در اینجا خوب COVID-19 اخبار که در حال خاک مطبوعات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: PageTurner, 6/25/2020 7:36:20 AM

یک بار دیگر آمریکا است که تحت رسانه-محور COVID-19 ترساندن پس از “سنبله” در عفونت. اما همانطور که اشاره کردیم در اوایل این هفته تعداد موارد بستگی به میزان تست. کلید سنج برای تماشای مرگ و میر است. آنها بوده ام در حال سقوط از ماه آوریل و قوی وجود دارد دلیلی برای باور کردن آنها پایین تر از رسمی شمارش نشان می دهد.
مخوف ووهان ویروس است که بدون شک یک اشکال تند و زننده شایسته ما هوشیاری و نگرانی مداوم. که گفت:, آن حدت های اندازه گیری روزانه تعداد مرگ و میر به نظر می رسد پایانی به عنوان نمودار با این قطعه حسن نیت ارائه میدهد از COVID-19


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Lawsy0 6/25/2020 7:46:20 AM (شماره 456281)

به نظر می رسد که بسیاری از حدت است مربوط به رسانه ها است. وجود دارد هرگز بیش از حد مرگ و نابودی برای رسانه ها.

24 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: greyseal 6/25/2020 7:50:37 AM (شماره 456286)

خوب بین shrieking رسانه ها و مشکوک “بهداشت حرفه ای” آنها را متقاعد رژیم صهیونیستی. دیوانه کوپر در اینجا در NC به گسترش خود را در “فاز دوم” محدودیت تعویق انداختن حرکت به “فاز سوم” به دلیل “سنبله” در موارد. بر اساس چه ؟ کسی چه می داند ؟ علاوه بر این او در حال حاضر ساخته شده با پوشیدن ماسک های اجباری در عمومی و خصوصی فضاهای داخلی و خارج از منزل که در آن “اجتماعی فاصله” نمی تواند به راحتی انجام می شود. این خنده دار است که ماسک نیست اجباری از طریق 6 هفته اول بیماری که مرگ و میر به ترتيب بيشترين چرا که گفتند این بود که لازم نیست (و آنها می خواستند برای محافظت از عرضه). در حال حاضر که آنها در کاهش قابل توجهی ماسک مورد نیاز (به جز زمانی که اعتراض و شورش ، این همه فقط یک تلاش هماهنگ شده با ابعاد و رسانه ها برای حفظ sheeple تعادل و سازگار با… greyseal

19 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Catfur27 6/25/2020 7:57:44 AM (شماره 456295)

…این متقلب حزبی رسانه ها نیاز به زنده نگه داشتن Covid داستان…و رایت غارت قتل مم… حداقل تا نوامبر…به پوشش برای آشکار اوباما-بایدن کودتا که باید اخبار صفحه اول.

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 6/25/2020 8:04:14 AM (شماره 456303)

این کل چیزی که شورش و کنگ آنفولانزا کلاهبرداری چیزی بیش از یک اخاذی کلاهبرداری. dim-0s می خواهید را به این کشور بر این باورند که تنها راه برای متوقف کردن آن است که برای انتخاب آنها.
بسیاری از گانگستر رفته اند به زندان برای اخاذی ما نیاز به حداقل ارسال این تار-0 sonsofbitches اگر ما نمی تونم قرار داده و آنها را در باند های زنجیره ای.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: IowaDad 6/25/2020 8:04:34 AM (شماره 456306)

بله مرگ و میر در ایالات متحده در حال کاهش است ، بسیار آهسته تر از ما می خواهم. خبر بد این است که میزان مرگ و میر در برزیل و هند و مکزیک و پاکستان در حال افزایش است. کونگ آنفولانزا است نه محو که ما امیدوار بود. ما به احتمال زیاد نمی خواهد بیش از این برای سال اگر هر یک از چهار پیشرو واکسن نتواند.

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: lindamay 6/25/2020 8:20:05 AM (شماره 456322)

اگر مرگ و میر در حال کاهش است به این معنی که برای درمان این ویروس در حال کار است.

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فوری خشم 6/25/2020 8:20:13 AM (شماره 456324)

این Enemedia شماره 1 مشکل برای کنار ما است.

