هالیوود بحران هویت: نویسندگان و تولید کنندگان هشدار ‘نژادپرستی معکوس’ در صنعت فیلم است که ایجاد یک ‘سمی’ آب و هوا برای هر کسی که یک سفید, middle-age man

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: zephyrgirl, 7/12/2020 8:27:42 AM

به عنوان تخته های چوبی گرفته شده از shopfronts و استودیو بسیاری اسیاب به آرامی به زندگی, هالیوود جوابی نیامد و در یک بی موقع heatwave. معروف بلوارها روشن و خاموش شدن در 40C رقیق و گرم سانتا آنا بادها فن بورلی هیلز قصرها. متزلزل #MeToo, فلج توسط Covid-19 50 میلیارد دلار در صنعت فیلم است در نهایت در حال ظهور از چهار ماه مستند – تنها برای پیدا کردن یک جدید و بسیار متفاوت که در آن تنش در حال افزایش است و قطعا به عنوان دماسنج.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: franq می 7/12/2020 8:30:16 AM (شماره 475439)

هالیوود می ورشکسته برای همه من مراقبت. من دی وی دی های مجموعه به خوبی مواجه نگردند. و اگر من بیشتر نیاز به وجود محلی با استفاده از کتاب فروشگاه که در آن آنها می توان به ده سنت دلار.

39 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: droopydog 7/12/2020 8:38:10 AM (شماره 475449)

آنها ساخته شده خود را خوک sty اکنون در آن غوطه ور شویم. من احساس می کنم خوش شانس به بازنشسته و یک زن و شوهر از سال پیش.

44 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: pros7767 7/12/2020 8:41:57 AM (شماره 475454)

خوب خوب خوب. مراقب باشید آنچه شما برای حمایت! پس از داشتن شده است سخنرانی توسط این preening پرشکوه سنجش برای سال به نقطه ای که من حاضر به رفتن به سینما به جز در شرایط بسیار نادر مناسبت بسته به کسی که مدیر است این کفش در حال حاضر بر روی پای دیگر! خوش آمدید به جهان ما است که شما آغاز شده است. من فقط می توانید تصور کنید که ضرر و زیان این استودیو در حال رفتن به. فیلم های خود را در حال حاضر به اندازه کافی بد. پرتاب در فیلم با بازیگران با تجربه و بد موضوع از آن خواهد شد سرگرم کننده به تماشای هالیوود از داخل منفجر شدن! بسیار برای “woke”. احمقها همه.

60 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Bluefindad 7/12/2020 8:45:31 AM (شماره 475460)

“اما” گریه روبسپیر با سر خود را بصورتی پایدار و محکم پناه میبرند در آغوش گیوتین “من یکی از شما!”

41 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: philsner 7/12/2020 8:54:13 AM (شماره 475468)

شما نمی گویند!

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Pearson365 7/12/2020 8:58:04 AM (شماره 475478)

این جنون نژادپرستانه است که به تاثیر اغلب اگر نه همه داد و ستد عمومی شرکت. بر خلاف هالیوود, سخت ترین ضربه خواهد بود و متوسط سن زنان و نه مردان, چرا مردان بودند ضربه جنسیتی در استخدام و ارتقاء سهمیه دهه پیش. ذینفع از کسانی که ضد سفید نر سیاست های عمدتا جوان سفید زنان که در حال حاضر سن متوسط است. فرصت های خود را برای پیشرفت خواهد شد در حال حاضر به عنوان مشکل از آن شده است برای مردان. خوش آمدید به دنیای شگفت انگیز از نژادی, سهام, دختر سفید! آنچه بیشتر نگران کننده است این است که خدمات نظامی از ارتش به پلیس و آتش خواهد بود که بیشتر منفی نهفته است. ما می توانیم جلوگیری از, فیلم, اما آن را سخت برای جلوگیری از تماس با پلیس و یا بدونم که اگر نیروهای مسلح ما را در دفاع از کشور است.

26 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 7/12/2020 9:00:09 AM (شماره 475481)

هالیوود سمی است برای تمام زندگی بشر است.

