آمریکا وعده تحقیقاتقانون پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و آمد راجر سنگ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/11/2020 6:14:52 PM

آمریکا واکنش نشان داد و با عصبانیت به رئیس جمهور تهمت جمعه حرکت به رفت و آمد به زندان سیاسی عمل راجر سنگ — خواستار بررسی و حتی قانون برای جلوگیری مشابه commutations دوباره اتفاق می افتد.”رئیس جمهور تهمت تصمیم به رفت و آمد این حکم از بالا کمپین مشاور راجر سنگ است که می تواند به طور مستقیم دلالت کردن او را در سوء جنایی است که یک عمل سرسام آور فساد” مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا گفت: در بیانیه ای در روز شنبه. او در ادامه به قول می دهم که کنگره را “اقدام” برای جلوگیری از چنین آینده commutations:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: janjan 7/11/2020 6:30:06 PM (شماره 475044)

دوباره دموکرات ها می خواهند به صرف زمان و پول نقد و چه مغلوب ساختن پیشی جستن قانون اساسی می کند. در عین حال سیاسی خود را پایه همچنان به نابود کردن کشور با برکت خود را.

26 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: jalo1951 7/11/2020 6:33:47 PM (شماره 475050)

من فکر کردم رئیس جمهور تا به حال قدرت برای رفت و آمد هر کسی به جرم یک جرم فدرال? اگر چنین است چرا hissy مناسب در مورد یکی دیگر از تحقیق و تفحص ؟ هر رئيس جمهور را مورد عفو قرار داده و یا تبدیل مردم ما ممکن است با آن موافق نیست اما آنها تا به حال حق را به آن را انجام دهد. او دارای اختیارات لازم برای انجام این کار مانند آن است یا نه. من آرزو می کنم کسی که چسب پلوسی را بسته دهان با چسب فوق العاده.

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: hisself 7/11/2020 6:36:29 PM (شماره 475056)

مارک ریچ هر کسی ؟

28 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/11/2020 6:36:57 PM (شماره 475057)

تهمت نمی مراقبت در مورد تحقیقات خود را و نه تهمت هواداران که قصد انتخاب مجدد او در ماه نوامبر.

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: David کلید 7/11/2020 6:39:02 PM (شماره 475061)

خنده دار نبود خشم و سکوت دموکرات ها ثبت نکرده که هم اوباما و بیلی پسر عفو و دوستان و مالی همکاران و خارج و از جنایتکاران.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Cardsfan 7/11/2020 6:50:55 PM (شماره 475076)

هممم – “قانون” برای لغو قانون اساسی ؟ موفق باشید اگر چه آنها را دور با آن حداقل برای مدتی با Obamacare.

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/11/2020 6:51:43 PM (شماره 475077)

بیشتر بی معنی bloviating توسط حزب دموکرات. آن را در متمم قانون اساسی به منظور محدود کردن رئیس جمهور را عفو قدرت به دلیل آن است که قانون اساسی که آن را می دهد به او. البته هر ریاست جمهوری اقدام می تواند به طور موثر محدود impeaching و محکوم یک رئیس جمهور که آن را انجام داد حتی اگر آن را کاملا قانونی است. که نیاز به یک کنگره که به طور کامل مخالف رئیس جمهور برای شروع و حاضر به کنار قانون و سنت به رای دادن به استیضاح بدون هیچ دلیل خوب است. که چه خانه dems سال گذشته بود اما آنها تا به حال هیچ جا در نزدیکی 2/3 سنا رای مورد نیاز است. اکثریت یک حزب مایل به حمله به یک رئیس جمهور از حزب خود را خودکشی است.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rob_NC 7/11/2020 6:54:25 PM (شماره 475084)

آن را نگه دارید تا دانه های برف….نوامبر است فقط در اطراف گوشه….فراموشی خواستار

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: davew 7/11/2020 6:56:06 PM (شماره 475087)

بنابراین حزب دموکرات خواهد بود و نه ایجاد یکی دیگر از سیاسی کاری در واقع از بررسی این گزارش از چینی whistleblower virologist است که خطر زندگی خود را به گزارش چگونه چین عمدا تحت پوشش گسترش COVID و هزینه زندگی صدها هزار آمریکایی زندگی می کند. چقدر پول آنها و عوامل خود در مطبوعات در واقع از CCP?

