در اینجا ممکن است دلایل مایکفلین قاضی استخدام خود را وکیل

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/1/2020 4:46:16 AM

زمانی که وزارت دادگستری ثبت حرکت به اخراج از اتهامات عنوان شده علیه سرهنگ ژنرال مایکل فلین از آن انتظار نیست مقدار مقاومت مواجه. به جای قاضی در مورد کاهش اخراج باز کردن یک جداگانه رسیدگی به فلین و استخدام-مشخصات وکیل مدافع برای خود. این قاضی دادگاه منطقه امت سالیوان, استخدام وکیل بث ویلکینسون به نمایندگی از او به عنوان فلین مورد حرکت رو به جلو بسیار غیر معمول تصمیم گیری برای یک قاضی. ویلکینسون شناخته شده است به نمایندگی از مردم در موارد بالا مشخصات; او همان است که وکیل به نمایندگی دیوان عدالت برت Kavanaugh در دوران نامزدی روند.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 6/1/2020 5:18:38 AM (شماره 427992)

که یک ولرم مقاله. ژنرال فلین بی گناه است. وجود دارد هرگز و هنوز هم هر گونه مدارک و شواهد علیه او. در واقع همه شواهد نشان می دهد فلین انجام شد کار خود را با همه به دلیل احتیاط و احترام به بو دولت. این شواهد در دسترس بود از ابتدا. به جای درمان فلین مانند یک عضو محترم رئيس جمهور اداره اف بی آی تحت درمان فلین بدون هر علت مانند یک رئیس مافیا و رسم, راه های به دام انداختن او را در فعالیت های جنایی; دام افتادن او نمی افتد. شکست در به دام افتادن و در مورد به پیاده روی به دور از تلاش بالا FBI دولت تصمیم گرفت به حرکت در برابر فلین به هر حال. FBI جعلی شواهد و مخفی تپه exculpatory شواهد آن را به حال. آن اذیت و تهدید فلین و خانواده اش. این تهدید مورد آزار واقع شدند و خراب فلین وکلا و آنها را به بد و مغرضانه مشاوره. در اوج ناامیدی و با مشاوره های خود را به خطر بیافتد وکلا فلین گناه التماس کرد. در حال حاضر با یک وکیل و دسترسی به تمام شواهد و مدارک است که همه exculpatory Flynn در حال مبارزه بازگشت. صادقانه DoJ است reexamined فلین پرونده و اعتراف کرد هیچ شواهدی وجود دارد هیچ جرم و جنایت و فلین هرگز نباید بررسی شده است چه رسد به شارژ. دادگاه های ما قرار است به دنبال عدالت است. فرض متهم مورد نیاز به طور پیش فرض استقرار. که در آن وجود دارد عدالت در آنچه اتفاق افتاده است به ژنرال فلین? به DoJ شروع به اصلاح قانون اشتباهات ساخته شده در برابر فلین. اگر سالیوان به دنبال عدالت صحیح و پاسخ آسان خواهد بود به رد اتهامات به درخواست DoJ به عنوان مورد نیاز قانون است. چپ همیشه yammering در مورد بی عدالتی است. خوب در اینجا آن است! مهم نیست به این دلیل که قربانی یک جمهوری خواه بود ؟ بیشتر این است که حاشیه ای در مورد که در آن حقیقت این است که آشکار نیست. وجود دارد هیچ چیز اشتباه انجام شده است. وجود دارد هیچ دیگر است که ممکن است آسیب شده است. در این مرحله سالیوان باید کمی بازیکن به جای کشیدن این به هیچ هدف. بالاتر دادگاه باید حرکت در اسرع وقت به رد اتهامات عنوان شده علیه. این یک توطئه طرح برای قاب و مرد بی گناه. عدالت است فریاد که باید انجام شود.

35 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/1/2020 5:51:47 AM (شماره 428004)

تنها عدالت است که من در حال حاضر به حذف این قاضی از مسئولیت های خود را بلافاصله. او ثابت کرده است که او دیگر نمی تواند غیر از تعصب حافظ از دادگاه. او یا بازنشسته و یا او باید استیضاح. در هر صورت, او باید برود. من امیدوارم که او در یک بانک حساب این وکیل است رفتن به هزینه او ، شاید او می تواند فایل برای ورشکستگی پس از این شیرین کاری.

