هیلاری دونفره پایین: مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخاباتپیروزی بود “فرزند نامشروع” شما می دانید

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/15/2020 4:23:01 AM

در این مرحله شاید هیلاری است که سه برابر کردن و یا quadrupling پایین. او هنوز هم ضرب و شتم یک اسب مرده – بازنده انتخابات ریاست جمهوری 2016 می خواستم بینندگان از ترور نوح اواخر شب تلویزیون نشان می دهد به می دانم که صدای شیپور پیروزی نامشروع بود و او دارای افکار و یا چیزی. او نمی باید هر گونه افکار جدید در ذهن شما, اما او به تلخی چسبیده به افکار قدیمی. تماشای یک ویدیو از مصاحبه از آن آسان است برای هر کسی که توجه به انتخابات 2016 و یا به اندازه کافی به خاطر داشته باشید در دولت بیل کلینتون به درک طنز در بسیاری از هیلاری در پاسخ به سافتبال سوال پرسیده شده توسط نوح.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Enoch پاول 7/15/2020 5:04:34 AM (شماره 478720)

این فقط غمگین و احساساتی.

37 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/15/2020 5:36:44 AM (شماره 478727)

به اندازه کافی به اندازه کافی است. لطفا به دور هیلاری.

47 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: آبی Hen1 7/15/2020 5:42:09 AM (شماره 478730)

چگونه ما می تواند شما را از دست ندهید اگر شما نمی خواهد برود

29 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: anniebc 7/15/2020 5:52:53 AM (شماره 478736)

بد و نفرت انگیز به نام تو که هیلاری. که Trevor Noah? آه هرگز به ذهن من نمی مراقبت. اما که هیلاری به عنوان یک مهمان? من نمی دانم کسی که او را دوست دارد. اوه باشگاه صبحانه.

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Pearson365 7/15/2020 6:02:38 AM (شماره 478741)

نه “برود” اما چرا او نمی دور فرستاده برای رشوه گرفتن امنیت ملی نقض تخریب 33,000 subpoenaed ایمیل و 4 سال از عمد نقض فدرال رکورد ؟ به علاوه ایجاد کاذب پرونده به منظور جاسوسی و لام نامزد و سپس رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. فوق العاده lawless دولت اوباما می خواستند انتخابات را به نفع خود در سال 2016 به منظور پنهان کردن گسترده سوء استفاده از دولت است. اما چه تهمت و دولت باید با تعقیب این بد است ؟ تنها چیزی که هیلاری دریافت کرده بودند شعارهای توخالی از “قفل او” است که به دنبال رئیس جمهور استفاده مکرر از “فاسد هیلاری” در تظاهرات. اگر ما در واقع یک حزبی اخبار رسانه ها تهمت می شده اند پرسید که چرا او DoJ نمی محاکمه کلینتون برای فوق العاده واضح جنایات. اما یک سوال را تضعیف می کند لذا پس از آن هرگز خواسته

48 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 7/15/2020 6:09:21 AM (شماره 478746)

از او بپرسید تا او را در مورد دوستی با جفری و خود را دلال محبت? Nah. من فکر نمی کنم. هیچ کس تا کنون از او می پرسد در مورد لایحه یا بنیاد کلینتون یا سلامت او و یا او را ایمیل و یا جایی که او در طول بنغازی قتل و یا چرا او و چلسی رفت و به اپستین در مرتع پرورش احشام. شرط می بندم او به آنها می گوید چه چیزی را از او بپرسید قبل از او نشانه های بالا رفتن است. که کلینتون در راه است.

38 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: vrb8m 7/15/2020 6:16:33 AM (شماره 478748)

او باید در زندان treasonous فاسد, دیوانه است.

39 نفر بود.


پاسخ 8 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/15/2020 6:19:02 AM (شماره 478749)

این است که غم بنابراین undignified. شما فکر می کنم او می خواهم متوجه او می آید در سراسر به عنوان یک احساساتی و فریب خورده بازنده است.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Krause 7/15/2020 6:24:13 AM (شماره 478753)

هیلاری به AOC کالیبر در حال حاضر.

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: RCFLyer98 7/15/2020 6:25:59 AM (شماره 478755)

بله او واقعا رفته دور بی سر و صدا و وقار او نیست? s/c ، او barked در مورد این چهار سال. دور شما undignified خوک!

21 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بقایای 7/15/2020 6:34:08 AM (شماره 478758)

ماندن waaaaaaaay بیش از حد طولانی در این نمایشگاه است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Petronius 7/15/2020 6:36:29 AM (شماره 478760)

پیچ شما و اسب شما سوار بر شما پیر مستی کیسه.

15 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chumley 7/15/2020 6:39:21 AM (شماره 478762)

نمی کند او را یک شاهد به قتل است ؟ به همین دلیل است که او از اتلاف وقت در این بازی خنده دار به دنبال گی فلر را نشان می دهد ؟

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/15/2020 7:07:52 AM (شماره 478779)

بخش مورد علاقه من این است که چگونه او را نگه می دارد و درخواست آنچه که باید انجام شود اگر تهمت حاضر به ترک پس از انتخابات دلالت او نمی خواهد قبول اراده مردم است. خیلی دوست دارم برای دیدن واکنش او اگر یکی از این بار او خواسته شده بود که به طور مستقیم به همین دلیل او (و همه دموکرات ها) حاضر به قبول اراده مردم برای تقریبا چهار سال گذشته است.

