رفتن ویروسی: Candace اونز پست ویدئو”من را پشتیبانی نمی کند جورج فلوید!…او خشونت آمیز جنایی”

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/5/2020 4:49:14 AM

محبوب محافظه کار رفت در Facebook این هفته به رکورد 18 دقیقه ویدئو جورج فلوید, مینه سوتا مردی که کشته شده توسط پلیس در هفته گذشته.پس از مرگ او چپ, Antifa و زندگی ماده غارت کرده اند و سوخته صدها نفر از فروشگاه ها و کسب و کار و ساختمان های دولتی. Candace خود کشور است و او در برابر خشونت ما را دیده اند در این هفته ارتقا و عذر چپ و دموکرات رهبران.Candace نوشته شده این فیلم در روز چهارشنبه آن را تا بیش از یک میلیون بازدید


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MissGrits 6/5/2020 5:41:02 AM (شماره 432992)

بسیاری از نقاط خوب در ویدئو های خود را, اما آنچه خودنمایی میکند به من بود و من او را.d. جمعی فرهنگ در میان سیاه پوستان به میل و رغبت و در اصلی ترجیحا شناخته شده برای شکست در یک زمینه و یا یکی دیگر. زمانی که من فکر می کنم کارسون Sowell توماس و بسیاری دیگر مانند آنها را رنگ هرگز وارد ذهن من است. زمانی که من فکر می کنم از غارتگران و اراذل و اوباش, من متاسفم که بگویم در رنگ.

41 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: anniebc 6/5/2020 5:56:54 AM (شماره 433004)

وقتی دیدم که پلیس با زانو خود را در جورج فلوید را گردن من نمی بینم رنگ. اما مردم باید از خود بپرسید این سوال با توجه به صدها نفر از سیاه پوستان کشته شده توسط پلیس در سال, چرا شما فقط شنیدن در مورد تعداد کمی از آنها ؟ چرا برخی از کشتار باعث شود مردم را به خیابان ها و دیگران نمی شود ؟ آیا ما تا به حال دیدن اعتراضات و شورش و مانند زمانی که اسپانیایی ها با هندوراس و یا سفید پوستان کشته شده توسط پلیس ؟ و چرا کسی باور سفیده سوزاندن شورش و غارت در محله معنی آنها مراقبت ؟

27 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 6/5/2020 6:01:38 AM (شماره 433009)

من فکر WuFlu هیستری بد بود و آن بود. اما رسانه ها واقعا outdid خود را در این یکی. هر کس در حال پریدن از روی ظلم و ستم نژادی ارابه موسیقی.

44 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Pnstrpilot 6/5/2020 7:00:31 AM (شماره 433069)

#2,
شما بخشی از مشکل…از کجا این آمار که “با توجه به صدها نفر از سیاه پوستان کشته شده توسط پلیس در هر سال” از پل? msm? جورج سوروس?
من به شدت از شما می خواهم برای مشاهده Tucker Carlson از 6/3/20 (https://www.youtube.com/watch?v=gVyo1Ny0RgM&feature=emb_share&fbclid=IwAR1o41TgUQLZZ8F8UKgyvXvXklRXqrCwYyCQrwK84AxWfY3RTqjfOmAZfco)…..او حقایق در این ginned تا ضد آمریکایی جنبش…حالا که در حال رفتن برای پاسخ به 911 تماس بگیرید در 3:00 صبح اگر ما “د-صندوق پلیس”…شما ؟ بیدار جهنم است.

68 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: philsner 6/5/2020 7:26:26 AM (شماره 433094)

بیشتر سفید پوستان کشته شده توسط پلیس نسبت به سیاه پوستان است. چه اتفاقی افتاد به Floyd اشتباه بود اما این ادعا تمام سفید پوستان نژادپرست به دلیل آن حادثه است, خوب نژادپرست است.

50 نفر بود.


