مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 3/18/2020 3:25:45 AM

خوردن جزر و مد غلاف است بنابراین در سال گذشته. بچه ها رفت و از chomping در جزر و مد غلاف به licking, عمومی, توالت, کرسی جدید در “Coronavirus چالش است.” یک زن 21 ساله زن جوان از نیوجرسی به نام آوا لوئیس licked یک صندلی توالت در هواپیما, شده و این فیلم را Tik Tok. او گفت که Coronavirus است که برای “مردم فقیر” و او امیدوار است آن را به او به طوری که او دریافت نمی کند پیر و زشت RT گزارش شده است. او همچنین گفت که او می خواست به “ترول رسانه ها” و امیدوار است این ویروس را دست کشیدن از افراد متعلق به نسل (اشاره به نسل کودک Boomer). تماشا کنید: [فیلم]


من این را به عنوان دور از انتظار نیست اما خیلی دلسرد کننده است. آن را نمایش بی روح, بی روح و خودخواهی از بسیاری از جوان و نه چندان جوان) در غرب است. ما شاهد افول تمدن غرب درست قبل از چشم ما. این وسواس با جوانی و زیبایی و تمایل به تبدیل شدن به معروف بدون کمک هر چیزی مفید برای جامعه خواهد بود سقوط ما است. زن و شوهر که با کامل خود را با تحقیر کسانی که مسن تر از آنها اخراج خود سالمند به عقل و تجربه و این واقعا ترسناک است. تنها امید من این است که نسبتا کوچک بخشی از جمعیت که می شود پوشش رسانه ای به دلیل رفتار ظالمانه. که به نوبه خود باعث می شود این نوع از چیزی که به نظر می رسد شایع تر از آن است.

12 نفر بود.


اگر او نمی خواهید برای دریافت, پیر و زشت چوب یک زن و شوهر از 20 دلار را در جیب عقب و راه رفتن را از طریق جنوب شیکاگو پس از تاریک…

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: هرشی 3/18/2020 5:37:55 AM (شماره 349606)

سلام? سلام?? جستجو برای داروین جایزه…سلام? سلام??? هر کسی خانه???

4 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 3/18/2020 6:39:12 AM (شماره 349646)

بهتر است یک صندلی توالت از یک ظرف بستنی در وال مارت.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: rinohunter 3/18/2020 7:10:29 AM (شماره 349669)

لیسیدن دور retards. شما تنها در این راه با توجه به این تظاهرات. یک بار وجود دارد زمانی که روان نقص مانند این تنها می تواند در بر داشت در مجنون تیمارستان.

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: greyseal 3/18/2020 7:30:49 AM (شماره 349681)

جالب بود شب گذشته که اخبار محلی تا به حال فیلم از ساحل جنوبی که در آن millennials جمع آوری کرده اند برای شکستن بهار (از جنس مشروب الکلی و مواد مخدر) و همه مصاحبه اساسا گفت که این فرد بیماری و آنها در اینجا به آن لذت ببرید. آنها هیچ چیزی در مورد “اجتماعی فاصله” یا توصیه های دیگر از دکتر Fauci و CDC. بنابراین خود جذب و خودشیفتگی… greyseal

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: نگران 3/18/2020 8:19:15 AM (شماره 349714)

هنگامی که آنها را در بیمارستان های روانی این است که چه چیزی شما را دریافت کنید. مراقب باشید مردمی! آنها راه رفتن در میان ما!

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 3/18/2020 8:22:04 AM (شماره 349716)

و بعد دختران و پسران . . . و errrrm . . . “آن” ما در حال رفتن به ببینید که چه کسی می تواند راه رفتن بالاترین صخره در اینجا در گراند کانیون فقط به ببینید که چه کسی زنده می ماند. که می خواهید بروید ؟ صبر کنید! چرا شما همه در یک بار و سپس ما به شما بلافاصله می دانم که برنده است! آماده است ؟ در علامت خود را! P. S. اگر آنها می خواستند یک کرونا ویروس, چالش, آزمون بهتری خواهد بود بوسیدن کسی که در واقع این بیماری است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/18/2020 8:55:17 AM (شماره 349750)

ما هنوز هم بیش از حد کوچک یک نمونه قاطعانه تعیین میزان مرگ و میر. این بچه ها در حال بازی با یک بیماری است که در حال حاضر تکامل یافته پس از آن آغاز به کار خواهد کرد و بدون شک در ادامه به جلوه های ویژه گرافیکی را به عنوان آن را گسترده تر می شود. هیچ واکسن یا درمان تا کنون و در عین حال این بچه ها اصرار دستکاری این دینامیت. خروج از سلامت خود کنار “من شما را بازیابی پیچ شما” نگرش ساده است فقط ترسناک است. بدون مسن تر و با تجربه تر مردم در اطراف به مربی این خود محور کودکان جهان به سرعت تبدیل به یک Idiocracy.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 3/18/2020 9:36:03 AM (شماره 349800)

من خوشحالم که من رفته قبل از این احمقها هستند از یک سن به اجرا این کشور است. اما من نگران برای دخترم و نوه. خدا را شکر که پدر و مادر هستند و محافظه کارانه خواهد فرزند خود را با حس مشترک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/18/2020 9:50:26 AM (شماره 349824)

می تواند به شما می گویند eColi پسران و دختران ؟ من فکر کردم شما می تواند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 3/18/2020 9:51:15 AM (شماره 349825)

شما برو دختر! فقط عمل گرفتن در هواپیما در حال حاضر ثابت می کند که شما ادم سفیه و احمق بدون نیاز به آن را هر بیشتر. من امیدوارم که شما انتخاب کنید تا سه یا چهار و بیشتر اشکالات تند و زننده در علاوه بر این به خود تاج و افراد متعلق به نسل ما می تواند همه را به خنده در مراسم تشییع جنازه خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chillijilli 3/18/2020 9:53:31 AM (شماره 349829)

در اینجا راه اندازی کامل برای Ms آوا لوئیس: از او بپرسید که چگونه او احساس می کند در مورد نژادپرستی و من شرط می بندم او می گوید آن را سوء استفاده و مضر. سپس از او بپرسید که چگونه او احساس می کند مورد تبعیض و من شرط می بندم او می گوید آن را توهین آمیز و بد اخلاق. سپس از او بپرسید اگر هر گونه تبعیض الگو در تبعیض و نژادپرستی باید اجازه داده شود. من شرط می بندم او می گوید: هیچ.
سپس از او بپرسید که چگونه تبعیض علیه افراد یا گروه ها بر اساس سن خود به تنهایی هر یک متفاوت است. و در نهایت به او بگویید که سن گرایی است که در گذشته به لحاظ اجتماعی قابل قبول تعصب و اطلاع او باید از خودش شرمنده باشد. عمومی shame همیشه کار می کند به خصوص با وای که بالاتر از همه می خواهید به دیده می شود به عنوان روشنفکر و دلسوز.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 3/18/2020 2:07:54 PM (شماره 350104)

من وام یک هفت تیر برای حتی بیشتر سرگرم کننده بازی…..رولت روسی.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im