده و مارک آنها را در حال حاضر.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/23/2020 7:27:41 AM (شماره 453669)

از حزب دموکرات است که یک جنایتکار سرمایه گذاری شده است و بنابراین پس از تد کندی دستکاری قوانین مهاجرت.

30 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/23/2020 7:36:38 AM (شماره 453681)

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بهتر بود در بالا از این مشکل است. آنها باید متوقف پست در برگه های رای در حال حاضر کسانی که در رای گیری فقط باید در مورد ساکن است و نه از لحاظ جسمی قادر به رفتن به یک حوزه برای رای دادن. دلایل دیگری وجود دارد که به رئیس جمهور رای گیری غایب از آنجا که او زندگی می کند بخشی از زمان در واشنگتن اما خود را به محل اقامت اولیه در FL. که گفت: پست در برگه های رای نیاز به در می شود و شمارش هفته قبل از انتخابات. بدون رای باید شمارش پس از آن تاریخ! بدون رای ناگهان در یک جعبه مقوا جایی! بدون رای در یک گنجه! اگر آنها پیدا کردن آنها درجه اعتبار ساقط است. که باید این قانون برای کشور!

32 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Krause 6/23/2020 7:48:46 AM (شماره 453695)

خواهد دموکرات اذعان کرد که داشتن یک فعال سیاسی کمک به رای دهندگان با پر کردن یک رای گیری غیر اخلاقی است و یا جعلی? خواهد یک سیاستمدار دموکرات اذعان کرد که وجود دارد باید عواقب جدی (زندان) برای هر فرم از رای دهندگان تقلب ؟

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: HotRod 6/23/2020 7:55:03 AM (شماره 453701)

اگر دموکرات ها هستند و این نادرست و کج خارج از کاخ سفید تصور کنید آنچه آنها را انجام دهید اگر آنها تا به حال کاخ سفید! اوه راست. ما در حال حاضر دیده می شود که. شده است وجود دارد, کردم, تی شرت!

25 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Kafka2 6/23/2020 8:25:37 AM (شماره 453749)

با عمده فروشی ارتقاء پست الکترونیکی-در برگه های رای و رای “برداشت” از این فرصت برای رای تقلب و ارعاب رای دهندگان به یاد ماندنی است. دموکرات ها در حال کار اضافه کاری به سرقت انتخابات بعدی.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Kafka2 6/23/2020 8:30:41 AM (شماره 453756)

من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از ایالت ها را شمارش رای بیشتر از آنها ثبت نام رای دهندگان. و چگونه بسیاری از کسانی که رای — صبر کنید — خواهد بود برای دموکرات ها.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: KatieJo 6/23/2020 8:57:58 AM (شماره 453775)

این واقعیت است که آن اتفاق می افتد #9 نشان می دهد که هیچ کس جدی در مورد توقف تقلب انتخابات. 100% مردم در انتخابات غیر ممکن است هنگامی که آن را بیش از 100% مسلم این است که اثبات شده است وجود دارد ، وجود دارد هیچ تحقیقات و هیچ عواقب آن را باید بسیار جدی گرفته شود.

18 نفر بود.


خوب صبح با اشاره به تعداد 8 و تا حدودی به شماره 9; چگونه از آن است که حزب محافظه کار مردم نمی تواند در اطراف هنگامی که آنها شمارش آرا ؟ وجود دارد واقعا باید یک راه برای دریافت این انجام شده و هر چه زودتر بهتر.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 6/23/2020 10:33:42 AM (شماره 453907)

ایران در واقع تشکیل یک نیروی کار به پیشگیری و تشخیص خیانت این زمان در اطراف. در اکثر انتخابات دموکرات ها مجاز به تقلب صورت گرفته در کلمه خود را که وجود دارد بدون تقلب و در نهایت با شمارش آرا در برخی از مناطق که بالاتر از جمعیت واقعی دفعات مشاهده شده است.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: fairplay 6/23/2020 10:34:54 AM (شماره 453910)

این dems آماده خواهد شد در این زمان با تعداد زیادی از تقلب!

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/23/2020 11:13:46 AM (شماره 453992)

ما trumpeters باید پایمال کردن غیر قانونی رای به یک… فقط به عنوان ما در سال 2016….hitlery فکر او تا به حال تقلب در انتخابات پس او برنده خواهد بود…. و….ما TRUMPSTERS او را شگفت زده کرد… به همین دلیل او هرگز اذعان….او soooo مطمئن شوید که او تقلب در رای خواهد او را در دفتر بیضی….. تعجب!!

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: fairplay 6/23/2020 11:56:00 AM (شماره 454050)

از حزب دموکرات در حال رفتن به تعجب در این زمان!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/23/2020 1:03:20 PM (شماره 454146)

نگران نباشید در مورد تقلب انتخابات. رهبران حزب جمهوری خواه در حال انجام نهایت تلاش خود و نشان دادن چنین رهبری با این ویروس بیش از واکنش های خود را با صدای بلند موضع در برابر همه پل مارکسیستی خشونت خود را بزرگ موضع در برابر سرنگونی مجسمه هیچ نگرانی! این مثال از رهبری از میچ Buuuuhhh-buuuurrrhhh-buuuhhh-دو حزبی مجلس نمایندگان آمریکا و لیندزی “من باید به شومر” در توافق بر روی آن” گراهام فقط سرشار از حمایت در برابر مارکسیست تصاحب و هر گونه تقلب انتخابات آینده. اوه آره, آنها بازگشت رئیس جمهور…با چاقو!

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/23/2020 2:19:24 PM (شماره 454232)

آیا من می توانم رای شش بار برای رئیس جمهور تهمت?
مانند اوباما رای دهندگان را برای او ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: تیله 6/23/2020 3:02:11 PM (شماره 454271)

در نیوجرسی ما رای از طریق دستگاه. اما با توجه به چینی virus ما محترم فرماندار مقرر کرده است که ما باید با استفاده از ایمیل در رای گیری برای حزب جمهوری خواه اولیه بود که نقل مکان کرد و از ماه ژوئن تا جولای 7th. من اصلا آن را دوست دارم یک بیت. در آن وجود دارد اتاق را برای یک نام به پر شود اگر شما نیاز به کمک در رای گیری. این که برای یک جمهوری خواه اولیه وجود دارد تنها نامزدهای جمهوری خواه. اما برداشت هر کسی ؟ و برگه های رای تنها با حزب دموکرات نام فرستاده شد به چند صد رای دهندگان. وجود ندارد لذا در حال اجرا آن را یک جمهوری خواه اولیه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: beancounter 6/23/2020 8:02:14 PM (شماره 454587)

منظور شما به من بگویید اتحادیه زنان رای دهندگان ثبت دادخواست به disenfranchise رای دهندگان ؟ آنها نیاز به تغییر نام.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)