11 نفر بود.


حداقل آنها در حال عبور از قوانین ما را پشیمانی در آینده است. نمی خنگ Dems متوجه آنها تنظیم سوابق برای هر ورودی مجلس نمایندگان?

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DVC 7/11/2020 7:07:14 PM (شماره 475099)

“قانون” آره تنها چیزی که تغییر خواهد کرد رئیس جمهور نامحدود قدرت عفو است برای تغییر قانون اساسی از آن است که به طور مستقیم ایجاد شده در آن. صفر شانس است. پوند شن و ماسه, Dems.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: JoElla زنبور عسل 7/11/2020 7:20:39 PM (شماره 475116)

من یک احساس وجود دارد بسیاری از افرادی که به عنوان بیمار و خسته به من از تماشای این دسته از preening, bloviating windbags صرف دلار های مالیاتی ما در “تحقیقات” به PDJT. که همه آنها را انجام داده اند از آنجا که مرد شد POTUS. به عنوان شماره 10 گفت: به بهترین از آن آمده است کمتر عبور از مضر قانون. من خسته از آنها و از همه خود را shenanigans. من فقط می خواهید از شر آنها و شورش عوامل. من نمی خواهم به آرزوی حتی یک گرانبها روز از زندگی دور, اما عقرب نمی تواند به زودی به اندازه کافی. ممکن است مردم به اندازه کافی برای ایستادن خدا و ممکن است او بر ما رحم.

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 7/11/2020 7:21:38 PM (شماره 475118)

مطمئن شوید که به بررسی سوء جنایی و فساد قرار داده است که راجر سنگ در سیاسی موهای متقابل ضد آمریکایی و ضد حزب دموکرات وهله اول.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Folsomguy 7/11/2020 7:25:38 PM (شماره 475121)

و آنها هستند که در حال تشویق آزادی 8000 زندانی در کالیفرنیا است.

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Crusty_Rusty 7/11/2020 7:28:47 PM (شماره 475126)

آسمان به Murgatroyd!
که تا به حال thunk آن است.
من انتظار POTUS به ادعای اجرایی re امتیاز هر یک از کارکنان خود شهادت.
شاید آنها به سادگی باید استیضاح آقای ترامپ دوباره فقط قبل از انتخابات!
می تواند هر کسی طلسم ” منجر بالن در رعد و برق?
هاهاها DEMOCRAPS……..

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 7/11/2020 7:42:31 PM (شماره 475137)

“من می دانم: بیایید استیضاح او را برای آن!”

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/11/2020 8:02:38 ب. ظ (شماره 475152)

مخرب محاکمه یک رئیس جمهور نشسته است که هر حق در قانون اساسی به انجام آنچه او انجام داد. رئیس جمهور باید شکایت خانه Demonrats.

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Ben در اطراف 7/11/2020 8:32:02 PM (شماره 475161)

با سلام و سالخورده نانسی قدرت عفو می آید از قانون اساسی و سخنران نمی تواند فقط اعلام تغییرات به آن است. با عرض پوزش محترم یک لیوان آب آلو.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: john56 7/11/2020 9:14:28 PM (شماره 475179)

چگونه می توان آنها را بررسی? تند و زننده نانسی بسته کردن خانه. و انتخابات نجومی است که به زودی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: هرشی 7/11/2020 9:35:55 PM (شماره 475194)

بررسی, بررسی, بررسی…او در درون خود توانایی…شما متعفن لیبرال کون دستمال مرطوب باید به بررسی خودتان را برای فساد و دروغ گفتن و…کنگره یک گروه از نوکیا…..

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Nimby 7/11/2020 11:28:47 PM (شماره 475251)

مطمئن شوید که صرف پول افراد دیگر شما مخلوقات!!!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de