Candace صحبت می کند حقیقت است. مردم از هر رنگ همیشه می خواهید به سرزنش کسی یا چیزی دیگری برای مشکل آنها باعث می شود خود را.

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: janjan 6/5/2020 7:33:46 AM (شماره 433107)

#2 – 19 سفید پوستان غیر مسلح کشته شدند پلیس در سال گذشته است. راه بیش از سیاه پوستان غیر مسلح. شما می توانید نام یکی ؟

36 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ControlFreak 6/5/2020 8:09:29 AM (شماره 433140)

عذرخواهی در 3, 2, 1……..

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 6/5/2020 8:21:09 AM (شماره 433155)

خوب غم و اندوه! چه با شمع-در #2? او گفت: هرگز چیزی در مورد مسلح یا غیر مسلح مردم و یا اینکه آیا این افراد در واقع در تیراندازی پلیس و سزاوار به یک گلوله در آنها قرار داده. آیا هر یک از شما بر او خواندن بقیه پست و یا آیا شما باعث شده در مورد آمار (که بسیاری از شما اشتباه) و سپس پرش به حالت حمله? (من فکر دومی متناسب با این لایحه!) که خیلی احساساتی است . . . و نفرت انگیز!

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 6/5/2020 8:22:14 AM (شماره 433156)

#8 اگر شما فکر می کنم که Candace اونز در حال رفتن به عذر خواهی شما به وضوح نمی دانم چیزی در مورد او.

34 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/5/2020 8:52:32 AM (شماره 433179)

بنابراین جو بایدن می توانید بگویید کسی که آنها را “ain’t سیاه و سفید به اندازه کافی” اگر نه رای دادن به او. من واقعا اینجا چه خبره; به خوبی آشکار است faithless در مقابل مؤمنان. این است که در مورد اوباما و جو بایدن ramping تا رای دادن. آنها واقعا فکر می کنم آنها خدایان برخی از مرتب کردن و این است یک تماس به عمل است. هر کس در حال اجرا است در اطراف تفکر جورج فلوید به عنوان نوعی از سنت. بد معمولا به دنبال بد و پلیس برخورد با این شرایط امتیاز من به دیگر عبارت است. بد, برخورد با بد. وقتی که من خواندن Candace مقاله و پیدا کردن که جورج فلوید برگزار اسلحه به زنان باردار شکم که همه من نیاز به دانستن. بله, او برای آن زمان اما این واقعیت که آنها در بر داشت فنتانيل و متامفتامين در گزارش کالبد شکافی به من می گوید تغییر از طرف او بود و سطحی است. به همه شما که برای رای دادن بایدن فکر می کنم طولانی و سخت در مورد آن به دلیل بد معمولا به دنبال بد است. راه او به کار گرفته شده خود را با کشور اوکراین بود واقعا غم انگیز است. راه اوباما به کار گرفته شده خود را فساد و او از “به اشتراک گذاری ثروت و درآمد” و در آن سرمایه گذاری در خود را, شما ممکن است بخواهید به خودتان بپرسید ،

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: HotRod 6/5/2020 9:12:13 AM (شماره 433207)

“صد نفر از سیاه پوستان کشته شده توسط پلیس در هر سال؟” جعلی آمار. تبلیغات. سیاه پوستان است که آیا مرگ هستند باند یا جنایی مربوط و قطعا “صدها نفر!” همان سفید اعضای باند و جنایتکاران که در حال کشته شدند. پلیس نمی بهانه ای جرم بر اساس رنگ پوست – به جز در حزب دموکرات-اجرای شهرستانها. سیاه پوستان کشته شدند به شدت توسط دیگر سیاه پوستان. در نظر گرفتن نمونه آخر هفته در شیکاگو یا هر گونه دیگر دموکرات-اجرای شهرستان است. چرا هیچ خشم و تظاهرات بیش از که ؟ مطیع قانون سیاه پوستان در آن جوامع هستند شنیده نمی شود چرا که رسانه ها نمی کنم مشکلی باشه!

