چگونه بایدن می تواند توزیعمغلوب ساختن پیشی جستن او گشتند

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 5/20/2020 5:10:22 AM

در رای گیری ملی سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن روشن 2020 پیشتاز. او را تا نزدیک به 5 امتیاز در RealClearPolitics رای گیری متوسط; او در ویسکانسین پنسیلوانیا و فلوریدا و آریزونا. چرا که بایدن مبارزات انتخاباتی به عنوان ضد برنی ساندرز: “بازگشت به حالت عادی” نامزد به جای یک تحول یک. کل زمین تکیه خود را بالا و به رسمیت شناختن نام کلی ادراک از خود likability و unthreatening رفتار است. Coronavirus همه گیر صرفا تأکید این زمین است. بایدن نشده مشکلاتی روبرو در رای گیری ملی پس از همه گیر — او منجر شده است کاملا سازگار است. این درست است حتی اگر بایدن بوده است تنزل به زیرزمین gaffing از طریق به طور کامل anodyne اظهارات در مورد COVID-19,


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: globalwarmer 5/20/2020 5:27:00 AM (شماره 416545)

مغلوب ساختن پیشی جستن بالاتر تصویب امتیاز از اوباما و یا بوش در این مرحله در دوره اول. در عین حال RCP به ما می گوید بایدن منجر شود ؟ من باید به پرتاب خبر جعلی پرچم در این یکی.

54 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: curious1 5/20/2020 5:27:54 AM (شماره 416546)

با توجه به سطح تقلب موش ها کار کرده اند در چهار سال ما باید به عمل او 50 امتیاز پشت سر و کار درآمده است.

51 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: PChristopher 5/20/2020 5:34:42 AM (شماره 416549)

در رای گیری ملی سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن روشن 2020 پیشتاز. من از شنیدن این هر روز و من تقریبا به عنوان بیمار از شنیدن آن به عنوان من در مورد شنوایی یکی دیگر مخملی-باب روز قند با پوشش coronavirus ترساندن تجاری. معمولا من انتظار شنیدن این زباله ها از خوان “به من” ویلیامز. که دقیقا این افراد ‘آنها’ هستند گفته رای گیری در سراسر کشور? تنها Commucrats?

44 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: richcorey41 5/20/2020 6:29:34 AM (شماره 416580)

بن اجازه او هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن تعصب نشان می دهد.

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 5/20/2020 6:54:30 AM (شماره 416584)

من متوقف خواندن “مقاله” بعد از جمله اول است.

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/20/2020 6:58:19 AM (شماره 416587)

اتلاف وقت NeverTrump درد دل به شدت در تلاش برای ایجاد مورد بایدن و در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. بیش از حد بد است. شاپیرو استفاده می شود به یک ذهن تیز. این خنده دار برای دیدن NeverTrump تلاش برای ارائه مشاوره به بیش چپ dem حزب است که هیچ استفاده بیشتر آنها از جمهوری خواهان انجام دهد.

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Mulhaven 5/20/2020 7:05:34 AM (شماره 416592)

ماده است و نه خود خدمت. رئیس جمهور تهمت قطعا نمی نیاز به مشاوره از بن شاپیرو در مورد چگونه برای برنده شدن در انتخابات. شاپیرو کلیات را بی ارزش هستند علوفه. در صورتی که او آن را از دست رفته این آینده انتخابات را در مغلوب ساختن پیشی جستن تیم تسلط واقعی در جزئیات و نه در کلی صدا. این واقعیت است که دانشگاهیان باید مشکل تفکر از آنجا که آنها نمی تواند رسیدگی به پیچیدگی های واقعی واقعیت این است که در معرض در شاپیرو مقاله.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: 4Justice 5/20/2020 7:30:27 AM (شماره 416613)

من کاملا موافقم #2. موش تقلب پیوسته است. حتی اگر تهمت بودند جلو DemonRats برنامه را به نفع خود بدون توجه به آنچه. ما باید آماده و حاضر به مبارزه سخت و همیشه هوشیار باشید. حالا من نمی فهمم همه منفی حمله به بن. من فکر نمی کنم او یک NeverTrumper. او به نظر نمی رسد که راه در رادیو. من از دست چیزی ؟

