باید هری و مگان ما هزینه £44million?حسابرسی قانونی نشان می دهد که عظیممالیات دهندگان لایحه سمت چپ توسط جت-محیط زیسترزمندگان پس از تبدیل پشت خود را درانگلیس فقط دو سال از خود*

که چیزی بود که معاون رئیس جمهور گفت: Sheila Jackson Lee انکار می کند بایدن به معنای ‘you ain’t سیاه’ نظر 46 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 5/22/2020 9:20:50 PM ارسال پاسخ

تشکر. Sheila Jackson Lee انداخت او حمایت معاون رئیس جمهور جو بایدن پس از او گفت: افرادی که رای نمی دهند برای او نیست در واقع سیاه و سفید. در مصاحبه با رادیو فردا میزبان Bret Baier تگزاس از حزب دموکرات تحت فشار قرار دادند در این ادعا که بایدن ساخته شده یک اشتباه عمده که او گفت: باشگاه صبحانه میزبان Charlamagne Tha خدا در صبح روز جمعه که “اگر شما یک مشکل بدانند که آیا شما برای من یا مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس شما است و نه سیاه و سفید.””که چیزی بود که معاون رئیس جمهور گفت: در شرایط استفاده از این واژه و اگر ما تا به حال به گوش زودتر مکالمه ما می دانیم که معاون رئیس جمهور می خواهد به

FBI مدیر Wray داخلی باز می شود
نقد و بررسی به نحوه اداره به کار گرفته
مایکل فلین مورد 44 پاسخ

ارسال شده توسط ایدا لو پینو 5/22/2020 5:22:20 PM ارسال پاسخ

FBI جمعه اعلام کرد که مدیر کریس Wray دستور داده است تا یک بررسی داخلی از دست زدن به این اداره در رسیدگی به سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین که شامل بررسی اینکه آیا زمان FBI کارکنان “درگیر در آوریم.” “FBI مدیر کریستوفر Wray امروز دستور اداره بازرسی بخش به انجام پس از عمل بررسی مایکل فلین بررسی” این اداره در بیانیه ای گفت. نقد و بررسی خواهد شد به کار گرفته شده توسط اداره بازرسی بخش FBI گفت. که بخش شبیه به یک داخلی امور اداری در یک اداره پلیس.

Fauci می گوید تمدید اقامت-صفحه اصلی سفارشات
می تواند باعث ‘آسیب جبران ناپذیر’ 42 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 5/23/2020 12:47:14 AM ارسال پاسخ

اقامت-صفحه اصلی سفارشات است که گسترش بیش از حد طولانی می تواند باعث شود آمریکا “آسیب جبران ناپذیر” دکتر Anthony Fauci جمعه هشدار داد. سخت سرکوب اجتماعات بزرگ و دستورات دیگر مانند خانه قرنطينه بودند و مورد نیاز در هنگام coronavirus اولین ضربه زدن به ملت اما این قوانین در حال حاضر می توانید شروع به برداشته شود در بسیاری از نقاط کشور Fauci گفت: در طول یک مصاحبه با CNBC. “من نمی خواهم مردم را به فکر می کنم که هر یک از ما احساس می کنید که ماندن قفل شده را برای یک دوره طولانی از زمان راه رفتن است” این عضو مجلس coronavirus نیروی کار گفت.

که معتقد مستندات
در مورد علم ؟ 38 پاسخ

ارسال شده توسط
گارنت 5/22/2020 4:55:10 AM ارسال پاسخ

هر ایالتی و محلی سیاستمدار که تحمیل مستندات به موجب COVID-19 همه گیر خود ادعا تصمیم گیری شد و بر اساس “علم است.” در واقعیت آنها را نادیده مشاوره پیشرو اپیدیولوژی با تکیه به جای در مدل آماری تولید شده توسط “کارشناسان” با سابقه شدید نادرست بینی. بدنام ترین این وحی بود, البته, نیل فرگوسن از امپریال کالج لندن که ادعا کرد که coronavirus می تواند کشتن 2.2 میلیون آمریکایی. بر اساس چنین پیش بینی های آخرالزمانی همراه با overcautious هشدار از کمربندی بوروکرات مانند دکتر Anthony Fauci, همه اما چند فرمانداران اجرا از لحاظ اقتصادی مخرب stay-at-home سفارشات — با وجود رزرو محترم اپیدیولوژی که مورد سوال منطق مستندات از ابتدا.

علامت کوبا را بی فکر نقد جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن 36 پاسخ

ارسال شده توسط
Pluperfect 5/22/2020 4:45:55 AM ارسال پاسخ

در دورانی که سیاست آمریکا این است که تحت سلطه نفرت انگیز با صدای بلند دهان آن را تعجب آور نیست که علامت کوبا فکر می کند او باید نقش بزرگ است. کوبا بداند خودش ریاست جمهوری چوب است و نه حکومت کردن در حال اجرا برای رئیس جمهور در سال 2024. شب گذشته کوبا رفت و در Sean Hannity برنامه به سوال رئیس جمهور تهمت رهبری است. کوبا گفت Hannity: او را نمی توان سرزنش قربانی همه — شما می دانید شان این است که آنچه واقعا مرا اذیت در مورد رئیس جمهور. او را مرد قدرتمند ترین در جهان است و او همیشه نقش قربانی کارت. ‘به حزب دموکرات در خارج به من رسانه ها است به من.’