35 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: erobot 7/12/2020 9:01:02 AM (شماره 475485)

نگران نباشید. “فیلم” صنعت همانطور که در تئاتر مرده است. Dissing و نادیده گرفتن اکثریت مردم است نه یک حرکت هوشمند. ایضا شبکه های تلویزیونی. بدون سرقت از ما مالیات دهندگان به پرداخت به صورت متناوب سرگرمی که در آن پول را از — من را فراموش کرده آنها را با استفاده از اوباما ایده “ما فقط چاپ پول بیشتر است.” LoL

25 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: seamusm 7/12/2020 9:11:27 AM (شماره 475496)

بله فکر می کنم ؟ من امیدوارم که Hollywooders از گرسنگی مردن و یا حداقل در سوراخ خود را با میلیون ها و بسته ثانیه است.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Strike3 7/12/2020 9:17:15 AM (شماره 475505)

هالیوود به ارمغان آورد و این وضعیت در خود ایجاد انتظار است که یک فرد از رنگ را شامل می شود در هر نشان می دهد هر تجاری و ایفای نقش های هوشمند فرد در حالی که سفید بازیگران به تصویر کشیده شده به عنوان کاراگاه احمقها. نه به ذکر است که این نشان می دهد که تکراری و خسته کننده و فوق العاده احمقانه است. نتیجه: آنها در حال از دست دادن همه اما 13 درصد از سابق خود مخاطب است. تبریک شما imbeciles شما را کشته اند غاز طلایی.

53 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: red1066 7/12/2020 9:21:41 AM (شماره 475515)

که طرز فکر ریخته به تبلیغات و به زندگی واقعی نیز هست. این نه فقط سن متوسط مردان آن شروع می شود در مدرسه ابتدایی و اجرا می شود از طریق کل سیستم آموزشی. به عنوان برای تبلیغات آخرین توهین به مردان است, تجاری در تبلیغات تلویزیونی یک محصول به نگه داشتن حیوان خانگی خود را آرام. من حدس می زنم آژانس های تبلیغاتی فکر می کنم این خنده دار است اما این نوع از توهین که هر تجاری به تصویر می کشد مردان به عنوان احمقها و buffoons.

28 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/12/2020 9:22:18 AM (شماره 475517)

این مقاله در واقع با این نسخهها کار به خوبی با دیگر مقاله در مورد نوشته شده که گفت: ما باید بسته ما AC خاموش حتی در طول این heatwave. آنچه که به انجام است. هالیوود دچار مشکل است چرا که خود فیلم دیگر ساخته شده برای مخاطبان آمریکایی اما آسیا و اروپا است.

16 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: F15 Gork 7/12/2020 9:27:43 AM (شماره 475528)

اقلیت قوانین…….

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: earlybird 7/12/2020 9:32:17 AM (شماره 475540)

بیایید ببینید که چگونه لیبرال, نویسندگان, بازیگران, تولید, مثل این…

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MissGrits 7/12/2020 9:41:52 AM (شماره 475560)

این به نظر می رسد آسان است. هر که در اکثریت جمع آوری همه با هم به یک اجماع است که شما در اکثریت هستند و استخدام هر کس که می خواهید. چرا اجازه 13 درصد از جمعیت دیکته آنچه که شما انجام دهید ؟ رشد جفت و ترک هیچ گونه نگرانی در مورد آنچه همه فکر می کند.

22 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: HotRod 7/12/2020 9:53:23 AM (شماره 475579)

هالیوود خواهد بود ساخت فیلم را نشان می دهد و به شدت با رنگ و لعاب نژادپرستانه تم و سیاسی صحیح فضولات. من پیش بینی یک آینده تاریک و دلگیر برای هر کس در ارتباط با این صنعت است.

22 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Laotzu 7/12/2020 9:56:52 AM (شماره 475582)

آخرین فیلم های عادی ساخته شده در هالیوود بود “دروغ های واقعی” در سال 1994. سپس همه چیز رفت سمت چپ.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 7/12/2020 10:11:01 AM (شماره 475600)

سوختگی هالیوود پایین

10 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Kate318 7/12/2020 10:11:07 AM (شماره 475601)

سلام DM اگر شما قصد نوشتن در مورد هالیوود, آمریکا, لطفا با استفاده از فارنهایت به جای سانتیگراد است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/12/2020 10:11:09 AM (شماره 475602)

من همیشه گفته ام این اگر مخاطبان خود را ساخته شده است برای “سیاهی” و سپس اجازه دهید که درصد از این جمعیت حمایت از محصول خود را به خاطر من نیست. من عاشق این یکی هالیوود سیاه و سفید می رود پس چه یک “بیدار” سفید میلیونر کنم ؟

12 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/12/2020 10:11:11 AM (شماره 475603)

و مراقب برای کسانی که نژادپرست درختان…یک اکثریت قهوه ای تیره تنها سفید درختان زنده در شمال شرق!

