گرتا Thunberg نامزدجایزه صلح نوبل

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 2/4/2020 1:18:56 AM

آب و هوا و فعال گرتا Thunberg نامزد دریافت جایزه شده است برای سال 2020 جایزه صلح نوبل توسط دو سوئدی قانونگذاران. Thunberg, 17 اسیر توجه جهانی برای رهبری یک دانش آموز اعتصاب در کشور سوئد به منظور بالا بردن آگاهی در مورد تغییر آب و هوا. ینس حلم و هاکان Svenneling هر دو از اعضای حزب چپ سوئد استدلال که Thunberg را در تور بین المللی برای مبارزه با تغییر آب و هوا شایسته است از سال 2020 جایزه صلح نوبل. در نامزدی Thunberg هولم و Svenneling گفت: این نوجوان تا به حال “مشغول به کار سخت را به سیاستمداران باز چشم خود را به آب و بحران است.” آنها استدلال می کنند که کاهش تولید گازهای گلخانه ای و مطابق با توافق پاریس این است که “یک عمل صلح.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chumley 2/4/2020 1:23:43 AM (شماره 306563)

آن را در حال حاضر ارائه شده بی معنی زمانی که اوباما آن را به دست آورد. همچنین ممکن است دو برابر کردن در dumb با این ابزار است.

91 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PChristopher 2/4/2020 1:29:01 AM (شماره 306571)

اثبات بیشتر از یک شوخی نیست. این “جایزه” است.

74 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: seamusm 2/4/2020 1:40:28 AM (شماره 306584)

بله که جای تعجب است.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: 4Justice 2/4/2020 2:02:19 AM (شماره 306596)

ما آن را می دانستند در آینده شد. Dingbat کودک با روانی عمده مسائل هل عمده کلاهبرداری برای کمک به نخبگان در سراسر جهان را…به او جایزه صلح نوبل….بله!

59 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 2/4/2020 2:23:37 AM (شماره 306613)

آیا این حرکت روز قیامت ساعت یک دقیقه و یا تا نسبت به نیمه شب??

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: watashiyo 2/4/2020 2:24:26 AM (شماره 306614)

در حالی که آنها در آن آنها ممکن است به عنوان دانشگاه هاروارد مدرک افتخاری به بالا از آن خاموش است.

53 نفر بود.


هیچ هیچ هیچ – رانندگی نیاز به سوخت های فسیلی – لباس تحت پوشش واگن با یک بادبان
و گرتا thunberg تحویل آرا

27 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: BirdsNest 2/4/2020 4:56:50 AM (شماره 306666)

یکی دیگر از “مشارکت” جایزه.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DCGIRL 2/4/2020 5:29:36 AM (شماره 306684)

او یک زن Chucky. پوستر در این سایت درست این جایزه یک شوخی است. اگر گوش های بزرگ دریافت جایزه من حدس می زنم این آشفته بچه می تواند.

46 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Highlander 2/4/2020 5:51:32 AM (شماره 306691)

پس وجود ندارد هر کرون سیاسی برندگان در حالی که ممکن است به عنوان به خوبی این بازی شیر یا خط یک استخوان.

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: franq می 2/4/2020 6:08:17 AM (شماره 306697)

چه صلح است Gretel Thunberry به ارمغان آورد?

33 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 2/4/2020 6:20:34 AM (شماره 306702)

شاید نوبل پیتزا جایزه…

23 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DW626 2/4/2020 6:23:11 AM (شماره 306703)

سویا پسر دیوید hog است در جایی بیتوجه به محیط درمانگاه در حال حاضر.

45 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 2/4/2020 6:36:43 AM (شماره 306714)

اصلاح:جایزه صلح نوبل شد یک شوخی زمانی که عرفات برنده آن (قبل از اوباما). و به یاد داشته باشید Scoldilocks نامزد دریافت جایزه بود سال گذشته اما برنده نشد. او روز گذشته اخبار و هر چند برخی از ادم احمق و ابله است که هنوز در تلاش برای سرپا نگه داشتن او تا به نگه داشتن او مربوط واقعیت است که او در حال حاضر است و او زمان را تصویب کرده است. اگر او نمی تواند برنده آن در سال گذشته در اوج معروفیت من به طور جدی شک او همیشه در آن برنده شوید.

