چگونه اقدام مثبت پیچتا میشل اوباما

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 7/14/2020 5:18:22 AM

در سال 1985 میشل اوباما ارائه پایان نامه ارشد در گروه جامعه شناسی از دانشگاه پرینستون. اگر چه میشل درو چنین نتیجه گیری پایان نامه خیره کننده کیفرخواست اقدام مثبت. کسانی که از آن بهره مند میشل که مهمترین آنها ممکن است هرگز بهبود یافتن از آن نیش. پایان نامه او آمده است مانند گریه برای کمک. “من پیدا کرده اند که در پرینستون مهم نیست که چگونه هر چقدر لیبرال و روشنفکر از سفید اساتید و همکلاسی ها سعی می شود نسبت به من,” او می نویسد: “من گاهی اوقات احساس می کنم مثل یک مهمان در دانشگاه; همانطور که من واقعا تعلق ندارند.” او این کار را نکرد.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Strike3 7/14/2020 5:41:12 AM (شماره 477663)

این خبر برای کسانی از ما که از خواندن نامه. ما به تماشای کسی که پرداخت شد 300K یک سال توسط یک بیمارستان در شیکاگو اساسا اشغال دفتر زیرا که شوهر او بود. پس از آن ما شاهد کسی نقش بانوی اول بود که حتی یک بانو و متوجه نیست که افرادی که در واقع تا به حال کار برای زندگی نه او قدر مصرف همراهان از چوب لباسی به لوکس نقاط تعطیلات در حالی که آنها strugged را به خانه پرداخت. پس از آن وجود دارد کتاب او ادعا نوشته اند که تنها با تاکید بر این واقعیت است که او منفور همه چیز در مورد امریکا.

91 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chase9365 7/14/2020 6:00:48 AM (شماره 477670)

شما احساس مانند یک بازدید کننده به دلیل رک و پوست کنده شما فقط نیست که هوشمند است.

82 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: FleetUSA 7/14/2020 6:31:54 AM (شماره 477676)

بسیاری از دانش آموزان احساس می کنم مثل یک بازدید کننده, بدون توجه به آنچه رنگ پوست.

50 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/14/2020 6:38:15 AM (شماره 477679)

کودک فقیر!

29 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: George R. 7/14/2020 6:48:59 AM (شماره 477688)

زباله ها است که شناخته شده است به عنوان میشل اوباما باید همچنان در ابهام او/او/آن غنی سزاوار!

49 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Saryden 7/14/2020 7:01:43 AM (شماره 477696)

خانم حسین (ع) نقش قربانی تقریبا به شور و نشاط او به عنوان تغذیه در تغار در حالی که FLOTUS. این امر می تواند لذت بخش به شنیدن بیشتر از او.

61 نفر بود.


من به دست آورده کارشناسی ارشد در اقتصاد در یک پیچک پس از ارتش. تدریس دانشجویان دوره لیسانس کمی منصفانه. یکی از خاص کارهای عادی و روزمره ما منفور در تلاش بود به مدرس مثبت اقدامات بچه ها (که 90 درصد از آنها که بودند با دیگر 10% بودن شکارچی Bidens جهان) و کشیدن آنها را در سراسر خط پایان. به سادگی یک عکس از اصلاحی, تدریس خصوصی, کلاس می توانست جایگزین این مقاله با عبوس و عصبانی و تحت عنوان چهره — و گاه به گاه گفتار من می خواهم در مورد چگونه افتضاح بود که من در ارتش خدمت کرده است.

78 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 7/14/2020 7:25:07 AM (شماره 477711)

من با خواندن بخشی از خواندن نامه. به خیریه از آن خوانده شده در 7 سطح کلاس.

63 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Hobbitmom 7/14/2020 7:34:32 AM (شماره 477720)

Mooch نمی خواهم به عنوان یک زن سیاه پوست عصبانی, اما, او, است و همیشه خواهد بود. چه چیز دیگری است که او شناخته می شود ؟ ثابت hectoring آزار دهنده قلدری بودن کلاس اول دفاع میکند. برای Mooch زندگی چنین schtruggle! تعجب می کنم چرا ؟

53 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 7/14/2020 7:49:56 AM (شماره 477731)

من شده است گفت: یک نسخه ساده شده از این پس Mooch در صحنه ظاهر شد – در واقع او عصبانی است و تلخ است چرا که او می داند deep down که او یک تقلب کامل. او تا به حال همه چیز دست به او در زندگی به دلیل محتوای ملانین و او می داند که او نه به دست آورده و یا سزاوار هر یک از آن.