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/12/2020 10:13:15 AM (شماره 475605)

من فقط در مورد متوقف شد هر گونه خبر و یا زنده تلویزیون اما کمی من را دیده اند از آوریل بدون نمایش تبلیغات با زن, زنان یا مردان احساس مردان دیگر است. آن را مانند زمانی که پل شورش آغاز شده با 6 پا حکومت و ماسک پوشیدن بودند به طور ناگهانی رها شده به نفع Kumbaya. من هنوز مصرف روزانه, اخبار, اما من آن را بخوانید و در نتیجه جلوگیری از لیلی-کبد صدای yakking در من.

12 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: LeftCoast 7/12/2020 10:21:32 AM (شماره 475622)

هیچ چیزی به عنوان “نژادپرستی معکوس”. نژادپرستی نژادپرستی بدون توجه به رنگ.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Petronius 7/12/2020 10:22:21 AM (شماره 475623)

هالیوود ساخته شده است هیچ چیز ارزشمند در دهه. من نمی خواهد آنها را از دست ندهید.

22 نفر بود.


من یک نویسنده/کارگردان/تهیه کننده هالیوود و این حقیقت است. به عنوان محافظه کاران ما با در راز و لبخند و اشاره ای در کار است. خوشبختانه, من گی هستم, بنابراین من به سکوت هرگز باعث می شود مردم فکر می کنم من یک لیبرال. اما در حال حاضر اراذل و اوباش پس از رفتن لیبرال. که باعث می شود آن را مضاعف خطرناک برای محافظه کاران است. حتی اگر آن را سرگرم کننده به تماشای چپ غذا خوردن خود را به شرکت در سراسر کشور من با توجه به حرکت بازگشت به تگزاس به ساخت فیلم که در آن لغو و فرهنگ است که به عنوان قوی. مردان سفید پوست مثل خودم هستند که مهر در این سن از لحاظ اجتماعی پذیرفته نژادپرستی به خاطر زیبایی تنوع.

29 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: GO3 7/12/2020 10:25:33 AM (شماره 475629)

و آنها آن را می دانم. اگر شما آن را دیده نشده است در اینجا Ricky Gervais هدف قرار دادن آنها سخت در گلدن گلوب. https://www.youtube.com/watch?v=sR6UeVptzRg آقای تام “اخلاقی بالا زمین” هنکس شوکه شده است فقط شوکه شده من به شما بگویم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 7/12/2020 10:29:35 AM (شماره 475635)

آنها در حال غذا خوردن خود را. آنها در حال گرفتن یک دوز کامل از آنچه آنها را تغذیه شده ما برای سال. پیشرو مرد رفته است; در جای خود پیشرو است. بعدی خواهد بود که منجر به تغییر جنسیت ، نخبگان هالیوود جمعیت را مجبور به زندگی کردن از آنچه آنها به دست آورده و وقتی که از بین رفته است باید برای شروع فروش خود را در سه قصرها و قایق بادبانی. چه غم انگیز(:

13 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: jhpeters2 7/12/2020 10:30:36 AM (شماره 475638)

اگر شما می توانید سعی کنید به فکر می کنم پشت در که برنده اسکار به تازگی و برای چه. مردم از رنگ ؟ اطمینان حاصل کنید. بهترین تصاویر با شخصیت همجنس گرا مجبور به داستان? اطمینان حاصل کنید. بهترین عکس های نامزد و برنده است که در گذشته خواهد بود unwatchable فیلم از این هفته در شبکه تلویزیون ؟ اطمینان حاصل کنید. نامزد ها و برندگان با بی مزه گفت و گو و ضعیف طرح خطوط ؟ اطمینان حاصل کنید. من همیشه با میل و رغبت رفتن به سینما برای تماشای موارد ذکر شده بالا ؟ نوچ.

15 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/12/2020 10:42:45 AM (شماره 475654)

آنچه مرا شگفت زده می کند این است که هیچ کارآفرین جوانه زدن هنوز انتخاب شده به حرکت به بازار بزرگ خالی است که این چپ استودیوهای هالیوود/نویسندگان/ستاره ایجاد کرده است. مالی فرصت عظیم است. وجود دارد و در صورت لمس گرسنگی در حداقل نیمی از کشور برای فیلم های که از سوی شخصیت ها و تم ها که منعکس کننده طرفدار آمریکا طرفدار نظامی pro-همه-زندگی-ماده و خوب-بچه-save-the-day ارزش. نه به ذکر این واقعیت است که فن آوری در حال حاضر باعث می شود هر خانه اخرین فیلم تئاتر است که تصویری بهتر, بهتر, صدا, و می تواند با ارائه پاپ کورن/نوشابه combos مهارت های برای راه کمتر از 20 دلار یک فرد است.

