وحشتناک! CBS هک پائولا رید به آن دست می دهد –حملات و لام رئیس جمهور تهمت –سوء پايه بلند كن بادي – آنچه در مجموع ننگ!(تصویری)

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/14/2020 3:54:45 AM

کم جدید برای خانه مطبوعات سپاه!چقدر وحشتناک! CBS اخبار هک پائولا رید قطع رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روزانه خود را در کاخ سفید پايه بلند كن بادي! او از کنترل خارج شد! رید حمله به رئیس جمهور تهمت بارها و بارها او را قطع کرد. او در مجموع ننگ! رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به حق به نام او را “شما می دانید که شما جعلی است. خود را در کل شبکه… مردم عاقل هستند به شما!”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: darthmuaddib 4/14/2020 4:38:11 AM (شماره 378811)

حتی من همسر واقعی یار در هر معنی واقعی کلمه می خواستم به سیلی حق خود در سراسر چهره.
من از سوی دیگر شده اند که کمتر محدود در پاسخ من.

43 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PChristopher 4/14/2020 4:42:13 AM (شماره 378812)

آنچه کاملا ننگین راه برای رفتار کنند. آنها فکر می کنم آنها سخت هدف قرار دادن روزنامه نگاران; آنها چیزی جز یک دسته از حزبی ارسال ها در حال اجرا و پوشش برای چینی ها و سوروس. رئیس جمهور باید متوقف سوالات.

50 نفر بود.


پاسخ 3 – ارسال شده توسط: جودی 4/14/2020 5:04:49 AM (شماره 378816)

مغلوب ساختن پیشی جستن باید شکایت CBS برای 2 جعلی گزارش حاکی از یک بیمارستان نیویورک بیمارستان نیویورک پرستار ICU گفت: NY بیمارستان نمی خواهد او را با یک ماسک…او شده بود بیکار بیش از یک سال و…آن نگاه کنید تا…باور نکردنی است. ABC نشان داد یک کرد ترکیه-درگیری..این یک تفنگ محدوده عمل در کنتاکی. مغلوب ساختن پیشی جستن باید شروع اخبار جلسه هر روز با اثبات روزانه جعلی ،

41 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Edgelady 4/14/2020 6:02:55 AM (شماره 378832)

واقعا نمی تواند او را یک لیبرال هک – آشفته و غیر حرفه ای و بدیهی است که مناسب بود در کاخ سفید را فشار دهید ،

33 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: JL80863 4/14/2020 6:21:32 AM (شماره 378842)

با Alcindor?

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 4/14/2020 6:30:58 AM (شماره 378850)

از رئیس جمهور ما درست استعدادهای شده است برای دریافت ضد آمریکایی خائن در MFM به آشکار خود را به طور کامل.

40 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/14/2020 6:40:50 AM (شماره 378864)

شنیده تصویری و او بود که راه خروج از خط. او باید از او کشیده صندلی امنیتی. لطفا به یاد داشته باشید که فردا دارای سابقه اصلاح فیلم واقعی از ویدئوها به حمایت تبلیغاتی خود را. این فرد تا به حال صفر احترام به رئیس جمهور ما. چرا که آنها اجازه می دهد این اتفاق می افتد در طول جلسات?

39 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: AhClem 4/14/2020 7:15:01 AM (شماره 378884)

“متوسط خبرنگار ما صحبت به 27 سال…آنها به معنای واقعی کلمه چیزی نمی دانند.”
–بن رودز اوباما و معاون مشاور امنیت ملی

31 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: franq می 4/14/2020 7:23:07 AM (شماره 378888)

از او شنیده است. به اونا هر بشکه آقای رئیس جمهور. تماس با آنها را برای دروغگو که آنها هستند.

22 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lazyman 4/14/2020 7:29:01 AM (شماره 378892)

من تعجب می کنم چگونه است که در 50 سال زمانی که او یک مادر بزرگ و نوه او بپرسید که چرا او آمده بود تا بی احترامی به گذشته POTUS.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/14/2020 7:59:25 AM (شماره 378932)

رفیق رید مطبوعات را تصویب بدینوسیله لغو برای همیشه لطفا برای!
پوند شن و ماسه!