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/25/2020 8:43:19 AM (شماره 456346)

تهمت می خواهد virus موضوع به فروکش بنابراین dims/رسانه ها باید آن را منفجر شود. تهمت می خواهد قیام برای جلوگیری بنابراین dims/رسانه ها باید آن را منفجر شود. Trumps می خواهد اقتصاد را بهبود می یابند در نتیجه dims/رسانه ها باید آن را از داخل منفجر شدن. تمام این چیزها اتفاق می افتد نبود dims/رسانه ها.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/25/2020 8:45:14 AM (شماره 456349)

این نمودار نشان داده شده است که بازتاب دیگری در WaPo با استفاده از جانز هاپکینز داده است. این خبر بسیار خوبی است. ما در حال آزمایش بیشتر پیدا کردن بیشتر بدون علامت و یا موارد خفیف اما توجه کمتر مرگ و میر حتی با مصنوعی متورم اعداد. فار قانون سوژه متحرک از روبرو کردن به عنوان برخی از ما گفت: waaaaay در ماه مارس.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Kate318 6/25/2020 8:56:26 AM (شماره 456368)

من به تنهایی در فکر کردن که این تجدید حیات ناگهانی موارد می تواند به من کمک کند ؟

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: franq می 6/25/2020 8:58:33 AM (شماره 456369)

زمان برای کامل-دادگاه مطبوعات. خرحمالی رفته فرونتال کامل با این. نمی دانم در مورد هر یک از دیگر سایت های خبری از من نمی آنها مراجعه کنید. شورش شروع به شکست; برگشت به بیماری این طرح است.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: franq می 6/25/2020 9:06:02 AM (شماره 456377)

و نظرات پس از مقاله از نرم افزار-maskers بسیار نگران کننده است.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/25/2020 9:09:55 AM (شماره 456385)

#11 چه!!? نمی دهد انحطاط خرحمالی شما کلیک کنه. من dh بود Drudgoholic برای سال… به معنای واقعی کلمه برای اولین بار کلیک کنید بعد. من او را روشن به Rantingly. قالب مشابه اما بدون کلیک طعمه هیچ خبر جعلی بدون رابطه جنسی ربات مقالات… و تعداد زیادی از لینک به عالی تفسیر محافظه کار. آن را دوست دارم. خیلی بهتر از خرحمالی تا کنون بود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/25/2020 9:58:57 AM (شماره 456446)

ما مسطح منحنی بیمارستان ها reconverting بداهه COVID بخش بازگشت به عملکرد طبیعی مک کورمیک محل در شیکاگو است تبدیل به یک مرکز کنوانسیون بیمارستان کشتی میره حالا سوال من این است: آیا شما و نه اجازه COVID اجرای آن در حال حاضر و یا می خواهید به جای مصنوعی تاخیر انداختن روند طبیعی تا عادی فصل آنفولانزا در ضربات? یک افزایش در تعداد موارد می تواند به عنوان یک چیز خوب این طریق اجرا خواهد شد ما یک راه یا دیگری. من در خلق و خوی است که با تصدیق ما نمی دانیم که چه مدت ایمنی برای کسانی که تا به حال آن را ممکن است یا ممکن است نه گذشته. تحت هر شرایطی ما نیاز به حفاظت از ما بیشتر آسیب پذیر است. ممکن است وجود دارد هرگز یک واکسن آن زمان برای زندگی را از سر گرفت.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: rikkitikki 6/25/2020 10:09:25 AM (شماره 456463)

پس…با توجه به CDC خود منتشر اظهارات واقعی مرگ و مير CV19 است 0.26% X 1/14 = 0.018% = ….یا 5X کمتر از 0.1% عادی طبقه بندی از ویروس آنفولانزای ما هر سال است.
و برای که ما غرق اقتصاد و احتمالا دست از POTUS به dhimmicrats.
کسی رو برخی از ‘splainin را انجام دهد.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Madinmaryland 6/25/2020 10:14:32 AM (شماره 456472)

#5 به یاد داشته باشید آن دسته از کشورهای ذکر شده شما در حال پر جمعیت با بسیاری از مردم فقیر. من چک نمی کند داده ها بر روی کسانی که, اما من را حدس تحصیل اعداد از افزایش مرگ و میر در این کشورها به دلیل بدوی بهسازی زیرساخت های پرجمعیت شرایط زندگی. و به طور کلی سلامت فقیر از مردم فقیر. نخست اهداف COVID19.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/25/2020 10:17:08 AM (شماره 456476)

