گرچن Whitmer بود دموکراتها فقیرانتخاب برای پاسخ به تهمت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 2/6/2020 4:37:37 AM

سخنران نانسی پلوسی معمولا به در واشنگتن به عنوان یک استاد فنون. اما مانند حزبی استیضاح شکست مفتضحانه و خفتبار آیووا انجمن فاجعه او را انتخاب میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer به تحویل این سال در پاسخ به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آدرس اتحادیه عمده استراتژیک قدم اشتباه. انتخاب Whitmer یک محاسبه سیاسی تصمیم به معرفی یک نام نسبتا جدید در صحنه ملی از دولت است که نقش مهمی در نوامبر است. طنز از Whitmer انتخاب این است که او نشان دهنده دقیقا چه چیزی اشتباه است با امروز حزب دموکرات — وعده های غیر واقعی گسترده مالیاتی به افزایش


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Upright2 2/6/2020 5:37:05 AM (شماره 309224)

من قسم می خورم که او واقعا می گوید Dummocrat … Dummocrats… Dummocratic ،

15 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Krause 2/6/2020 5:55:11 AM (شماره 309235)

میشیگان آبی یقه دولت است. مغلوب ساختن پیشی جستن کمک کرده است یقه آبی مردم ترین تا کنون.

44 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Strike3 2/6/2020 5:58:53 AM (شماره 309240)

این dimmies می خواستم یک بازی جدید و زیبا چهره به نمایندگی از آنها در مقابله با SOTU اما آنها فراموش کرده است که این زن تا به حال به صحبت می کنند. زمانی که او بزرگ مالیاتی تصویب شد و نه او با وجود در کودکان و فقرا dimmies نان و کره است. چهل و پنج سنت گالن? واقعا احمق حاکم اما پس از آن میشیگان است که شناخته شده برای آن انتخاب های ضعیف در سیاستمداران است.

52 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: NancyD 2/6/2020 6:10:08 AM (شماره 309252)

او را فرماندار دولت من او را حواس پرت و معمولی دموکرات panderer. پلوسی همچنین برداشت ما گذشته فرماندار جنیفر Granholm به dem پاسخ آن همان نوع bs. او پایان ندارد تا به عنوان یک “rising star” یا..

44 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: F15 Gork 2/6/2020 6:48:53 AM (شماره 309295)

اگر مادام حفره های یک ستاره در حال افزایش در dem, پارتی, ماه نوامبر آینده خواهد بود خواه لغزش از کتاب مقدس نسبت به…

58 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: HerbVA 2/6/2020 7:10:59 AM (شماره 309317)

حداقل او صحبت به زبان انگلیسی بر خلاف زن که به پاسخ دیگر.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MSUDoc 2/6/2020 7:20:41 AM (شماره 309327)

Gretch می خواهد به اعمال 45 سنت در هر گالن گاز مالیاتی به تعمیر جاده ها در اینجا. تضمین شده است که اگر از آن گذشت کمتر از 5 سنت از است که در واقع رفتن به جاده. چرا که دموکرات ها.

58 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Knotwyrkin 2/6/2020 7:32:43 AM (شماره 309338)

نمونه دموکرات. او شکست خورده در بالا بردن گاز و مالیات و 45 سنت گالن که فروخته شد به “تعمیر جاده ها” و در عین حال اصلاحات و خام اضافه بدان معنی است که کمتر از 20% رفته اند به تعمیر جاده ها است. در حال حاضر او ایده بزرگ بعدی است که به شناور اوراق قرضه بدون مالیات دهندگان تصویب به قرض گرفتن پول برای تعمیر جاده ها است. کسی دیگری پول.

25 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/6/2020 7:50:09 AM (شماره 309355)

او به خوبی به دنبال به یک دموکرات است. شاید زمانی که او رشد می کند تا … ?

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JrSample 2/6/2020 8:19:07 AM (شماره 309391)

آنها نیاز به آمده تا با یک cutesie نام مستعار برای او مانند “Beeto” یا “مریم پیت”.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/6/2020 8:50:05 AM (شماره 309419)

من قلم dim پاسخ.

30 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ROLFNader 2/6/2020 8:51:40 AM (شماره 309420)

او جنیفر بدون علامت زیبایی. اگر سگ ما را تنها گیر با او برای 4 سال.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: کاکتوس 2/6/2020 9:05:59 AM (شماره 309436)

پر کردن حفره با خاک کردم من. ثابت کرد که او می داند که هیچ چیزی در مورد تعمیر جاده ها است. در ذهن من او معمولی هیچ-هیچ چیز دموکرات. صدای او تقریبا من را به خواب بیش از حد.

18 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Hermoine 2/6/2020 9:11:42 AM (شماره 309441)

او بزرگ مجاورت — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حل مشکلات جهان است و او مشغول شدن مردم به پر کردن چاههای با…خاک.