چرا اف بی آی
ثبت فلین مصاحبه ؟ 33 پاسخ

ارسال شده توسط جودی W. 5/22/2020 5:41:49 AM ارسال پاسخ

وجود دارد بنابراین بسیاری از زوایای به اف بی آی-مایکل فلین سوء تفاهم و بیشتر پوشش داده شده اند در عمق زیادی در سراسر واگرا مجموعه ای از دیدگاه های. اما یکی از جنبه های است که پوشش داده شده است و که باز می شود گسترده تر لنز به FBI سیاست این واقعیت است که FBI حاضر به نوار صوتی بسیار کمتر نوار ویدئویی مصاحبه از شاهد و یا مظنون مانند فلین. که سیاست معکوس است و باعث می شود هیچ حس در سال 2020 است. FBI نیاز به خود را از J. Edgar Hoover عصر و تراز خود را با مدرن اجرای قانون بهترین شیوه.

ملت نویس دفاع جو بایدن
از تارا Reade: “من را برای رای دادن به جو
بایدن اگر او آب پز نوزادان و آنها را خوردند 32 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 5/22/2020 1:40:01 PM ارسال پاسخ

یک مقاله نویس برای ملت دفاع 2020 نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن از اتهام تجاوز جنسی با سابق خود در مجلس سنا کارمند تارا Reade و گفت: “من را برای رای دادن به جو بایدن اگر او آب پز نوزادان و آنها را خوردند.”مقاله نویس Katha Pollitt را برای رای دادن به جو بایدن حتی اگر او بر این باور Reade را به اتهام تجاوز جنسی به او نوشت: در چهار ستون. “من نمی باید به قربانی کردن اخلاق سیاسی ضرورت,” او نوشت.Reade متهم کرده است بایدن از بوسیدن او و نفوذ او را بدون رضایت او در سال 1993 زمانی که او کار می کرد برای او به عنوان یک سنا staffe

یک اسفناک لحظه برای هر
سیاه و سفید آمریکا در این کشور 29 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 5/23/2020 5:12:55 AM ارسال پاسخ

جو بایدن گفت: “شما نمی سیاه” اگر شما در حصار در مورد رای گیری برای او بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است فراتر از توهین. من توهین? جهنم بله. من تعجب ؟ نه جهنم. من شده است به نام راگون “با بد آفریقایی خون” از آنجا که پوست من سیاه است و من هرگز نه من همیشه رای برای حزب دموکرات. و چرا جهنم خواهد من ؟ حزب دموکرات تاسیس شد در 1820s در بخشی به حفظ اموال برده داری در امریکا است. پس از جنگ داخلی طرفدار برده داری افراطیون در حزب دموکرات شد طرفدار تبعیض نژادی وحشی که نایلون ترس و وحشت و بدون محاکمه اعدام کسانی که از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ’ generation اگر آنها

فرماندار Whitmer گسترش میشیگان اقامت-صفحه اصلی منظور ژوئن 12 29 پاسخ

ارسال شده توسط
MSUDoc 5/22/2020 6:11:30 PM ارسال پاسخ

فرماندار گرچن Whitmer امضا کرده است یکی دیگر اجرایی به منظور گسترش میشیگان اقامت-صفحه اصلی سفارش تا 12 ژوئن. “در حالی که داده ها نشان می دهد که ما در حال پیشرفت هستیم و نه از جنگل است. اگر ما در حال رفتن به پایین تر احتمال موج دوم و در ادامه به محافظت از همسایگان ما و عزیزان از گسترش این ویروس, ما باید همچنان به انجام بخشی از ما با ماندن امن در خانه و گفت:” فرماندار Whitmer. “اگر ما باز هم به زودی هزاران نفر می میرند و بیمارستان های ما را غرق.”

معمار NYT را 1619 پروژه تساوی تمایز
بین “سیاسی و نژادی سیاه و سفید’ 27 پاسخ

ارسال شده توسط
MissMolly 5/23/2020 5:14:15 AM ارسال پاسخ

نیویورک تایمز luminary قدیمی, هانا-Jones, معمار برنده جایزه پولیتزر 1619 پروژه, لمس کردن اجتماعی-رسانه ها داد و بیداد جمعه پس از رسم یک تمایز بین “سیاسی سیاه و نژادی سیاه و سفید.” “تفاوت وجود دارد بین اینکه از لحاظ سیاسی و بودن با نژاد سیاه و سفید ایم” خانم هانا جونز. “من از هر کسی, اما ما همه این را می دانند و باید متوقف تظاهر که ما نمی کنند.” با وجود اصرار دارد که او نه دفاع از “هر کسی” خانم هانا جونز ساخته شده نظرات خود را در مدت کوتاهی پس از معاون سابق رییس جمهور و یوسف رضا بایدن پیشنهاد کرد که تنها حزب دموکرات رای گیری سیاه واقعا سیاه و سفید در یک مبادله گرم با رادیو میزبان Charlamagne Tha خدا.

جو بایدن تاسف ‘You ain’t سیاه”
نظر: “من نباید شده است
یک مرد عاقل’ 26 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 5/22/2020 6:34:29 PM ارسال پاسخ

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ابراز تاسف جمعه برای فرمان که آفریقایی-آمریکایی ها واقعا سیاه اگر آنها مشکل دارند تصمیم به حمایت از او بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت که او “هرگز” گرفته شده سیاه و سفید جامعه را برای رای داده و “نباید داشته است از جمله یک مرد عاقل.””من باید شده اند تا اسب سوار. من همیشه گرفته آفریقایی جامعه برای اعطا” بایدن گفت: در تماس با رهبران کسب و کار با توجه به ایسنا خبرنگار اد اوکیف.”من نباید داشته است از جمله یک مرد عاقل,” او اضافه شده است.”من نباید شده اند تا اسب سوار. هیچ کس نباید مجبور به رای دادن برای هر حزب خود را بر اساس نژاد و دین خود را خود را در پس زمینه.”

تماشا کنید: بایدن: ‘اگر شما یک مشکل
بدانند که آیا شما برای من
یا تهمت و سپس شما ain’t سیاه” 25 پاسخ

ارسال شده توسط