مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 6/14/2020 6:51:57 AM

در میان هرج و مرج و هرج و مرج در سراسر آبی-شهر امریکا است که به طور انحصاری در اختیار توجه عمومی برای چند هفته گذشته آن را سخت به دست هر بیت از اخبار — به خصوص اگر این اخبار به نظر می رسد نیست و یا حتی به طور خلاصه ذکر شده توسط هر عمده رسانه های جریان اصلی خروجی. برای مثال نگاهی به اخبار هیلاری کلینتون که از دست او درخواست تجدید نظر در دادگاه استیناف ایالات متحده برای دی سی مدار در ژوئن 2, که در آن او تلاش برای جلوگیری از تحت سوگند شهادت در مورد ایمیل خود و بنغازی مورد. این جلسه در سی مدار آمد و در مورد قضایی Watch v. کلینتون به عنوان سوابق مورد


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Califedup 6/14/2020 7:02:29 AM (شماره 444099)

بنابراین چه چیزی است. که, چاق, مست, جنایی, خائن, وزغ, هیلاری فقط دروغ و دروغ و waddle خاموش ایستاده و سر زندگی خود را از مشروب الکلی خیانت و سرقت است. او پس از همه, یک عضو حزب دموکرات حزب کمونیست است و بنابراین بالاتر از قانون است. این کشور دیگر یک نمایشگاه و عملکرد سیستم عدالت. گواه می خواهید ؟ فقط به نوبه خود در تلویزیون و تماشای ما به اصطلاح همکار آمریکایی, شورش, سوختگی, غارت, ضرب و جرح با مطلق ایمنی. که برای ماده لحن به CSPAN جلسه کنگره در عمل و تماشای بدترین جنایتکاران از همه مرتکب خیانت و جنایت زندگی می کنند.

86 نفر بود.


من نمی یاد که من به یاد داشته باشید آنچه گفته شد آن روز من تلاش خواهد کرد برای قرار دادن این یادداشت. وجود دارد من باید خیلی توجه به اظهارات قبل از قاضی بنابراین شما نمی خواهد که به خواندن مقالات آینده در مورد محاکمه او.

46 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: lakerman1 6/14/2020 7:13:02 AM (شماره 444109)

بانوی شیطان به fetid جانی خواهد شد درخواست تجدید نظر به U. S. دادگاه عالی که در آن سه جادوگران خواهد رای را به نفع او به عنوان خواهد شد bumbling Breyer.
است که برگ های رئیس یهودا جان رابرتز که در مواد مخدر ناشی از رقیق درخواست و توزیع عجیب و غریب او استدلال حقوقی.
بنابراین هیچ کس می تواند پیش بینی تصمیم نهایی با دادگاه است.
اما اگر رابرتز آرا در برابر بانوی شیطان او را به دروغ در شهادت او به عنوان شریل میلز.

45 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: udanja99 6/14/2020 7:16:50 AM (شماره 444117)

نگه داشتن در ذهن است که آن را pit bull تام Fitton خواهد شد که پرسیدن این سوال نیست برخی از wimpy RINO در کنگره است. Fitton خواهد شد در حال حاضر پاسخ قبل از او می پرسد سوالات و او نمی خواهد اجازه دهید او را با “من نمی یاد”. او هرگز اجازه می دهد. او را او پاره از هم جدا. امید است که ما را به دیدن این ویدئو.

100 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: laurenc 6/14/2020 7:17:22 AM (شماره 444118)

چه تفاوت در این نقطه آن را!

22 نفر بود.


بدیهی است که ما همه بیزار از این cretin اما او استدلال حقوقی هنوز نفس در آن تکبر: FTA: ‘کلینتون استدلال کرده بود که او نباید مورد نیاز برای شهادت بود چرا که او سابق دولت در سطح رسمی و که اف بی آی در حال حاضر تلاش برای بازیابی ایمیل های خود را. کلینتون وکلا حتی ذکر برخی از “حق مسلم” اجازه می دهد او را به نظر می رسد در دادگاه.’ Er مقامات دولتی باید اول آنهایی که نیاز به شهادت. FBI هستند که به او کمک کرد تا از بین بردن مدارک و شواهد. شاید هیلاری در نهایت کشف او زره از قدرت اداری و سیاسی زنده ماندن از بین رفته اند.

44 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: franq می 6/14/2020 7:23:10 AM (شماره 444123)

او را جلو و یک زن و شوهر سرفه متناسب برای همدردی.