31 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: نگران 2/4/2020 6:46:24 AM (شماره 306722)

#9 شما خیلی راست هنگامی که شما ذکر Chuckie! او مطمئن می کند مانند او نگاه کنید!

18 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Bazi 2/4/2020 6:49:18 AM (شماره 306725)

سنت گرتا با تمام خشم و پا stomping انجام داده است و هیچ چیز او را برای پذیرش خود به حرکت کربن یا زمین دماهای اعداد پایین. بنابراین شایسته یک نامزد او است. NPP صفحه گرامافون همچنین می آید با یک میلیون دلار است که او می تواند کمپرسی به “بنیاد”.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: janjan 2/4/2020 6:52:38 AM (شماره 306728)

من شده است با بالا بردن سطح آگاهی از حماقت مطلق لیبرالیسم با هر کس من می دانم برای سال در حال حاضر. آیا من واجد شرایط?

25 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Mekkkk 2/4/2020 6:54:20 AM (شماره 306731)

چه کسی اهمیت میدهد

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: dallasobg 2/4/2020 7:05:12 AM (شماره 306743)

من در واقع یک شوخی که ال گور و یاسر عرفات آن را به دست آورد

27 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: pinger 2/4/2020 7:44:14 AM (شماره 306778)

که, سوراخ کردن بدن, ناله صدا می شنوید این است که آلفرد نوبل در حال چرخش در قبر او… چه شد که بازی نشان می دهد در دهه پنجاه که در آن وجود دارد “تشویق meter?” که تقریبا چگونه این “جایزه” مصمم هستند از آنجا که اوباما به دور..

12 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: hair artist academy 2/4/2020 8:04:15 AM (شماره 306793)

که ما می دانیم به عنوان بحران تغییرات آب و هوایی است که در واقع نوک نیزه جهانی کمونیستی جنبش برای سلطه بر جهان. یک غلط باعث استفاده به شلاق تا حمایت را از تولید کنندگان و دست به غیر از تولید کنندگان و کمتر تولید کننده دوره ایجاد نیاز به یک طبقه نخبگان به اداره مرکزی و طرح آن است. هر دو کارل مارکس و تاریخ به ما بگویید که در آن طول می کشد خشونت برای به انجام رساندن آن است. گرتا شده است لبه پنجره رساند تا به نقطه بر روی نیزه نکته در چه صورتی موفق خواهد شد در نتیجه جنگ جهانی سوم. و برای این که او جایزه صلح نوبل. متاسفانه او یک کودک مورد آزار قرار گرفته اما رک و پوست کنده او مستحق تر از آدولف هیتلر همسایه خوب جایزه یا ژوزف استالین کشاورزی برنامه ریزی جایزه و یا مائو تسه تونگ توسعه جامعه جایزه. همان دشمن متفاوت بود. همان طبیعت انسان همان بهترین پاسخ تا کنون ابداع شده توسط ناقص بشر هدایت شده توسط خدا: قرآن کتاب مقدس و قانون اساسی ایالات متحده.

13 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: udanja99 2/4/2020 8:07:27 AM (شماره 306795)

که نمی بینم این میاد ؟ دقیقا همان چیزی است که صلح آمیز در مورد سفر در اطراف شخص دیگری سکه و سرزنش همه شما را ملاقات کرد ؟

20 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: udanja99 2/4/2020 8:11:44 AM (شماره 306802)

آمار ثبت بیش از حد به زودی. آیا هر کس دیگری به شنیدن این گزارش که دیروز ناسا می گوید ما می رویم به یک مینی عصر یخبندان خواهد شد که تا سال 2050?

11 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: JediJerry 2/4/2020 8:12:04 AM (شماره 306803)

در این مرحله آن است که نوبل بیشعور جایزه. تعلق می گیرد به طور مشترک توسط هیئت مدیره در پیاز و دیوانه مجله. مغلوب ساختن پیشی جستن را می توان خدا را شکر که او هرگز اهدا می شود یکی است.