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: janjan 5/20/2020 8:01:14 AM (شماره 416631)

تماس بایدن با ‘پاک کردن جبهه دوم’ بر اساس دموکرات انتخابات است که در واقع طنز آمیز است. در ابتدا من فکر کردم که او در حال تبادل نظر. هر آنچه. دموکرات ها را به حال خود بر روی صفحه نمایش کامل در این بیماری همه گیر. خود رای دهندگان قرار گرفته اند به درمان آنها فکر می کنم هر کس دیگری باید دریافت کنید. بایدن از سیاست های در حال رفتن به دریافت پشتیبانی از مردم آمریکا است. نه می ساندرز’. رای گیری برای حداقل 4 سال بیشتر به نگه داشتن آنها را از زندگی ما است.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: کاترین 5/20/2020 8:04:02 AM (شماره 416637)

من کاملا حاضر به باور هر کسی با هوشی نرمال می تواند رای دادن برای او مهم نیست که چقدر شما نفرت مغلوب ساختن پیشی جستن. او از نظر ذهنی دچار کمبود. دوره. هیچ ifs ands یا buts و هنوز هم دموکرات ها و چرخ او را به سخنرانی و مانند. نشانه Twilight Zone موسیقی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: نگران 5/20/2020 8:19:09 AM (شماره 416645)

بایدن هنوز رتبهدهی نشده است انتخاب dem نامزد شده است. مردم صحبت به عنوان اگر او بودند اما نه تا زمانی که او به طور رسمی انتخاب شده است. پس از آن خواهد بود که زمان را منحرف قدیمی را عادات خرناس مو و دست در دختران جوان است. تا آنجا که کسانی که در نظر سنجی برو, من می دانم هیچ کس که خواسته شده است نظر خود را در انتظار نداریم که تا کنون پیدا کردن یکی.

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ROLFNader 5/20/2020 8:19:43 AM (شماره 416647)

بن گذراند این یکی که اگر شیف شد برگزاری یک تفنگ در دست او است ،

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: poliposter 5/20/2020 8:19:50 AM (شماره 416648)

#8, شاپیرو است هرگز Trumper. اگر چه او در حال آمدن است در اطراف. https://www.dailywire.com/news/shapiro-i-will-never-vote-donald-trump-heres-why-ben-shapiro

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: poliposter 5/20/2020 8:20:54 AM (شماره 416650)

با عرض پوزش به دو پست. وجود دارد paywall روی لینک بالا.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Sunhan65 5/20/2020 9:06:17 AM (شماره 416700)

آه عزیزم! به نظر می رسد مانند چک محافظه کار بن شاپیرو در حال حاضر پنهان برجسته ترین شواهد از حماقت پشت paywall. او با استفاده از به ادعای خود را در ماه مارس سال 2016 هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن مقاله در لینک بالا بود ضروری اعلامیه خود را محافظه کار و اصول است. در حال حاضر او می خواهد به مسئول پذیرش. من حدس می زنم آن است که واقعا همه چیز در مورد Benjamins با بن. با این وجود شاپیرو مقاله است که به خوبی به یاد در این بخش است. او گفت که او هرگز رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن. تا کنون. او گفت: هیلاری کمتر خطرناک است. او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد از دست دادن خیانت و از بین بردن محافظه کاری در هیچ منظور خاص. او در ضمنی که رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن بود معادل نژادپرستی است. در بن شاپیرو موفق به بسته تر پرشکوه خود aggrandizing خطا به فضای کمتر نسبت به سایر هرگز Trumper. شما هنوز هم می توانید پیدا کردن بسیاری از مقاله محتوا در Breibart لینک زیر دانلود کنید. بهترین از همه, بن نمی توان یک سکه. که من به ارمغان می آورد به سوال کلی تر: چرا بن هنوز هم در کسب و کار ؟ شاپیرو باعث می شود زندگی خود را با این ادعا به محافظه کار خواهد بود. اما چرا من پرداخت هر کسی که به این ادعای ابلهانه و insultingly اشتباه است ؟ من نمی خواهد. من همین حالا کلیک کنید به عنوان خوانده شده و یا remunerate هرگز Trumper در هر راه من می تواند به جلوگیری از. در سال 2016 آنها دشمن در داخل ما گیتس و برخی همچنان در خدمت دشمنان ما (به عنوان مثال ببینید شاپیرو در اندرو یانگ زیر). من می خواهم همه آنها را از کار اخراج شدند. من می خواهم همه آنها را خوانده نشده از محافظه کار جنبش است. بیشتر هرگز Trumpers. https://www.breitbart.com/politics/2016/03/05/ben-shapiro-explains-why-hell-never-vote-for-trump/ https://loomered.com/2019/08/01/ben-shapiro-who-never-supported-trump-pumps-up-democrat-yang/