34 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Pearson365 6/14/2020 7:25:05 AM (شماره 444125)

ما بهتر خواهد بود خدمت به اوباما, Loretta Lynch, Comey Strzok و دیگران بود کبابی تحت سوگند توسط دادستان فدرال در همین دلیل آنها تصمیم گرفتند به اتهام هیلاری با brbe در نظر گرفتن امنیت ملی نقض و قانون آزادی اطلاعات فساد در سال 2016. و سپس همان دادستان بپرسید مغلوب ساختن پیشی جستن جلسات و Barr در صورتی که توافق برای ادامه پتو مصونیت داده شده به هیلاری و سندیکای جرم و جنایت از سال 2017 به بعد. فقط درخواست هیلاری سوال در مورد دروغ و ساختگی و سرور خصوصی است کمی به هیچ ارزش. فوق همه قوانین وضعیت هیلاری و متعدد افراطیون که پشتیبانی او illegalities باید در معرض و اگر نه خیلی دیر ،

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Calvinesq 6/14/2020 7:41:09 AM (شماره 444139)

او تا به حال هرگز هر گونه درخواست تجدید نظر. آه که درخواست تجدید نظر. به خوبی او از دست داد که پس از آن بیش از حد.

43 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Ming 6/14/2020 7:41:57 AM (شماره 444140)

چه پوستر #1 گفت: بار یک میلیون نفر است.

23 نفر بود.


من تعجب می کنم اگر او به یاد می آورد که چگونه به می گویند “من نمی یاد”?

18 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/14/2020 7:52:21 AM (شماره 444149)

تبریک به فی Wray – – برای همه کار سخت او را به این جادوگر به عدالت است. هیچ کس تا به حال کار کرده بیشتر خستگی ناپذیر – – از طرف مردم آمریکا – و سیستم ما در برابر عدالت – – از فی Wray است. بنابراین اجازه دهید ما همه – چی ؟ – – چه کسی ؟ – – چه کسی ؟ – – آیا شما چیست ؟ – – من می بینم – – نبود فی ورای آن را تام Fitton. Oh – – آره – – من شنیده ام از او. بنابراین — – نه فی Wray – – و سپس – – هرگز ذهن – – – – – – – –

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/14/2020 7:53:23 AM (شماره 444150)

او پرتاب خواهد شد کسی که زیر اتوبوس به منظور صرفه جویی در خودش است.

20 نفر بود.


مبادا ما را فراموش کرده ام وجود دارد خبر دیگر از تظاهر کنندگان توسط malcontented “utes” هیلاری ایمیل در حال Baaaaack!!

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Edgelady 6/14/2020 8:02:06 AM (شماره 444159)

او از تجدید نظر با اکثر آمریکایی ها مدت زمان طولانی پیش.

23 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: walcb 6/14/2020 8:09:14 AM (شماره 444164)

او استاندارد “به یاد نیست” دفاع خواهد نه کار در این مورد. او خواهد شد در تحقیر اگر او overplays این روش.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Cardsfan 6/14/2020 8:19:01 AM (شماره 444170)

اول پنج کلمه از تیتر ماند: “هیلاری کلینتون از دست او تجدید نظر شود”.

13 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: gwholmessr 6/14/2020 8:24:40 AM (شماره 444175)

زمانی که من برای اولین بار خواندن سر خط…درخواست تجدید نظر….او هرگز در وهله اول….lol ….آه و…کم کافئین

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Venturer 6/14/2020 8:36:39 AM (شماره 444185)

او همیشه می توانید teake پنجم متمم.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/14/2020 9:37:04 AM (شماره 444243)

برای jugular, Fitton. نمی دهد Billary هر اتاق به جانوران پستاندار شبیه راسو از جنایات.

15 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: bpl40 6/14/2020 9:55:57 AM (شماره 444252)

به من اجازه دولت point blanc سوال است که در ذهن همه است اما نه اینکه بیان با صدای بلند. او باید دانش قبلی از قریب الوقوع تروریستی حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی اما خودداری کرد و یا موفق به عمل می کنند چرا که او کار می کرد برای یک, باراک حسین محمد (با نام مستعار 0bama) بود که بیشتر دلسوز به عناصر تروریستی نسبت به منافع ایالات متحده?