20 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Daisymay 4/14/2020 8:13:18 AM (شماره 378957)

من فکر می کنم باید وجود داشته باشد اختصاص صندلی در اتاق جلسه. پس از آن همه از خبرنگاران شناخته شده به آشوبگران باید نشسته در ردیف عقب را! که گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن ندارد به تماس با این افراد است. او هرگز نباید تماس در رید, Alcindor و جیم آکوستا. در نهایت کارفرمایان خود را به جای آنها در صورتی که هر گونه امید گرفتن سوالات خود را پرسید! مغلوب ساختن پیشی جستن باید بیس بال! همچنین باید وجود داشته باشد یک نسخه ارسال می شود قبل از جلسه امروز هشدار هر کسی در حضور و غیاب به قوانین اتاق. هر کسی که درمان را نه رئیس جمهور با احترام خواسته خواهد شد که به ترک بلافاصله! وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا رئیس جمهور باید درمان شود با چنین بی احترامی توسط خبرنگاران و باید آن را! من می دانم که Acosta او پرس کارت باطل شده و دیگر ایستگاه های از جمله روباه رفت به خفاش برای او و او آن را کردم. که هرگز نباید دوباره اتفاق می افتد. به معنی پیدا کردن! رئیس جمهور باید حرف آخر!

23 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: janjan 4/14/2020 8:26:23 AM (شماره 378985)

مغلوب ساختن پیشی جستن اجازه خود را به واکنشی که. او باید گفت: او را به نشستن و سپس نام شخص دیگری است. او POTUS و او ناشناخته mouthy خبرنگار تلاش برای ایجاد یک نام برای خود. آنها برابر نیست.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/14/2020 8:51:36 AM (شماره 379017)

او توسط رئیس جمهور تهمت کاملا!
اگر بالاتر یو پی اس در CBS ادامه اشتغال خود را هر چند. آنها را سر در گم احمق ها!
او به آن تعلق دارد در جری اسپرینگر.

17 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: msjena 4/14/2020 9:02:53 AM (شماره 379036)

او در مجموع ننگ. اگر او می خواهم به بررسی رئیس جمهور روزانه جلسات نیست زمان برای انجام آن است. چه او فکر می کنم او در حال رفتن به می گویند به او نفرت انگیز (“تند و زننده”) اتهامات چیست ؟ تهمت بسته او را به عنوان او باید.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: msjena 4/14/2020 9:06:18 AM (شماره 379043)

من فقط نگاه او را تا. او نمی باید در رشته روزنامه نگاری است. او در رشته حقوق. من حدس می زنم او در فکر بود که او را “پری میسون لحظه.”

12 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/14/2020 9:12:15 AM (شماره 379052)

این معادل نوپا جیغ تمام راه را از طریق یک سفر به فروشگاه مواد غذایی. رسانه ها نمی تواند به آن راه می اندازد و اوقات تلخی. آنها نفرت که برنده شده است برنده روزانه جلسات در حالی که عمو جو و دیگر حزب دموکرات در حال نشسته اند در خانه های خود هستند و یا قطع و یا صدا مانند بی کفایت و احمق. بنابراین رسانه ها در تلاش برای خرابکاری رئيس جمهور در جلسه توجیهی و منطقی مردم در معرض خود را برای آنچه که هستند; هیستریک, احمق دستور کار رانده عضو شورای نظارت مدت.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Venturer 4/14/2020 9:12:41 AM (شماره 379055)

او نیاز به دریافت گذاشته است. ممکن است آرام او را کمی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 4/14/2020 9:14:57 AM (شماره 379059)

نیست شوهرش یک لابی برای چین ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: udanja99 4/14/2020 9:16:14 AM (شماره 379061)

من فکر می کنم که PDT خواستار این “روزنامه نگاران” فقط به طوری که مردم آمریکا می توانید ببینید که برای خود چه unhinged شعله ور مهره موارد آنها هستند. او خواستار بر روی آنها و سپس او spanks heck از آنها در مقابل کل کشور است.

