خانه دموکرات معرفی لایحه دادنcoronavirus کمک به مهاجران غیر قانونی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: PageTurner, 4/5/2020 1:07:53 AM

خانه دموکرات معرفی قوانین جمعه که اجازه می دهد مهاجران غیر قانونی برای دریافت پول از coronavirus امداد بسته است. کالیفرنیا در کنگره لو کوریا و دو تن دیگر از نمایندگان مجلس با معرفی این ترک هیچ مالیات دهندگان پشت عمل می کنند که اصلاح 2 تریلیون دلار coronavirus بسته محرک اقتصادی, با توجه به روزانه تماس گیرنده. “من وحشت زده به یاد بگیرند زحمتکش taxpaying مهاجران بودند از سمت چپ از 2 تریلیون دلار مراقبت عمل” کوریا در بیانیه ای گفت جمعه. “توسط ریخته گری از مهاجران ما در حال قرار دادن برخی از ما بیشتر ساکنان آسیب پذیر در معرض خطر است. هر مالیات دهندگان فردی صرف نظر از تابعیت, وضعیت نیاز به کمک های دولت در حال حاضر.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: SALady 4/5/2020 1:11:59 AM (شماره 368904)

آره فقط به خاطر حفر شیطان-موش!!!!! نه تنها این کار هیچ شانسی برای تصویب در مجلس سنا آن را نیز هیچ شانسی برای زنده ماندن حق وتو از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن!!!!

42 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 4/5/2020 1:21:44 AM (شماره 368907)

بازی به رای خود را در پایگاه — بیگانگان غیر قانونی. نه یک فرصت در این جهنم می شود از طریق مجلس سنا. و حتی اگر که ترسناک اتفاق افتاد مغلوب ساختن پیشی جستن حق وتو این است.

44 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: gramma b 4/5/2020 1:31:50 AM (شماره 368913)

Illegals را فقط به انجام آنچه آنها را همیشه انجام دهید. آنها رفتن به اتاق اورژانس به یک نام ساختگی پس از جست و خیز خروج از افراد دیگر به پرداخت صورتحساب خود را.

38 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: wilarrbie 4/5/2020 1:32:25 AM (شماره 368914)

تغییر مسیر و divy تا مرکز کندی 25 میلیون. شامل یک طرفه بلیط هواپیما. رایگان!!

39 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DaBigGuy 4/5/2020 1:54:58 AM (شماره 368919)

بیشتر شبیه به ترک هیچ مالیات دهندگان را در کیف پول, پشت عمل می کنند. و چه #4 گفت!

22 نفر بود.


پاسخ 6 – نوشته شده توسط: در واقع 4/5/2020 1:55:02 AM (شماره 368920)

ما می توانیم مراقبت از جهان غیر قانونی بیگانگان قبل از مردم خود ما با شماره امنیت اجتماعی. که بیشتر جذب بی سواد illegals است که به شغل ما از سیاه پوستان است.

23 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: watashiyo 4/5/2020 1:57:14 AM (شماره 368921)

اگر مراقبت از آنها بسیار در مورد بیگانگان غیر قانونی استفاده از خود میلیون ها نفر از پس انداز خود را!

28 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: JediJerry 4/5/2020 1:58:07 AM (شماره 368922)

چگونه در مورد ترک هیچ شهروند ایالات متحده پشت سر شما دسته یک سوراخ. ما شهروندان هستند کمتر با ارزش تر از یک دسته از بیگانگان غیر قانونی در ذهن خود. تفاوت بین آمریکا و یک سطل پر از مدفوع سگ است که مسئولیت رسیدگی به.

23 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bighambone 4/5/2020 2:17:23 AM (شماره 368933)

اگر این پیشنهاد تا کنون به مجلس سنا سنا باید اصلاح این خانه لایحه برای ارائه است که هر بیگانه غیر قانونی که اعمال می شود برای کرونا ویروس امداد در عوض با ارائه یک راه غیر قابل استرداد بلیط اتوبوس به مرز.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Trigger2 4/5/2020 2:47:50 AM (شماره 368952)

اگر illegals نمی خواهم که از بیشتر آنها می توانید حرکت بازگشت به کشور خود را دارند. که چه ارزیابان و خدمه خود را بگویید مالیات دهندگان زمانی که آنها شکایت درباره افزایش مداوم از ارزیابی های خود را – “اگر شما نمی خواهید به آن حرکت می کند”.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mobyclik 4/5/2020 7:50:03 AM (شماره 369084)

موش ها و متحدان آنها به اصطلاح “رسانه” خیلی دوست دارم برای دیدن این مجلس یا رئیس جمهور تهمت وتو این زباله ها. سپس آنها می توانند همه جیغ و ناله خود را از مورد علاقه ترین کلمه در جهان: “RACISSSSSTS !!!!!!!!”