15 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: klezmer 6/14/2020 10:01:59 AM (شماره 444259)

در اینجا شهادت او را در یک جمله: من نمی یاد

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Imright 6/14/2020 10:02:37 AM (شماره 444260)

FTA: ~~”و در حال حاضر با وجود همه تلاش برای جلوگیری از شهادت خانم وزیر را مجبور به پاسخ به پرسش های قضایی سازمان دیده بان به عنوان دی سی مدار دادگاه تجدید نظر فرستاده شده در این مورد که در حال حاضر شنیده می شود در سپتامبر 9.”~~ بیش از حد بد ما باید صبر کنید تا سپتامبر 9…..آرزو می کنم آن می تواند فردا!!

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/14/2020 10:05:43 AM (شماره 444264)

آیا این درست مثل Hitlery! او را به معنای واقعی کلمه هر چیزی برای نگه داشتن نام او در خبر. “من فکر می کنم آن زمان ما را متوقف کند, کودکان, که در صدا. همه نگاه چه پایین رفتن” این PIAPS.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Rama41 6/14/2020 10:15:27 AM (شماره 444276)

من امیدوارم که او می کند پایان ندارد تا با یک ضربه مغزی قبل از شهادت او را به عنوان او قبل از بنغازی جلسات.

9 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Quigley 6/14/2020 10:26:16 AM (شماره 444283)

“خب شما ببینید من در تمیز کردن حمام سرور من با سفید. من تا به حال فقط با قرار دادن من نوعی که من استنشاق بیش از حد و من bleach بیت خودم در پایین.”

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: padiva 6/14/2020 10:29:32 AM (شماره 444286)

از آن زمان به ارسال پول بیشتر و به عبارتی سازمان دیده بان.
خواهد PIAPS پوشیدن ‘pretty in pink’ لباس ؟ چه PIAPS بهانه خواهد سطح بین در حال حاضر و در ماه سپتامبر ؟

6 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: FunOne 6/14/2020 10:35:37 AM (شماره 444290)

من طرفدار افتخار قضایی سازمان دیده بان. آنها بسیار فعال هستند و در تلاش برای تخلیه DC باتلاق و برای نگه داشتن دولت ما به حساب. اگر شما در همه تمایل به کمک به یک علت سیاسی, لطفا در نظر قضایی سازمان دیده بان.

12 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: DVC 6/14/2020 10:42:59 AM (شماره 444304)

Testi-دروغ است. او را به یک حافظه عظیم شکست و ما را پیدا خواهد کرد که او تا به حال هیچ ایده هر چیزی در مورد ایمیل— “این همه پیچیده با تکنولوژی چیزهای که من نمی دانم در مورد من مردم که مراقبت از چیزهای که..” و او را دروغ و دروغ و دروغ و دروغ.

6 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/14/2020 10:43:35 AM (شماره 444305)

هیلاری شهادت :
من پنجم
من به یاد داشته باشید
چه تفاوت کند آن را در حال حاضر ؟ ( شاید او خواهد آمد تا با یکی از جدید )
من بیش از حد مست به درک
من دستیاران آن را انجام داد نه من
و غیره

7 نفر بود.


او هرگز جذاب برای شروع با.

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Muguy 6/14/2020 12:02:57 PM (شماره 444382)

دعا برای آقای Fitton ایمنی– ما دیده می شود چه اتفاقی می افتد به کسانی که صلیب Hildebeest–Arkancide!

8 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: slsusnr 6/14/2020 12:47:12 PM (شماره 444452)

من دوست دارم به عنوان “هیلاری کلینتون از دست او تجدید نظر شود.” او مطمئن بود. مدت زمان طولانی پیش.

2 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/14/2020 12:58:01 PM (شماره 444470)

آنچه بیش از تحت در تعداد دفعاتی که او قادر خواهد بود به یاد/به یاد داشته باشید ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 6/14/2020 1:26:06 PM (شماره 444498)

هر گونه شرط در بیش از و در “من نمی یاد” بودن زبان آمده توسط ورق گرم در هنگام شهادت? حدس من این است که هر بار یک سوال پرسیده می شود.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/14/2020 1:51:38 PM (شماره 444518)

او ادعا “من نمی توانم نفس بکشم”
و آنها به شما اجازه او را…

3 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: padiva 6/14/2020 3:21:50 PM (شماره 444564)

HRC: مغز من در یک مخلوط کن. این ژله-o-o-o.

3 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/14/2020 3:28:16 PM (شماره 444568)

“از دست او درخواست تجدید نظر”… من فکر کردم بدون خواندن بیشتر… رخ داده است که قبل از او در سمت چپ صفحه اصلی برای دانشگاه!

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de