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: RU4us 6/5/2020 9:19:50 AM (شماره 433215)

ما استفاده می شود به سخنرانی “اگر شما سیاه و سفید نیست شما تا به حال هیچ حق آزادی بیان برای اظهار نظر در رفتار خود و یا فرهنگ”. من توصیه می کنم که هر کسی که تلاش برای مهار یک فرد رو با آمفتامین, خودداری از اظهار نظر درباره علت مرگ حداقل تا زمانی که تمام حقایق هستند. من عاشق C. O. دعا و او بی عیب و نقص, امنیت, اما او می توانست از سمت چپ محکومیت Po Po. عدالت در سیستم ما نیاز به برائت حتی زمانی که برخی از شواهد “به نظر می رسد” محکم.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: earlybird 6/5/2020 9:22:00 AM (شماره 433217)

زمان کسی گفت که حقیقت را در مورد این زمان به طور بالقوه خطرناک druggie… هر کسی که می شکند به یک زن خانه و “پرس تفنگ به معده او” در حالی که او ransacks خانه در جستجوی مواد مخدر و پول سزاوار بیش از پنج سال در زندان است. و بقیه اش rap sheet دارد یا نه. هنوز دارو از زمانی که دستگیر و برای گذراندن یک تقلبی $20 bill سنگسار خارج از ذهن خود را بر روی چندین اکتان بالا مواد مخدر. در 46? نا امید کننده است. سزاوار نیست برای مرد, اما او دیر یا زود. و او را شایسته عبادت ریخته بودن او. آیا او واقعا بهترین است که جامعه می تواند تولید کند ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: تیله 6/5/2020 9:52:46 AM (شماره 433262)

چه کسانی و چه چپ تقدیس اجازه می دهد تا بدون هیچ بحث و حقایق گم می شود. Candace اونز صحبت می کند حقیقت اگر او را سیاه و سفید او همچنین یک محافظه کار و برای که او را تخطئه.

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 6/5/2020 10:01:12 AM (شماره 433281)

آن را بسیار تشویق به دیدن هوشمند و زیبا زن سیاه و سفید که به یک اعتبار ، بیش از حد بسیاری از دیگر نوع تسلط بر رسانه ها.

16 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 6/5/2020 10:23:55 AM (شماره 433308)

آن را در نهایت طراوت — پس از تماشای تمام pandering “اخبار” پوشش — برای کسی به حقیقت صحبت می کنند در مورد این جزئی تراژدی در حال حاضر تمام عیار نسبت به یک رویداد در سراسر جهان.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/5/2020 10:24:44 AM (شماره 433310)

است استدلال انتقادی یک هنر از دست رفته در ایالات متحده آمریکا این روزها? بیایید اندیشیدن برای یک لحظه…
یک) چرا یک پلیس سفیدپوست کار در کنار همکار سیاه پلیس و همه کار برای رئیس Medaria Arradondo یک مرد سیاه و سفید همیشه در انجام هر کاری دلیل نامناسب/حساس/فاحش? آیا می شود که تعریف شده به عنوان “حرفه ای خودکشی؟” مینیاپولیس امروز قطعا آلاباما از رژیم صهیونیستی است. جورج والاس (D). ب) چرا یک افسر پلیس که افسران همکار هستند “بدن-cam می خواهم” و گوشی های هوشمند مجهز به شهروندان در سراسر نقض اداره پلیس تجویز روش تحت شرایطی ؟ آیا مردم واقعا فکر می کنم افسران پلیس هستند که احمق ؟ افرادی که نیاز به رفتن در اواخر شب گشت سوار خودرو-پابه به قلب تاریکی و دیدن آنچه که آنها مقابله با. خوب نیست. ج) چگونه بود هر کسی در صحنه بدانید که جورج فلوید تا به حال بیماری های قلبی و مصرف مت و فنتانيل هر دو قلب توقف مواد مخدر ؟ هستند پلیس انتظار می رود به انجام “درست physicals” قبل از دستگیری یک perp اگر او پزشکی-هشدار دستبند در خانه ؟ کاملا دیوانه است. d) وجود دارد که هر “blacktivist” خشم بود جورج فلوید شده و دچار ایست قلبی? من سرمایه گذاری برای گفتن “نه” و هیچ چیز خواهد بود گفت. این Antifa ‘ترقه-بچه های ایران’ را به صبر کنید برای یکی دیگر از دلایل خود را برای انجام هرج و مرج چیزی. نتيجه گيری: در صورت وجود هر کسی درد و رنج مغرضانه درمان و آشکار نژادپرستی این سفید افسر پلیس که تنها جرم و جنایت در این مورد این است که سفید است. تا به حال یک پلیس او را تا زانو بالا جورج فلوید را گردن وجود دارد می تواند هیچ خشم, هیچ کدام, فقط مانند وجود دارد صفر خشم از blacktivists زمانی که یک معصوم سیاه و کودک کشته شده در یک درایو توسط تیراندازی توسط اراذل و اوباش در شیکاگو… جواب منفی به آنها که فقط “nuda روز در دا هود.”