مرگ از COVID در بیمارستان و بیمارستان می شود $39 ، هیچ جایی برای فساد اقتصادی وجود دارد…

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: TrueBlueWfan 6/25/2020 10:46:57 AM (شماره 456514)

هی ما فکر می کنم این سنبله در افراد جوان می تواند در همه مربوط می شود به قاتلی دیوانه شورش است که اتفاق افتاده است 2 یا 3 هفته پیش ؟ چرا msm بنابراین تمایلی به نگاهی که اتصال است ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: paral04 6/25/2020 10:59:25 AM (شماره 456534)

من تا به حال یک دکتر مراجعه هستم و آنها از دادن COVID-19 انجام شد. من تا به حال یکی کردم و نتایج در 9 ثانیه از یک نمونه خون. خوشبختانه, من یاد گرفتم که من منفی برای هر دو ویروس و ضد بدن. وقتی که من پرسید که اگر این نتایج خواهد بود به گزارش تالاهاسی فلوریدا جایی که من زندگی می کنند به من اطلاع دادند که تنها نتایج مثبت گزارش شده… جالب است.?????

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: AhClem 6/25/2020 11:25:11 AM (شماره 456579)

این روشن خواهد شد یک سال از هم اکنون. مقایسه “مرگ علل دیگر” سال های سال. شما را ببینید که Covid مرگ و میر راه و دیگر مرگ و میر در راه پایین. معنی “مرگ علل دیگر” بودند misattributed به Covid.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 6/25/2020 11:27:00 AM (شماره 456584)

کامل ترین اطلاعات که من دسترسی به این است که برای من به شهرستان 600,000 در شرق کانزاس است. در ماه اول ما تا به حال 2 مرگ و میر در گروه سنی 40-49 چهار در گروه سنی 60-69 و پس از آن حدود 6 یا 8 در 70-79 گروه سنی است. وجود دارد بیشتر مرگ و میر در حال تغییر به طور پیوسته در بیش از 80 گروه سنی است. پس از حدود 6 هفته آن را حل و فصل کردن – همان 2 در 40-49 4 در 60-69 و در نهایت 10 مرگ و میر در 70-79 ، این “2-0-4-10” اعداد ثابت شد حدود یک ماه یا بیشتر پیش. همه اضافی مرگ و میر در ماه گذشته یا بیشتر شده اند و در 80+ گروه سنی است که به آرامی رخنه کرد تا 65 مرگ و میر. من آرزو می کنم من تا به حال ثبت این تعداد هر روز به طوری که من می توانم می دانم که دقیقا همان زمانی که تعداد ترک در حال تغییر است. خط پایین, پس از اولین ماه تا شش ماه وجود داشته است و هیچ مرگ و میر افراد زیر سن 80 سالگی در شهرستان است. در مجموع در یک شهرستان از 600,000 از مرگ و میر زیر سن 80 است 16 و بدون تغییر باقی مانده است برای بسیاری از سال. وجود دارد صفر و میر در زیر سن 40 سالگی. ما نیاز به صرف ما بزرگترین تلاش های حفاظت از افراد مسن و به خصوص مردم ما در خانه های سالمندان. آن شده است انجام می شود به خصوص به خوبی در شهرستان است. صدها نفر در خانه های سالمندان آلوده شده اند و حدود 75-80 ٪ از تمام ووهان مرگ و میر آنفولانزا شده اند از ساکنان خانه سالمندان. فقیر است که مراقبت های بهداشتی IMO. Fussing در مورد ماسک و بسته شدن رستوران ها زمانی که نیاز واقعی برای تلاش های فوق العاده برای محافظت از خانه های پرستاری فقط نتواند علامت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 6/25/2020 11:32:34 AM (شماره 456594)

برای naysayers که در حفظ و گفت: “ممکن است وجود دارد هرگز یک واکسن” من می گویند در حال حاضر — IMO کاملا وجود دارد هیچ شکی نیست که وجود خواهد داشت یک واکسن موثر برای ووهان آنفولانزا. من حدس می زنم که وجود دارد خواهد بود واکسن در دسترس در ایالات متحده آمریکا قبل از پایان سال احتمالا حتی قبل از انتخابات هر چند که یک بیت از یک کشش. واکسن های متعدد در تست به احتمال بسیار زیاد است که یکی یا بیشتر ثابت خواهد کرد که موثر و بی خطر و رفتن به شتاب تولید حالت.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “PageTurner”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net