چگونه رسانه ها دریافت فریب خورده —دوباره در بابا والاس داستان ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/24/2020 4:18:09 AM

در اینجا ما دوباره… به عنوان قابل اعتماد به عنوان کودکان در حال فریب خورده, بابا نوئل, اخبار رسانه بار دیگر فریب خورده شده است توسط یک بدیهی است که داستان دروغ است که متناسب با مورد علاقه خود را روایت در مورد مسابقه. در سال گذشته این بود, Jussie Smollett, شکست, که در آن من یکی از اولین مفسران رسانه به تماس به عنوان فاقد اعتبار امروز بسیار متفاوت اما شبیه داستان ما آموخته اند که بر خلاف مقدار زیادی از رسانه های خشم و اخلاق, سیاه, راننده نسکار بابا والاس بود که قربانی یک طناب دار مربوط به جرم و جنایت نفرت. برای کسانی که به نحوی آن را از دست رفته بیش از آخر هفته نسکار به طور چشمگیری و اعلانی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: LaVallette 6/24/2020 5:16:50 AM (شماره 454864)

این صرفا یک مثال دیگر از آنچه جعلی رسانه های خبری می داند به آنچه که بی اعتبار Walter Cronkite “صدای خدا” مدعی دن بلکه به معنای با خود را “جعلی اما دقیق” دفاع از گزارشدهی نادرست.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/24/2020 5:54:26 AM (شماره 454875)

جلوگیری از گوش دادن به اخبار….از جمله فاکس. ادامه مطلب و ممکن است شما را در درک آنچه که واقعا در رفتن در این کشور است.

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/24/2020 5:59:58 AM (شماره 454878)

آنها می خواستند به آن اعتقاد دارند. آنها واقعا می خواستم به آن اعتقاد دارند. به دنبال بازگشت چگونه بسیاری از سال است که از یک طناب دار یافت شده است? برای سال هر نمونه به یک جعل بود. به همین دلیل من پیش بینی این یکی قرار بود به غلط و معلوم شد من درست بود. من شک دارم والاس را بدون هیچ عواقب و در همه.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: mathman 6/24/2020 6:21:06 AM (شماره 454884)

آن است که دیگر نسکار. آن است که NOOSECAR.
بیشتر rednecks. بیشتر تبلیغ. هیچ پول بیشتر.
اما آنها پس از بیدار شد!!!

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: petrichor 6/24/2020 6:31:18 AM (شماره 454895)

شما نمی خواهید به کسی که روابط یک قلاب ماهی به خط خود را. شما خواهید بود در جنایت نفرت زندان روز بعد.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 6/24/2020 6:59:54 AM (شماره 454923)

رسانه ها بود و نه فریب خورده-این تصمیم به اجرا التهابی قطعه بدون بررسی آن را برای اولین بار به این دلیل است که آنچه انجام می دهند.

28 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: George R. 6/24/2020 7:00:03 AM (شماره 454924)

وجود رسانه ها نبود فریب خورده….آن همدست; به طور معمول!

29 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MissGrits 6/24/2020 7:08:02 AM (شماره 454931)

چرا هر کس در حفظ و گفت: وجود دارد هیچ عکس از طناب دار? دیدم یکی در FB و حلقه بود در مورد اندازه انگشت شست خود را حلق آویز کردن از آنچه به نظر می رسد بزرگ درب فلزی. در صورتی که عکس باعث می شود دور بابا نسکار و MSM برای همیشه در خانواده کلمات به صورت “سهام خنده”!

17 نفر بود.


نکته این است که حتی اگر FBI در بر داشت که هیچ جرم و جنایت نفرت و همه ما می دانیم که “طناب دار” فقط یک حلقه طناب اجازه می دهد تا درب گاراژ بسته می شود به صورت دستی آن را در حال حاضر وارد اجتماعی lexicon که یک جنایت نفرت متعهد شد در برابر, تنها, سیاه, راننده نسکار. بیشتر, آن را تبدیل به بخشی از این الگوی رفتاری است که هیچ کس تا کنون تحت تعقیب جرم و جنایت.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: NorthernDog 6/24/2020 8:02:07 AM (شماره 454980)

آن را فقط مانند داستان در مورد یک توجه داشته باشید در سمت چپ در یک رستوران چک – تماس با پیشخدمت یک N*** * * * و ترک هیچ نکته. پس از بسیاری از رستوران ها تعطیل شده اند برای ماه ما در حال گرفتن یک استراحت در این داستان.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: هرشی 6/24/2020 8:04:11 AM (شماره 454982)

از این تصویر دیدم از ‘طناب دار’ آن ممکن است از مد افتاده برای یک اندام…است که آیتم بعدی, ‘اندام, نفرت,’??? به همراه محافظه کار نفرت و یا تاریخچه آن ،

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/24/2020 8:04:33 AM (شماره 454983)

