اتحاد مغلوب ساختن پیشی جستن ثابت شده حقدوباره در مورد ووهان virus

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 5/25/2020 8:12:46 AM

رئیس جمهور تهمت بسیار هوشمند است که calibrates سخنرانی خود به مورد هفتم-سطح کلاس به منظور مطمئن شوید که همه آمریکایی ها نه فقط بیش از حد کلامی فارغ التحصیلان او را درک. او بدون عارضه سخنرانی الگوهای منجر چپ به نتیجه گیری غلط است که تهمت احمقانه است. که اشتباه به علاوه تهمت پریش سندرم توضیح می دهد که چرا چپ فورا denigrated پیش بینی تهمت ساخته شده که این ویروس برای اولین بار شکست در امریکا است. قبل از یکشنبه از مغلوب ساختن پیشی جستن سه مهم ترین پیش بینی های دو ثابت صحیح است. در حال حاضر وجود دارد اخبار خارج از انگلستان است که این ویروس را کم عفونت نرخ ساخت آن را سخت برای قرار دادن با هم یک آزمایش واکسن


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 5/25/2020 8:17:07 AM (شماره 421273)

او می داند این است که اعتیاد به مواد مخدره و متفاوت از حالت عادی است. virus. که باید اقدامات احتیاطی اضافی هستند و افراد مسن و کسانی که با بیماری های زمینه ای.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: bpl40 5/25/2020 8:20:42 AM (شماره 421279)

بله. برای قرار دادن آن به اختصار.

14 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: tisHimself 5/25/2020 8:23:35 AM (شماره 421282)

هرگز دیده می شود بسیار مبتدیان موفق برگزار شده توسط یک فرد است.

13 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 5/25/2020 8:35:46 AM (شماره 421304)

این مرد فوق العاده است و یک غریزه بقا است که دیده می شود او را از طریق همه چیز چپ انداخته است در او و ما. تجدید انتخاب Fi Fo!

30 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 5/25/2020 8:41:31 AM (شماره 421312)

صحبت کردن با همسر در روز گذشته ، من هنوز هم حفظ, که پس از ژانویه/فوریه: که در آن است که تمام بیماری ؟ منظورم کار, خانوادگی, کلیسا, فروشگاه ها. هیچ سرفه هیچ عطسه… این بود که حتی قبل از ماسک و اجتماعی فاصله™ آمد در رواج است ؟ هر کسی ؟

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: 2assume 5/25/2020 8:54:49 AM (شماره 421326)

من فکر می کنم رئیس جمهور تهمت بسیار عاقلانه است. من آرزو می کنم او خواهد خود اعتماد روده بیشتر است. او به دنبال مشاوره از کارشناسان و برخی از مردم او مورد اعتماد است که به خوبی کار می کرد برای او. او تلاش می کند به طور عادلانه و به دوستانی که متفاوت با نظر سیاسی به نفع شک. آنها ممکن است به معنی خوب اما ایدئولوژی خود سمی است. من به شما التماس نمی گرفتن مشاوره از یک دموکرات است.

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Jethro بو 5/25/2020 9:09:51 AM (شماره 421361)

Ihave تمام ایمان در جهان است که یک واکسن توسعه یافته خواهد بود در زمان ثبت درست مثل واکسن ایدز
(sar خاموش).

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: poliposter 5/25/2020 9:12:34 AM (شماره 421363)

#5 من می دانم که بیش از یک تعداد کمی از مردم که تا به حال ویروس. برخی هم بسیار بیمار. برخی از آنها بدون علامت است. درگذشت, در سن 24 اما چاق. دیگر کسی نیست که این ویروس اما متعلق به یک کسب و کار کوچک بود و خانواده برای حمایت از خودکشی کرد. اما آره به سختی هر یک از pop-up بیمارستان ها مورد استفاده قرار گرفت. آیا می دانید که چگونه من تعیین این سیاسی بود? مردم در دفتر کوچک که می ترسند برای رفتن به کار هستند و دموکرات ها. محافظه کاران هستند chomping در بیت شروع به کار دوباره.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LtE126 5/25/2020 9:20:45 AM (شماره 421380)

ماسک ها مد در حال حاضر. فضیلت signalers همه آنها. من سمت چپ ماسک عجایب دختر که دارای دو 85 سال, پدر و مادر…من که 100%. اما اگر شما را تا شماره به او و یا نشانه همه چیز در حال بهتر شدن…او نمی خواهید به آن را بشنوند چرا که “مرد نارنجی بد”. و او آماده برای دریافت ریخته علاوه بر داشتن خیلی خوب می تواند.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: jlw509 5/25/2020 10:04:58 AM (شماره 421424)

1. نرخ مرگ و میر نمی 3.4% اما 0.26 %. مغلوب ساختن پیشی جستن صحیح است.
2. HCQ+روي زمانی که استفاده می شود به عنوان آن قرار است به (در شروع علائم یا همان روز به عنوان تست+) یک بازی-changer. مغلوب ساختن پیشی جستن صحیح است.
3. ویروس به طور طبیعی کاهش می یابد به عنوان آب و هوای گرم در مجموعه. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آوریل, اما آن اتفاق می افتد است. ما تا به حال یک بهار سرد. مغلوب ساختن پیشی جستن قابل ملاحظه ای درست است. و 4. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: قطع دعوا از چین است. او درست در آن بیش از حد. آن را در واقع نه قابل توجه است. که در آن شرط بندی غرفه? من پول را در مغلوب ساختن پیشی جستن.