18 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DVC 7/12/2020 11:04:27 AM (شماره 475674)

“معکوس” ، مستقیم تا خالص نژاد پرستی. نژادپرستی contary به تصورات کمی ذهن هیچ ربطی به با است که انجام آن را به آنها. نژادپرستی است که هر کسی درمان دو نفر متفاوت صرفا بر اساس رنگ پوست خود را. و امروز 90% یا بیشتر از نژادپرستی سفید پوستان بودن descriminated برابر در حمایت از سیاه پوستان و یا دیگر نژادها. مستقیم تا نژادپرستی مشترک به عنوان جهنم است و مردم مفتخریم نژادپرستان. اقدام مثبت است که نژاد پرستی در آن همیشه بود و همیشه خواهد بود.

18 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: bpl40 7/12/2020 11:25:38 AM (شماره 475698)

نژادپرستی بی جهت بهره برداری از مسابقه بر اساس تفاوت برای منافع شخصی و یا سود. هر کسی که به ذهن می آیند. مانند کسی که با نام حسین (ع) و یا با استفاده از عنوان کشیش? یک بیمار بیشتر احتمال دارد که دچار شرایط خاصی به دلیل خود مسابقه. یک دکتر درمان آنها متفاوت است نه نژاد پرست.

6 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: mc مربع 7/12/2020 11:43:12 AM (شماره 475722)

هیچ معکوس-نژاد پرستی. نژادپرستی نژادپرستی مگر اینکه آن را تداوم توسط سیاه پوستان.
به همین دلیل است که هر کسی را شگفت زده کرد در این هالیوود shite? مورگان فریمن شده است در بسیاری از جعبه دی وی دی من احساس می کنم او را پس از من در اطراف در فروشگاه های ویدیو.. رئیس جدید NBC/جهانی می گوید: بیشتر مردان سفید برای او.
هیچ فیلم بیشتر برای همسر زیر کلیک و من. همین کار را برای شبکه های تلویزیونی.

12 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: jacksin5 7/12/2020 11:43:55 AM (شماره 475725)

این را انجام خواهد داد برای فیلم چه رپ را برای صنعت موسیقی.

15 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/12/2020 12:19:38 PM (شماره 475774)

برای موفق شدن شما باید به تولید آنچه مشتریان می خواهند. هالیوود نمی مراقبت در مورد مشتریان خود در 40 سال, و آنها را از دست داده اند و بسیاری از آنها را. افراد دیگر خوشحال ساخت شما را خوشحال می کند. کله پاچه در سیاست نارضایتی حسادت و حرص و آز و حسادت و خود باعث می شود یک بدبختی است که هالیوود که در آن می ایستد.

9 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/12/2020 12:32:25 PM (شماره 475787)

یک یا دو ماه دیر و میلیون ها دلار ،

3 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: Omen55 7/12/2020 12:57:02 PM (شماره 475812)

بنابراین هیچ کار برای رابرت دنیرو.
LOL!

14 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Sunhan65 7/12/2020 1:05:12 PM (شماره 475822)

قطع در آن وجود دارد #25. من هنوز هم عاشق فیلم و صنعت تمام نیازهای معقول مردم آن را می توانید دریافت کنید. (به غیر از پلنگ سیاه, تعجب, اولین بار از ده سال موفق به سرگرم کردن بدون بیش از حد چپ و تبلیغی.)

7 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: Vaquero45 7/12/2020 2:18:40 PM (شماره 475885)

من نمی توانم صبر کنید برای همه آنها را به شکست. لیبرالها همیشه غذا خوردن خود را…..

2 نفر مثل این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: chance_232 7/12/2020 3:47:02 PM (شماره 475989)

من زندگی می کردند در داخل راه رفتن فاصله از هالیوود در اوایل دهه 90 است. حتی پس از آن محافظه کاران نگه داشته و به خود و نظرات خود را آرام. این بود که دن کویل بود excoriated برای ساخت نظر در مورد مستور جمهوری خواهان اما من می دانستم که دقیقا آنچه که او به معنای. این جنون را ادامه خواهد داد و بدتر تا زمانی که جدی مقاومت مواجه. خوشبختانه برای چپ مجلس به کار پرداخت خود را برای رفاه و یارانه معیشت و اصلا هم به اعتراض.

5 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: formerNYer 7/13/2020 12:33:15 AM (شماره 476401)

هالیوود مرده است. و آنها می گویند هنگامی که شما در حال خروج از هواپیما bu-خداحافظ.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “zephyrgirl”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de