69 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/14/2020 7:58:46 AM (شماره 477736)

اقدام مثبت کلاسیک “آموزش کسی به ماهی” مشکل است. شما نمی توانید به پایان دم از فرآیند آموزش و “را” برای کمبود در آموزش و پرورش تا به آن نقطه با قرار دادن مردم به موقعیت که آنها در حال آمادگی برای. آنها به سادگی نمی باید ابزار مورد نیاز به گرفتن. سیاه و سفید جامعه دچار عدم تمرکز در آموزش و پرورش در اوایل به دلیل آن است که “اقدام سفید” و “چرا زحمت چون سفیده و اجازه نمی دهد که سیاه پوستان به هر حال موفق”. از سن جوان بین نژادهای نیاز به تمرکز بر روی یادگیری “چگونه ماهی”. این پیام است که سیاه پوستان و در واقع بسیاری از جامعه است که “هر کس همان است” و “آنها تنها برگزار می شود به دلیل این که آنها را تکذیب کرد فرصت ها به جلو حرکت می کند”. این یک دروغ است. افرادی وجود دارند که به سادگی برتر در برخی از چیزهایی که در مقایسه با دیگران است. آموزش و پرورش قطعا می تواند شما را بهتر اما نیز وجود دارد که تاثیر استعداد و شخصیت و تمایل به کار است که می تواند قابل توجه است. نتایج بستگی دارد در ورودی. اما چپ رهبری می گوید که تنها دلیل برای تفاوت در نتیجه تعصب است که اجازه نمی دهد موفقیت برای “برخی”. همچنین نشان میدهد که “کسی” است که بر علیه شما کار شما را عقب نگه داشتن. آن را می شود آسان پاسخ به شکست و یا بی کفایتی. به جای خود بررسی و کار را به بهترین شما می توانید حتی اگر آن را ممکن است نه “بهترین” شما عقب نشینی به سرزنش و خشم. در مهندسی, من می دانستم که وجود دارد “دقیق” مردم از من اما من بهتر بود در تولید نهایی محصول. من از تو رفتگی در دیوار. من می توانم کار با smart مردم به اذیت کردن پاسخ و سپس ادغام آن را به کار من. من به رسمیت شناخته شده و من نفس خود را با ارزش است. هیچ کس نمی تواند به شما یاد می دهد که. اما مردم شما یاد می دهد چگونه به رنجش.

60 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/14/2020 8:09:46 AM (شماره 477747)

شما نمی توانید یک آموزش و پرورش به موجب اقدام مثبت شما می توانید دریافت مدرک بدون شک. من فکر می کنم میشل معتقد است که در خود روایت و برتری.من فکر نمی کنم او به اندازه کافی فروتنی به منعکس کننده که در آن او درست توانایی های رتبه بندی با بقیه جامعه است. پاسخ اغلب متوقف می شود رتبه بندی به دلیل برخی فقط تست هست یا پشته تا هر اندازه گیری. پس از آن باید سیستم اندازه گیری. آن را دوست دارم یا نه ما رتبه افراد در زندگی واقعی است. شما استخدام کسی که خود را کاهش چمن راه شما ترجیح می دهید و استخدام نمی که به سرعت راه خود را از طریق نقاط از دست رفته و هک کردن گل های خود را مگر اینکه شما همسر من و در گیر شدن با او. ما در حال آماده سازی مردم برای تمام جنبه های زندگی واقعی کشویی مقیاس برای آنها. من می گویم همه جنبه ها به دلیل آن است که کاملا امکان پذیر است برای دریافت مدرک کمتر از یک تعریف کامل از آموزش و پرورش در پشت آن و به دست آوردن یک شغل که در آن اقدامات موفقیت هستند و به همین ترتیب تنظیم شده است. در عین حال با تمام است که کار در برابر آنها برخی از decedents از بردگان بالاتر از آن را تمام و اکسل زمانی که آنها واقعا نمی باید برای آنها انتخاب می شود بهتر از آن است. آنها به من احترام و تحسین است. FYI میشل که نمی خواهد شما فقط در مورد من از دست شما با من 8th grade writing سطح مهارت.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Newtsche 7/14/2020 8:27:30 AM (شماره 477763)

“.. به طور جدی ناخوشایند حقیقت…”

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: MMC 7/14/2020 8:33:46 AM (شماره 477774)

بعد از این همه سال از ‘امتیاز’- لطف و خیریه هستند نه فنی.. قدردانی حیاتی برای خوب بودن – و آن این است که انعکاسی در چهره و اعمال. این می تواند به نوبه خود ترش دور به یک لبخند.. اما قدردانی می آید با نگاهی به گذشته – و خود آگاهی است. حق snatches شادی از هدیه و تجربه است. اگر او/او نبود چنین تهدیدی برای دموکراسی سوزاندم تر خواهد بود احساسات – به جای سولفات صفرا بالا بردن خشم است.