23 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Starboard_side 5/25/2020 11:10:01 AM (شماره 421491)

هنگامی که شما ببینید که لس آنجلس گزارش نشده هر, صفر, بهبود, فقط موارد جدید پس از آزمایش تنها کسانی که نشان داده اند به اندازه کافی علائم است که با معیارهای خاص, شما می دانید چیزی دیگری است در بازی.
این غم ما مشتری جلب کردن همه از این تکنولوژی و پیچیدگی اما نمی توانید خوب تمیز داده است. مردم را به همان سازمان CDC و WHO به عنوان قابل اعتماد و آن را می تواند جدی برخی از روز. اما آنها را به عنوان پسر بچه ای که گریه گرگ, من می ترسم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: udanja99 5/25/2020 12:52:08 PM (شماره 421629)

#5 شوهر و من تا به حال مشابه مکالمه. هیچ یک از ما می داند که هر کسی که تا به حال ویروس. همچنین ما نمی دانیم هر کسی که می داند هر کسی که تا به حال آن را. ما شروع به پرسیدن همه ما می دانیم و ملاقات و هیچ کس پاسخ بله. یکی از دوستان خواسته او پستچی و او درخواست شده است هر کس در مسیر خود را و هیچ کس نمی داند هر کسی که تا به حال آن را. همه از این یکی از دلایلی است که من حاضر به پوشیدن ماسک. چارلستون باز است و من و خواهرم در حال رفتن به مرکز شهر فردا به همه فروش بزرگ و ناهار – رستوران ها همه باز است.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: anniebc 5/25/2020 3:05:33 PM (شماره 421742)

وجود دارد بسیاری از ما در اینجا با بدون عارضه الگوهای بیان به عنوان به خوبی به عنوان degreed تا به ما زانو که می دانید بیش از هاروارد نوع که فکر می کنم آنها باید بر جهان حکومت. پدربزرگ و مادربزرگ من (مادر بزرگ ستاره گارد نقطه فارغ التحصیل از کلاس 11th-هیچ تا 12 درجه در آن زمان) بودند و برخی از باهوش ترین و بدون عارضه زبان مردمی با ساده حس مشترک است که می تواند ضرب و شتم هر هاروارد گراد در یک بحث در یک روز بد با هیچ چیز اما طبیعی مهارت است. هاروارد, انواع فکر می کنم آنها گنگ تا زمانی که آنها به خانه و تا به حال یک لحظه به منعکس کننده.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: EQKimball 5/25/2020 8:03:57 PM (شماره 421929)

چگونه شما احساس می کنید که در مقابل یک قاضی که شروع به ساختن حدس و ارائه حدس و گمان در مورد نتیجه پرونده خود را قبل از مدارک ارائه شده و به طور کامل استدلال? قضات که فراموش که صریحا انتقاد توسط مشاور و اغلب معکوس توسط دادگاه تجدید نظر که در طول زمان از دست داده است اعتماد به نفس در قضاوت به بررسی شواهد و قانون است. رئیس جمهور نیز معتبر تر هستند زمانی که آنها را در تصمیم گیری های سیاست بر اساس توصیه های نوشته شده از منابعی که باید مطالعه مسائل و دولت جوانب مثبت, منفی و ناشناخته است. زمانی که رئیس جمهور وزن در یک موضوع بر اساس داده های خام ناتمام توصیه و یا شکل گیری بحث و گفتگو با کارکنان آنها در معرض خطر نارس اظهارات و پیشنهادات خود را که ممکن است بعد از آن باید دور انداخته شود. باراک اوباما معروف بود که با بازداشت استاد دانشگاه هاروارد هنری لوئیس گیتس و بعد از آن با Treyvon مارتین. مغلوب ساختن پیشی جستن است آن را با به tweeting چنین اظهارات به عنوان دفاع از سیاست های تغییرات قبل از بحث در مورد آنها را با وزیر دفاع. بداهتا اظهارات در مورد موضوعات جدی هستند یک راه خوب برای از دست دادن اعتماد عمومی بدون در نظر گرفتن چقدر یک رئیس جمهور پایگاه سیاسی ممکن است آنها را دوست دارم. کاخ سفید اتاق مطبوعات است نه یک خوابگاه (بدون در نظر گرفتن چگونه نابالغ برخی از خبرنگاران رفتار). هیچ شرکت مدیر عامل و یا ژنرال نظامی معمولی وزن در افراد در یک کنفرانس مطبوعاتی. سه سال به ریاست جمهوری بیش از حد طولانی است به عادت صحبت کردن کاف در مورد مسائل است که هنوز نامشخص است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de