هیلتون خواستار آموزش و پرورش بازپرداخت مالیات اگر مدارس نمی بازگشایی: “چرا باید به شما پرداخت برای خدمات شما در حال گرفتن?’

مقاله اصلی

7/13/2020 4:10:13 AM

بعد از انقلاب” میزبان استیو هیلتون پیشنهاد شده در یکشنبه نشان می دهد که پدر و مادر باید آموزش و پرورش را دریافت مالیات دلار بازپرداخت اگر مدارس اقامت توقیف در پاییز. “ما اعتقاد داریم در تمرکز بر روی این نشان می دهد و ما اعتقاد داریم که بالاتر از همه در مردم قدرت” هیلتون گفت: در طول باز کردن تک صدایی. “وقت آن است که برای استفاده از آن بیش از این مدرسه شکست. اگر مدرسه فرزندتان باز نمی شود و در پاییز تقاضای پول خود را به طوری که شما می توانید پیدا کردن یک جایگزین. آن است که خود را فرزند دلار مالیات خود را. چرا باید به شما پرداخت برای خدمات شما گرفتن؟” DEVOS پاکستان به بازگشایی مدارس در پاییز


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 7/13/2020 4:42:03 AM (شماره 476491)

من با این موافق اند و در مورد آن عصبانی برای سال های بسیاری است. آنچه در مورد آن دسته از ما که تا به حال هرگز فرزندان کسانی که فرزندان خود را به مدرسه خصوصی خانه یا مدرسه ؟ وجود ندارد “انتخاب کردن” از پرداخت مالیات به تلقین افراد دیگر کودکان است.

105 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/13/2020 4:50:04 AM (شماره 476498)

متوقف نمی وجود دارد. به ما پول مالیات ما را برای هر گونه خدمات عمومی است که باقی می ماند بسته شده است. چرا پرداخت بوروکرات ها فقط برای نشستن در خانه ؟

101 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: hotcorner 7/13/2020 5:00:08 AM (شماره 476499)

آن را تبدیل به وضوح روشن چقدر دولت را می توان برش در طول این بیماری همه گیر. اما از آن است که به قطع اجرای قانون است. خصوصی سازی مدارس – آنها تولید کودن ها از 25 سال گذشته.

86 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: TruthFetish 7/13/2020 5:46:38 AM (شماره 476504)

#3 خصوصی سازی اجرای قانون همراه با آن است. نمی تواند فکر می کنم از هر دلیلی که چرا چهار یا پنج با کیفیت شرکت های امنیتی نباید با یکدیگر رقابت برای امتیاز حفاظت از من و گرفتن پرداخت به آن را انجام دهد. در همین حال پلیس اتحادیه مذاکره با شهرداری برای مالیات است مانند شیر و گرگ و گوسفند بحث در مورد برنامه شام.

52 نفر بود.


در طول لوی مبارزات و به خصوص در طول اعتصاب (به یاد داشته باشید ویسکانسین معلم اتحادیه مرگ?), به اصطلاح مربیان را غرق خواهد شد ما در نوش. ‘ما عاشق بچه های ما’ (آنها بچه های خود را, دوست, دوست) و غیره. آن را شیرین آن را جعلی آن را معمول احساساتی از افراد ناتوان از تفکر منطقی (که اتهام افراد جوان برای 13 سال). این ویروس قرار گرفته و به پرداخت به همه که. معلمان مطالب را به نشستن در backsides و جمع آوری کامل حقوق و مزایا به طور نامحدود. آنها می دانند که این لا ابالی آموزش از راه دور جعلی است اما از آنجایی که آنها در حال بررسی بر روی آن آنها مراقبت نمی روید و نه آنها سعی کنید به آن را بهبود بخشد. همه آنها برای معادل برف روز از هم اکنون تا زمانی که خورشید در واقع یخ بیش از. یکی از بزرگترین مشکل مدارس دولتی این است که آنها را استخدام و شامل بسیاری از حومه پیدا کرده اند و/یا حبیبی ، هر چیزی مربوط به کودکان و نوجوانان می شود روابط عمومی خوب به صورت خودکار و معلمان آن شیر برای همه ارزش خود را با اپل پیکرنگاری و sloganeering. آنها ممکن است نگاه نگران این UAW یا SEIU اما معلمان هستند ‘اتحادیه خوب است” با وجود اینکه فقط به عنوان فاسد و مخرب به بقیه. من نمی توانم تعداد بستگان شاغل در مدارس و یا تخته در برخی از راه. من هنوز به شنیدن یکی از آنها بحث در مورد دانشگاهیان موفقیت درسی یا تست. همه من می شنوم در حال بحث در مناقصه شغل (یعنی ترک پست خود) پیدا کردن راه هایی برای بازی ارشد, سیستم, دو-شنا پس از بازنشستگی و مزایای, مزایای, مزایای.