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Laotzu 7/14/2020 8:49:27 AM (شماره 477785)

من فکر می کنم آن می توان گفت که BHO نسبتا روشن و البته تنبل ، چه روشن و خوب به دنبال مرد در یک غیرجذاب کم نور است ؟

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: felixcat 7/14/2020 9:39:31 AM (شماره 477842)

من نمی خواهم عمل کنيد. آن است که نژاد پرستی. اما فقط یک بار من می خواهم به شنیدن برخی از موفق, سیاه آمریکا فقط می گویند هنگامی که او/او کردم او شروع به دلیل رنگ پوست خود را گرفت و آن را از وجود دارد. فقط یک بار اذعان کرد که رنگ پوست خود را به شما کمک کند – و نه ثابت harping که رنگ پوست لطمه می زند. از آنجا که ما می توانید ببینید که چقدر اوباما (پدر و مادر و دختر), Oprah, LeBron James, eDwayne Johnson, Will Smith, و غیره همه باید “رنج” به دلیل رنگ پوست خود را.

15 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: padiva 7/14/2020 9:54:18 AM (شماره 477868)

او ‘بازدید’ در زمان بدن.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/14/2020 10:02:35 AM (شماره 477876)

پایان نامه فقط یک دلیل که چرا من بیزار نگارش علمی. من که می خواستم برای گرفتن دکترا اما ایده نوشتن یک پایان نامه من را خاموش خیلی من scrapped همه چیز.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/14/2020 10:02:36 AM (شماره 477877)

میشل اوباما دستبند خود را خواسته و نفرت افزایش روزمره با آن در ذهن باعث می شود او خود زندانی است.
این یک اختلال شخصیت با “اقدام مثبت” انباشته در بالای آن است که باعث می شود او هرگز برای برنده شدن در یک مسابقه به بالا. گناه است و سپس به آن اضافه شده زمانی که او به دست آورد چه اکثر آمریکایی ها از هر رنگ و هرگز رسیدن و میشل اوباما می داند که.
میشل اوباما می داند که او و شوهرش تقلب در تلاش برای زندگی با آن با نشان دادن خشم در همه زمان ها.
یک فرد از رنگ باید تحسین افرادی که قبل از آنها آن عظمت به دست آورد و بدون اقدام مثبت اما آیا آن را بر روی خود را دارند. نقص شخصیت مانند میشل اوباما را مطالعه هرگز کسی مانند آن را آسان تر به نفرت. آیا شما فکر می کنم میشل اوباما را تحسین Condolesa برنج? قطعا نه.

15 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/14/2020 10:03:53 AM (شماره 477881)

میشل حداقل یک چیز راست او یک بازدید کننده به عنوان این است که هر دانش آموز! دانشگاه شما نیست “برای همیشه خانه است.” رک و پوست کنده نه این زمین است. میشل و خانواده مایل به صرف زندگی خود را درگیر در این احمق ماموریت رفع این بد جهان شکسته. سفید کودکان و نوجوانان که در شایستگی خشمگین AA plebe برای گرفتن نقطه ای که خود را نابغه می تواند بهترین دوست را اشغال کرده اند. AA plebe متنفر همه چیز سفید که به خاطر آنها باید مانند عمل گامی Fetchit یا مردیا جوان زن صفت از بر باد رفته خود را در جهت مناسب در میان سفید پوستان است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: hammondb3 7/14/2020 10:05:09 AM (شماره 477883)

مثبت عمل می کند و هیچ کس هر نعمت… 1. کسانی که در حال ترویج فراتر از مجموعه ای از مهارت های قرار داده شده در یک محیط که در آن آنها با شکست مواجه خواهد شد. 2. کسانی که قادر و ترویج در اقدام مثبت خواهد شد برنامه بازدید با سوء ظن 3. هر کس که زندگی را لمس کسی ترویج فراتر از توانایی های خود را رنج می برند به عنوان یک نتیجه از خود بی کفایتی. 4. کسانی که نادیده گرفته شده است زیرا پوست خود است نه رنگ مناسب خواهد بود مجبور به کار در موقعیت های که ترویج پتانسیل خود را بداند. استعداد و آموزش و پرورش است که بخشی از به هدر رفته است. هیچ کس برنده است.

