باید تظاهرات ثابت کرد که COVID-19خطرات هستند که بسیار اغراق آمیز ؟

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/17/2020 4:49:17 AM

در حال حاضر ما باید به دیدن برخی از مدارک و شواهد از افزایش COVID-19 مورد از تظاهرات توده. این واقعیت ما را بالا می برد بسیار شک و تردید جدی در مورد کوروناویروس مستندات و دیگر غیر-مداخلات دارویی هستند که بسیاری از آنها هنوز هم ادامه دارد. یک توضیحی فرضیه است آب و هوا — که, هوای آزاد, تظاهرات در warmish آب و هوا ممکن است باعث کاهش عفونی بالقوه از SARS-CoV-2. این به نظر می رسد بسیار بعید است. حتی اگر وجود چنین اثر آن تقریبا قطعا نیست سنگین تر بودن نزدیکی از معترضان به یک دیگر. دیگر توضیحی فرضیه است که اکثر معترضان نسبتا جوان و بنابراین بعید به سقوط بیمار است اما ممکن است asymptomatically انتقال ویروس است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/17/2020 5:13:08 AM (شماره 447099)

یک کلمه. بله.

35 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: franq می 6/17/2020 6:02:28 AM (شماره 447123)

آنها مضحک در تفکر خود را به عنوان به خوبی. کشش بود و خواستار “تست تست تست…” اما هنگامی که مراقبت های بهداشتی کارگر است که در تماس نزدیک با بیمار بدون علامت که تست مثبت برای COVID پرستار است که به “خود نظارت”. داستان واقعی.

14 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: stablemoney 6/17/2020 6:10:05 AM (شماره 447127)

ما نمی باید به اورژانس و مستندات دیگر هیچ گونه پایه و اساس قانونی. شده است وجود دارد صفر مدارک و شواهد ارائه شده است که ماسک یا اجتماعی فاصله ایجاد تفاوت به جز در بیمارستانها و خانه های سالمندان. ما شده اند به دروغ توسط افراد با مدل ها و برنامه های سیاسی و باید آنها را زندانی و به اتهام خسارت آنها ایجاد می شود. ما نمی باید هزاران میلیارد خسارت و هیچ مسئولیتی در قبال آن است. باید وجود داشته باشد برخی از اخراج. CDC باید defunded. آن است که بهتر از که. و یک درخواست ویژه لطفا انجام نمی خود را دریافت مشاوره های علمی از هر دانشمندان انگلیسی و یا کسانی که در CDC.

50 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: sagman 6/17/2020 6:32:56 AM (شماره 447142)

من نگه دارید تهمت منزه از گناه. او پس آنچه به اعتقاد او بهترین توصیه های پزشکی در اوایل آن روز. زمانی که مشخص شد که تهدید بسیار اغراق آمیز او عمل کرده است. لذا در حال خواب دیدن اگر آنها فکر می کنم آنها می توانند فشار آن همه پشت در کاخ سفید است.

56 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 6/17/2020 6:33:50 AM (شماره 447144)

همه شما تا به حال به انجام غژغژ کردن از طریق 5-hr JHU تماس با ردیابی رایگان بر روی خط البته به یاد بگیرند که شما می توانید حذف ویروس به طور کامل عبور کسی در خیابان حتی بدون علامت ppl تنها آلوده 1-2 دیگران و بیشتر به احتمال زیاد کسانی هستند که شما با زندگی می کنند. تقویت سیستم ایمنی بدن شما کلیدی است; من تا به حال آن را برای حدود 36 ساعت و خواب راست از طریق 14 به عنوان بدن بهبود می یابد… KAG

29 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: فوری خشم 6/17/2020 8:07:06 AM (شماره 447217)

گفت: آن را از ابتدا وقتی دیدم رسانه ها هیستری مصرف بیش: یا این یک setup از گرفتن بروید و یا کسی را دیدم وحشت تنظیم و با حروف بزرگ. در هر صورت. من امیدوارم که مردم گناه بزرگ پرداخت اما هی نمی خواهد.

35 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/17/2020 8:07:13 AM (شماره 447218)

هنگامی که آن را به نظر می رسید کمتر کشنده تر از یک بار بر این باور بودند که مجبور به تزریق آن را به خانه های سالمندان به تحمیل آسیب پذیر. هنگامی که یک درمان موثر بود و تصادفا از آنجا که مردم برای درمان مالاریا به نظر می رسید تقریبا غیر قابل نفوذ به آن, آنها تا به حال به بسته که از طریق جعلی مطالعات. زمانی که موج پهن بود و در بیمارستان کشتی ها و تبدیل مراکز کنوانسیون ثابت شده غیر ضروری هدف تا به حال به تغییر از مسطح به انتظار برای یک “درمان است.” بوت در گلو از اقتصاد ما تحت auspice از فاصله خودمان را در خدمت بایدن کمپین و خشونت های خیابانی اشاره تشنگی برای “تغییر” بازگشت به hopey-changey دولت اوباما مندرج در او #2 کمانچه در خدمت همان. قدرت خود را تنها ارزش.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/17/2020 8:49:45 AM (شماره 447268)

هر کس من صحبت می گوید همان چیزی است که کل این ویروس چیزی است BS! تنها آنهایی که هنوز اقدام مانند آن است که یک قاتل تهدید کارمندان دولتی و برخی به راحتی تحت تأثیر Karens.آنها می توانند در خانه بمانند و پرداخت می شود. 2 نفر در یک زمان مجاز در راهنمایی و رانندگی با ماسک و دادگاه بسته باقی می ماند. شما دولت خود را کسب و کار از طریق درب به یک نقاب معاون و او در واقع به شما می گوید که آنها در حال تعطیل برای ویروس. شما می توانید خدمات شما نیاز دارید از آنها, اما شما می توانید با پرداخت هزینه های خود را از طریق پست الکترونیکی. همیشه آهسته اقدامات دولت را اساسا به وقفه. نیاز به پوشیدن maks افشا و خنثی شده است اما نه در سطح دولت است. ما نمی توانیم بازگشت به حالت عادی زمانی که ما “رهبران” نمی خواهد اجازه دهید ما.