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Quigley 6/1/2020 6:59:27 AM (شماره 428041)

او دارای یک حساب بانکی از آینده دین ،

4 نفر مثل این.


حتی فلین است و نه مدعی بی گناهی در این مورد #1. نه تیم حقوقی خود را. مقاله نتواند نقطه اصلی: در حالی که DOJ ممکن است استدلال می کنند وجود دارد زمینه را برای اخراج به دلیل FBI هرگز تا به حال به اندازه کافی و اساس را به فلین در این مصاحبه که منجر به او را به اتهام دروغ گفتن به اف بی آی است. DOJ همچنین می گوید دلیل آن است که درخواست برای اخراج این است که شواهد کافی برای اثبات جرم فراتر از شک معقول. بنابراین DOJ می گوید جرم و جنایت رخ داده است و فلین هنوز گناه التماس کرد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Krause 6/1/2020 7:37:06 AM (شماره 428073)

آن را پذیرفته و عمل برای اف بی آی به اجبار و تهدید فلین به اعتراف به گناه و یا آنها را پس از خود ، کسی که سالیوان استخدام یک قیمت بالا شخصی وکیل ؟ هستند lefty وکلا پریدن به کمک سالیوان دیده می شود که آنها تایید کودتا در برابر تهمت? اگر این گزاره برای بررسی و شارژ فلین معیوب بود در وهله اول نباید همه چیز پرتاب می شود ؟

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Socaworld 6/1/2020 7:50:23 AM (شماره 428092)

هر پوستر #4 است هیچ محافظه کار و قطعا هیچ وکیل—-حداقل یک وکیل نیست من تمرین با (بازنشسته سابق DC و نیویورک بار). فلین بود entrapped و تشريع توسط FBI است که به آن اعتراف تا به حال هیچ موردی. به حدی که فلین است که گناه آن است که یک روند به اصطلاح جرم و جنایت است که مشکوک قانونی در این مورد به عنوان فلین قصد دروغ است.

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/1/2020 7:59:47 AM (شماره 428103)

قاضی سالیوان باید استیضاح. بدون شک در مورد آن است. اگر او می تواند سعی کنید برای قرار دادن احساسات شخصی خود را به این صورت او می تواند آن را انجام دهد به بسیاری از موارد (و احتمالا در حال حاضر انجام می شود که دقیقا)!

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/1/2020 8:32:06 AM (شماره 428137)

هر روز که می گذرد من خودم despising خیلی بیشتر سیاسی چپ. آنها دروغ و خودداری شواهد به راه آهن یک ارتش ایالات متحده رتبه پرچم افسر رفتن تا آنجا که به تهدید خانواده خود را اگر او نمی کند و اعتراف به گناه. بعد از این همه مخرب دادستان این چپ تفاله قاضی و amicus-briefers می خواهید وجود دارد به هیچ بازسازی صورت کلی و برای تقاضای خود را وارد تحت فشار برگزار می شود. این که از همان چپ که فایل پس از درخواست تجدید نظر درخواست تجدید نظر برای یک محکوم به اعدام اهل بیت دیر شده برای قتل های متعدد از شنیع ترین طبیعت است. بد نام تو در سمت چپ.

14 نفر بود.


خوب #6 شما می گویند ” به حدی است که فلین است که گناه آن است که یک روند به اصطلاح جرم و جنایت است که مشکوک قانونی در این مورد به عنوان فلین قصد دروغ است.” چه او اعتراف به گناه ، مشکوک چپ این استدلال که فلین نگهداری گناه خود را تحت سوگند به مدت دو سال (قاب نو و یا در غیر این صورت. و به عنوان یک وکیل قطعا شما به خوبی می دانم که این چه قانونی رقص همه چیز در مورد. همانطور که برای بقیه ، به عنوان یک مشتری من نمی خواهد شما را استخدام به عنوان وکیل من. به عنوان یک محافظه کار به اعتقاد من در اصول که شامل شما نمی دروغ تحت سوگند. وکلای مدافع را فکر می کنم در غیر این صورت.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: john56 6/1/2020 11:17:33 AM (شماره 428344)

