چگونه COVID-19 شتاب تغییر به cashless society

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 7/7/2020 6:03:06 AM

تام عاج بنیانگذار خیابان بیکر نان Co. در فیلادلفیا تپه شاه بلوط بخش مبارزه تلاش شجاع برای سال برای مهار هزینه های بانک با تحمیل حداقل کارت اعتباری خرید از 10 دلار است. اما بیشتر مشتریان می خواستم برای رفتن cashless و آقای عاج در نهایت کوتاه آمد و پذیرفته شده های پلاستیکی برای هر معامله مهم نیست که چقدر کوچک است. حدود 78 درصد از خرید در کافه و فروشگاه در حال حاضر پرداخت از طریق کارت های اعتباری و یا دیگر انتقال الکترونیکی تا از 10% فقط پنج سال پیش. اصلاح*

*منبع اصلاح شود. استفاده از منبع اصلی تنها. هیچ “از طریق” هر گونه نشریه دیگر. نقد و بررسی قوانین و سوالات متداول قبل از ارسال دوباره.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Daisymay 7/7/2020 6:55:15 AM (شماره 469717)

من باور نمی کنم بسیاری از مشتریان می خواهید برای رفتن cashless. من فکر می کنم آن را یکی دیگر از تاکتیک ترساندن. هنگامی که ما حرکت به دور از Covid تهدیدات ما را به بازگشت به استفاده از پول نقد. در واقع من فکر می کنم اکثریت ترجیح می دهم به استفاده از پول نقد برای خرید. استثنا خواهد بود بچه های که با استفاده از کارت های بانکی خود را برای همه چیز! مهم نیست اگر آن را یک فنجان قهوه و آنها با استفاده از دبیت کارت!

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chumley 7/7/2020 6:58:01 AM (شماره 469719)

یک جامعه بدون پرداخت پول نقد است که یکی از اهداف کمونیسم. ما در حال گرفتن وجود دارد.

31 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Mizz Fixxit 7/7/2020 6:59:57 AM (شماره 469723)

بدیهی است که حذف پول نقد را قادر می سازد بزرگ دولت برای پیگیری هر خرید که به معنی گسترش کنترل دولت و بیشتر مالیات بر درآمد.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: franq می 7/7/2020 7:24:03 AM (شماره 469737)

علامت گذاری به عنوان.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 7/7/2020 8:24:26 AM (شماره 469792)

اگر شما هر گونه نقدی که پر دردسر را به من بفرستید.

8 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: triggerberg 7/7/2020 8:28:53 AM (شماره 469799)

#1 مناسب است در مورد بچه های کالج و کارت های بدهی. آنها به طور کلی نمی v]حمل پول نقد, و اگر آنها نمی تواند آنها را به زحمت خود را تغییر دهید بعد از استفاده از پول نقد. کالج سن دختر از یک دوست (که اتفاق می افتد به یک برنامه ریز مالی) گفت: در مورد پول دختر خود را جمع آوری در حالی که در یک سفر با دوستان خود; او متوجه آنها خواهد فقط خود را ترک تغییر در مقابله و راه رفتن دور. هنگامی که او از آنها خواست تا در مورد آن پاسخ این بود: “این کافی نیست که به زحمت با.” پس از آن او را برداشت تا به رها تغییر و پایان سفر نزدیک به 50 دلار ثروتمندتر.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/7/2020 8:52:43 AM (شماره 469822)

ما با استفاده از پول نقد به عنوان آنجا که ممکن است. برخی از کسب و کار خواهد شد هزینه کمتر برای معاملات نقدی اما حتی اگر آنها نمی, شما هنوز هم صرفه جویی در هزینه های بهره در کارت های اعتباری. یک دلیل وجود دارد که چرا شما خواسته می شود که در زمان معامله اگر کارت بدهی و یا اعتباری. ما حتی نمی باید یک کارت بدهکاری و اصلا قصد گرفتن یک. ما چند کسب و کار در منطقه ما که نمی خواهد یک کارت یا یک چک به شدت به پول نقد. شما می دانید که آن زمان برای ترک خرید زمانی که شما از پول نقد نه آنقدر که خود را پرتاب کارت در اطراف.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/7/2020 8:52:48 AM (شماره 469823)

در حال حاضر دولت می داند که دقیقا چه شما خرید 10 روز پس از پایان هر ماه. دانش می رود هرگز استفاده نشده.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/7/2020 8:56:39 AM (شماره 469827)

این جدید نیست در جهان ما. من انجام بیش از 40 دلار در من برای اکثریت گذشته 2 دهه. اگر من حمله کردند و کارت به سرقت رفته من از 0 $$$. اگر من پول نقد به سرقت رفته است… موفق باشید دیدن که پول دوباره.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Mizz Fixxit 7/7/2020 9:33:13 AM (شماره 469867)

ببخشید پست دوم. این موضوع تا bugged من برای سال های بسیاری به عنوان دولت و تجارت قرار داده اند محدودیت در استفاده از پول نقد. “مناقصه ها و مزایده قانونی. برای تمام بدهی های ناحیه تناسلی و خصوصی” است که هنوز هم چاپ شده در آمریکا ارز. اما بیانیه ای که نادرست است. در فرانسه به اعتقاد من وجود دارد یک معامله حد 1000 یورو پول نقد. در آینده به یک کشور در نزدیکی شما.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Mizz Fixxit 7/7/2020 9:34:59 AM (شماره 469873)

اوه خوب گرم*****. عمومی!

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/7/2020 10:13:59 AM (شماره 469923)

مراقب باشید “cashless جامعه است.” خلاصه هیچ trasaction بیش از حد کوچک برای دولت به دیدن آن مالیات آن و یا به دست گرفتن آن است. یا شما.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: jofel 7/7/2020 10:23:07 AM (شماره 469929)

در حال حاضر من می دانم که چرا فروشگاه درخواست برای تغییر کوچک همه آنها به نظر می رسد به درخواست آن!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: HotRod 7/7/2020 10:43:41 AM (شماره 469942)

من خوردم در یک برگر مشترک شب گذشته و آنها تا به حال نوشته شده نشانه آن است که گفت: “دقیق تغییر تنها و یا کارت اعتباری/بدهی.” پرسیدم چرا و به آنها گفت: هیچ کمبود سکه و اسکناس دلار است. چه چیزی باعث آن است ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/7/2020 12:13:10 PM (شماره 470050)

پس دوستان بود که زندگی در چین و به من گفت که چگونه این تغییر همه چیز وجود دارد. پس از تمام خرید ها توسط بانکی/تلفن آنها دریافتند بسیاری از کسب و کار است که به طور ناگهانی به افزایش قابل توجهی در فروش.
باعث می شود آن را بسیار مشکل تر برای مخفی کردن فروش از دولت که این همه آنلاین. و بله دولت “می یابد” بیشتر درآمد مشمول مالیات به عنوان یک نتیجه.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de