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: earlybird 6/5/2020 10:31:17 AM (شماره 433316)

زمانی که LDotters شروع به باور این Dem رادیکال و فعال رسانه تبلیغاتی ما واقعا در مشکل. نمی تاکر می گویند که 10 سیاه پوستان بودند به ضرب گلوله های پلیس در سال گذشته ؟ قریب به اتفاق آمار نشان می دهد (1) سیاه پوستان تیراندازی های مختلف (از جمله کودکان) و (2) سیاه پوستان تیراندازی و یا در غیر این صورت آسیب رساندن به پلیس.

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: ControlFreak 6/5/2020 10:45:33 AM (شماره 433335)

#10 با تشکر بسیار برای گفتن به من چه من می دانم و آنچه که من نمی دانم. در حال حاضر شما می توانید به من شماره های برنده قرعه کشی برای هفته آینده ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/5/2020 4:19:33 PM (شماره 433670)

فلوید بالا بود در مت و فنتانيل با می تواند منجر به غیر قابل پیش بینی و رفتار خشونت آمیز. پلیس ممکن است شناخته شده اند چه او بود اما آنها می دانستند که او در چیزی. بهترین چیزی که می توانید انجام دهید این است که کنترل فرد است. فلوید بود و نه کبود بنابراین هر آنچه که آنها آن را با حداقل نیروی. دو زانو بر فلوید گردن ممکن است برای کنترل یک برنامه به طور بالقوه خطرناک فرد مهم نیست که چگونه آن را نگاه کرد. بیشتر مردم با این ترکیب از مواد مخدر مرگ ناگهانی می تواند از یک حمله قلبی دقیقا چه اتفاقی افتاده است. فلوید بود فقط مرتکب یک جرم و جنایت است. او خدمت کرده بود ، او یک جنایتکار بود و او خطرناک است. ساخت فلوید یک کودک پوستر برای خشونت های پلیس علیه سیاه پوستان باعث می شود که حس بسیار به عنوان در حال اجرا و سالخورده عمو جو برای رئیس جمهور. تبریک به Candace برای رو به حقیقت از این.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: zoidberg 6/5/2020 4:31:37 PM (شماره 433684)

جورج فلوید بود نه پسر خوب. اما این کاملا بی ربط است. پلیس او را بازداشت و معنی آنها مسئول زندگی خود است. و آنها به او اجازه دهید می میرند با فاسد و بی تفاوتی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: aasilver 6/5/2020 7:18:16 PM (شماره 433849)

فلوید بود فرود آمد و پنج سال پشت میله های زندان در سال 2009 برای حمله و سرقت از دو سال پیش و قبل از این که مجرم شناخته شده بود از اتهامات اعم از سرقت با اسلحه گرم به مواد مخدر, مینیاپولیس, Daily Mail گزارش شده است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de