خدا ما را نجات از بیدار پاستور

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 6/28/2020 10:47:35 AM

لاغر شلوار جین. به غیر کارکردی ، اسپری tans. تنگ, بدنساز, پیراهن. زشت و ناپسند خرید بیل در Nordstrom. و عدالت اجتماعی خطبه های مناسب تر برای این دانشکده در سالن Wellesley نسبت به یک کلیسا معتقد به انجیل. ببین بیدار پاستور و او را گانینگ برای خود امتیاز سفید و آماده برای مقابله با امریکا سیستمیک نژادپرستی یک وگان لرزش پروتئین در یک زمان. وجود دارد هزاران نمونه از بیدار پاستور امروز با وزرای سقوط بیش از خود را علنا خود را به اثبات مترقی واجد fides در پی جورج فلوید افتضاح مرگ است. بیایید تمرکز بر دو در خاص است. هر دو منجر megachurches


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: RU4us 6/28/2020 10:55:18 AM (شماره 459861)

فراموش نکنید که این فریب “شیشه سر” برش مو. غمگین هنوز هم هستند “Amens” از افرادی که باید بدانید بهتر است.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: John C 6/28/2020 11:27:07 AM (شماره 459896)

با تشکر از شما آقای مارکوس با تشکر از شما!

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ریشخند کردن 6/28/2020 11:32:59 AM (شماره 459906)

نمی کند این را به ذهن متبادر تعلیم عیسی در مورد فریسیان به دنبال مکان های افتخار در کنیسه ها, دوست داشتن, سلام, در, بازار, و مطمئن شوید که هر کس می بیند که آنها عشر? مراقب باشید معلمین دروؼین برای اطمینان حاصل کنید.

34 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DVC 6/28/2020 11:38:55 AM (شماره 459913)

من هرگز حضور در کلیسا مانند آن. من ترجیح می دهم ساده و بسیار قدیمی از مد افتاده کلیسا خدمت گرفتن سخت برای پیدا کردن هر بیشتر.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: TXknitter 6/28/2020 11:40:03 AM (شماره 459914)

من بیشتر نگران مراتب بیشتر راه های ظریف خود را بیشتر از میانگین کلیسا غذا به پل مسائل است. این دو نمونه بسیار آسان به آنها بنابراین بدیهی است که به عنوان يك کلیساها. سکوت از منبر به طور کلی به مراتب خطرناک تر و گسترده.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Kate318 6/28/2020 11:45:44 AM (شماره 459917)

مقاله فوق العاده. یک مثال کامل از آنچه که محافظه کاران آیا واقعا خوب است. آن است که به خوبی نوشته شده است, با استفاده از سخت حقایق منطق و شوخ طبعی گزنده به خانه درایو خود را امتیاز. این پدیده از بیدار روحانیت ساخته شده راه خود را به کاتولیک روحانیت و همچنین منهای جدید لباس. به شیطان خود را به علت. او می داند که این کتاب بهتر از بیشتر است.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: franq می 6/28/2020 12:01:30 PM (شماره 459939)

هرگز از شنیده می شود هر دو یکی است اما یک مقاله عالی. به طور کامل در خط با پایان زمان خروج از این حقیقت که در آن مردم “…پشته به خود معلمان گوش.”

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Condor44 6/28/2020 12:02:20 PM (شماره 459941)

برای من ریخته بیدار کلیساها برای ارتدکسی که تغییر نکرده پس از تاسیس مسیحیت.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Deepthinker 6/28/2020 12:12:37 ب. ظ (شماره 459953)

متاسفانه بیش از حد بسیاری از “شبان” افراط غرور خود را با تقوا سیگنالینگ خود را برتر اخلاق موعظه چگونه از شر افرادی مثل من نمی تعظیم قبل از خدا از صحت سیاسی.
من متوقف شد, شرکت, خدمات, وقتی کشیش را رد کرد و من به عنوان یک احمق وقتی من اعتراض گفت: چه بد من به عشق این مرد بی خانمان انجام یک کمپرسی در پیاده رو وقتی شر واقعی در جهان است. در دفتر من من در حال حاضر زمانی که یک همکار کردم تماس از پلیس که برادر خود را در بر داشت شده بود به قتل در تنه اتومبیل خود را. و من شر ؟

15 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/28/2020 12:14:44 PM (شماره 459957)

غلط واعظان فراوان امروز در جعلی کلیسای مسیحی. خدمت Lucifer ارائه تا کسانی که نمی خواهد به مطالعه عهد عتیق است که عیسی مسیح آموخت و می گوید حقیقت از آنچه که من که هستم پدر ما خدا را خالق واقعا می خواهد از خود مؤمنان است. و آن را به همراه به همراه اجازه می دهد بد به کنترل از مؤمنان خود را و یا اجازه می دهد هر غیر مؤمنان به شما بگویم آنچه او می خواهد.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بد-مو 6/28/2020 12:25:56 PM (شماره 459966)

آن است که یک گاو پول نقد. از دهان رابرتز از طریق جری فالول از طریق جیم و تامی باکر از طریق چندین نام من به یاد داشته باشید تمام راه را به Joel Osteen آن را یک گاو پول نقد. و بیا به فکر می کنم آن را کلیسای کاتولیک انجام نمی دهد بیش از حد بد است یا نه.