23 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: govlawyer 7/15/2020 7:30:12 AM (شماره 478787)

و PIAPS مطمئنا ناراحت که SCOTUS مجددا بر وجود کالج انتخاباتی هفته گذشته است.

16 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: frew 7/15/2020 7:36:34 AM (شماره 478794)

چه کسی اهمیت میدهد آنچه در این harridan فکر می کند?

13 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: udanja99 7/15/2020 7:53:10 AM (شماره 478807)

من به شما یکی بیشتر #7. هر دو او و او را “شوهر” باید چرخش از پای چوبه دار سال پیش – فروش فن آوری موشک های چینی برای کمپین نقد و اورانیوم یکی هر کسی ؟

27 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: southernboy 7/15/2020 8:18:15 AM (شماره 478846)

#14 “بخش مورد علاقه من این است که چگونه او را نگه می دارد و درخواست آنچه که باید انجام شود اگر تهمت حاضر به ترک پس از انتخابات دلالت او نمی خواهد قبول اراده مردم است.” چرا که آنچه که او انجام داده بود او انتخاب شده است برای یک مدت و شکست ترم دوم!

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: gone2pot 7/15/2020 8:20:50 AM (شماره 478851)

پاتولوژیک دروغگو میخوام پاتولوژیک دروغ است.

11 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/15/2020 8:29:26 AM (شماره 478859)

Billary در حال حاضر شما رفتن به اتاق خود و مراقبت از ضربه فیلم های پورنو کار را مشکل سرازیر شدن آب دهان و ایالات متحده به تنهایی ترک.

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Catfur27 7/15/2020 8:35:28 AM (شماره 478868)

…او شده است با استفاده از تمام وقت آزاد خود را در حال حاضر برای پیگیری کردن قاتل واقعی او 30,000 نابود ایمیل….

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: kdog 7/15/2020 9:04:06 AM (شماره 478902)

هر بار که می شنوم در مورد کسانی که کمربندی “محافظه کار” هرگز-trumpers من می دانم این است که آنها می خواستند برای رئیس جمهور….

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/15/2020 9:18:17 AM (شماره 478917)

شد دست خود را بر روی یک پشته از Gideon انجیل به عنوان او صحبت کرد? (را بدون تفاوت به او دروغ هر چند.)

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/15/2020 9:20:05 AM (شماره 478921)

هیلاری و نانسی باید یک کار خوب انجام داده به مجموعه ای از عقب زنان 50 سال است. خبر خوب این است, اولین زن POTUS نمی خواهد حزب دموکرات.

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: fairplay 7/15/2020 9:20:32 AM (شماره 478924)

زمانی که هیلاری با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان او را در derisive تمسخر خنده شبیه به “سبد deplorables”!

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Italiano 7/15/2020 9:21:15 AM (شماره 478925)

همه آن ثروت به سرقت رفته و او هنوز هم به وضوح تلخ و پر از بدبختی است. خوب. برجسته در واقعیت است. بماند که در راه است. شما باید به جای تعجب اگر او حتی می داند که او grandkids نام.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: JackBurton 7/15/2020 9:38:19 AM (شماره 478958)

چه شد سوال ؟ خواهد مغلوب ساختن پیشی جستن قبول نتایج انتخابات? خواهد مردم را برای رفتن به کاخ سفید و او را از دفتر بیضی ؟ مهم توجه داشته باشید. دموکرات پروژه اهداف خود را, احساسات, برنامه های بر روی جمهوری خواهان. آنها هستند که باید خارج از کاخ سفید توسط اجرای قانون است. آنها هستند که شکستن قوانین برای حفظ موقعیت و قدرت. اگر آنها شکایت در مورد باز کردن تخم مرغ در سمت کوچک, حدس بزنید که واقعا می خواهد به انجام این کار است. به طوری …

3 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Strike3 7/15/2020 9:38:40 AM (شماره 478960)

بنابراین ما نامشروع کردم بهترین رئیس جمهور که ایالات متحده تا به حال بود و به دقت از دست رفته داشتن هیلاری upstage بری Soetoro به عنوان بدترین ؟ گاهی اوقات همه چیز درست کار کند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: هرشی 7/15/2020 9:55:33 AM (شماره 478986)

چه frump…من فکر کردم او می خواهم ناپدید شد به جنگل به یک قهوه با جیمی Hoffa…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 7/15/2020 9:58:26 AM (شماره 478991)

2016 انتخابات نامشروع بود نه برنده شدن اما این انتخابات با توجه به تمام هیلاری را فریب داد. مغلوب ساختن پیشی جستن باید برنده بسیاری از آرا.

5 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/15/2020 10:05:06 AM (شماره 479001)

اگر او کاهش یافته است به ظاهر در ترور نوح را نشان می دهد که میداد فقط در مورد تکمیل است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 7/15/2020 10:12:35 AM (شماره 479017)

دور هیلاری شما خسته کننده ما است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: BirdsNest 7/15/2020 10:22:52 AM (شماره 479038)

سر و صدا سفید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Alecto2 7/15/2020 11:58:06 AM (شماره 479143)

این زن و من از این واژه استفاده advisably است مانند شناور شما می توانید هرگز خیط و پیت کردن. نگه کرد, متعفن تا مشترک, مهم نیست که چگونه بسیاری از زمان شما دستگیره را بکشید.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net