در حال حاضر ما می دانیم چه نسکار ساخته شده است. برای برخی از دلیل شرکت نمی توانید صبر کنید به پرش بر روی عدالت اجتماعی ارابه موسیقی. این یک تصمیم بد به در پرتاب با یک دسته از قلدر. همه ما می توانیم همدردی با افرادی که رفته اند را از طریق غیر قابل تصور وحشت در زندگی خود را. زندگی شده است وحشتناک برای گروه های مختلف مردم و افراد در تمام طول تاریخ است. آنهایی که موفق بوده اند با وجود تاریخ خود شده اند و آنهایی که انجام شده و با وجود رونق گذشته خود را. آن شده است آسان اما آنها موفق به افزایش بالاتر از آن به دلیل آن است که تنها راه برای صلح واقعی و قناعت. عزت نفس و رضایت خود را که به دست آورده است تعریف می کند که شما هستند. چنان غرق در قربانی به دلیل زندگی است برخورد شما بد دست خواهد حکم هر کسی بدون در نظر گرفتن وضعیت خود را به یک بدبختی زندگی است. همه ما می توانید پیدا کنید امیدواریم که در این زندگی اما از آن خواهد شد هنگامی که شما در حال غرق در گذشته است. وادار کردن دیگران به پرداخت هزینه برای شخص دیگری گناهان هرگز پاک کردن گذشته و یا التیام زخم های خود را. به دنبال راه هایی برای جرم باعث می شود برای یک بدبختی وجود از آنجا که هر آنچه در گذشته درد در زندگی خود را تعریف شما.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MrsTn 6/24/2020 8:09:04 AM (شماره 454986)

رسانه ها را با استفاده از هر یک از آیتم به صدمه زدن به Pres. مغلوب ساختن پیشی جستن, حتی اگر آن را بدون اعتبار. آقای والاس باید آن را بررسی قبل از ایجاد این داد و بیداد اما شاید او می خواهد توجه است. چرا او صحبت به صاحب ماشین مسابقه?? مطمئن شوید که کسی می تواند آن را توضیح داد!! jmo (فقط به نظر من)

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: clayusmcret 6/24/2020 8:13:46 AM (شماره 454992)

زمانی که یکی به شدت می خواهد برای دیدن نژادپرستی در همه چیز یکی را ببینید نژادپرستی در همه چیز واقعی است یا نه.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/24/2020 8:30:41 AM (شماره 455006)

این نوع از داستان آنها می خواستند درست باشد و آنها ترشح بزاق بیش از چشم انداز سنجاق آن را در برخی از محافظه کار راننده نسکار خدمه یا فن اگر آنها می تواند آنها را اجرا کنید با این کار برای همیشه درست است یا نه.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: sw پن 6/24/2020 8:31:55 AM (شماره 455012)

اخبار فلش…. رسانه ها مراقبت می کند اگر این داستان درست است یا نه.
زور پانزده دقیقه مالش امریکا بینی در پو
سپس به داستان بعدی.
شستشو, شستشو را تکرار کنید.
که بازی.
چه مدت شما می خواهید به بازی ؟ بگویید تبلیغات خود را هنگامی که شما انجام می شود.
شما می توانید با استفاده از تاکتیک های خود در برابر آنها.
متوجه جیمی “سیاه چهره” کیمل است که مصرف یک “تعطیلات”?
شما باید قدرت بیشتری از شما می دانید.
از آن استفاده کنید.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/24/2020 8:35:02 AM (شماره 455017)

رسانه ها در حال حاضر منتقل میشد که به این موضوع است که خود را کمونیست Wheelhouse آن را که ساده است!

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 6/24/2020 10:24:41 AM (شماره 455172)

این Enemedia در تمام این جعلی نفرت نژادی موارد است. OK – چالش حافظه…..شده است وجود دارد و حتی یکی از این بزرگ به شدت اطلاع عموم موارد آن معلوم است و واقعی نفرت نژادی مورد ؟ حتی یکی است ؟ اکثریت قریب به اتفاق هستند و به تقابل “قربانی” را در مقابل خود. و سپس بزرگ عصری هستند و فقط برخی از ادم سفیه و احمق دیدن هر طناب و فرض کنید که آن را “طناب دار”. هر گونه واقعی در مورد این نوع از چیزی که در اخبار در 20 سال گذشته? تا آنجا که من می توانید به یاد داشته باشید 100% در حال تقلب و یا یک obiously احمق اشتباه (عمدی?).

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: anniebc 6/24/2020 3:17:16 PM (شماره 455620)

من grandpooch می تواند پاسخ این تیتر سوال و او تنها پنج ماه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: AntiStatist 6/24/2020 4:20:58 PM (شماره 455685)

چون داستان مناسب از رسانه تعصبات و آنها می خواستند آن درست باشد. آنها کاملا نفرت واقعی آمریکا است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)