11 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 4/14/2020 9:17:55 AM (شماره 379067)

در آخرین رسانه ها تحت فشار قرار دادند پایین. احسنت آقای رئیس جمهور. و journo در لباس قرمز! من تقریبا شکست تلویزیون. با هر توجیهی, رسانه ها نشان می دهد این کشور که آنها واقعا هستند: مقیاس جهان است. دیروز آنها توهین و بی احترامی کینه جو, گستاخ, نفرت, دروغگو, کرکسهای و دیگر صفت. برای اولین بار آنها را به عقب رانده. آنها نباید اجازه داده شود در همان اتاق با رئیس جمهور و یا در داخل کاخ سفید در همه. قرار داده و آنها را در یک اتاق در سراسر خیابان و یا در یک چادر در پارک لافایت در ویدئو کنفرانس به طوری که آنها می توانید درخواست خود را قبل از تنظیم مارپیچ سوالات. من نمی خواهم Fauci, اما من فکر می کنم او یک سخنرانی در پشت صحنه به نحوه برخورد با مطبوعات است. مطبوعات در تلاش است به اخلال در نیروی کار.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/14/2020 9:26:37 AM (شماره 379081)

#16, که توضیح می دهد که بسیاری. تن او و بازجویی شد بسیار شبیه به یک صلیب معاینه. او آموخته است که در دانشکده حقوق و متاسفانه آن کار نمی کند کاملا به روشی که او می خواست. او می خواست برای یک لحظه مثل تام کروز را در چند مردان خوب هنگامی که او را مورد پرسش, جک نیکلسون. عمده شکست در بخشی خود را. او آمد در سراسر به عنوان یک بی احترامی پتیاره رانده شده توسط جاه طلبی برای ایجاد یک نام برای خود را با هیچ چیز به توصیه او اما یک صدای نفرت انگیز و نگرش است. آنچه او می خواست یک قلب توقف دادگاه حاضر اما همه او سرشار از تجربه و باطل harridan نالایق به مجموعه پا به اتاق جلسه. همه او موفق به انجام بود به خودش نگاه کوچک و خرده و رئیس جمهور آمد به دنبال کاملا بیمار به عنوان یکی زمانی که با موفقیت در برخورد با یک سرکش نوجوان و یا کودک نو پا.

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: doctorfixit 4/14/2020 10:52:35 AM (شماره 379183)

پائولا رید. دشمن مردم است. وحشتناک haranguing harpy معیوب بدنام کردن ادم خائن و بدنهاد. sanctimonious خزیدن مار.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: stablemoney 4/14/2020 12:30:14 PM (شماره 379320)

رئيس جمهور ما تا به حال به انجام اضافه بار آموزش رسانه ها همه آنها را شستشوی مغزی شده است اما هیچ یک تحصیل کرده. مغلوب ساختن پیشی جستن ملت است پدر نیاز به اصلاح و نادان و بسیاری از آنها. پل رید آمد در سراسر به عنوان یک خراب نوجوان, هرگز خود را شسته و لباس و یا آماده یک وعده غذایی برای خودش و نه تا کنون با حضور در یک مدرسه دولتی با علوفه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 4/14/2020 12:32:16 PM (شماره 379324)

آقای رئیس جمهور! حذف این cretin از آینده تماس با ما برای همیشه لطفا برای! او می افزاید: هیچ چیز به گفتمان ملی. او یک گیاه توسط چین و یا برخی از دیگر دشمن کشور و پنهان به عنوان یک “روزنامه نگار”… چه شوخی!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 4/14/2020 12:32:31 PM (شماره 379325)

او واقعا یک کمی تند و زننده bwitch.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Smart11344 4/14/2020 1:14:22 PM (شماره 379404)

William S. Payley بنیانگذار فردا بدون شک یک lefty. من مطمئن هستم که اگر قرار بود تمام عیار مترقی است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de