59 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Mekkkk 7/13/2020 6:54:17 AM (شماره 476537)

نکته بسیار خوب

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: FunOne 7/13/2020 6:57:03 AM (شماره 476539)

این باید واضح باشد. من شخصا به عنوان یک اردوگاه مدیر پیشاهنگی پسر. اردوگاه من بود به اجرا در نیویورک بود مجاز به باز چون فرماندار کومو مقرر است که هیچ یک شبه جوانان اردوگاه ها و خطابه مجاز در این فصل است. به عنوان مثل من خاتمه یافته است. نمایشگاه به اندازه کافی. من نمی خواهم به پرداخت می شود به انجام یک کار است که من در واقع قادر به انجام نیست. تقصیر من نیست, من نیست, کارفرمایان گسل. هیچ دلیلی برای نگه داشتن من ارسال پرداخت کنید هنگامی که من ارائه آنچه کارفرمای من انتظار می رود. من فکر می کنم این منصفانه است که به درخواست همان استاندارد برای کسانی که انتظار می رود به ارائه کل بسته آموزشی به مالیات دهندگان.

54 نفر بود.


پاسخ 8 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/13/2020 7:20:20 AM (شماره 476554)

من دختر و خانواده اش رو 500 چک از مدارس شهرستان از آنجایی که آنها را برای چند ماه برای covid. این تا به حال چیزی برای انجام با این وعده که برنامه های آنها استفاده نمی کند. دختر من بود در مورد آن خوشحال و رفت به Aldi را به سهام تا شربت خانه و فریزر.

10 نفر مثل این.


اتحادیه های معلمان در مورد بزرگسالان, نه دانش آموزان. تا زمانی که آنها را بدون پرداخت آنها را به نشستن. تمام وجوه فدرال نیاز به توقف اگر مدارس نمی خواهد بازگشایی شده است. اگر محلی مالیات دهندگان می خواهید به پرداخت معلمان خود را به ماندن در خانه آنها می توانید انجام دهید که.

44 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Strike3 7/13/2020 7:46:32 AM (شماره 476571)

آن را برای کودکان است. هیچ صبر کنید آن را برای دموکرات ها به اتحادیه های معلمان و معلمان.

40 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Kafka2 7/13/2020 7:51:21 AM (شماره 476576)

دلیل اصلی مالیات همه به پرداخت هزینه برای آموزش جوان بود که به آنها آموزش و پرورش به تابع مولد در جامعه بود به نفع همه است. بنابراین خواندن و نوشتن و ریاضی تدریس شد. بعد مدنیت و تاریخ اضافه شد که این برنامه درسی مدارس معلوم کاربردی شهروندان است. امروز مدارس دولتی انجام یک کار ضعیف از آموزش خواندن و نوشتن و حساب. و مدنیت و تاریخ جایگزین شده است با تلقین در “مترقی” دگم و “فرهنگ لغو.” این تولید نمی کند کاربردی و سازنده شهروندان جامعه است. بودجه عمومی از مدارس دولتی است و دیگر قابل توجیه است. از آنجا که مربیان اتحادیه های کارگری خواستار پرداخت بالاتر برای انجام یک کار ضعیف و یا هیچ چیز در حال حاضر خواهد بود زمان خوبی برای در نظر گرفتن د-بودجه مدارس عمومی.

