‘در اینجا ما دوباره’—دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Trashesنانسی پلوسی Coronavirus ‘Witch Hunt’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/3/2020 3:23:01 AM

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فربه مجلس نانسی پلوسی روز پنج شنبه برای ایجاد یک جدید انتخاب کمیته تحقیق به دنبال به دست زدن به او از coronavirus.”این زمان برای سیاست است. بی حزبی تحقیقات here we go again,” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید نشست خبری.دموکرات ها پنج شنبه اعلام کرد که آنها را به ایجاد یک جدید انتخاب کمیته بررسی رئيس جمهور تهمت پاسخ تلاش و 2 تریلیون دلار اقتصادی امداد بسته است.”که در آن وجود دارد پول نیز وجود دارد غالبا فساد” پلوسی گفت: در حالی که اعلام ایجاد این کمیته ، رئیس جمهور ابراز انزجار که پلوسی راه اندازی یکی دیگر از “witch hunt”


این زن در آخرین عصب و همه ما بسیار پر تنش امروز. او نظارت کمیته خنده دار است پس از منافع خاص پول او حک شده به جای این همه رفتن به آمریکایی ها نیاز دارند.

74 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PChristopher 4/3/2020 4:22:58 AM (شماره 366761)

اگر در ابتدا شما موفق نیست دو را در احمق.

72 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ARKfamily 4/3/2020 6:15:45 AM (شماره 366786)

آن باور نکردنی است که این زن داده شده است روايی و اعتبار. حزب او بود و کنار هم قرار دادن یک لایحه برای جلوگیری از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت سفر به چین است که او آغاز شده در ژانویه 31. و او است شک و سرزنش بر او ؟ ثانیا استیضاح افتضاح به نظر می رسید مهم ترین آنها را در زمان. آنها می تواند مراقبت کمتر است. چگونه در مورد کنترل مرزهای ما. دموکرات ها و لیبرال ها شده اند و فریاد “آنها را باز کنید” در حالی که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است تا آنها را کنترل کند. بهترین کار این است که من را به خودم چه من فکر می کنم از دموکرات ها و لیبرال ها در حال حاضر. . .

67 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 4/3/2020 6:55:16 AM (شماره 366809)

از او اخیر ظاهر عمومی باید نهادینه شود.

41 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: فوری خشم 4/3/2020 7:36:04 AM (شماره 366845)

Ha Ha من فکر می کنم به معنای واقعی کلمه او سوار دیوانه.

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/3/2020 7:44:32 AM (شماره 366855)

او به زودی بازنشستگی به “صرف زمان بیشتری را با خانواده است.”

17 نفر بود.


نادان چپ بیش از حد احمقانه به می دانم که زمانی که آنها در حال از دست دادن. بی ارزش زباله.

23 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: janjan 4/3/2020 8:11:34 AM (شماره 366888)

از طریق تمام این coronavirus بحران دموکرات ها را دوباره ثابت چگونه کم عمق و واقعا بی منطق هستند. کل کشور است که استرس و تنش. پلوسی در پاسخ? بیایید بار تا بهبودی لایحه با منفور لیست لیبرال رویاهای لوله و تاخیر آن را برای مدتی و سپس شروع جدید ‘بررسی’ از مغلوب ساختن پیشی جستن. همه آنها زندگی می کنند در یک غیرقابل سکونت سیاره به دور از مردم عادی است. من دعا می کنم که ملی کابوس از دموکرات ها در حال اجرا خانه به زودی خواهد شد.

46 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/3/2020 8:30:43 AM (شماره 366909)

آب فقیر در جادوگر نان و تماشای او را ذوب دور.

16 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: dst4life 4/3/2020 8:38:39 AM (شماره 366918)

دور نانسی. فقط از بین برود. “وجود دارد که در آن پول وجود دارد فساد” واقع است. نگاهی به خودتان و زباله شما تلاش برای دزدکی حرکت کردن به این محرک لایحه. هر چیزی که froths از دهان خود را در مورد شما است. اما شما هرگز توبه از گناهان خود را حتی در بستر مرگ خود را, شما تا کنون از بین رفته اند. من با جرات گفتن برخی از افراد آنقدر بد است که آنها unsalvageable.