23 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: beca 2/6/2020 9:26:09 AM (شماره 309465)

دوباره حزب دموکرات نمی تواند هر چیزی در سمت راست. آبی یقه دولت است. میشیگان. مغلوب ساختن پیشی جستن کمک کرده است و کارگران یقه آبی بزرگ و این که آنها را انتخاب کنید. یک چهره زیبا. ماده از نظر.

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: skacmar 2/6/2020 10:10:36 AM (شماره 309538)

Whitmer صحبت در مورد موسکگن هایقتس جاده مشکلات و سنگ چخماق بحران آب. هر دو حزب دموکرات اجرا شهرستانها. جاده ها و سیستم های آب هر دو دولت های محلی مسئولیت! سنگ چخماق خود را ایجاد بحران آب با حفظ/جایگزینی لوله ها. موسکگن هایقتس خود را ایجاد خیابان مسائل با حفظ آنها. همه از “راه حل” است که Whitmer به ترتيب توسط رهبران محلی و فرمانداران. وجود دارد و مشخص در غیاب ملی حزب دموکرات به رهبران کنگره به نام او در لیست بود که قادر به حل همه چیز است. Whitmer دلار 0.45 هر گالن گاز مالیاتی بود که خوشبختانه اجرا نشده است. آن را هزینه کسب و کار من بیش از $15,000.00 در هر سال!

13 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: snakeoil 2/6/2020 10:41:47 AM (شماره 309584)

آرزو می کنم او تا به حال بدست او 45 درصد در هر گالن مالیات. این افرادی که انتخاب او می تواند در آینه نگاه کرد و از خود پرسید که: چه کنم ؟

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 2/6/2020 10:42:03 AM (شماره 309585)

گرچن به ما یک مثال واضح از یک clueless دموکرات.
او در ادامه و در مورد تعمیر چاههای–حتی با خاک – – – و زیرساخت های تعمیر و تعمیر پل ، اما تمام نمونه او بودند از حزب دموکرات متحده است.
هیچ کس تا به حال او را پرسید که چرا در تمام این ایالت که دموکرات سال اجرا و جمع آوری مالیات برای تعمیر جاده ها و پل ها برای سال, همه چیز در حال سقوط از هم جدا و حتی مالیات بیشتر مورد نیاز هستند.
آن است که حزب دموکرات کنترل آن مشکل است.

14 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: dbdiva 2/6/2020 11:04:07 AM (شماره 309625)

بر اساس نانسی زمان سابقه من تعجب او نمی انتصاب فرماندار تگزاس مو خوب Newsom به پاسخ! از آنجا که شما می دانید او دولت این است که یک تفکر رو به جلو به عنوان مثال بزرگ از دولت است.

9 نفر بود.


کمونیسم دروغ بود در سال 1846. 174 سال بعد از آن هنوز هم یک دروغ است. ارسال این یا آن حزب apparatchik در دامن تغییر نمی کند این واقعیت است که دروغ در حال گرفتن سخت تر و سخت تر به فروش می رسانند.

12 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 2/6/2020 11:26:24 AM (شماره 309661)

لذا هیچ رهبری و آنها هیچ نیمکت. پس از آنها منفجر BOCare ما گلوی آنها را از دست داده انبوه دولت در انتخابات است. آنها هنوز هم برگزار شد در بسیار لیبرال متحده اما همه آنها چپ و به نمایش گذاشته اند خوب داستان برای گفتن. گرچن نباید خجالت ، نگاه کنید که چگونه عرق Pelousy, Schiffty, Nadless و Chucky همایش به تازگی. هیچ کس با سیاسی واقعی مهارت به آموزش و comers. حزب imploding با رای دهندگان و در آن مهارت است.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Smart11344 2/6/2020 12:19:27 PM (شماره 309760)

او بیشتر ditzy از اکثر مختلف. عذر خواهی به blonds با مغز.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: inspectorudy 2/6/2020 1:16:23 PM (شماره 309846)

چه شگفت انگیز بود یک سرنخ که چگونه clueless او این است که او bragged در مورد یک بچه پر کردن چاههای با خاک! شماره یک پر کردن چاههای یک دولت تابع که بدان معنی است که او و حزب شکست خورده اند. شماره دو شما هرگز پر کردن حفره با خاک و دلیل آن را بشویید دانشگاه تهران پس از اولین باران. و سه, چرا یک بچه انجام می دهند که در نقطه کار در وهله اول? شماره چهار او آنقدر احمق است که او در حال لاف زدن در مورد یک بچه پر کردن چاههای با خاک بودن به اندازه کافی هوشمند به درک که باعث می شود او دولت نگاه بسیار بی کفایت! او به نظر می رسد خیلی افتضاح مانند یک پلوسی تحت الحمایه!

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: cat2 2/6/2020 1:33:59 PM (شماره 309871)

نویسنده متوجه نیست آنچه به نظر می رسید به من به رغم بسیاری از لبخند خاص, nastiness, vindictiveness, مهاجم شیوه ای. ترسناک است. من او خاموش.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: DVC 2/6/2020 1:58:18 PM (شماره 309903)

و آیا او واقعا می گویند او پر کردن چاههای با خاک ؟

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de