50 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/13/2020 7:53:03 AM (شماره 476582)

موافقت با #1. چگونه است که این نمایشگاه; آن را مانند همه ما نیاز به پرداخت هزینه برای کنترل تولد برای علاج احمق ؟ آه از آن است که شیرین به خواب اما شما می دانید که هنگامی که یک مالیاتی است که تاسیس آن برای همیشه حک شده در سنگ.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: fayebeck 7/13/2020 8:02:41 AM (شماره 476594)

من شنیده ام بسیاری از زمان است که هر چیزی اشتباه در “آموزش و پرورش” کلاهبرداری است “پدر و مادر گسل”.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: HotRod 7/13/2020 8:12:20 AM (شماره 476608)

من با شما موافقم. همچنین هر گونه کاهش به پلیس باید مسترد برای مالیات دهندگان. هفتم بازپرداخت می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به امور مالی جابجایی.

21 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Namma 7/13/2020 8:19:57 AM (شماره 476622)

هیلتون درست است. به مالیات دهندگان پول خود را به عقب. همین کار را با عرق نانسی لغو خانه جلسات. به ما پول ما برگشت. آنها در حال انجام کارهای خود است.

38 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 7/13/2020 8:38:52 AM (شماره 476639)

سمت راست وجود دارد با شما #1. دختر ما با حضور در مدرسه کاتولیک از طریق 8th grade. او به مدرسه و بازگشت هر روز 50 مایل دور سفر و نه تنها ما مجبور به پرداخت برای محلی مدارس دولتی ما هیچ کمک در تمام برای دختر ما آموزش و پرورش است. من ساخته شده او ناهار هر روز و او در انجام آن به مدرسه. من تصمیم به ترک کار و اقامت در خانه مادر و پس از آن 8 سال مالی مبارزه است.

22 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: iSpartacus 7/13/2020 8:40:55 AM (شماره 476642)

پال خواستار قطع بودجه دولت تمام مدارس دولتی و آتش معلمان.

20 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: msjena 7/13/2020 8:41:03 AM (شماره 476643)

چرا باید معلمان پرداخت می شود برای نشان دادن نیست ؟

30 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: NorthernDog 7/13/2020 8:48:18 AM (شماره 476653)

همانطور که دیگران گفته اند مشابه به عنوان دیگر خدمات دولت. ما کتابخانه های عمومی هنوز هم بسته شده اما پرداخت. برای برخی از دلیل پلیس و آتش نشانی و EMT باید سیستم ایمنی بدن به این ویروس به دلیل آنها شده اند و در حال اجرا تمام وقت بدون تا آنجا که یک روز خاموش است.

23 نفر بود.


#15 – بسیار برجسته و به نقطه!!

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/13/2020 10:16:36 AM (شماره 476737)

به توافق برسند. وجود دارد باید جبران خسارت و یا اعتبار مالیاتی. اولین چیزی که به انجام است لغو صنفی معلمان و والدین کنترل بیشتری. البته این اتفاق نمی افتد.
اجازه می دهد تا چهره آن را تنها دلیل Dems پندر به اتحادیه معلمان است که برای آرا و پول است. آنها اهمیتی نمی دهند در مورد آموزش و پرورش کودک. این همان با آمریکایی های سیاه و سفید. آنها استفاده کرده ایم و نه احترام لذا برای سال های بسیاری با خالی امید و وعده نگه داشته است.

8 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: GO3 7/13/2020 10:23:53 AM (شماره 476752)

هیلتون مناسب است. حتی قبل از Covid محدودیت من گفت: لغو همه گریز از قوانین و بازگشت آن بخش از اموال مالیات به شهروندان است. اگر شما نمی مراقبت به اندازه کافی در مورد آموزش بچه خود را پس از آن انتظار نیست رایگان نگهداری و خدمات غذایی. اموال و پول مالیات بازگشت/ذخیره شده است تا به اختیار خود را در مورد چگونه به صرف آن است. نمی خواهید برای نوشتن یک بررسی به مدرسه ؟ خوب نگه داشتن بچه خود را در گوشه خیابان و یا در هر جایی که. حداقل دیگر بچه ها می توانند یاد بگیرند که بدون تخريبي را تحت تاثیر قرار.