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/28/2020 1:02:51 PM (شماره 460017)

کسانی که کشیشان مسیحیت. آنها Churchians. Fakers که گمراه و تعظیم به جهان به جای خدای واقعی پادشاه. پسر آنها به شوکه هنگامی که خدا نه تنها به آنها می گوید که ” من شما را نمی شناسم اما سپس به ارائه یک روحانی, در کونی, که ممکن است بر روی آنها را برداشت. یکی از چیزهایی که من می خواهم بگویم این است که پیدا کردن وب سایت ها از کلیساها در مناطق محلی خود را. ما چند ما در منطقه و شوهر و من لذت بردن از موعظه یا در محلی ایستگاه و یا آنلاین از وب سایت خود را. خود میوه ها باید شما آنها را می دانیم. هنوز هم صادق است امروز.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: tennisbum 6/28/2020 1:46:12 PM (شماره 460075)

بیش از حد بسیاری از کشیشان و کلیساها و حتی فرقه (UMC) در حال چرخاندن خود را در گره بود و در حال حاضر از نظر فرهنگی مرتبط است. کتاب مقدس و آموزه های آن قدیمی هستند و هیچ جا نمی روند امروز فرهنگ و نیازهای…b.s.. کتاب مقدس و آموزه های آن در حال حاضر مورد نیاز بیشتر از همیشه. سدوم و عموره امروز شیکاگو و بالتیمور. این faux شبان از آنها متناسب بود در منبر. آنها موعظه چه گوسفند خود را می خواهید به شنیدن آنچه را که آنها نیاز به شنیدن. جوئل و Creflo و بیش از هزاران شبان پیدا کرده اند فرمول سحر و جادو به نگه داشتن پول در جریان عظیم مبالغ به صندوق عجیب خود را زندگی است. آنها را به صورت مسند و باید به حساب خود را در راه گناه.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: anniebc 6/28/2020 2:41:49 PM (شماره 460122)

من هرگز شنیده از این دسته اما به عنوان به زودی به عنوان من تو را دیدم به نام TD کثافت و Hillsong من می دانستم; جعلی مسیحیت و پول جربنج سخنرانان تظاهر به واعظان. آنها در میان پایین ترین تفاله بر روی این سیاره به نظر من, اما آنها موفق به تصرف سالک حساس که فکر می کنم آنها می توانند مهارت خود را در راه به بهشت است. افرادی مثل این مردمی کثافت, Copeland Olsteen دلار (که نام ما می توانیم اعتماد) و بقیه دلال محبت انجیل را به نفع خود. آنها بدتر از فریسیان از عیسی مسیح و او آنها را به نام whited sepulchers. من نمی توانم ایستاده هیپ لباس کلیسا که در آن گوینده است که بر روی یک پلت فرم با روشنایی و مخاطبان است در تاریکی. آنها با فشار خارج کردن چیزی جز دروغ است. حتی باپتیست جنوبی در حال سقوط بی پروا به تنوع سیگنالینگ.

11 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/28/2020 4:19:43 PM (شماره 460162)

آخرین باری که من به کلیسا رفت (Methodist) در دهه 90 آنها تا به حال یک مهمان واعظ که به خطبه چرا ما باید خلاص شدن از شر بمب های هسته ای. بازگشت نبوده است پس.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Califedup 6/28/2020 4:33:37 PM (شماره 460174)

یک نگاهی به این عکس از آقای هیپ اسمیت با جاستین بیبر – مرد باهم است مهر در چهره خود را. شرط می بندم او در حال حاضر یک مولتی میلیونر است. به این چند سال و سوء استفاده جنسی, شستشوی مغزی و حرص و آز داستان را اجتناب ناپذیر پاپ تا. مردم آنقدر احمق است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: volksford 6/28/2020 5:17:22 PM (شماره 460195)

خودتان پیدا کردن یک کتاب مقدس کلیسا معتقد و نگران نباشید … این را همه می آیند در شستشو.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/28/2020 5:30:46 PM (شماره 460209)

گوش به یهودا اسمیت یک زن و شوهر از سال پیش و خطبه های خود را الهام بخش بودند! اما آنها در مورد عیسی مسیح مصلوب! متاسفانه من دیگر گوش دادن به بیدار مترقی غلط تدریس کتاب مقدس! یهودا نیاز به بازگشت به حوزه علمیه و هرگز خواندن یکی دیگر از روزنامه دوباره!

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/28/2020 6:52:39 PM (شماره 460237)

برای تلفن های موبایل مانند یک سردرگمی بین بیدار شد و پیش بینی کردن!

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de