ژنرال فلین افتاد شمشیر خود را به او را نجات دهد ، قدیمی خود وکلا نیست خود را انجام علت سعی و کوشش در گرفتن اسناد و مدارک وجود داشته که حاکی از بی گناهی خود و آنها نیز در حال فشرده توسط فدرال و تهدید به پیگرد قانونی نیز هست. من و شما احتمالا انجام همان چیزی که در همان وضعیت است. ژنرال فلین آیا حاضر به دروغ زمانی که آقای مولر و خود را در باتلاق گشتاپو او را می خواستم به نوبه خود در مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به خوبی به عنوان شهادت (به اشتباه) در مورد دیپلم. در یک نقطه قاضی به او “کردن” اما قدیمی خود وکلا به سرعت او را توصیه به ماندن در این دوره تفکر آن را می تواند ناراحت اپل سبد خرید معامله است که آنها در خارج از دادگاه. خوشبختانه او و خانواده اش عقل در نهایت به تخلیه این بی کفایت (طراحی شده توسط یا نه) وکلا و استخدام سیدنی پاول. یادآوری من اگر من تا به حال به مشکل با فدرال به او تماس بگیرید (اگر چه من شک دارم من می توانم استطاعت چه خواهد بود نرخ ساعتی). بدیهی است که دولت متوجه شد که ژنرال فلین را نمیفهمد این همه Crossfire طوفان بازی خیلی سریع و نیاز به او را از راه سریع-حتی به عنوان بالا به عنوان امپراتور اوباما که “هشدار داد” رئیس جمهور منتخب تهمت که دو تا از بزرگترین مشکلات خواهد بود کره شمالی را کیم و ژنرال فلین.. وقتی که کار نمی کند, آنها نیاز به راه دیگر برای دریافت فلین از راه. و عمیق دولت عملیات هنوز هم در محل کار با قاضی و تیم حقوقی خود را. این امر می تواند خوب اگر DC appelate پنل به آنها گفت که آن زمان برای این که به پایان رسیده است اما من شک دارم.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: curious1 6/1/2020 11:36:37 AM (شماره 428369)

نیست 10 روز مدار دادگاه به سالیوان برای پاسخ تا هنوز???
امیدوارم که دادگاه علنی چکش او را به یک divot.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bighambone 6/1/2020 11:44:02 AM (شماره 428387)

حتی اگر فلین pled گناه به آنچه در حال حاضر به نظر می رسد بی دلیل اتهام جنایی, آن را نیز به نظر می رسد که این مورد در برابر فلین بود و هنوز هم در حال انجام در قاضی سالیوان دادگاه آن را به عنوان به نظر نمی رسد که سالیوان تا کنون اظهار داشت که او محکوم فلین از این قرار است جرم و یا او را محکوم. بنابراین DOJ بر انعکاس بیشتر و شواهد مطابق با DOJ تشخیص حق در درخواست که قاضی رها کردن اتهام فلین. من باور دارم که امروز روزی است که سالیوان قرار است به او بدهد در پاسخ به مدار دادگاه تجدید نظر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/1/2020 12:17:35 PM (شماره 428424)

کسی که در این هیئت مدیره ممکن است بدانید که فلین پذیرش بود و برای جلوگیری از DOJ از حمله به او ، آن باج پرداخت می شود برای محافظت از خانواده اش.
من امیدوارم که من هرگز در آن موقعیت است.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/1/2020 12:20:54 PM (شماره 428432)

قاضی سالیوان نمی آمد تا با این ایده به آزار و اذیت فلین و او را استخدام نمی کنند یا او پرداخت وکیل. من می خواهم به می دانم که در حال حاضر پرداخت که سالیوان وکیل. ما می رویم به دریافت یکی دیگر از gofundme جناح چپ عملیات پول شویی?

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: couchguy 6/1/2020 12:47:42 PM (شماره 428474)

چرا که او دارای ضریب هوشی 80 شده است و وابسته به خود کارمندان به انجام همه چیز ؟ او نمی باید زمان برای این قضاوت مسائل خود را در آینه می خواند.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/1/2020 1:46:52 PM (شماره 428548)

من فکر می کنم امروز روزی است که سالیوان به حال برای پاسخ به دادگاه تجدید نظر. شنیده ام هر چیزی از سالیوان?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 6/1/2020 2:03:26 PM (شماره 428570)

برای کسانی که استدلال می کنند فلین دروغ زمانی که او اعتراف به گناه و که در مورد به پایان رسید وجود دارد; اگر این است پس چرا قاضی سالیوان با قبول این درخواست و سپس جمله ؟ سالیوان حاضر به حکم فلین برای بیش از دو سال است. چرا ؟

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de