23 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Italiano 7/14/2020 10:10:43 AM (شماره 477898)

میشل اوباما: “آنها گفت: من به اندازه کافی خوب نیست.” من اعتقاد دارم که آن را جورج خواهد شد: “میشل شما نیست به اندازه کافی خوب. ما در زمان شما به هر حال.”

12 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DVC 7/14/2020 10:19:42 AM (شماره 477913)

من یک کپی از این نامه چند سال پیش, و بله, آن است که به معنای واقعی کلمه مزخرف خواندن. و آن سه گانه فاصله است و چیزی شبیه به 1 1/2″ سمت حاشیه, از جان گذشته برای ایجاد رقت انگیز چند کلمه “را” صفحات بیشتر برای اضافه کردن فیزیکی بلند به یک سند که تا به حال بسیار کمی فکری بلند. اقدام مثبت مردمی اغلب راه در بیش از سر خود را. و آن را کمک نمی کند که آنها واقعا از آن باعث می شود آنها را می دانیم که آنها کمتر قادر و تلاش می کند تا فشار آنها را به انجام کارهایی است که آنها قادر به انجام شایستگی و در برخی خطوط از کار با خیال راحت. اقدام مثبت است که نژادپرستی نظاممندآن همیشه بوده و همیشه خواهد بود. شکافها در یک سیستم آموزش و پرورش باید اختصاص داده شود با صلاحیت و شایستگی و نه رنگ پوست.

22 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Italiano 7/14/2020 10:25:38 AM (شماره 477920)

من تو را دیدم این دست اول در UCLA قانون در اواخر 70s. AA پذیرش شد و پس از برتری دارند و از لیگ شرم آور بود. عمدتا لیبرال روش سقراطی اساتید مجبور به تماس با آنها را از زمان به زمان آن زیبا نیست. سال بعد من به نام به یاد من از طریق نوار وضعیت وکیل جستجو در پایگاه داده برای دیدن اگر هر یک از آنها بار گذشت. نوچ.

17 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: هرشی 7/14/2020 10:26:03 AM (شماره 477921)

Moochie یک مثال نخست از “پیتر اصل” را ترویج می شود به یک محل به مراتب بالاتر از ظرفیت آنهایی که به عملکرد..

18 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Terry_tr6 7/14/2020 10:31:15 AM (شماره 477935)

برای کسانی که ممکن است تعجب چه به ظاهر “روشن اما تنبل” باراک دیدم در mochelle شاید آن برگرد رایت نشان دادن او را “نور” و چقدر بهتر از او می خواهم در زندگی انجام با ریش.

21 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: DVC 7/14/2020 11:22:10 AM (شماره 477988)

بخش خنده دار به من در مورد “مشکلات” از نوشتن یک پایان نامه است که من مدرک کارشناسی ارشد در MechEng پایان نامه نسیم بود برای نوشتن. من صرف 18 ماه نوشتن نرم افزار کامپیوتر, انجام شبیه سازی های کامپیوتری از یک وسیله نقلیه هیبرید ساختمان واقعی در مقیاس کامل خودرو نمونه اولیه و سپس تست نمونه اولیه و جمع آوری اطلاعات بر عملکرد بود که در مقایسه با نتایج شبیه سازی. هنگامی که تمام کار فنی انجام شد نوشتن آنچه من انجام داد و چگونه من آن کمی وقت گیر است و نیاز به برخی از تلاش برای سازماندهی اطلاعات در بهترین راه است اما آن را واقعا دشوار است قطعا نه ترسناک بود چون این فقط یک گزارش از آنچه که من انجام داده بود. و من هنوز نسخه از پایان نامه و هر چند سال من اجرا در سراسر آن را در کتابخانه و فهرست از طریق آن یک بیت. آن را هنوز هم بخواهد من به عنوان یک قطعه از کار به عنوان یک دستاورد است. من نمی توانم تصور کنید که Mooch طول می کشد هر گونه غرور در او غمگین سند است. این فقط یک سند اثبات این است که او سزاوار نیست به جایی که او بود و احتمالا خجالت به او به جای یک دستاورد به افتخار.