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: MDConservative 7/13/2020 10:27:39 AM (شماره 476758)

این واقعا نشان دهنده یک فرصت برای کسانی که می خواهند برای شکستن مدرسه دولتی نزدیک به انحصار. آیا صفحه اصلی تحصیل در خط تحصیل و یا خصوصی و محدود, و این زمان برای ترویج و همزمان شروع به برخورد با این واقعیت است که مدارس دولتی نیاز ناخالص اصلاحات اگر نه انحلال. آنها به شدت “آسیا” و محصول به خصوص در مناطق شهری, شکست مشتریان خود است. بدتر, آنها را تبدیل به چپ رشد و…است که در نتیجه پدر و مادر خواستار آنها آموزش “ارزش”.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: WV.جنگلی 7/13/2020 10:41:45 AM (شماره 476780)

همان چیزی که هر homeschool پدر و مادر درخواست شده برای سال.

12 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/13/2020 11:03:58 AM (شماره 476811)

ما homeschool. بله چرا ما باید پرداخت ؟ همچنین به همین دلیل است که آن را اگر من کار در یک محل با یک, اتحادیه اروپا, من لازم نیست برای پیوستن و کمک اما من برای کمک به دیوانه مترقی صنفی معلمان از طریق مالیات ، این اتحادیه معلمان نیاز برای پایان دادن به!!

9 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Arby 7/13/2020 11:35:49 AM (شماره 476859)

چگونه در مورد بازپرداخت از دانشگاه هاروارد. آموزش آنلاین در دسترس است از یک میزبان از برای سود. مردم انجام هاروارد, ‘آموزش’ بیشتر خواهد شد گراد دانش آموزان است. انجام Ldotters می دانیم که 2/3 از آموزش در برکلی انجام شده است غیر تصدی آهنگ ارومیه? شما برای پرداخت ‘نام تجاری’ kiddos. مگر اینکه شما می بینید دانشمند معروف در مقابل اتاق شما در حال خرید یک خوار محصول. از سوی دیگر اگر شما فقط با قرار دادن متون کلاسیک و اسناد آنلاین شما احتمالا می تواند یک محصول بهتر از معمول معاصر تلقین.

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: DVC 7/13/2020 11:41:53 AM (شماره 476872)

بله. در MINIMUIM به پدر و مادر این حق را اعمال می شود که پول به هر مدرسه آنها را انتخاب کنید.

9 نفر بود.


این یک روش کاملا معقول به خصوص در ایالات نیوجرسی که در آن مالیات بر املاک برای حمایت از یک پف کرده ناکارآمد سیستم مدرسه هستند تا intolerably بالا است. البته NJ رای دهندگان در بی نهایت حماقت ادامه به انتخاب دموکرات ها برای اجرای دولت است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: franq می 7/13/2020 6:23:02 PM (شماره 477238)

همسرم به من اطلاع داد که یک MD از کلیسا ما ارسال شده یک راه حل پیشنهادی در FB. اساسا تمام مدارس را یک سال فرصت مطالعاتی. غم خوب است که بازی حق به دست خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/13/2020 7:51:33 PM (شماره 477371)

من شروع به تدریس/مشاوره در سال 1979.
وجود دارد چند آنهایی که خوب 40 سال پیش.
من به سرعت متوجه شدم که یک چیز عجیب و غریب چیزی عجیب و غریب چیزی سوسیالیستی چیزی کمونیست در مورد این به اصطلاح “مربیان” در سیستم.
در سال 2005 آن زمان به جدا شدن از این “سیستم” است که پس لعنت کثیف با انواع خزنده که نیست همان مردمی که من مشغول به کار در 79 دلیل است که همه آنها تا به حال یک دستور کار, یک روایت lije رادیکال “گروه فکر می کنم” ذهن پر از احساسات بیش از حد….هیچ جایی برای نظرات متفاوت و یا آنچه که آنها به دروغ به نام “تنوع”
تنوع رنگ پوست-بله
تنوع فکر ؟ —هیچ هیچ, هرگز هرگز
کمی مارکسیستی bastids پیشی گرفت و مدارس ما
من ممکن است 71 اما اگر شما از دست من M16 و گفت: “آن را در”..
من می دانم که در آن من می خواهم برای اولین بار!

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/13/2020 7:54:20 PM (شماره 477374)

“در 80″…نه 79 را

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net