خانه تماس با: ساخت عادات جدید چوب – Wed, 26 Feb 2020 PST

توسط Dr. Bob Riggs برای سخنگوی-نقد و بررسی

بسیاری از ما که قطعنامه های سال جدید احتمالا در سمت چپ آنها را به کنار جاده در حال حاضر. شما ممکن است تعجب که چرا شما نمی تواند نگه دارید تا که عزم رفتن به ورزشگاه پنج روز در هفته و یا بچه های خود را بخوانید و چهار روز در هفته – و شما در حال ضرب و شتم خود را بیش از آن.

دلایل بسیاری وجود دارد. برخی از آنها به دلیل از هزاران سال از برنامه نویسی توسط تکامل برای زنده ماندن در یک نوع کاملا متفاوت از محیط زیست از آنچه ما در زندگی در حال حاضر. نگه داشتن خواندن برای یادگیری برخی از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای کمک به ایجاد عادات سالم چوب.

اولین انتخاب “قابل توجهی” تاریخ شروع مهم نیست. معلوم ما بیشتر خوش بینانه در مورد قادر بودن برای رسیدن به اهداف هنگامی که آغاز شده در تاریخ است که احساس می کند مانند شما در حال گرفتن یک شروع تازه است; چرا شما ساخته شده است یک قطعنامه سال نو در وهله اول.

بنابراین قبل از اینکه شما راه اندازی مجدد خود را به وضوح در تقویم نگاه کنید و پیدا کردن یک تاریخ است که خارج از غرفه: اولین روز بهار روز تولد شما, برای اولین بار بعد از لنت اولین روز از نور روز صرفه جویی در زمان ملی خواندن در سراسر آمریکا روز است.

استفاده از وسوسه های بسته بندی به نگه داشتن انجام این عادت جدید. آن می تواند کمک به ایجاد انگیزه شما را به انجام چیزی که شما ممکن است احساس کنید بیش از حد خسته و یا غرق به انجام اما که شما می خواهید به انجام بیشتر.

بیایید می گویند شما می خواهید به نگه دارید تا با کارهای بیشتر به طور منظم. اولین چیزی که شما انجام دهید این است که پیدا کردن یک پادکست یا صوتی است که شما لذت ببرید و حتی شاید یکی که شما در نظر بگیرید یک لذت گناه. هنگامی که شما آن را برداشت خودتان را یک قاعده: شما فقط می توانید گوش دادن به آن را هنگامی که شما در حال انجام کارهای عادی و روزمره.

وسوسه بسته بندی می تواند برای همه نوع از همه چیز. شاید تنها مورد علاقه خود را latte هنگامی که شما در حال انجام کارهای اداری شما در خصوص ترس و یا درمان خود را به یک مانیکور زمانی که شما به عنوان خوانده شده چیزی خسته کننده است. شما ایده را دریافت کنید.

برای چیزی است که شما می خواهید برای انجام این کار چند بار در روز مثل یوگا خودتان یک تقویم فیزیکی و چسبیدن به آن را در جایی که شما هر روز آن را ببینید. هر روز شما انجام یوگا, حتی, just a 10-minute جلسه نوشتن “یوگا” در تقویم در رنگ های روشن. هر زمان که شما در تقویم تبریک خود را برای کار به سمت هدف طولانی مدت شما.

تجربه قدردانی هر روز خود را بهبود می بخشد چشم انداز بلند مدت در زندگی و باعث می شود آن را آسان تر به چشم پوشیدن ارضاء فوری (تماشای تلویزیون روی مبل) و به دنبال اهداف دراز مدت خود را (رفتن برای یک پیاده روی پنج روز در هفته).

پرورش قدردانی در زندگی روزانه خود را برای کمک به شما در رسیدن به اهداف آینده و استقامت در برابر سختی و جلوگیری از تخریب آینده خود را خود. نگاهی به چند دقیقه در هر روز به فکر می کنم در مورد آنچه اتفاق افتاده در آن روز که باعث می شود شما سپاسگزار است.

آن می تواند به عنوان کوچک به عنوان یک پارکینگ خوب نقطه هنگامی که شما به مغازه بقالی رفت و کسی در محل کار ارائه به شما کمک کند با یک پروژه و یا دیدن اولین زعفران از بهار است.

آخرین بیت از مشاوره برای ایجاد عادات سالم چوب ؟ به اندازه کافی خواب. احساس خستگی تمام وقت عادی است و محرومیت از خواب مزمن منفی می گذارد ذهنی و جسمی و باعث می شود شما احساس می کنید بی کیفیت.

هنگامی که شما احساس می کنید نکبتی همه شما می توانید در مورد فکر می کنم احساس بهتر در حال حاضر که باعث می شود آن را آسان تر برای قرار دادن خاموش خود را دستیابی به هدف بلند مدت.

باب Riggs یک پزشکی خانواده پزشک در Kaiser Permanente را Riverfront مرکز پزشکی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>