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: نگران 4/5/2020 8:12:39 AM (شماره 369102)

هرگز ذهن illegals. که در آن است بررسی کنید ؟ بیشتر نگرانی برای مهاجمان از ما شهروندان!

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: udanja99 4/5/2020 8:41:58 AM (شماره 369141)

رسانه ها می, بیهوده گویی و دیوانه و اشک موهای خود را در “نژاد پرستی” از vetoing این لایحه اما این بار فکر نمی کنم آن را به پرواز. Pelosi کردم smacked وارونه سر با واکنش بیش از گذشته گوشت خوک لادن بیل و او را بیش از این حماقت بیش از حد. و فقط فکر می کنم کمپین تبلیغات آنها خرگوش توزیع به PDT. و او را در برابر demonrats سقوط می آیند.

13 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: NeverVoteDem 4/5/2020 8:55:57 AM (شماره 369163)

هیچ کس بالاتر از قانون به جز illegals.

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: mizzmac 4/5/2020 9:08:16 AM (شماره 369179)

با توجه به IRS ITINs گفته صادر شده صرفا به عنوان وسیله ای برای بیگانگان غیر قانونی به پرداخت مالیات فدرال اما در واقع آنها استفاده می شود بیشتر بیگانگان غیر قانونی که در واقع بدون پرداخت مالیات و که فایل اظهارنامه مالیاتی فدرال تنها به ادعای بازپرداخت مالیات به طور عمده از طریق اعتبار مالیاتی کودک (CTC) اضافی کودک اعتبار مالیاتی (ACTC) و به دست آورده اعتبار مالیات بر درآمد (EITC) در صورت عطف به ماسبق (تا 3 سال). اعتبار مالیاتی کودک ممکن است اجازه می دهد filer برای کاهش مالیات بر درآمد فدرال تا 1000 دلار برای هر فرزند واجد شرایط. تحت ITIN غیرقانونی بیگانگان می تواند ادعا تا بیست و کودکان است. یک سال در آتلانتا در بیش از $46 میلیون در ITIN بازپرداخت شد و فرستاده شده به یک آدرس توسط IRS برای 24,000 بیگانگان غیر قانونی که در این گزارش ذکر شده است که همان آدرس را در اظهارنامه مالیاتی خود را.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/5/2020 9:18:03 AM (شماره 369187)

کوریا ممکن است من پیشنهاد می کنم که illegals رفتن به خانه به مکزیک و هر جا که دیگری از آنها آمد. من مطمئن هستم که خود دولت تمام خواهد شد بیش از حد خوشحال به ظرف امداد پول از رویاهای خود.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Strike3 4/5/2020 9:54:10 AM (شماره 369228)

لو با نام مستعار Jose Luis کوریا است pandering به homeys. شگفتی بزرگ است. آنچه که وضعیت مهاجرت خود را? به من بگویید که چگونه یک بررسی از این دولت در طول این بحران قرار می دهد هر کسی در معرض خطر است. بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد این است که ظاهرا این کار مالیات دهندگان را مجبور به بازگشت به کشور که در آنها شهروندان است. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را مهر این تلاش در اخاذی با “را تکذیب کرد.”

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: garyhope 4/5/2020 10:00:50 AM (شماره 369238)

حذف همه بیگانگان غیر قانونی بلافاصله و اجازه ندهید که هر بیشتر به کشور دوره! ما به اندازه کافی از مشکلات خود ما به مراقبت از.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 4/5/2020 10:38:25 AM (شماره 369304)

من ترک خواندن در “کار سخت مالیات پرداخت مهاجران” خط زمانی که من نمی بینم کلمه غیر قانونی قبل از آن.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: edgar 4/5/2020 11:21:55 AM (شماره 369358)

انجام بهترین خود را برای خدمت به موکلین خود.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Zumkopf 4/5/2020 11:51:07 AM (شماره 369382)

عزیز تشکر. کرری: لطفا به من اجازه می دهد به صمیمانه با تشکر از شما برای تلاش های خود را. این است که درمانی برای ما رای دهندگان به یادآوری شود از زمان به زمان به چه دموکرات واقعی اولویت هستند. صمیمانه زهرا P. S. شما ممکن است بخواهید به اصلاح اظهارات خود هر چند از آنجا که قریب به اتفاق اکثریت قریب به اتفاق از بیگانگان غیر قانونی مالیات پرداخت نمی کند از هر نوع. به وضوح شما باور آنها مستحق فرو بردن به مکان fisc با این وجود. Z

1 نفر این را پسندیدند.


سرفصل های ما را ببینید: آمریکاییها به اخراج همه illegals
نه به کمک و آسایش به دشمن!

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “PageTurner”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im