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Kate318 6/17/2020 9:07:07 AM (شماره 447287)

من با تمام پوستر, اما من باید بگویم من هنوز هم سر در گم در تعداد زیادی از مردم که هنوز در تحقیرآمیز, ماسک پوشیدن ترس است. آن است که 90+ درجه و مرطوب که در آن من زندگی می کنند و تعداد زیادی از مردم که هنوز هم با پوشیدن ماسک در خارج حیرت انگیز است. حتی زمانی که من به برخی از آنها و ارائه آنها را با آخرین اطلاعات در مورد ویروس, آمار و پژوهش—و آنها با من موافق — آنها هنوز هم نگه دارید و بر روی خود ترس است. آن را عجیب و غریب ترین پدیده های من تا کنون دیده ام. من در نهایت کسی گفته است که اگر آنها در حال انتظار برای روزنامه های محلی و یا رسانه ها به آنها همه روشن سیگنال آن را هرگز اتفاق می افتد.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Jethro بو 6/17/2020 9:11:07 AM (شماره 447291)

آنچه ما می دانیم این است که هر کسی در معرض خطر ابتلا به مرگ نزدیک یا مرده اگر در معرض Covid. تنها ایمنی طبیعی است که چپ رادیکال اعتراض غارت و شورش. این فعالیت ها با قصد و البته و همیشه صلح آمیز اعتراض غارت و شورش به نحوی انتقال ایمنی. ما این را می دانیم زیرا ما همه دانا و حكيم دموکرات رهبران سیاسی درک این بیماری و می توانید به ما بگویید که چه چیزی برای ما و چگونه آنها را benevolently محافظت از ما را از ما.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: HotRod 6/17/2020 9:25:04 AM (شماره 447308)

اگر ما تا به حال به ماندن در مستند تا زمانی که درمان در دسترس بود برای سرماخوردگی و یا هر گونه قبلی آنفولانزا ما خواهد بود زندگی به عنوان شکارچی در غارها! این ووهان آنفولانزا را در اطراف برای یک مدت طولانی فقط مانند سرد و گونه های دیگر از آنفولانزا. ما با آن زندگی می کنند بیش از حد. ما زنده خواهد ماند.

21 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/17/2020 9:32:29 AM (شماره 447319)

من باید که آن همه جعل که هر کسب و کار است که تا کنون از طریق پست الکترونیکی من مناسب دیدم برای من ارسال یک پیام طولانی در مورد چه مقدار از آنها می خواست من ادامه داد: کسب و کار در حالی که yammering و در مورد مراقبت از آنها برای نگه داشتن من امن است. من هنوز علامت در بانک! آنها هنوز هم بازی “رزرو” بازی به داخل بانک. به نظر می رسد به من که خاص که برند ملی بانک است فقط آنچه در آن می خواستم. شهردار جان کوپر است که در تلاش برای کشتن نشویل. شهرستانهای اطراف بدست سلامت عقل خود را به عقب. نه او!

15 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/17/2020 10:58:31 AM (شماره 447445)

البته شورش در حال تیراندازی کردن روایت است. اما Fauci مطمئن است تلاش استوک شعله های آتش دوباره جلوتر از مغلوب ساختن پیشی جستن آینده رالی. من را دیده اند هرگز چنین دیوانگی که از چپ به آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر. حمایت از تظاهر کنندگان با هر دو دست upraised و گفتن بقیه از ما “هیچ هیچ هیچ, شما نمی توانید به خارج تحت هیچ هزینه آن بیش از حد خطرناک است’. نفاق است که نمایش داده می شود و این بسیار زشت است. اگر ما را ملت ما مردمی ما می رویم به خود ما شورش یکهو. بیش از حد بسیاری از ما بیرون رفتن و تمرین عام کمک خواهد کرد که شلیک کردن ظالم و خود را بر خلاف قانون اساسی stranglehold.

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/17/2020 11:01:24 AM (شماره 447451)

ما سالمندان بودند که در بیشترین خطر هستند به اندازه کافی عاقل به نمیفهمد که قفل پایین بود همه چیز در مورد حزب دموکرات که مایل به نگه داشتن اقتصاد است. آنها ترس از مغلوب ساختن پیشی جستن توانایی به نوبه خود اقتصاد در اطراف. به این دلیل آنها نمی خواهند ما را به استفاده از Chlorohyroxyquinine مواد مخدر است. آن را به نام کنترل و بد است. به هار لیبرال از دوستان که اقدام به خرید در این لیبرال BS من می گویند … ساده و سپس در خانه بمانند و منزوی کردن خود است. متریک به سازمان دیده بان است که از این تعداد بستری شدن در بیمارستان ندارد و تعداد تست مثبت است. ما می تواند همه تست مثبت اگر ما در معرض یک ویروس است که هرگز توسعه یافته است. در واقع تست مثبت احتمالا به این معنی است که بدن به احتمال زیاد در حال حاضر آنتی بادی است.

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: farmwife 6/17/2020 11:32:37 AM (شماره 447497)

اگر دموکرات ها واقعا معتقد به این ویروس به راحتی گسترش و مرگبار آنها خواهد بود جشن که تهمت است که با داشتن تظاهرات. چه شانس بزرگی برای کشتن هزاران نفر از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان.

17 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: ginadee 6/17/2020 4:50:14 PM (شماره 447871)

من با شما موافقم.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de