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 5/20/2020 9:07:56 AM (شماره 416703)

نظرسنجی می تواند رسیدن به هر نتیجه آنها به سادگی با انتخاب نمونه است. ما می بینیم اندی کومو یا که Whitmer جادوگر به عنوان جبهه دوم اگر چیزی بود که آنها می خواستند ما را ببینید. اعتبار سنجی شد برای همیشه لطفا برای خرد هنگامی که هیلاری کمی گرد و غبار.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HotRod 5/20/2020 9:17:29 AM (شماره 416724)

دموکرات ها و رکتوم ساکنان (رسانه ها) اعتقاد داشت انتخابات در سال 2016. از آن خواهد شد فوق العاده خود را به تماشای چهره بی ایمان در ماه نوامبر!

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/20/2020 9:32:38 AM (شماره 416743)

وقتی که شما تماشای یک ویدیو مونتاژ بایدن از زیرزمین عقب نشینی شما فکر می کنم, “اوه خدای من این مرد است که با تمام وجود ذهنی”.
شما کراوات که با خرناس مو حمله به زنان و کودکان و فکر می کنم هواداران خود باید احمق و توهم. ‘پیشرو در انتخابات چه انتخابات در این مرحله رئیس جمهور تهمت ممکن است قادر به تلنگر کالیفرنیا. اگر هیلاری کلینتون نمی تواند برنده با ستاره ها در آسمان FBI حمایت از او و تن از پول در جریان و تقلب انتخابات این کنده جو بد بودن انگشتان قطعا دارای یک نبرد دشوار در مقابل او. این لمس سلاح مخفی اگر بایدن در ادامه اگر VP انتخاب کنید و آن.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: سمت راست 5/20/2020 9:52:32 AM (شماره 416773)

باور ندارند که این جمهوری تا نوامبر 3rd.
است از آن من است یا Breitbart نوسانی به سمت چپ به تازگی ؟ همه که من می بینم عناوین از هار ترین چپی. کسی که می خواهد به عنوان خوانده شده آنها را ؟ آیا Breitbart می خواهید به از دست دادن بینندگان خود را مانند خرحمالی?

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Strike3 5/20/2020 10:42:09 AM (شماره 416835)

کاملا وجود دارد هیچ مقایسه ای بین توانایی ، اگر رای دهندگان تشکیل شده بودند از افراد صادق در سمت راست منحنی بل این رای گیری خواهد بود حدود 95 به 5 دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نفع. من هیچ نظری ندارم آنچه که مردم را در جو بایدن به جز که “D” پشت نام خود را که به وضوح باید برای ایستادن “بیشعور.” نیمی از این کشور است یا بیمار روانی, مست, سکس با مواد مخدر و یا آنها هیچ ایده که وجود دارد این است که در انتخابات آینده است. ما در خنده لیبرال ها که گاهی اوقات می تواند صدا منسجم و یا به عمل آنها بیشتر انسان و مانند آن, اما خالی نگاه در چشمان خود را هنگامی که آنها شروع به موعظه خود آموخته فلسفه داستان. آن را مانند شبیه سازی انسان شروع دهه پیش و آدام شیف مورد استفاده قرار گرفت به عنوان مدل پایه.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 5/20/2020 10:46:32 AM (شماره 416840)