11 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: bighambone 7/14/2020 11:47:07 AM (شماره 478006)

وجود دارد بسیاری از آمریکایی ها در این اقدام مثبت سطل که “آیا تست خوب” و می خواهید ریاضیات و مرتبط با رشته های دانشگاهی می شود کاهش یافته است به عنوان مورد نیاز افراد از مطالعه. همه آنها برای در آوردن چینی و هندی برای انجام آینده ریاضیات و یا به طور کلی بنیادی مرتبط با شغل.

6 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: mathman 7/14/2020 12:05:29 PM (شماره 478024)

به عنوان مورد با بسیاری از “نظرسنجی” میشل پژوهش نتواند هر شناخته شده آزمون از ارتباط. یکی می توانید در قرعه کشی بدون نتیجه گیری از 22 درصد پاسخ. البته روی کاغذ نوشته شده است عجیب. هیچ محتوای برای رفتن بر روی. 78 درصد پاسخ نداده اند. که تنها مطالب معنی دار. چه کسی می داند چرا ؟

6 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: udanja99 7/14/2020 1:36:58 PM (شماره 478112)

#16, IIRC عدالت توماس در حال حاضر انجام می شود که.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/14/2020 3:18:40 PM (شماره 478220)

آن است که غیر ممکن است برای پیچ کردن کسی که در حال حاضر راه گذشته که نقطه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: rochow 7/14/2020 3:36:19 PM (شماره 478250)

البته شما تعلق ندارد. Revrum جسی Jackthon کردم شما به پرینستون آن را از مغز خود را و یا نمرات خود را. در این روز شما می توانید صحبت می کنند به درستی و یا یک جمله مگر اینکه آن را در اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته. شما همچنان وجود دارد به دلیل رنگ به پایان رسید و در آنجا به دلیل رنگ خود را. ایضا خود را به اصطلاح شوهر, و بسیاری از دولت که با حضور Haaavaaad! هر کسی که تا به حال خوانده بخشی از پایان نامه و??? به عنوان هیچنز گفت: “نوشته شده در یک زبان ما صحبت نمی کنم’!

5 نفر بود.


من او را سرزنش نیست. به عنوان یک کودک پدر خود را با استفاده از سر خود را برای دریبل عمل.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: PostAway 7/14/2020 5:14:29 PM (شماره 478321)

مدارک و شواهد از یک کمتر-از-100 IQ این واقعیت است که میشل تحصیل کرده بود در پرینستون و هاروارد قانون و در عین حال همیشه موفق به لباس حتی در موارد یا مانند او توشه رو از دست داد و او تا به حال به سرعت مد یک جبه از Ramada Inn پرده و یا او در حال رفتن به یک K-Mart آتش فروش در داغ ترین روز سال است. اضافه شده به آن در زمانی که آمریکایی ها از دست دادن زندگی خود را پس انداز او می خواهم را به یک نمایش بزرگ از گرفتن قدرت در سراسر جهان AF-1 نه به ذکر است از خوردن گوشت گاو کوبه در حالی که صدور حکم دانش آموزان به ناهار تازه از هر نزدیکی dumpsters.

3 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 7/14/2020 9:12:33 PM (شماره 478497)

آن را نمی خواهد که اهمیت که در آن میشل به کالج رفت. او تا به حال یک نژادی تراشه بر روی شانه او تمام عمر او خواهد بود و شکایت کرده اند در یک تاریخ و کالج و همچنین به عنوان یک مدرسه نخبگان. او را ثروتمند ممتاز و در زندگی ما WH برای 8 سال به اندازه کافی حس قدردانی از همه که آمده راه خود را. او داده شده است بسیاری به دست آورده و هیچ چیز. میشل دارای “graced’ پوشش هزاران نفر از مجلات در سراسر جهان به عنوان هیچ کس هنوز به پیشنهاد Melania Trump یک صفحه پوشش, شلیک در 4 سال. که در آن امتیاز سفید?

1 نفر این را پسندیدند.


خروس سیاه بزرگ, black عشق یک اردک. شصت سال بعد از آن و آن را هنوز هم “شما نمی خواهم من علت من سیاه” در واقع من نمی خواهم شما مهم نیست که چه رنگ شما ادعا می کنند. مهم نیست که چقدر پول شما به معنای هر آنچه که شما در آینه نگاه باربی هرگز خیره بازگشت. در واقع هنگامی که شما سمت چپ WH باربی در زمان جای خود را. من نمی فهمم چرا مردم فکر می کنند پول می دهد و آنها را به اعتبار. به زودی به شما به عنوان باز کردن دهان خود را, ما باید تصویر. من یک همسایه که صرف خواهد شد راه خود را به ورشکستگی نگهداری با جونز و یا هر فعلی است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de