23 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 4/3/2020 8:46:00 AM (شماره 366931)

بیش از سه سال از توقف badgering بدتر از آن از مگس ها و پشه ها ثابت کرده اند که دموکرات ها در کنگره به یک ترفند اسبان. نانسی فارغ التحصیل از مدتها پیش به هیچ ترفند jackass. چقدر دیگر امریکا قرار داده تا با او ؟

14 نفر بود.


چیزی که من بسیار جالب در مورد این بی میل به سطل زباله جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن آن است که پس از تماس با واقعیت است. دموکرات ها به نظر نمی رسد به درک که آنها در حال هل دادن رای دهندگان به سمت با مغلوب ساختن پیشی جستن در تمام این. ما در وسط یک بیماری همه گیر به خاطر خوبی و در عین حال آنها نمی تواند مقاومت در برابر اصرار به این بحران به یک هجوم تهمت و پاسخ به آن است. ما در خارج از حباب خود را ببینید و آنها را برای هک که آنها; آنها مطلقا هیچ چیزی را به جدول با توجه به راه حل مسائل در خط عرضه حتی یک ساده و قدیمی آمریکایی پپ-بحث فراتر از آنها. آنها نمی تواند درک است که antics خود را در حال رانندگی به دور نگر رای دهندگان و نه آنها را در وضعیتی وخیم. این خیره کننده است واقعا. آنها هیچ یک با یک شانس مبارزه در برابر تهمت لغزش در سال 2020 هیچ نامزد ندارند. همه آنها زمین است و عذاب و دل تنگی از Covid-19 نسبت ناروا به توييتها. چه اتفاقی افتاد به حزب “امید و تغییر”? اوه آره, آنها همیشه پر از کارشناسی و همیشه نا امید کننده است.

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: smcchk 4/3/2020 9:05:56 AM (شماره 366961)

من فرزندان هستند و نه محافظه کاران – احساساتی وسط قطعا. اما آنها گزارش می دهند که آنها و بسیاری از آنها بسیار لیبرال هستند و بیمار از مغلوب ساختن پیشی جستن-ضربه. به اندازه کافی که آنها می گویند. آنها مانند دست زدن به بحران و آنها در نهایت بی امان خصومت از رسانه ها و دموکرات ها ، رسانه ها و دموکرات ها تولید شده اند ثابت بحران پس از مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد. در حال حاضر وجود دارد این است که همه تاثیر می گذارد و برخی از مردم می خواهم آرام برخی از اطمینان برخی از همکاری است. از حزب دموکرات و رسانه ها را خراب کردن خود را دارند. اجازه دهید آنها را.

21 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jebediah 4/3/2020 9:14:14 AM (شماره 366969)

و او کاملا صحیح است….در اینجا ما دوباره. که در آن بود نانسی یا بقیه از حزب دموکرات از جمله شیف زمانی که ویروس پرورش داده سر آن: مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع ذکر آن در دولت و ملت بیان….که نانسی پاره کردن بر روی صحنه است.

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Quigley 4/3/2020 9:45:04 AM (شماره 367014)

FTA: “جایی که پول هست نیز وجود دارد غالبا فساد” پلوسی گفت: در حالی که اعلام ایجاد این کمیته ، شما رو پول زننده تعداد زیادی از آن. که در آن شما می خواهم آن را دریافت ؟

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/3/2020 9:47:36 AM (شماره 367016)

این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که یک مست مسئول است. من فکر می کنم اگر رئیس جمهور تهمت می تواند علنا با کف دست زدن نانسی پلوسی را تصویب رتبه بندی خواهد شد تا 100% به دلیل آن چیزی است که ما همه می خواهم به انجام است.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bpl40 4/3/2020 10:00:30 AM (شماره 367035)

رئیس جمهور باید با استفاده از قدرت اضطراری و به منظور تکمیل عدم همکاری در واقع nonrecognition از هر فرد تنها در حقوق و دستمزد فدرال با این ناپاک کمیته’. مردم خواهد بود و پشت سر او به شدت.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Jobe 4/3/2020 10:03:18 AM (شماره 367038)

چرا رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی یک روبان آبی کمیسیون برای بررسی تعصب سیاسی و حیله بازی از Pelosi و گروه در کنگره است. آیا به من بگویید که آن را غیر قانونی خواهد بود چرا که من آن را باور نمی کند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 4/3/2020 10:19:24 AM (شماره 367061)

تا به آنجا به عنوان یک راه برای جلوگیری از این بی معنی است. در زمان بحران نانسی در حال رفتن به انجام این کار است. مغلوب ساختن پیشی جستن-متنفر از دست داده اند و تمام حس و برخی از آنها عبارتند از میلیاردرهای. Nutter نانسی شروع به پریدن کرد در هیئت مدیره دیوونه قطار با بقیه هیستریک مغلوب ساختن پیشی جستن-متنفر..