این همه در مورد برگزاری این خانه در حال حاضر …. و شاید با در نظر گرفتن سنا. یا یکی از — و یا خدای ناکرده هر دو — کراوات را مغلوب ساختن پیشی جستن در رج از ژانویه سال 2021 به ژانویه 2023 حداقل.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Vespasian 5/20/2020 11:33:33 AM (شماره 416886)

تقلید مسخره امیز خنده دار در بایدن https://www.youtube.com/watch?v=5k-3FiPepz4

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: سخت Nard 5/20/2020 12:05:33 PM (شماره 416933)

این همه بخشی از طرح بزرگ – بایدن نشان داده شده است برای به راه جلوتر از مغلوب ساختن پیشی جستن (او را) درست مثل هیلاری درست بود تا روز انتخابات. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده و حزب دموکرات ادعا می کنند در انتخابات تقلب و تقلب در این دادن و سپس دلایل قانونی برای انجام تحقیقات یکی پس از دیگری برای چهار سال آینده. مگر اینکه pubbies پیروزی در خانه و نگه دارید و سنا و سپس خواهیم دید فروشی بازنشستگی از خارج از قدرت موش (امیدوارم).

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: snakeoil 5/20/2020 12:34:13 PM (شماره 416966)

این اتوها افسرده. بازگشت در شب انتخابات در سال 2016 من نمی دیده بان هر گونه اخبار تا حدود 2 هستم چون به من گفته شد این جانور برنده توسط یک حاشیه بزرگ. امید PT تکرار می تواند هری ترومن با برگزاری نیویورک Slimes با یک اشتباه تیتر نشخوار Pro جو شکست نارنجی ، هر ذهن منطقی را انتخاب کنید PT. اما نفرت عشق و نفرت منطق و من را دیده اند یک کمپین نفرت بود.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/20/2020 2:12:44 ب. ظ (شماره 417076)

جو بایدن?
روشن دونده جلو?
در میان چه کسی ؟ خانواده اش ؟ بن است که مصرف اسید دوباره.
دیدن رنگ اشیاء براق.
باید نمونه برداری شده بدخیمی را بستنی..
فقط به عنوان عجیب و غریب به عنوان او است… چرا این باید به عنوان خوانده شده ؟ برای شوخ طبعی ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Strike3 5/20/2020 3:17:45 PM (شماره 417117)

من هم تبدیل شده در نتایج انتخابات در سال 2016 حدود 8 ساعت به خاطر من دیدم چند عمده کشورهای در حال اجرا به حتی با PDT به آرامی خزنده. به عنوان او شروع به برنده شدن چند تن از کسانی متحده و سر صحبت در اخبار نگاه مانند آنها وحشت و شروع به گریه من نمی تواند آن را خاموش. زمانی که هیلاری منادی اعلام کرد که او به رختخواب رفت و خواهد بود وجود دارد هیچ نتیجه ای اعلام کرد تا صبح روز بعد من شروع به پریدن کرد و داد و فریاد در حدود 2 هستم. بهترین شب من تا به حال در هشت سال است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Rama41 5/20/2020 3:53:12 PM (شماره 417139)

#8 #13. اگر دیدگاه خود را بر اساس سال 2016 خود را به قضاوت تاریخ. شاپیرو برای رای دادن نیست یا ورق گرم یا مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. او در کالیفرنیا ساکن پس از آن ساخته شده تفاوت به هر حال. پس از آن نظرات خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن برای بهتر تغییر کرده است. روزانه خود را در پادکست است که ارزش گوش دادن به اما او بیش از حد سریع است. (آهسته آن را اگر شما می توانید.) او را بزرگ پوشش در Coronavirus و همچنین سیاست است. من در جناح چپ برادر او متنفر است. که همه شما نیاز به دانستن.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de