12 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: HotRod 2/4/2020 8:20:09 AM (شماره 306812)

به او یک اسکار بیش از حد. ارزش آنها در مورد همان. من مطمئن هستم که هالیوود را تایید کند.

11 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: گلشیفته فراهانی 2/4/2020 8:37:53 AM (شماره 306831)

من را دیده اند هرگز به پای فرد نامزد برای چیزی است که به نام “صلح” بر روی آن. شاید باید وجود داشته باشد یک “راه من یا بزرگراه مناسب hissy جایزه”.

24 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Strike3 2/4/2020 8:48:09 AM (شماره 306847)

صلح میان انسان و طبیعت ؟ که کاملا یک دستاورد اگر نیست آن را مسخره دروغ است.

9 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/4/2020 9:01:05 AM (شماره 306878)

او مراقبین باید افتخار. چه وحشتناک یک تقلید مسخره امیز از این است. مطمئن شوید که آن است که فقط یک نامزدی, اما من استراحت بدهد. برخی از خراب بچه بداخلاق و لوس هل به ویژه برای استفاده سیاسی می شود نامزد شده است.

9 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/4/2020 9:08:40 AM (شماره 306899)

همانطور که ما می گویند بیش از اینجا در مشتاق Vists خوبی آسمانی روز! Dittos هر پاسخ تا کنون و دو dittos به 26.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 2/4/2020 11:16:36 AM (شماره 307076)

گرتا درهم نیست باید یک فرصت است. با تدبیر Shiff آن را قفل شده است.

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: weejun 2/4/2020 11:24:28 AM (شماره 307087)

من فقط اضافه شده به تغییر آب و هوا فاجعه با پرتاب کردن صبحانه من وقتی که من خواندن این. بنابراین من صرف خواهد شد و بعد از 30 دقیقه تلاش من برای بازگرداندن خانه من کیفیت هوا. من قول می دهم به استفاده از هر یک مبتنی بر کربن پاک کننده و نه دیزل/بنزین واشر در طول فرآیند پاکسازی.

6 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Arby 2/4/2020 11:58:48 AM (شماره 307133)

با همه از او درجه افتخاری در اقتصاد?

4 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Chuzzles 2/4/2020 12:16:30 PM (شماره 307158)

در واقع آن را تبدیل به یک شوخی وقتی تروریستی رهبر سازمان آزادیبخش فلسطین آن را به دست آورد. عرفات تا به حال هیچ کسب و کار برنده آن جایزه در سال 1994. که برنده مجموعه سابقه برای اوباما.در حال حاضر ما Scoldilocks که نامزد دریافت جایزه. از بهره کشی از کودکان همچنان ادامه دارد.

3 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Roark 2/4/2020 12:39:06 PM (شماره 307192)

از طریق شماره 21: …و به خوبی لود AR-15 است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Smart11344 2/4/2020 12:46:24 PM (شماره 307202)

من پیش بینی کرد که تا به خودم مدتی پیش. من در همه جای تعجب نیست. جایزه نوبل یک بار پس از یک زمان در واقع به معنای چیزی است. پس از اوباما رو یک مدت کوتاهی پس از اینکه رئیس جمهور متوجه شدم نوبل یک شوخی بود. گرتا گرفتن یکی در حال حاضر آن را تائید می کند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: jacksin5 2/4/2020 12:59:38 PM (شماره 307220)

پدر و مادر او طرح به برنامه این توهم دختر به صورت نقدی id واقعا پرداخت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: snakeoil 2/4/2020 1:27:37 PM (شماره 307246)

خواهد بود واقعا نگران اگر او برنده دوشیزه کشور سوئد. کسی که به دست آورده همه این جوایز توسط PT.

4 نفر مثل این.


است وجود دارد یک سوئدی کوفته جایزه?

2 نفر مثل این.


برو جلو و آن را به او بدهد. او می تواند استفاده از پول برای بازنشستگی با زن شوهر (و پس از او بیرون می آید البته)! او یک نماینده برای این جایزه! خوب رفتن به جوان کدبانو!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de