خانه تماس: با استفاده از مجازی مراقبت برای محدود کردن گسترش coronavirus – Wed, 25 Mar 2020 PST

توسط Dr. Bob Riggs برای سخنگوی-نقد و بررسی

در این زمان از اجتماعی فاصله به کاهش گسترش رمان coronavirus ارائه دهندگان خدمات پزشکی و سیستم های تغییر چهره به چهره و مراقبت های پزشکی به “مجازی مراقبت” تا آنجا که ما می تواند به نگه داشتن بیماران و کارکنان به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. ما شده اند انجام می دهند مجازی مراقبت برای سال و به تازگی اضافه شده نوآوری. بیماران قدردانی به راحتی از گرفتن مراقبت از خانه های خود و اجتناب از سفرهای غیر ضروری به درمانگاه. و با هم ما در حال نگه داشتن جوامع ما امن تر است.

اکثر سیستم مراقبت های بهداشتی باید مشاوره, پرستار, خدمات کارکنان 24/7 توسط پرستاران ثبت شده که آموزش دیده برای ارزیابی بیماران از طریق تلفن به اعتبار توصیه های پزشکی و مستقیم بیمارانی که نیاز به دیده می شود به مناسب تجهیزات پزشکی. آنها را به گرفتن مشاوره آسان و سریع است.

بزرگترین حجم مجازی مراقبت در عمل من بوده است امن ایمیل از طریق ما ثبت الکترونیکی پزشکی سیستم پورتال. من می توانم ارسال بيماران نتایج آزمون و یادآوری و بیماران می توانند به من ایمیل سوالات مانند درخواست برای توضیح از آزمایشگاه درخواست دوباره پر کردن و یا بحث از علائم و گزینه های درمان.

ما باید با استفاده از برنامه ریزی تلفن بازدیدکننده داشته است برای 20 سال گذشته در عمل من. مانند ایمیل بازدیدکننده داشته است این گفتگو در مورد علائم درخواست داروها و یا پیگیری گفتگو در پاسخ به درمان طیف گسترده ای از بیماری ها. ما در حال گسترش استفاده از این بازدیدکننده داشته است در حال حاضر به کاهش تعداد مخاطبین و بالقوه برای گسترش عفونت است.

بسیاری از کار ساخت یک تشخیص در هر گونه تعامل با بیمار در یک چهره به چهره روبرو می شوند و یا مجازی یک بر بیمار تاریخچه. کسانی هستند که جزئیات از شروع یک بیماری اولیه آن و تغییر علائم, عوامل است که آن را بدتر می کند و آنهایی که آن را بهتر است. با دقت گوش دادن و پیگیری سوالات ما توسعه یک لیست از امکان تشخیص. ما پس از آن محدود کردن این لیست به احتمال زیاد تشخیص است. در یک بازدید مجازی ما باید به تکیه بیشتر بر روی داستان, اما ما ممکن است نیاز به منظور تست اضافی برای تایید تشخیص.

در Kaiser Permanente ما به تازگی نورد شکل جدیدی از ارائه دهنده بیمار تعامل است که سازمان من تماس مراقبت چت. این با استفاده از گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر نرم افزار اجازه می دهد تا بیمار به یک مکالمه با یک سرویس دهنده با استفاده از زمان واقعی چت آنلاین. آن را نیز اجازه می دهد تا بیمار به ارسال عکس در زمانی که مورد نظر است. آن است که کارکنان و پزشکان و دستیاران پزشک و پرستار شاغل. بیماران درک است که آن را احساس می کند بیشتر خصوصی دلیل این که شما لازم نیست که می گویند علائم را با صدای بلند.

یکی دیگر از خدمات ما برای ما ارائه دهندگان خدمات و بيماران چیزی است که ما تماس بگیرید e-consult. با استفاده از این من می تواند جمع آوری بیمار داستان امتحان آزمایشگاه اشعه ایکس و عکس و از تخصص همکاران به بررسی سوال من و نمودار بیمار و نشان می دهد, تشخیص, درمان و یا آزمایش های بیشتر.

من به تازگی به حال یک بیمار مبتلا به بثورات جلدی بود که نه بهبود. با عکس, یادداشت های من و چه بیمار سعی کرده بود بدون موفقیت, متخصص پوست قادر به تشخیص و پیشنهاد یک طرح درمان یک شبه این کار را برای بیمار دور زدن نیاز اضافی برای قرار ملاقات.

البته در زمان وجود دارد هنگامی که یک بازدید مجازی کافی نیست و بیمار باید دیده و مورد بررسی قرار گرفت. زمانی که مورد نیاز است یک برنامه ایجاد شده است برای به انجام رساندن آن را با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. با توجه به نیاز ما به کاهش انتقال رمان coronavirus ما انتخاب محاکمه و اثبات مجازی مراقبت به بیماران ما برای مراقبت در راه آنها ترجیح می دهند و انجام بهترین های ما به پایین همه خطر بیمار شدن.

باب Riggs یک پزشکی خانواده پزشک در Kaiser Permanente را Riverfront مرکز پزشکی. ستون خود را به نظر می رسد هفته ای دوبار در, سخنگوی-نقد و بررسی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>