3 نفر بود.


پاسخ 20 – نوشته شده توسط: در واقع 4/3/2020 10:31:14 AM (شماره 367085)

اگر شما بررسی نمرات خود را بالا خواهد رفت. به جای کنگره باید تصویب سه مارتینی ناهار عمل ما در بر داشت زیر ریگان به عنوان آن را به رستوران رفتن دوباره.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: HotRod 4/3/2020 10:37:41 AM (شماره 367096)

نوامبر نمی توانم در اینجا به زودی به اندازه کافی! اگر ما در حال رفتن به نجات آمریکا و دموکرات ها را به شکست می شود. آنها بدتر از چینی ویروس!

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/3/2020 10:46:14 AM (شماره 367110)

پول و فساد را با هم بروید.
و بدترین مثال نمونه پلوسی را به ثمر رساند 25 میلیون دلار در سال 2008 stimuuls پول – برای حذف تاتو برای منطقه است.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/3/2020 10:52:47 AM (شماره 367120)

ضد مغلوب ساختن پیشی جستن رسانه ها را دوست دارد تظاهر به تیم ملی است که از حزب دموکرات است. که خود را افکار واهی و پوچ. نگاه دوباره در یک نمای نزدیک از نانسی پلوسی و دیدن چهره مغز و توخالی روح کمیته ملی حزب دموکرات. پس هر کدام از آقایان دست او استوار است مرد از حزب. Clyburn باید به دنبال پوشش برای خود شخصی و سیاسی ایمنی

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: جودی 4/3/2020 11:16:03 AM (شماره 367161)

نانسی قرار داده Clyburn مسئول…. پس از همه, او برنده SC برای بایدن…..بایدن بود را شکست و هیچ کس با حضور خود در تظاهرات & Clyburn انجام یک معجزه??????حدس من این است که تعدادی از برگه های رای بودند ایمیل و یک عدد uncounted??? پلوسی می خواهد به جای میلیاردها دلار در آینده محرک برای پست الکترونیکی و اینترنت برگه های رای.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: تیله 4/3/2020 11:25:35 AM (شماره 367174)

“جایی که پول هست نیز وجود دارد غالبا فساد “…………..واقعا نانسی ? شما باید به صحبت کردن در مورد کروبی بیل آماده مشاغل…………..شما می دانید آنهایی که با توجه به اوباما هرگز وجود نداشته است. که در آن همه که پول برود ؟ در کنار Solyndra.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: pensom2 4/3/2020 12:30:26 PM (شماره 367230)

مردم. ما اغلب می گویند که dem را متهم می کنند که جمهوری خواهان از خیلی چیزهایی که تو را در حال گناه است. این مورد در اینجا. اما چرا باز یک بررسی ؟ زیرا با انجام این کار آنها می توانند مبهم خود را سرقت و “فساد” که نانسی وارد شده به این لایحه. این Mueller بررسی رفت و برای چندین ماه پس از آنها باید مشخص بود که هیچ تبانی–چرا ؟ به دلیل ترک مولر پرس و جو باز به تاخیر افتاد و مانع از هر کس دیگری از بررسی DEMS’ تبانی با روسیه در پرونده. در این مثال نانسی است که به سادگی جلوگیری از هر کسی از باز کردن یک پرس و جو به تخلفات و سرقت در این لایحه است. شما می توانید شرط می بندم او در حال رفتن به درو چندین میلیون دلار رشوه از صنایع و شرکت ها و اتحادیه های کارگری و سازمان های غیر انتفاعی که برای دریافت میلیاردها دلار از این قانون. درست مثل اوباما و Solyndra که مدیران خود را پرداخت دهها میلیون نفر قبل از شرکت ورشکسته شد–با دولت فدرال داشتن تضمین این وام. میلیون ها دلار فیلتر به Obie.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de